Προς το περιεχόμενο

www.netmobile.gr = ΠΡΟΣΟΧΗ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, saruman123 είπε

😧

ΓΓΚ?

ΓΓΚ και συνηγορο του καταναλωτη. Απο τον συνηγορο του καταναλωτη μου ειπαν να περιμενω διοτι τους εχουν στειλει δυο φορες επιστολη με την καταγγελια μου και δεν τους εχουν απαντηση. Και θα συνεχισω με καταγγελιες σε εκπομπες στην τηλεοραση σε site και οπου αλλου βρω και αμα δεν βγει τιποτα θα προχωρησω σε μηνυση. Προς το παρον περιμενω τον συνηγορο του καταναλωτη. Θα ενημερωνω για το πως θα εξελιχθει.

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Eliaskat είπε

φιλε μου καλο κουραγιο , μονο μην κλεισουνε και μεινεις με την μυνηση 

Ευχαριστω.

Δημοσ.

Εγω παντως το ξαναλεω οτι το προβλημα αφορα την απαντηση που εδωσαν(αν ισχυει)απο το service της LG,δηλαδη την procordia.

Αν δηλαδη αυτοι οντως ειπαν οτι δεν εχει θεμα το κινητο,τσαμπα καθεσαι και κυνηγας το καταστημα.

Αν παλι το service ειχε πει οτι οντως υπαρχει θεμα αλλα το καταστημα σου πουλαγε ιστορια,οτι οχι δεν υπαρχει θεμα ή οτι δεν σου κανουν αντικατασταση,εκει τα πραγματα θα ηταν πιο ξεκαθαρα.

Βεβαια τα ειχα πει και πιο παλια για τα φθηνοτερα καταστηματα του Bestprice οτι ειναι επιφοβα σε περιπτωση προβληματος αλλα οι περισσοτεροι απλα ακολουθουν τυφλα οπου δουν χαμηλη τιμη.

Στις 12/10/2018 στις 1:18 ΜΜ, saruman123 είπε

Έχω πάρει αρκετά γκάτζετ  από το συγκεκριμένο και δεν υπήρξε ποτέ τέτοια θέμα.

Πρόσφατα πήρε φίλος το S9 και ούτε και αυτός έχει τέτοιο θέμα.

Οταν λες δεν υπηρξε ποτε τετοιο θεμα εννοεις στο να σου βγαλουν προβλημα οπως και του φιλου σου και οτι ειχατε καλυτερη αντιμετωπιση?

 

Δημοσ.

Ο άνθρωπος από ότι λεει ζήτησε επιστροφή χρημάτων, και το κατάστημα το αρνήθηκε. Και το πρόβλημα είναι οτι δεν έχει ξεκάθαρη απάντηση από κανέναν. Τα καταστήματα είναι για να πιέζουν τα service-αντιπροσωπείες και όχι να πωλούν κάτι, και μετά να πετάνε το μπαλάκι στον κατασκευαστή.

Καλά ξεμπερδέματα.

Δημοσ.

Το καταστημα αν το service του πει οτι δεν υπαρχει θεμα(ειτε μιλαμε για το εν λογω καταστημα,ειτε την μεγαλυτερη αλυσιδα της Ευρωπης),τοτε λογικο ειναι να λεει αναλογα.

Γιαυτο ειχα πει πιο παλια αν μπορουσε ο συμφορουμιτης να πηγαινε ο ιδιος στην procordia για να εβγαζε μια και καλη ακρη.

Ασε που δεν υπαρχει και LG Mobile Hellas μιας και τα κεντρικα της LG ειναι Ιταλια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fulgore είπε

 

Οταν λες δεν υπηρξε ποτε τετοιο θεμα εννοεις στο να σου βγαλουν προβλημα οπως και του φιλου σου και οτι ειχατε καλυτερη αντιμετωπιση?

Έτσι ακριβώς.

Αυτό βέβαια έχει γίνει πολύ πιο παλιά από τον ts.

Επεξ/σία από saruman123
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/12/2018 στις 5:08 ΜΜ, UncleKim είπε

Ο άνθρωπος από ότι λεει ζήτησε επιστροφή χρημάτων, και το κατάστημα το αρνήθηκε. Και το πρόβλημα είναι οτι δεν έχει ξεκάθαρη απάντηση από κανέναν. Τα καταστήματα είναι για να πιέζουν τα service-αντιπροσωπείες και όχι να πωλούν κάτι, και μετά να πετάνε το μπαλάκι στον κατασκευαστή.

Καλά ξεμπερδέματα.

Το συγκεκριμενο καταστημα ειναι οτι χειροτερο, οχι απλα δεν βοηθαει η να επικοινωνησει με την LG για επανελεγχω αλλα κρυβετε πισω απο ενα λανθασμενο πορισμα της LG. Το προβλημα στο κινητο βεβαια υπαρχει το ειδα εγω που ειμαι ερασιτεχνης σε αυτα και μπορω να δω οτι εχει θεμα η οθονη του κινητου. Εκτος το οτι ειμαι 3 μηνες χωρις κινητο και λεφτα, απο τι φαινεται θα πρεπει να δωσω και επιπλεον χρηματα για δικηγορο. Δεν ειναι μονο το κινητο αλλα και το ψεμα που μου ειπε τηλεφωνικος ο υπευθυνος του καταστηματος για αλλαγη του κινητου με καινουργιο οποιο και να ειναι το πορισμα. Τωρα γιατι το ειπε δεν γνωριζω υποθεσεις κανω. Το μονο που μπορω να σας πω με σιγουρια ειναι να μεινεται μακρια απο αυτο το καταστημα οσο χαμηλες και αν ειναι οι τιμες τους. 

Επεξ/σία από nonet08
Δημοσ.

**ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ**

Απο τον συνηγορο του καταναλωτη μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι αλλο αυτοι μιας και το συγκεκριμενο ηλεκτρονικο καταστημα κρυβεται απο το λανθασμενο πορισμα της LG. Η μονη λυση ειναι να τους παω δικαστικα αλλα επειδη το τηλεφωνο δεν αγοραστηκε στο δικο μου ονομα και επειδη δεν θελω να ανακατεψω σε δικαστηρια κανεναν εκτος απο μενα πηρα το κινητο απο το κ@λ#χανειο www.netmobile.gr και θα προσπαθησω να το πουλησω. Εαν το πουλησω θα σας ενημερωσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι εννοείς να το πουλήσεις? Δηλαδή να την φάει άλλος?...... άλλη μια αγγελία με «Σφραγισμένο, το άνοιξα να δω αν λειτουργεί για έλεγχο, άριστη κατάσταση, κτλ κτλ»…

 

Τέσπα, από την στιγμή που το κινητό δεν είναι στα χέρια σου από τις πρώτες μέρες δεν μπορείς να κάνει υπαναχώρηση? Δεν ξέρω αν γίνετε μετά από τόσο καιρό αλλά από την στιγμή που δεν το είχες…. Ίσως.

Επικοινώνησε με την lg να περάσεις να το δείτε μαζί.

Επεξ/σία από Havik
Δημοσ.
3 ώρες πριν, nonet08 είπε

**ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ**

Απο τον συνηγορο του καταναλωτη μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι αλλο αυτοι μιας και το συγκεκριμενο ηλεκτρονικο καταστημα κρυβεται απο το λανθασμενο πορισμα της LG. Η μονη λυση ειναι να τους παω δικαστικα αλλα επειδη το τηλεφωνο δεν αγοραστηκε στο δικο μου ονομα και επειδη δεν θελω να ανακατεψω σε δικαστηρια κανεναν εκτος απο μενα πηρα το κινητο απο το κ@λ#χανειο www.netmobile.gr και θα προσπαθησω να το πουλησω. Εαν το πουλησω θα σας ενημερωσω.

Να ενημερώσω την blacklist μου ...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, MegalosVeziris είπε

μαγκια κλανια ο τς....ουτε δικαστικα το παει και θελει και να πουλησει την μπακατελα του σε αλλο κοροιδο..χααχα

Μαλλον τον πηραν χαμπαρι και στο μαγαζι και τον εστειλαν...

 

 

Δημοσ.

Για αυτό ποτέ μεταχειρισμένο,καλύτερα καινούριο και κατώτερο στην ίδια τιμή ή ακριβότερο στο ίδιο επίπεδο.1 πρόβλημα να έχει η να το παρουσιάσει πιο μετά και χάθηκαν τα χρήματα που υποτίθεται πως θα γλίτωνες.Μόνο εντός εγγύησης και πάλι έχει μικρό ρίσκο,πχ αν έχει μπει νερό ή αν έχει φάει πέσιμο και βγάλει πρόβλημα σε οθόνη η κάπου αλλού.Εκτός οτι θα χρειάζεται μπαταρία.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...