Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Vision EQ Silver Arrow είναι ένα από τα εντυπωσιακά concept cars που είδαμε από κοντά στο Paris Motor Show 2018, και ομολογουμένως από τα μοντέλα που τράβηξαν πάνω τους τα περισσότερα φλας.

Αν και το συγκεκριμένο show car της Mercedes Benz είχε ήδη παρουσιαστεί στο κοινό τους προηγούμενους μήνες, φαίνεται πως το σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού έδωσε μια ιδιαίτερη λάμψη στο εξωπραγματικό αμάξωμά του. 

Σχεδιασμένο ως μνεία του θρυλικού “W125 Rekodrwagen” που έσπασε το 1938 το τρέχων ρεκόρ ταχύτητας με 423.7 km/h, το EQ Silver Arrow είναι περισσότερο ένα κατασκεύασμα εντυπωσιασμού παρά ένα αυτοκίνητο με χρηστική αξία. Ωστόσο, εντυπωσιάζει πραγματικά, συνδυάζοντας ρετρό στοιχεία με φουτουριστική σχεδίαση η οποία εμπεριέχει έντονα το στοιχείο της αεροδυναμικής αφού είναι ένα σύμβολο υψηλών ταχυτήτων. Πιο συγκεκριμένα, οι ζάντες είναι πολυ-άκτινες (168 ακτίνες σε κάθε τροχό) αλλά εντάσσουν και μία αεροδυναμική καλύπτρα στο εμπρός τους μέρος, στο κόκπιτ θα βρούμε πάτωμα από ξύλο καρυδιάς αλλά ταυτόχρονα και μία πανοραμική οθόνη υψηλής ευκρίνειας, ενώ ο κλασικής σχεδίασης θόλος που κλείνει γύρω από το κόκπιτ ανεβοκατεβαίνει ηλεκτρικά και ενσωματώνει το τιμόνι και την οθόνη πάνω του. Το ΕQ Silver Arrow είναι πραγματικά ένας επιτυχημένος συνδυασμός στοιχείων του χθες και του σήμερα, ενωμένα σε μια εντυπωσιακή πλατφόρμα από σχεδιαστικής απόψεως. 

mercedes_1.jpg.b342694931a2017492d755c2418de5bc.jpg

mercedes_3.jpg.b4739bf5d89a836af86525a81fb49ee3.jpg

Τεχνολογικά, σίγουρα δεν φέρνει κάτι νέο αλλά από την άλλη δεν θα μπορούσαν να λείπουν κάποια “gimicks” που πλέον βλέπουμε σε κάθε show car. Για παράδειγμα, η μπροστινή μάσκα είναι ταυτόχρονα και μια φωτεινή οθόνη, ενώ η πανοραμική οθόνη εντός του κόκπιτ επιτρέπει στον οδηγό να οδηγήσει μοντέλα της Mercedes Benz όπως το φετινό μονοθέσιο F1 ή το W125 σε διάφορες εικονικές πίστες. Φυσικά η Mercedes έχει εξοπλίσει το EQ Silver Arrow με ισχυρούς ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής ισχύς 550 κιλοβάτ (750 ίππων), οπότε θεωρητικά μπορεί κανείς να το οδηγήσει και εκτός εικονικής πραγματικότητας και μάλιστα οι μπαταρίες του θα σας ταξιδέψουν μέχρι και 400 χιλιόμετρα προτού αδειάσουν, ή τουλάχιστον αυτό υπόσχεται η Mercedes. Ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο τέτοιας εμφάνισης όμως θα πρέπει να ικανοποιεί όλες τις αισθήσεις συμπεριλαμβανομένης και της ακουστικής, για αυτό και έχει προστεθεί η δυνατότητα ενεργοποίησης ήχου “AMG V8” από την οθόνη αφής που υπάρχει επάνω στο τιμόνι. 

mercedes_4.jpg.3d0e8ab197bf1519ae59010ef6357552.jpg

Αφήνοντας στην άκρη τα όσα δεν μπορούμε παρά μόνον να θαυμάσουμε, προχωράμε στα ηλεκτροκίνητα που θα μπορούμε πολύ σύντομα να αγοράσουμε σήμερα από την Mercedes. Το EQC 400 4matic που είδαμε στο booth της Mercedes Benz είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο διακαώς αναμενόμενα μοντέλα του ερχόμενου έτους, και οι λόγοι είναι πολλοί. Κατ αρχάς είναι μια 100% ηλεκτροκίνητη υλοποίηση που συμβολίζει ένα ξεκίνημα νέας εποχής για την Mercedes Benz με την σειρά EQ. Αυτή η νέα εποχή έρχεται με έντονη διαφοροποίηση και στο σχεδιαστικό κομμάτι, επιτρέποντας στην Mercedes να κάνει τολμηρά βήματα (εντός και εκτός) που υποστηρίζονται από την όλη φιλοσοφία που διέπει την σειρά EQ. Το να βλέπουμε αυτή την αρχή να γίνεται με ένα SUV αμάξωμα μεγάλων χώρων και 5 θέσεων κάνει τα πράγματα ακόμη πιο ενδιαφέροντα από πρακτικής και χρηστικής απόψεως. 

Το EQC 400 λοιπόν κινείται από δύο ασύγχρονα ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία είναι συνδεδεμένα αντίστοιχα στον εμπρός και πίσω άξονα, προσφέροντας την άπλετη συνδυαστική ισχύ των 402 ίππων (300 kW), καθώς και την απίστευτη ροπή των 764 Nm. Το αποτέλεσμα είναι επιδόσεις 0-100 σε μόλις 5.1 δεύτερα για ένα αμάξωμα που ζυγίζει 2425 κιλά! Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 km/h όπως συνήθως βλέπουμε σε όλα τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Η μετάδοση είναι τύπου All-Wheel-Drive, οπότε ο οδηγός δεν έχει να σκεφτεί και πολλά παρά μόνον να απολαύσει την συνεχώς προσαρμοζόμενη μετάδοση κίνησης στους 4 τροχούς που αναλαμβάνουν να ρυθμίσουν με ακρίβεια τα ηλεκτρονικά συστήματα του EQC. 

20181004_123322034_iOS.jpg.5849043e6e01a84fcc99711ee69e03e4.jpg

Λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω, έρχεται φυσικά το εύλογο ερώτημα του πόσο μακριά μπορεί να πάει κανείς με ένα τέτοιο όχημα. Η Mercedes υπόσχεται ένα εύρος εμβέλειας μεταξύ 265 και 540 χιλιομέτρων, ανάλογα με την χρήση και τις συνθήκες (θερμοκρασία). H μπαταρία αποτελείται από 384 στοιχεία λιθίου-ιόντων, συνολικής χωρητικότητας 80 kWh. H φόρτιση γίνεται σε διάφορα modes, από τριφασικό ρεύμα AC (7.4 kW) με διάρκεια 12.5 ώρες (το στάνταρ wallbox της Mercedes), μέχρι και με υψηλής ενέργειας DC (rapid charge 110 kW) που θα πάει τα επίπεδα από το 10% στο 80% σε μόλις 40 λεπτά. Συνδεδεμένο σε απλό οικιακό μονοφασικό δίκτυο (2.3 kW) η φόρτιση μπορεί να φτάσει και τις 40 ώρες! H νέα γενιά infotainment της Mercedes (MBUX) όμως δεν θα σας αφήσει να αγχώνεστε για τα επίπεδα μπαταρίας αφού έχει εμπλουτιστεί με χαρακτηριστικά ειδικά για την σειρά EQ. Συγκεκριμένα, προσαρμόζει τις οδηγίες πλοήγησης ανάλογα με τα επίπεδα ενέργειας και το στυλ οδήγησης, ενημερώνει για πλησίον σταθμούς φόρτισης, και λαμβάνει υπ όψιν ακόμη και τον φόρτο κίνησης στους δρόμους που αποτελούν επιλογές για τον προορισμό σας. 

20181004_123219366_iOS.jpg.4ba4815c0a36478a4449e1aab838b621.jpg

Φυσικά, ένα αυτοκίνητο που μπορούμε να αγοράσουμε κρίνεται και από την τιμή του, και στην συγκεκριμένη περίπτωση υπολογίζεται να είναι περίπου στα 67500 ευρώ. Επιπλέον, προς το παρόν τουλάχιστον, στην Ελλάδα τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας, φόρο πολυτελείας, και περιορισμούς κίνησης εντός δακτυλίου. Η τιμή φυσικά μπορεί να διαμορφωθεί διαφορετικά μέχρι το λανσάρισμα του EQC 400 στην Ελλάδα, το οποίο δεν θα γίνει νωρίτερα από το επερχόμενο καλοκαίρι. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Εμένα μ αρεσει γιατι ειναι  πολυ του μέλλοντος κι ετσι....

Και περίμενα να ειναι ακριβοτερο για να πω και την αληθεια...

Καρτα αλληλεγγύης δέχονται?🤣

  • Like 1
Δημοσ.

Χαλαρά θα αγόραζα ηλεκτρικό γύρω στα 30 χιλιάρικα αν είχε αυτονομία 300 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα τώρα είναι ότι αν θέλω να πάω μία εκδρομή πάνω από 150 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα ή που θα πρέπει να απλώνω μπαλαντέζα από την ταβέρνα που θα κάτσω ή που θα σπρώχνω στον γυρισμό!

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε

@ZELOMOTH το Hyndai σου εκτός από turbo boost @ 12MHz δέχεται και Nvidia RTX ? η έχεις βάλει ATI match 64 ? 😛

Ναι ρε εννοειται οτι δεχεται, απλα περιμενω την επομενη γενιά που θα παιζει ακομα καλυτερα το RT στα μικροτερα nm και θα εχει και καλυτερη αποδοση το dlss..🤣

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Pokemon640 είπε

Αρκετά νορμάλ τιμές, και χαμηλότερες από ότι περίμενα (για Mercendes πάντα).

ρίχνει τιμές συνεχως γιατι η toyota κερνάει πονο στις πωλήσεις και έχει και το πάνω χέρι στις εξελίξεις. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, JcD είπε

Χαλαρά θα αγόραζα ηλεκτρικό γύρω στα 30 χιλιάρικα αν είχε αυτονομία 300 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα τώρα είναι ότι αν θέλω να πάω μία εκδρομή πάνω από 150 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα ή που θα πρέπει να απλώνω μπαλαντέζα από την ταβέρνα που θα κάτσω ή που θα σπρώχνω στον γυρισμό!

Τα Tesla έχουν αυτονομία άνω των 345km ανά φόρτιση 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, jorgemeto είπε

Τα Tesla έχουν αυτονομία άνω των 345km ανά φόρτιση 

Είναι πανάκριβα δυστυχώς!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

ρίχνει τιμές συνεχως γιατι η toyota κερνάει πονο στις πωλήσεις και έχει και το πάνω χέρι στις εξελίξεις. 

Κερνάει πόνο ή Toyota? Από που βγήκε τώρα αυτό? 

Καλά και τίμια τα Toyota αλλά σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με την Mercedes. Μην γράφουμε ότι θέλουμε. 

Μην κοιτάς τις μονάδες που πουλάει ο καθένας. Η Toyota πουλάει φθηνά μικρομεσαία αυτοκίνητα. Μόνο τα επαγγελματικά που πουλάει η Mercedes φθάνει να ξεπεράσει σε τζίρο την Toyota, που να βάλεις και τα ιχ. 

Και τέλος δεν συγκρίνονται σε καμία περίπτωση σαν αυτοκίνητα. 

 

Στους πίνακες με πωλήσεις που βλέπεις δεν συμπεριλαμβάνονται τα βαν, φορτηγά και τρακτορες που η Mercedes πουλάει σαν τρελή. 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Confused 2
Δημοσ.

Σήμερα στο insomnia μάθαμε ότι η Mercedes ρίχνει τιμές (!) στα μοντέλα της και ότι η Toyota οδηγεί τις εξελίξεις ... 

 

 Υ.Γ ρίξε μια ματιά στο Project one φίλος ...

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, JcD είπε

έλα ή που θα πρέπει να απλώνω μπαλαντέζα από την ταβέρνα που θα κάτσω ή που θα σπρώχνω στον γυρισμό!

Απο το κείμενο της είδησης λαμβάνουμε την πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία ότι και μπαλαντέζα να τραβήξεις με το ρευματάκι του ταβερνιάρη ίσως χρειαστείς 40 ώρες;

Η στιγμή που συνειδητοποιείς ότι τα ηλεκτρικά χρειάζονται infrastructure για να είναι λειτουργικά και να μπορέσουν να επιβιώσουν...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...