Joshua21 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε 45 ευρώ θέλουν για ένα γνήσιο θερμοστάτη για τόσο παλιο αμάξι ; Θυμάμαι για το δικό μου accent του 2003 πλήρωσα τον γνήσιο 15 ευρώ . και 10 η τοποθέτηση . Ο θερμοστάτης στο accent πάει σκέτος χωρίς το καβούκι, λογικό είναι να τον δίνουν αρκετά φτηνότερα. https://www.mister-auto.gr/therm-states-psuktiko-ugro/hyundai-accent-i-x-3-1-3-75bhp_v4538_g316.html Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2018 από Joshua21 2
toyo73 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 7 ώρες πριν, Dare-Devil είπε 45 ευρώ θέλουν για ένα γνήσιο θερμοστάτη για τόσο παλιο αμάξι ; Θυμάμαι για το δικό μου accent του 2003 πλήρωσα τον γνήσιο 15 ευρώ . και 10 η τοποθέτηση . 75e πληρωσα για θερμοστατη TRD.Μονο το μεσα, χωρις καβουκι.Ειναι κατασκευης DENSO made in Japan.Οτι πιο κορυφη υπαρχει.Δεν ειχε προβλημα ο μαμα, απλως τον αλλαξα τοτε-μια εποχη που πετουσα λεφτα στα αμαξι.Ειναι 71c, σε σχεση με τα 82c εργοστασιακα. Σχεδον 17 χρονια και 320.000 δεν εχει κανει κιχ.Επενδυση.Εβγαλε και το τελευταιο ευρω.
papoys1 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Και στο παλαιότερο μοντέλο vectra πάει σκέτος και είναι αρκετά φτηνότερος.Στο νεώτερο έχουν αλλάξει τη θέση (βγαίνει πολύ εύκολα) αλλά τον έκαναν φιξ με το καβούκι.Θα τον άλλαζα μόνος είναι μπροστά και πάνω στη μηχανή αλλά πιάνει με τρεις παράξενες βίδες και θέλεις ένα κλειδί σαν θηλυκό τορξ να τις ξεβιδώσεις ,το οποίο άντε να το βρεις και πόσο κάνει,οπότε στο μάστορα.
meletis_m Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 2 ώρες πριν, toyo73 είπε 75e πληρωσα για θερμοστατη TRD.Μονο το μεσα, χωρις καβουκι.Ειναι κατασκευης DENSO made in Japan.Οτι πιο κορυφη υπαρχει.Δεν ειχε προβλημα ο μαμα, απλως τον αλλαξα τοτε-μια εποχη που πετουσα λεφτα στα αμαξι.Ειναι 71c, σε σχεση με τα 82c εργοστασιακα. Σχεδον 17 χρονια και 320.000 δεν εχει κανει κιχ.Επενδυση.Εβγαλε και το τελευταιο ευρω. Τέτοιου είδους θερμοστάτης πιστεύω δέν έχει αποτέλεσμα σε κάποιο εργοστασιακό όχημα. Σε βελτιωμένα και υπερτροφοδοτούμενα , αλλάζουν και βάζουν τους εν λόγω θερμοστάτες. Σε Honda πάντως που άλλαξα ο "γνήσιος" είχε 56 ευρω χώρίς καβούκι μόνο με φλάντζα , επέλεξα εμπορίου και δέν μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα 1
toyo73 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Ενταξει λογικο.Ειναι για χρηση πιστας.Track day κτλ.Για να κατεβουν τα υγρα στους 71, θελεις και το αναλογο ψυγειο.Γιατι ακομη και στους 30 να στελνεις το νερο στο ψυγειο, εαν αυτο δεν μπορει να ψυξη, 80-85+ θα εχεις.Ειχαμε κανει ομαδικη αγορα και ετσι πηρα ενα. Για τελεια δουλεια θες μεγαλυτερο διπλοσειρο ψυγειο και πιο χαμηλη εκκινηση βεντιλατερ.Ετσι μπορεις να το καις με καυσωνα και αιρ κοντισιον.Γιατι εκει ειναι το ζορι, καθως ερχεται η ζεστη απο το ψυγειο του αιρ κοντισιον πανω στο ψυγειο του κινητηρα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα