Προς το περιεχόμενο

www.netmobile.gr = ΠΡΟΣΟΧΗ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε

...που συνεργάζεται με την Procordia. 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Βλέπεις πουθενά το σχόλιο μου; Τι φάση; Δεν μου ήρθε ειδοποίηση αν σβήστηκε.

Η Procordia είναι πλέον μόνο για LG.

 

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, saruman123 είπε

Η Procordia είναι πλέον μόνο για LG.

Η Procordia είναι μόνο για LG και το Huawei Service Center είναι παράρτημα της Procordia. 

Δημοσ.
Στις 23/12/2018 στις 5:20 ΜΜ, nonet08 είπε

Θα πω το προβλημα που εχει η οθονη του κινητου δεν εχω μαθει να ειμαι τοσο ελεεινος και μιζερος, αν και νομιζω αν το κοιταξει λιγο θα το δει και ο ιδιος ο μελλοντικος αγοραστης το προβλημα. 

Για δωσε λινκ της αγγελιας σου να δουμε πως το περιγραφεις?...εκτος αν αποφασισες να το κρατησεις οποτε μαλλον μια χαρα ειναι το κινητο απλα ισως σε κουρντισε το μαγαζι.

Δημοσ.

Εχω βαρεθεί να διαβάζω βλακείες περί δικαιωμάτων υπαναχώρησης. Δικαίωμα υπαναχώρησης υπάρχει αν παραλάβεις το προϊόν, ΔΕΝ το ανοίξεις γιατί μετάνιωσες και θες να το επιστρέψεις και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου χωρίς πολλά πολλά. Το αν κάποιες μεγάλες ευρωπαϊκές ή μη αλυσίδες δίνουν καλύτερες δυνατότητες επιστροφών , αυτό δε σημαίνει ότι έρχεται από κάποια υποχρέωση... 

Με τη λογική σου μπορείς να αγοράζεις ανα 14 ημέρες ένα τηλέφωνο , να το χρησιμοποιείς , και μετά να το επιστρέφεις ζητώντας τα λεφτά σου πίσω. Κοινώς ΠΙΠΕΣ... Ακόμα και η καλύτερη εταιρία στον κόσμο σε ον-λάιν αγορές , η Άμαζον , απέκλεισε χρήστες από το σάιτ της επειδή έκαναν abuse στο δικαίωμα των επιστροφών.

Τωρα εσυ πήρες ένα κινητακι , ΕΠΕΛΕΞΕΣ ένα από τα φθηνότερα καταστήματα στη χώρα , σου ήρθε ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ , το άνοιξες και διαπίστωσες ένα ελάττωμα που ΔΕΝ είναι προφανές και ΔΕΝ εμπίπτει στους κανόνες του DOA. Το κατάστημα ως όφειλε , έστειλε το κινητό στην ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεία που σημαίνει ότι το κινητό που σου πούλησαν ΕΙΧΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΓΓΥΗΣΗ και η ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεία απάντησε ότι το κινητό είναι οκ.

ΠΡΙΝ αγοράσεις το κινητακι σου βέβαια ΔΕΝ διάβασες για το τι σημαίνει σέρβις LG στην Ελλάδα;; Διάβασες όλο το κοινοτικό δίκαιο και που μπορείς να κανείς καταγγελία αλλά τι εστί σέρβις LG δε σε ενδιέφερε να μάθεις...

Το κατάστημα δεν έχει καμία ευθύνη , αν το κινητό ήταν νεκρό και ενέπιπτε στο DOA θα στο αντικαθιστούσε χωρίς πολλά πολλά. Δεν είναι τυχαίες οι τόσο καλές κριτικές.

Και επειδή θεωρώ το ποστ σου ύποπτο και δυσφημιστικό θα σου έδινα μια συμβουλή.

«Εχασες» τόσους μήνες και τόσο χρόνο με καταγγελίες και με δυσφήμιση του καταστήματος στο φόρουμ. Εγώ απλά θα άνοιγα μια απλή επικοινωνία με την LG Europe , ΓΡΑΠΤΩΣ μέσω email και θα ζητούσα να στείλω το κινητό στο κεντρικό τους Service στην Ευρώπη για έλεγχο και αντικατάσταση. ΟΥΤΕ 10-15 ευρώ δε θα σου κόστιζε η αποστολή μέσω ΕΛΤΑ.

Τωρα αν σου απαντούσε και η LG Europe(που είναι τρομερή σε υποστήριξη)ότι δεν υπάρχει πρόβλημα τότε δε χρειάζεσαι service αλλά  ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ...

