kerk14 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Καλησπερα εχω την R9 380 msi 4GB και θελω να την στειλω για RMA γνωριζει καποιος την διαδικασια η καρτα ειχε 3 χρονια εγγυηση απο το μαγαζι που την πειρα μου ειπαν οτι δεν μπορουν να την στειλουν γιατι λεει αυτοι καλυπτουν τα 2 πρωτα.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) https://register.msi.com/home/login you have to have registered your product on https://register.msi.com/product once you have that done you can go to My support at the side on the above section Apply for Repair Service and that should let you apply for a RMA Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2018 από Επισκέπτης
apokatso Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 εγω φιλε με λαπτοπ λιγοτερο χρονου που ειχα θεμα δεν εβγαζα ακρη με ελλαδα και καταφερα και ηρθα σε επαφη με πολωνια που εχουν τα κεντρικα και εβγαλα ακρη. ελπιζω να βρεις και εσυ.
panos30x Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Πως βγαλατε αρκη εχω και εγω μητρηκη για σερνις msi b350
apokatso Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 επαιρνα τηλεφωνα ( skype credit) και εστελνα mail se oti evriska mprosta moy
panos30x Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Εμενα μου ειπαν 2 τροπους η τα το στειλο εγω η μεσω απο το μαγαζι...που την πειρα..αν την στηλω μονος βοβαβε μην χαθει ειναι ποιο γρηγορα..απο το μαγαζι ηπαν 1.μηνα
apokatso Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 σε ποια εταιρια θα παει? alman η braintrust?
panos30x Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ειναι matredor msi b350 tomahock.δεν ξερω.. η alman ειναι για λαπτοπ η braintust δεν εξω αν πας μητρικες.. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2018 από panos30x
VasilisVaggelis Δημοσ. 31 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2021 Θελω να πω τον πονο μου και να δω αν καποιος μπορει να με βοηθησει. RMA MSI Η ιστορια ξεκιναει με ενα bios update μιας μητρικης της msi (x470 carbon gaming pro). Δυστυχως το bios update (αγορασα 3900x) ακομα και με ups απετυχε και το συστημα δεν μπουταρε. Σε πρωτη επαφη με chat και εχοντως ακολουθησει ολο το troubleshooting (cmos reset, αφαιρεση μπαταριας) ειπωθηκε οτι ειμαι εντος της εγγυησης. Πρωτα μου δωθηκε μια λαθος επαφη για επισκευη στην Ελλαδα. Επειτα ειπωθηκε οτι πρεπει να μιλησω με τον πωλητη/καταστημα. Το καταστημα στην Ελλαδα δυστυχως δεν θελει να βοηθησει καθως η αγορα ειχε γινει μαρτη του 2019 κατι που το θετει εκτος της διετης εγγυησης. Σε επανελλημενες επαφες με το καταστημα και την msi κανεις δεν θελει να αναλαβει την ευθυνη. Και η αληθεια ειναι πως δεν ριχνω την ευθυνη στο καταστημα. Ειναι η πρωτη φορα που βλεπω κατασκευαστη να αρνειται να υποστηριξει rma δικης του εγγυησης και ειμαι απειρα αποητευμενος απο την msi. Μαλιστα ελαβα τις ιδιες ηλιθιες απαντησεις απο το τμημα της msi της γερμανιας (ειμαι διγλωσσος και ειπα να το δοκιμασω). Εδω λοιπον θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος εχει καποια ιδεα πως να προχωρησω με το συγκεκριμενο ζητημα και αν με την msi εχει βρει αλλη λυση. Ειχα δει σε αλλα φορουμ και συζητησεις πως καποιος καταφερε να βγαλει ακρη με το τμημα της Πολωνιας. Οποιαδηποτε πληροφορια ενδειξη υποδειξη θα με βοηθησει αρκετα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα