nonet08 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 17 ώρες πριν, Havik είπε Τι εννοείς να το πουλήσεις? Δηλαδή να την φάει άλλος?...... άλλη μια αγγελία με «Σφραγισμένο, το άνοιξα να δω αν λειτουργεί για έλεγχο, άριστη κατάσταση, κτλ κτλ»… Τέσπα, από την στιγμή που το κινητό δεν είναι στα χέρια σου από τις πρώτες μέρες δεν μπορείς να κάνει υπαναχώρηση? Δεν ξέρω αν γίνετε μετά από τόσο καιρό αλλά από την στιγμή που δεν το είχες…. Ίσως. Επικοινώνησε με την lg να περάσεις να το δείτε μαζί. Οχι δεν ειμαι σκαρτος οπως ο υπευθυνος του καταστηματος απο το οποιο αγορασα το κινητο, θα του δειξω το προβλημα που εχει η οθονη αν το θελει μετα μιλαμε για την τιμη. 15 ώρες πριν, MegalosVeziris είπε μαγκια κλανια ο τς....ουτε δικαστικα το παει και θελει και να πουλησει την μπακατελα του σε αλλο κοροιδο..χααχα Εξηγησα γιατι δεν το παω δικαστικα, απο κει και περα το τι πιστευεις εσυ η αλλοι σαν και σενα στα 🏀🏀 μου.
Havik Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, nonet08 είπε Οχι δεν ειμαι σκαρτος οπως ο υπευθυνος του καταστηματος απο το οποιο αγορασα το κινητο, θα του δειξω το προβλημα που εχει η οθονη αν το θελει μετα μιλαμε για την τιμη. Εξηγησα γιατι δεν το παω δικαστικα, απο κει και περα το τι πιστευεις εσυ η αλλοι σαν και σενα στα 🏀🏀 μου. Αν περιγράψεις την κατάσταση τότε οκ και κάνε ότι θες, η ένσταση μου είναι σε αγγελίες του στυλ «Σφραγισμένο, το άνοιξα να δω αν λειτουργεί για έλεγχο» και δεν… *. Επικοινώνησε με την lg αν μπορείς να μιλήσεις με τον τεχνικό *. Αν δεν μπορείς να βρεις άκρη με την ελληνική lg (καθόλου απίθανο) επικοινώνησε με την global lg *. Δες αν μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση από την πώληση, έχει σίγουρα περάσει το διάστημα γιαυτο αλλά από την στιγμή που δεν είναι στα χέρια σου ίσως γίνετε, δεν ξέρω λέω. Ο τεχνικός έλεγχος έγινε από την ίδια την lg ή από εξουσιοδοτημένο service? 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Πρόσφατα αγόρασα 2 κινητά (ένα S8 και ένα S9) από αυτό το κατάστημα επειδή ήταν το μόνο στο bestprice με τόσες καλές αξιολογήσεις... Όλα μια χαρά πήγαν, έπεσα απ τα σύννεφα με όλα αυτά που διαβάζω τώρα... Τι να πω ίσως έπεσες στην περίπτωση δεν ξέρω!
nonet08 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Havik είπε Αν περιγράψεις την κατάσταση τότε οκ και κάνε ότι θες, η ένσταση μου είναι σε αγγελίες του στυλ «Σφραγισμένο, το άνοιξα να δω αν λειτουργεί για έλεγχο» και δεν… *. Επικοινώνησε με την lg αν μπορείς να μιλήσεις με τον τεχνικό *. Αν δεν μπορείς να βρεις άκρη με την ελληνική lg (καθόλου απίθανο) επικοινώνησε με την global lg *. Δες αν μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση από την πώληση, έχει σίγουρα περάσει το διάστημα γιαυτο αλλά από την στιγμή που δεν είναι στα χέρια σου ίσως γίνετε, δεν ξέρω λέω. Ο τεχνικός έλεγχος έγινε από την ίδια την lg ή από εξουσιοδοτημένο service? Θα πω το προβλημα που εχει η οθονη του κινητου δεν εχω μαθει να ειμαι τοσο ελεεινος και μιζερος, αν και νομιζω αν το κοιταξει λιγο θα το δει και ο ιδιος ο μελλοντικος αγοραστης το προβλημα. Ο ελεγχος εγινε απο την επισημη αντιπροσωπεια της LG. Πλεον δεν εχουν ολα αυτα σημασια, απλα στο μελλον θα εχω το νου μου και στην παραμικρη λεπτομερεια διοτι ο σκαρτος και ελεεινος υπευθυνος του συγκεκριμενου καταστηματος μου ειχε δωσει το λογο του τηλεφωνικος για αντικατασταση του κινητου με καινουργιο οποιο και να ειναι το πορισμα και μετα κρυφτηκε πισω απο το λανθασμενο πορισμα. 16 λεπτά πριν, v|net είπε Πρόσφατα αγόρασα 2 κινητά (ένα S8 και ένα S9) από αυτό το κατάστημα επειδή ήταν το μόνο στο bestprice με τόσες καλές αξιολογήσεις... Όλα μια χαρά πήγαν, έπεσα απ τα σύννεφα με όλα αυτά που διαβάζω τώρα... Τι να πω ίσως έπεσες στην περίπτωση δεν ξέρω! Ισως, δεν ξερω. Εγω περιγραφω την δικη μου εμπειρια με το συγκεκριμενο ηλεκτρονικο καταστημα. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 23/12/2018 στις 5:20 ΜΜ, nonet08 είπε Ισως, δεν ξερω. Εγω περιγραφω την δικη μου εμπειρια με το συγκεκριμενο ηλεκτρονικο καταστημα. Όπως και να έχει ελπίζω να βγάλεις άκρη με κάποιον τρόπο! Δοκίμασε και μόνος στο service της LG όπως είπαν και άλλα μέλη παραπάνω... Επεξ/σία 25 Δεκεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
HateMe Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Αυτό με τις αξιολογήσεις πρέπει να σταματήσει.. Δεν θα κοιτάτε μόνο αυτές που λένε "α παρήγγειλα το κινητό και μου το έστειλαν σε 1 μέρα" Αυτές δεν έχουν να λένε κάτι.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 23/12/2018 στις 7:11 ΜΜ, HateMe είπε Αυτό με τις αξιολογήσεις πρέπει να σταματήσει.. Δεν θα κοιτάτε μόνο αυτές που λένε "α παρήγγειλα το κινητό και μου το έστειλαν σε 1 μέρα" Αυτές δεν έχουν να λένε κάτι. Σίγουρα, δεν διαφωνώ! Ούτε πάω πάρω το μέρος του μαγαζιού επειδή απλά έχει καλές αξιολογήσεις (γενικότερα το λέω αυτό). Προσωπικά κοιτάω το σύνολο της αξιολόγησης και όχι μόνο το ποσό καιρό έκανε να έρθει! Όσο πιο αναλυτική είναι μια αξιολόγηση τόσο το καλύτερο... Στην δικιά μου περίπτωση μου (με τα 2 κινητά που προείπα) τα αυτονόητα έγιναν. Τους βρήκα εύκολα στο τηλ, ήταν ευγενικοί, όταν χρειάστηκα έξτρα πληροφορίες μου τις έδωσαν και τέλος το είχα στον χρόνο που έγραφε η περιγραφή όποτε και έμεινα ικανοποιημένος στο σύνολο. Κατά τα λεγόμενα του nonet08 στην δική του περίπτωση του είπαν ψέματα και ανακρίβειες όπως αναφέρει... Πολλά μπορεί έγιναν (μόνο αυτοί ξέρουν). Ελπίζω να βγάλει άκρη αν είναι όπως τα λέει. Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
HateMe Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 21 λεπτά πριν, v|net είπε Σίγουρα, δεν διαφωνώ! Ούτε πάω πάρω το μέρος του μαγαζιού επειδή απλά έχει καλές αξιολογήσεις (γενικότερα το λέω αυτό). Προσωπικά κοιτάω το σύνολο της αξιολόγησης και όχι μόνο το ποσό καιρό έκανε να έρθει πχ! Όσο πιο αναλυτική είναι μια αξιολόγηση τόσο το καλύτερο... Στην δικιά μου περίπτωση μου (με τα 2 κινητά που προείπα) τα αυτονόητα έγιναν. Τους βρήκα εύκολα στο τηλ, ήταν ευγενικοί, όταν χρειάστηκα έξτρα πληροφορίες μου τις έδωσαν και τέλος το είχα στον χρόνο που έγραφε η περιγραφή όποτε και έμεινα ικανοποιημένος στο σύνολο. Στον άνθρωπό όμως παραπάνω δεν φέρθηκαν σωστά και του έλεγαν ανακρίβειες και ψέματα όπως μας λέει όποτε και καλά έκανε και το τράβηξε και μακάρι να βγάλει μια άκρη! Πολλά παίζουν ρόλο. Μπορεί να τους μίλησε με υφάκι η και εγώ δεν ξέρω τι
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, HateMe είπε Πολλά παίζουν ρόλο. Μπορεί να τους μίλησε με υφάκι η και εγώ δεν ξέρω τι Ολα μπορεί να παίζουν. Το τι έγινε με κάθε λεπτομέρεια το ξέρει μόνο εκείνος και το κατάστημα μεταξύ τους εν τέλη! 😇 Αν είναι όντως όπως τα λέει (που μόνο εκείνος το ξέρει) καλά κάνει και το κυνηγάει όπως είπα και παραπάνω. Αν πάλι όχι... Κλάφτα...
AntiCambeR Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Αν θα έπαιρνα κινητό απο μαγαζί του Σκρούτζ θα ήταν απο συγκεκριμένα γνωστά με πολλές καλές αξιολογήσεις.2 κινητά που έχω πάρει είναι απο μεγάλες αλυσίδες σε τιμή προσφοράς καλύτερη απο όλα τα καταστήματα του Σκρούτζ. Λίγα απο Σκρούτζ είναι αξιόπιστα,τα υπόλοιπα είναι λαχείο στο θέμα εγγύησης. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Απ όλα τα καταστήματα μπορείς να την πάθεις! Ίσως κάποιες φορές να αλλάζει το ποσοστό αλλά είτε από αλυσίδα είτε από Σκρουτζ/Bestprice μπορείς να την πατήσεις και υπάρχουν άπειρα παραδείγματα... Προσωπικά την έχω πάθει από Public με δικαιολογίες του κ@λου παλιότερα (για smartphone) και την έχω πάθει και από πολύ γνωστό μαγαζί του Σκρουτζ, το Kaizer πρόσφατα σχετικά... Γενικότερα, αν εντοπίσεις κάποια δυσλειτουργία η βλάβη στην καινούργια συσκευή σου (η οποία εννοείτε δεν προκλήθηκε από εσένα) να φροντίσεις όσο είναι εφικτό να κρατήσεις αποδεικτικά στοιχεία (φωτογραφίες, βίντεο η κάτι τέλος πάντων) σε περίπτωση που χρειαστούν όπως είπαν και κάποια άλλα μέλη παραπάνω και μετά να απευθυνθείς στο μαγαζί ή στο service της εταιρίας χωρίς καθυστερήσεις. Όσες φορές μου έτυχε κάτι ανάλογο και απευθύνθηκα μόνος μου στο service με την μια, συνήθως το θέμα λυνόταν με μικρή καθυστέρηση και χωρίς πολλά πολλά, όσες φορές είπα να απευθυνθώ στο μαγαζί πρώτα (όπως τα μαγαζιά που αναφέρω παραπάνω) μου έβγαινε το λάδι και πολλές φορές χωρίς αποτέλεσμα.
sexymwro7 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Καταρχας, σχολια και αξιολογησεις του τυπου "εγω πηρα απο κει και ολα καλα δεν ειχα προβλημα" εμενα προσωπικα δε μου λενε τιποτα. Το skroutzoμαγαζο αλλα και καθε μαγαζι δε φαινεται απο την περιπτωση που παρεις το προιον και πανε ολα καλα και δεν τον χρειαστεις. Φαινεται απο την υποστηριξη που σου προσφερουν μετα αν κατι παει στραβα. Δυστυχως υπαρχει και αυτη η περιπτωση. Στο θεμα μας τωρα, διαβαζοντας τα παραπανω καταλαβα οτι το κινητο ειναι λειτουργικο απλα κατι δεν εκατσε καλα στο ματι στον αγοραστη. Προφανως πριν γινει η οποιαδηποτε ενεργεια, το κινητο θα πρεπει να ελεγθει απο την αντιπροσωπεια του για να διαπιστωθει αν χρηζει επισκευης ή αντικαταστασης. Ο skroutzoμαγαζατορας προφανως δεν ειναι Μη Κερδοσκοπικος Οργανισμος να σου πει ναι αγορι μου μην ανησυχεις θα στο αλλαξω εγω, τα λεφτα δικα μου. Η LG εκρινε πως δε χρειαζεται τιποτα, αρα η ιδια και ο skroutzoμαγαζατορας νυπτουν τας χειρας τους. Αν με καποιον πρεπει να θυμωσεις ειναι με την LG, αλλα δε νομιζω πως μπορεις να της κανεις κατι. Βαλε αν θες τον εαυτο σου στη θεση του μαγαζατορα και σκεψου αν ο καθενας σου ζητουσε καινουρια συσκευη, χωρις ο ιδιος ο κατασκευαστης να κρινει πως χρειαζεται και συ το εδινες απο την καλη σου την καρδια τοτε θα το εκλεινες το μαγαζακι. Θεωρω πως το συμβαν ηταν μια ατυχη στιγμη, κυριως για σενα αγοραστη και πως δε μπορεις να κανεις κατι τωρα. Κοιτα να το πουλησεις οπως λες, αλλα αν θες να εισαι σωστος ηθικα και να μη γινεις σαν αυτα που καταγγελεις και κοροιδευεις, αν ο υποτιθεμενος μελλοντικος αγοραστης σου πει οτι θελει τα λεφτα του πισω επειδη δεν του αρεσε το κινητο, να του τα δωσεις.
saruman123 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Dinos_12345 είπε ΠΩΣ είναι λάθος το πόρισμα από την στιγμή που μιλάμε για την Procordia; Πάρε το κινητό και πήγαινε το εκεί ο ίδιος και θα σου πουν το ίδιο. Το μαγαζί δεν κρύβεται πίσω από τίποτα, από την στιγμή που το service είπε αυτό, αυτό θα ακολουθήσει. Στο λέω εγώ αυτό, που έχω πάει το G4 που κάποτε είχα, 4 φορές για service στην Procordia και τελικά, μετά από πολλά πολλά, μίλησα με συνήγορο του καταναλωτή και μου έδωσαν πίσω τα λεφτά μου. Όχι, δεν είχε λάθος το υπεράριστο service αλλά η συσκευή ήταν γτπ, όπως και τα ανταλλακτικά της. Το ίδιο service έχει και η Huawei (Procordia) αλλά σε άλλη τοποθεσία. Επίσης υπεράριστο και επίσης φέρθηκαν σπαθί και μου αντικατέστησαν το Nexus 6P με P10 Plus. Τέλος, αυτή η εμπειρία θα σου γίνει μάθημα, για να σταματήσεις να αγοράζεις κινητά από την LG. Για τα Huawei το service είναι το Huawei Exclusive Service Center πλέον.
Dinos_12345 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, saruman123 είπε Για τα Huawei το service είναι το Huawei Exclusive Service Center πλέον. ...που συνεργάζεται με την Procordia. 1 ώρα πριν, saruman123 είπε Για τα Huawei το service είναι το Huawei Exclusive Service Center πλέον. Spoiler Βλέπεις πουθενά το σχόλιο μου; Τι φάση; Δεν μου ήρθε ειδοποίηση αν σβήστηκε.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Στις 25/12/2018 στις 5:42 ΜΜ, sexymwro7 είπε Καταρχας, σχολια και αξιολογησεις του τυπου "εγω πηρα απο κει και ολα καλα δεν ειχα προβλημα" εμενα προσωπικα δε μου λενε τιποτα. Το skroutzoμαγαζο αλλα και καθε μαγαζι δε φαινεται απο την περιπτωση που παρεις το προιον και πανε ολα καλα και δεν τον χρειαστεις. Φαινεται απο την υποστηριξη που σου προσφερουν μετα αν κατι παει στραβα. Δυστυχως υπαρχει και αυτη η περιπτωση. Στο θεμα μας τωρα, διαβαζοντας τα παραπανω καταλαβα οτι το κινητο ειναι λειτουργικο απλα κατι δεν εκατσε καλα στο ματι στον αγοραστη. Προφανως πριν γινει η οποιαδηποτε ενεργεια, το κινητο θα πρεπει να ελεγθει απο την αντιπροσωπεια του για να διαπιστωθει αν χρηζει επισκευης ή αντικαταστασης. Ο skroutzoμαγαζατορας προφανως δεν ειναι Μη Κερδοσκοπικος Οργανισμος να σου πει ναι αγορι μου μην ανησυχεις θα στο αλλαξω εγω, τα λεφτα δικα μου. Η LG εκρινε πως δε χρειαζεται τιποτα, αρα η ιδια και ο skroutzoμαγαζατορας νυπτουν τας χειρας τους. Αν με καποιον πρεπει να θυμωσεις ειναι με την LG, αλλα δε νομιζω πως μπορεις να της κανεις κατι. Βαλε αν θες τον εαυτο σου στη θεση του μαγαζατορα και σκεψου αν ο καθενας σου ζητουσε καινουρια συσκευη, χωρις ο ιδιος ο κατασκευαστης να κρινει πως χρειαζεται και συ το εδινες απο την καλη σου την καρδια τοτε θα το εκλεινες το μαγαζακι. Θεωρω πως το συμβαν ηταν μια ατυχη στιγμη, κυριως για σενα αγοραστη και πως δε μπορεις να κανεις κατι τωρα. Κοιτα να το πουλησεις οπως λες, αλλα αν θες να εισαι σωστος ηθικα και να μη γινεις σαν αυτα που καταγγελεις και κοροιδευεις, αν ο υποτιθεμενος μελλοντικος αγοραστης σου πει οτι θελει τα λεφτα του πισω επειδη δεν του αρεσε το κινητο, να του τα δωσεις. Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Αρχικά να πω ότι συμφωνώ με το συμπέρασμα σου αναφορικά με το τι έγινε και ποιός έχει ευθύνη κτλ. Τώρα όσον αφορά το πρώτο κομμάτι με τις αξιολογήσεις, σίγουρα ένα μαγαζί φαίνεται στα δύσκολα με το τι υποστήριξη θα σου προσφέρει μετέπειτα αλλά και πριν από αυτό (που είναι το χειρότερο σενάριο) πιστεύω πως δεν πρέπει να μας περνάνε αδιάφορες αξιολογήσεις που λένε πιο απλά πράγματα τύπου χρόνος παράδοσης, εξυπηρέτηση, ευκολία στην επικοινωνία, εξέλιξη αποστολής κ.α. Αν δεν γίνονται σωστά αυτά τα απλά πράγματα και οι αξιολογήσεις είναι αρνητικές σε ένα κατάστημα για αυτά ακριβώς που προείπα τότε θα μας ένοιζαν πολύ οι αρνητικές αξιολογήσεις και προφανώς δεν θα παίρναμε τίποτα απ το κατάστημα! Οπότε κατά την γνώμη μου πρέπει να τα κοιτάμε όλα! Συμφωνώ με πολλούς που λένε ότι δεν είναι το παν οι αξιολογήσεις τέτοιου είδους αλλά διαφωνώ με αυτούς που λένε είναι εντελώς άχρηστες/αδιάφορες κ.α.
Προτεινόμενες αναρτήσεις