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 27/12/2018 στις 11:14 ΜΜ, Looter είπε

Εχω βαρεθεί να διαβάζω βλακείες περί δικαιωμάτων υπαναχώρησης. Δικαίωμα υπαναχώρησης υπάρχει αν παραλάβεις το προϊόν, ΔΕΝ το ανοίξεις γιατί μετάνιωσες και θες να το επιστρέψεις και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου χωρίς πολλά πολλά. Το αν κάποιες μεγάλες ευρωπαϊκές ή μη αλυσίδες δίνουν καλύτερες δυνατότητες επιστροφών , αυτό δε σημαίνει ότι έρχεται από κάποια υποχρέωση... 

Με τη λογική σου μπορείς να αγοράζεις ανα 14 ημέρες ένα τηλέφωνο , να το χρησιμοποιείς , και μετά να το επιστρέφεις ζητώντας τα λεφτά σου πίσω. Κοινώς ΠΙΠΕΣ... Ακόμα και η καλύτερη εταιρία στον κόσμο σε ον-λάιν αγορές , η Άμαζον , απέκλεισε χρήστες από το σάιτ της επειδή έκαναν abuse στο δικαίωμα των επιστροφών.

Τωρα εσυ πήρες ένα κινητακι , ΕΠΕΛΕΞΕΣ ένα από τα φθηνότερα καταστήματα στη χώρα , σου ήρθε ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ , το άνοιξες και διαπίστωσες ένα ελάττωμα που ΔΕΝ είναι προφανές και ΔΕΝ εμπίπτει στους κανόνες του DOA. Το κατάστημα ως όφειλε , έστειλε το κινητό στην ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεία που σημαίνει ότι το κινητό που σου πούλησαν ΕΙΧΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΓΓΥΗΣΗ και η ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεία απάντησε ότι το κινητό είναι οκ.

ΠΡΙΝ αγοράσεις το κινητακι σου βέβαια ΔΕΝ διάβασες για το τι σημαίνει σέρβις LG στην Ελλάδα;; Διάβασες όλο το κοινοτικό δίκαιο και που μπορείς να κανείς καταγγελία αλλά τι εστί σέρβις LG δε σε ενδιέφερε να μάθεις...

Το κατάστημα δεν έχει καμία ευθύνη , αν το κινητό ήταν νεκρό και ενέπιπτε στο DOA θα στο αντικαθιστούσε χωρίς πολλά πολλά. Δεν είναι τυχαίες οι τόσο καλές κριτικές.

Και επειδή θεωρώ το ποστ σου ύποπτο και δυσφημιστικό θα σου έδινα μια συμβουλή.

«Εχασες» τόσους μήνες και τόσο χρόνο με καταγγελίες και με δυσφήμιση του καταστήματος στο φόρουμ. Εγώ απλά θα άνοιγα μια απλή επικοινωνία με την LG Europe , ΓΡΑΠΤΩΣ μέσω email και θα ζητούσα να στείλω το κινητό στο κεντρικό τους Service στην Ευρώπη για έλεγχο και αντικατάσταση. ΟΥΤΕ 10-15 ευρώ δε θα σου κόστιζε η αποστολή μέσω ΕΛΤΑ.

Τωρα αν σου απαντούσε και η LG Europe(που είναι τρομερή σε υποστήριξη)ότι δεν υπάρχει πρόβλημα τότε δε χρειάζεσαι service αλλά  ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ...

Εχεις και εσυ παρομοιο eshop; Αυτα που εγραψες τα γραφω στα κακαλα μου γιατι για εκει ειναι.

***ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ***

Πουλησα το κινητο στα 300 ευρω, δεν περιμενα να το πουλησω τοσο γρηγορα αλλα ουτε και σε αυτα τα λεφτα μιας και καινουργιο κανει κοντα στα 380-400. Σας ευχαριστω οσους προσπαθησατε να με βοηθησετε. ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ Κ#Λ%ΧΑΝΕΙΟ=www.netmobile.gr

Δημοσ.
4 ώρες πριν, nonet08 είπε

Εχεις και εσυ παρομοιο eshop; Αυτα που εγραψες τα γραφω στα κακαλα μου γιατι για εκει ειναι.

***ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ***

Πουλησα το κινητο στα 300 ευρω, δεν περιμενα να το πουλησω τοσο γρηγορα αλλα ουτε και σε αυτα τα λεφτα μιας και καινουργιο κανει κοντα στα 380-400. Σας ευχαριστω οσους προσπαθησατε να με βοηθησετε. ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ Κ#Λ%ΧΑΝΕΙΟ=www.netmobile.gr

Που το πούλησες εδώ μέσα στο insomnia η εκτός? 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...