papoys1 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Πήγαινα το πρωί Εύβοια. Κινούμενος σε κατηφόρα της Εθνικής βλέπω τη θερμοκρασία στους 80 και να κατεβαίνει σιγά στο τέρμα κάτω.Σε ανηφόρες ανέβαινε μέχρι το 70 ευθεία και κατηφόρα τερμάτιζε στο πιο χαμηλό σημείο. Γυρίζοντας στην Αθήνα στα φανάρια έπιασε για πρώτη φορά τους 90 που είναι η θερμοκρασία που δουλεύει. Κολλημένος ανοιχτός θερμοστάτης ή μπορεί να συμβαίνει και κάτι άλλο;;;;
meletis_m Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Το πιο πιθανόν είναι ο θερμοστατης. Μαζι να αλλαχτεί αντλία νερού όπως και το παραφλου Να μήν ανέβει ο δείκτης. 1
Stamer Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 12 λεπτά πριν, papoys1 είπε Πήγαινα το πρωί Εύβοια. Κινούμενος σε κατηφόρα της Εθνικής βλέπω τη θερμοκρασία στους 80 και να κατεβαίνει σιγά στο τέρμα κάτω.Σε ανηφόρες ανέβαινε μέχρι το 70 ευθεία και κατηφόρα τερμάτιζε στο πιο χαμηλό σημείο. Γυρίζοντας στην Αθήνα στα φανάρια έπιασε για πρώτη φορά τους 90 που είναι η θερμοκρασία που δουλεύει. Κολλημένος ανοιχτός θερμοστάτης ή μπορεί να συμβαίνει και κάτι άλλο;;;; Δεν είμαι και ειδικός αλλά κολλημένος θερμοστάτης νομίζω θα σήμαινε οτι θα σου ανέβαζε πολύ θερμοκρασία (πάνω απο 90) και θα έπρεπε να σταματήσεις για να μην κάψεις τη μηχανή. Στο παρελθόν που το έχω πάθει 2 φορές με θερμοστάτη αυτό γινόταν. Εκτός πάλι αν όντως είναι θερμοστάτης και είναι στα τελευταία του. Πρέπει πάντως να το κοιτάξεις άμεσα για να αποφύγεις καμια μελλοντική ταλαιπωρία. Μπορεί και ψυγείο τώρα που το σκέφτομαι, να μην λειτουργεί σωστά... 1
Joshua21 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 20 λεπτά πριν, papoys1 είπε Πήγαινα το πρωί Εύβοια. Κινούμενος σε κατηφόρα της Εθνικής βλέπω τη θερμοκρασία στους 80 και να κατεβαίνει σιγά στο τέρμα κάτω.Σε ανηφόρες ανέβαινε μέχρι το 70 ευθεία και κατηφόρα τερμάτιζε στο πιο χαμηλό σημείο. Γυρίζοντας στην Αθήνα στα φανάρια έπιασε για πρώτη φορά τους 90 που είναι η θερμοκρασία που δουλεύει. Κολλημένος ανοιχτός θερμοστάτης ή μπορεί να συμβαίνει και κάτι άλλο;;;; Κλασσικό σύμπτωμα κολλημένου θερμοστάτη. 1
papoys1 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, meletis_m είπε Το πιο πιθανόν είναι ο θερμοστατης. Μαζι να αλλαχτεί αντλία νερού όπως και το παραφλου Να μήν ανέβει ο δείκτης. Μελέτη αντλία νερού άλλαξα μαζί με ιμάντες στα 210.000 χιλιόμετρα είμαι στα 262.000 δεν νομίζω να έχω πρόβλημα με αυτή.Είχα την εντύπωση ότι με κολλημένο (ανοιχτό Stamer και όχι κλειστό) δεν πέφτει και στο τέρμα η θερμοκρασία αλλά πιθανόν επειδή ήμουν σε Εθνική κατηφόρα 16-17 βαθμούς το πρωί κρύωνε το νερό τελείως. Πάντως προληπτικά έκανα στάση στο άνοιγμα στο Σχηματάρι και είδα ότι τόσο το κολάρο εισόδου όσο και το εξόδου στο ψυγείο είχαν την ίδια περίπου θερμοκρασία,χαμηλή αλλά την ίδια άρα η αντλία δουλεύει σωστά,για αυτό υπέθεσα ότι κόλλησε ανοιχτή. Δευτέρα πρωί πάω μάστορα και βλέπουμε. 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Κλασσικό σύμπτωμα κολλημένου θερμοστάτη. Με κανένα 50άευρο μάλλον καθάρισα.Μικρό το κακό. 1
Μάκαρος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 4 ώρες πριν, Stamer είπε Δεν είμαι και ειδικός αλλά κολλημένος θερμοστάτης νομίζω θα σήμαινε οτι θα σου ανέβαζε πολύ θερμοκρασία (πάνω απο 90) και θα έπρεπε να σταματήσεις για να μην κάψεις τη μηχανή. Στο παρελθόν που το έχω πάθει 2 φορές με θερμοστάτη αυτό γινόταν. Εκτός πάλι αν όντως είναι θερμοστάτης και είναι στα τελευταία του. Πρέπει πάντως να το κοιτάξεις άμεσα για να αποφύγεις καμια μελλοντική ταλαιπωρία. Μπορεί και ψυγείο τώρα που το σκέφτομαι, να μην λειτουργεί σωστά... Αυτο θα γινοταν αν ο θερμοστατης κολλουσε κλειστος. Στην περιπτωση του φιλου κολλησε ανοιχτος 1
Stamer Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Πάντως όπως το καταλαβαίνω, αμα είναι να γίνει, καλύτερα ανοιχτός παρά κλειστός 1
meletis_m Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, Stamer είπε Πάντως όπως το καταλαβαίνω, αμα είναι να γίνει, καλύτερα ανοιχτός παρά κλειστός Αμα μείνει κλειστός -> θα πάει για φλάντζα κεφαλής εάν το προλάβει κιόλας ωστε να μήν του κάνει μεγαλύτερη ζημιά. 1
Joshua21 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, Stamer είπε Πάντως όπως το καταλαβαίνω, αμα είναι να γίνει, καλύτερα ανοιχτός παρά κλειστός Σίγουρα, μόνο που είναι πολύ απίθανο να κολλήσει τέρμα κλειστός ή τέρμα ανοικτός, συνήθως κολλάει κάπου στο ενδιάμεσο.
primeragt Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Εισαι τυχερος που κολλησε ανοιχτος, ειτε απο τυχη ειτε απο fail safe (υπαρχουν καποιοι που αν κολλησουν μενουν ανοικτοι απο σχεδιασμο). Το συνηθεστερο ειναι να κολλανε κλειστοι μιας και κλειστοι περνανε το μεγαλυτερο μερος της ζωης τους. 1
papoys1 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Έγινε αλλαγή προχτές.Πήρα ένα Γαλλικό calostar μεσαίας τιμής με 23 ευρώ άλλα 10 για στο μάστορα και όλα μια χαρά.Αποκαταστάθηκε η σωστή λειτουργία του κινητήρα. 3
nick#18 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Ενας τροπος για να καταλαβεις αν εχει κολλησει ο θερμοστατης (κλειστος) ειναι να πιασεις τα κολαρα του ψυγειου οταν ζεσταθει ο κινητηρας σε επιπεδα που αναβει βεντιλατερ. Θα πρεπει να εχουν μικρη διαφορα θερμοκρασιας αισθητη απο το χερι. Αυτο συμβανει γιατι απο τη μια ερχεται το ζεστο και απο την αλλη το "κρυο" που εχει ψυχθει.. ΑΑΑΝ! ομως εχουν αρκετα μεγαλη διαφορα σημαινει πως κατι παει λαθος..
Dare-Devil Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Στις 20/10/2018 στις 6:33 ΠΜ, papoys1 είπε Έγινε αλλαγή προχτές.Πήρα ένα Γαλλικό calostar μεσαίας τιμής με 23 ευρώ άλλα 10 για στο μάστορα και όλα μια χαρά.Αποκαταστάθηκε η σωστή λειτουργία του κινητήρα. Τί αμάξι ; Πόσο έκανε δηλαδή ο γνήσιος ;
papoys1 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 6 ώρες πριν, Dare-Devil είπε Τί αμάξι ; Πόσο έκανε δηλαδή ο γνήσιος ; opel vectra 2005.Ο γνήσιος ήταν στα 45-50 ευρώ.Στην αγορά κυκλοφορούν και ακόμη πιο φτηνοί γύρω στα 15,5 (swang - febi) απλά πήγα σε αυτόν γιατί είναι μία μάρκα καλού Γαλλικού θερμοστάτη ο οποίος είναι πιο αξιόπιστος χρησιμοποιείται σε πολλά αυτοκίνητα και τον προτείνουν καταστήματα πώλησης ανταλλακτικών opel (από τέτοιο τον πήρα) σαν καλή εναλλακτική λύση του γνήσιου. 1
Dare-Devil Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 4 ώρες πριν, papoys1 είπε opel vectra 2005.Ο γνήσιος ήταν στα 45-50 ευρώ.Στην αγορά κυκλοφορούν και ακόμη πιο φτηνοί γύρω στα 15,5 (swang - febi) απλά πήγα σε αυτόν γιατί είναι μία μάρκα καλού Γαλλικού θερμοστάτη ο οποίος είναι πιο αξιόπιστος χρησιμοποιείται σε πολλά αυτοκίνητα και τον προτείνουν καταστήματα πώλησης ανταλλακτικών opel (από τέτοιο τον πήρα) σαν καλή εναλλακτική λύση του γνήσιου. 45 ευρώ θέλουν για ένα γνήσιο θερμοστάτη για τόσο παλιο αμάξι ; Θυμάμαι για το δικό μου accent του 2003 πλήρωσα τον γνήσιο 15 ευρώ . και 10 η τοποθέτηση .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα