saruman123 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, nonet08 είπε Τα ζηταω αντικατασταση με το ετσι θελω ειναι σαλτσες δικες σου δεν ειπα εγω κατι τετοιο. Εγω ειμαι πελατης ηρθε στα χερια μου ελατωματτικο κινητο και ζητησα την αντικατασταση του οπως προβλεπεται απο τον ευρωπαικο νομο σε οτι αφορα τις εγγυησεις. Ποιος σου ειπε οτι δεν ειναι εμφανες; εγω πως το ειδα που δεν ειμαι τεχνικος η ειδικος; μαλιστα τους ειπα και 3 τροπους με τους οποιους μπορουν να δουν ξεκαθαρα το προβλημα που εχει το κινητο. Δεν αγορασα το κινητο απο το service της LG αλλα απο το www.netmobile.gr και εκει απευθυνθηκα. Την αντικατάσταση δεν μπορεί να την κάνει το κατάστημα παρά μόνο αν το εγκρίνει η αντιπροσωπεία. Γι'αυτό το έστειλε το κατάστημα εκεί. Και σε μεγάλη αλυσίδα αν το είχες πάρει τα ίδια θα σου έκαναν. Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2018 από saruman123
nonet08 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, saruman123 είπε Την αντικατάσταση δεν μπορεί να την κάνει το κατάστημα παρά μόνο αν το εγκρίνει η αντιπροσωπεία. Γι'αυτό το έστειλε το κατάστημα εκεί. Και σε μεγάλη αλυσίδα αν το είχες πάρει τα ίδια θα σου έκαναν. Εγω ειμαι πελατης. Ηρθε στα χερια μου ελατωματτικο κινητο και εκανα το αυτονοητο ζητησα την αντικατασταση του οπως προβλεπει ο νομος, εαν δεν γινεται αντικατασταση τοτε να μου επιστραφουν τα λεφτα. Εγω τι να εκανα; να παριστανω οτι ολα ειναι καλα απο την στιγμη που δυστηχως δεν ειναι; Κανω σαφες στον υπευθυνο οτι δεν προκειται να δεχτω το κινητο πισω οποιο και να ειναι το πορισμα της αντιπροσωπειας διοτι η οθονη του κινητου ειναι προβληματικη λεγοντας του και 3 τροπους με τους οποιους μπορει να το δει και ο ιδιος οπως το ειδα και γω. Μαλιστα του λεω οτι αν δεν βγει το πορισμα εντος 14 ημερων θα μεινω με ελατωματτικο κινητο στα χερια γι αυτο ζητω εαν δεν μπορει να γινει αντικατασταση να μου επιστραφουν τα λεφτα. Ο υπευθυνος μου δινει το λογο του για αντικατασταση κινητου οποιο και να ειναι το πορισμα της αντιπροσωπειας. Οταν περασαν οι 14 μερες (https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm) την 15 η 16 παιρνει τηλεφωνο και παριστανει τον ανηξερο, οτι το πορισμα λεει οτι το κινητο δεν εχει τιποτα και οτι θα μου επιστρεψει το κινητο. Οταν του λεω οτι εδωσε το λογο του για αντικατασταση με καινουργιο λεει οτι εδωσε το λογο του για αντικατασταση μονο εαν το κινητο χρειαζοταν service. Την επομενη μερα μου στελνει το κινητο και φυσικα οπως του ειπα πολλες φορες δεν θα το δεχτω και δεν το δεχτηκα. Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2018 από nonet08
AntiCambeR Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αντικατάσταση γίνεται μόνο όταν η επισκευή είναι αδύνατον να γίνει πχ αν δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Η όταν υπάρχει DOA 7 ημερών το οποίο δεν ισχύει βάσει νόμου αλλά με την ευθύνη του καταστήματος.Μόνο αν το κινητό είναι "νεκρό",πχ δεν ανοίγει καν η αν το πάθει στις 7 ημέρες.Οι 14 ημέρες ισχύουν για υπαναχώρηση εφόσον το πήρες με ηλεκτρονική παραγγελία και οχι απο κατάστημα. Νομίζω πως και από μεγάλη αλυσίδα να το έπαιρνες πάλι στην αντιπροσωπεία θα το έστελναν,δεν έχουν δικό τους service. Εχεις τσεκάρει αν το κινητό δεν προορίζεται για χώρα της Ε.Ε. και δεν καλύπτεται απο την εγγύηση;Αν ισχύει αυτό τότε ευθύνεται το κατάστημα και κάνουν τους Κινέζους έχοντας φυσικά φάει άκυρο απο την αντιπροσωπεία. Μίλα με την αντιπροσωπεία δίνοντας το IMEI να μάθεις αν προορίζεται για χώρα της Ε.Ε. και οτι καλύπτεται απο την εγγύηση.Εναλλακτικά αν υπάρχει άλλη αντιπροσωπεία της LG στείλε το εκεί. Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2018 από AntiCambeR
nonet08 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, AntiCambeR είπε Αντικατάσταση γίνεται μόνο όταν η επισκευή είναι αδύνατον να γίνει πχ αν δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Η όταν υπάρχει DOA 7 ημερών το οποίο δεν ισχύει βάσει νόμου αλλά με την ευθύνη του καταστήματος.Μόνο αν το κινητό είναι "νεκρό",πχ δεν ανοίγει καν η αν το πάθει στις 7 ημέρες.Οι 14 ημέρες ισχύουν για υπαναχώρηση εφόσον το πήρες με ηλεκτρονική παραγγελία και οχι απο κατάστημα. Νομίζω πως και από μεγάλη αλυσίδα να το έπαιρνες πάλι στην αντιπροσωπεία θα το έστελναν,δεν έχουν δικό τους service. Εχεις τσεκάρει αν το κινητό δεν προορίζεται για χώρα της Ε.Ε. και δεν καλύπτεται απο την εγγύηση;Αν ισχύει αυτό τότε ευθύνεται το κατάστημα και κάνουν τους Κινέζους έχοντας φυσικά φάει άκυρο απο την αντιπροσωπεία. Μίλα με την αντιπροσωπεία δίνοντας το IMEI να μάθεις αν προορίζεται για χώρα της Ε.Ε. και οτι καλύπτεται απο την εγγύηση.Εναλλακτικά αν υπάρχει άλλη αντιπροσωπεία της LG στείλε το εκεί. Το παρηγγειλα online απο την σελιδα τους. Εστειλα το imei στην LG και μου ειπαν οτι το κινητο προοριζεται για την Γερμανια. Κατι αλλο, το κινητο ερχεται απο το εργοστασιο με προεγκατεστημενα τα android 7.1 εμενα μου ηρθε με προεγκατεστημενα τα android 8. Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2018 από nonet08
Hapatingo Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Το doa είναι ένα τίποτα, τσάμπα διαφήμιση για το κατάστημα χωρίς καμία επιβάρυνση σε περίπτωση άρνησης. Δεν ξέρω ποιος έχει δίκαιο ή όχι, πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις ζητάς επιστροφή των χρημάτων χωρίς να τους πεις καν το λόγο, όπως προβλέπει η υπαναχώρηση εντός 14 ημερών. Και απο εκεί και πέρα εάν θες αγοράζεις πάλι το ίδιο κινητό απο το ίδιο κατάστημα. Εάν κατάλαβες καλά το doa είναι τρόπος παράκαμψης των 14 ημερών οπότε μένεις ξεκρέμαστος μετά.
nonet08 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 24 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Το doa είναι ένα τίποτα, τσάμπα διαφήμιση για το κατάστημα χωρίς καμία επιβάρυνση σε περίπτωση άρνησης. Δεν ξέρω ποιος έχει δίκαιο ή όχι, πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις ζητάς επιστροφή των χρημάτων χωρίς να τους πεις καν το λόγο, όπως προβλέπει η υπαναχώρηση εντός 14 ημερών. Και απο εκεί και πέρα εάν θες αγοράζεις πάλι το ίδιο κινητό απο το ίδιο κατάστημα. Εάν κατάλαβες καλά το doa είναι τρόπος παράκαμψης των 14 ημερών οπότε μένεις ξεκρέμαστος μετά. Επανειλημμενα ζητησα τα λεφτα μου πισω εντος 7 και εντος 14 ημερων αλλα μου ελεγε οτι αυτο δεν γινεται και εχω ολα τα email αποθηκευμενα.
Hapatingo Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 1 minute ago, nonet08 said: Επανειλημμενα ζητησα τα λεφτα μου πισω εντος 7 και εντος 14 ημερων αλλα μου ελεγε οτι αυτο δεν γινεται και εχω ολα τα email αποθηκευμενα. Δεν γίνονται απο το τηλέφωνο αυτά, συμπληρώνεις την φόρμα, που απαιτείται να στην προμηθεύσει το κατάστημα. Διαφορετικά σε οποιαδήποτε άρνηση καταγγελία με την μια και να δεις που μέχρι και στο σπίτι σου θα έρθουν για να σου δώσουν τα χρήματα.
nonet08 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Δεν γίνονται απο το τηλέφωνο αυτά, συμπληρώνεις την φόρμα, που απαιτείται να στην προμηθεύσει το κατάστημα. Διαφορετικά σε οποιαδήποτε άρνηση καταγγελία με την μια και να δεις που μέχρι και στο σπίτι σου θα έρθουν για να σου δώσουν τα χρήματα. Εννοεις την φορμα παραγγελιας; δεν καταλαβα.
Hapatingo Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Όχι υπάρχει φόρμα υπαναχώρησης που πρέπει να προμηθεύει το κατάστημα στις online παραγγελίες ή να υπαρχει στο site για άμεση εξυπηρέτηση. Παράδειγμα Παράδειγμα 2
stef157 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) https://europa.eu/youreurope/citizens/national-contact-points/greece/index_en.htm?topic=consumers Εδώ είναι τα επίσημα τηλέφωνα από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή και τον Συνήγορο Καταναλωτή. Τους παίρνεις τηλ. και ρωτάς τι ισχύει από το να το ψάχνεις από εδώ και από εκεί. Επίσης δες και αυτό το link https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm Πάντως το συγκεκριμένο κατάστημα βρίσκεται στο bestprice από ότι είδα και έχει αρκετές καλές κριτικές οπότε μη κρίνουμε από μια περίπτωση την δουλειά του καταστήματος. Τώρα τι συνέβη στην δική σου περίπτωση δεν γνωρίζω. Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου 2018 από stef157
Strategos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Θα σου πω μια προσωπική εμπειρία που δεν ξέρω αν έχεις πέσει σε παρόμοια περίπτωση. Πριν 8 χρόνια είχα πάρει από wind ένα iphone 4s και μετά από ένα μήνα μου εμφάνισε μια γραμμή που έκανε όλα τα χρώματα να είναι πιο μπλε στο σημείο αυτό, σηκώνω την ζελατίνα το τρίβω με το δάχτυλο τίποτα, το πάω στην wind και περιμένω 2-3 βδομάδες να πάρω απάντηση, πάω στο μαγαζί τους το χε επιστρέψει το σερβις(είχαν εντομεταξύ όλα τα κινητά χύμα σε ένα κουτι όυτε θήκες ούτε τιποτα και δεν ξερανε καν πιο είναι πιανού) λέγοντας το να το δοκιμάσω χωρίς ζελατίνα. Πιάνω το κινητό στο χέρι μου το βάζω κάτω από φως και βλέπω ότι όντως είχε φύγει η κυλίδα. Φαντάζομαι είχε πάρει υγρασία και μέχρι το κινητό να κάνει αυτά τα ταξίδια εξατμίστηκε και έστρωσε, οπότε δίνω και μία πιθανότητα να μην σε παπατζώνουν και μέχρι να πάει σε αυτούς το κινητό να έστρωσε. p.s. έχω κάνει πολλά παρέδωσε με LG-Procordia, γενικά procordia κάνουν μ@##@ πχ γρατζουνίες στα μπέζελς γιατί τα ανοίγουν με μεταλλικά, να σου βάζουν οθόνες με καμένα pixels ή να στο δίνουν το κινητό με ξεκούμπωτη οθόνη και διάφορα άλλα... Πιστεύω όμως ο λόγος που τα ακούει η procordia είναι διότι η LG τα τελευταία 3 χρόνια βγάζει πολλά faulty τηλέφωνα που οδηγούν σε υπερβολικά πολλά σερβις που για να ανταποκριθεί η procordia τα δίνει οπως οπως...
nonet08 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 10 λεπτά πριν, Strategos είπε Θα σου πω μια προσωπική εμπειρία που δεν ξέρω αν έχεις πέσει σε παρόμοια περίπτωση. Πριν 8 χρόνια είχα πάρει από wind ένα iphone 4s και μετά από ένα μήνα μου εμφάνισε μια γραμμή που έκανε όλα τα χρώματα να είναι πιο μπλε στο σημείο αυτό, σηκώνω την ζελατίνα το τρίβω με το δάχτυλο τίποτα, το πάω στην wind και περιμένω 2-3 βδομάδες να πάρω απάντηση, πάω στο μαγαζί τους το χε επιστρέψει το σερβις(είχαν εντομεταξύ όλα τα κινητά χύμα σε ένα κουτι όυτε θήκες ούτε τιποτα και δεν ξερανε καν πιο είναι πιανού) λέγοντας το να το δοκιμάσω χωρίς ζελατίνα. Πιάνω το κινητό στο χέρι μου το βάζω κάτω από φως και βλέπω ότι όντως είχε φύγει η κυλίδα. Φαντάζομαι είχε πάρει υγρασία και μέχρι το κινητό να κάνει αυτά τα ταξίδια εξατμίστηκε και έστρωσε, οπότε δίνω και μία πιθανότητα να μην σε παπατζώνουν και μέχρι να πάει σε αυτούς το κινητό να έστρωσε. p.s. έχω κάνει πολλά παρέδωσε με LG-Procordia, γενικά procordia κάνουν μ@##@ πχ γρατζουνίες στα μπέζελς γιατί τα ανοίγουν με μεταλλικά, να σου βάζουν οθόνες με καμένα pixels ή να στο δίνουν το κινητό με ξεκούμπωτη οθόνη και διάφορα άλλα... Πιστεύω όμως ο λόγος που τα ακούει η procordia είναι διότι η LG τα τελευταία 3 χρόνια βγάζει πολλά faulty τηλέφωνα που οδηγούν σε υπερβολικά πολλά σερβις που για να ανταποκριθεί η procordia τα δίνει οπως οπως... Στο χρονικο διαστημα που ειχα το κινητο εγω ειχε το προβλημα που προανεφερα, τωρα εαν μετα εστρωσε απο μονο του απο την υγρασια οπως λες δεν μπορω να το γνωριζω.
Pseudonumo Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Spoiler 17 ώρες πριν, saruman123 είπε Νομίζω ήμουν ξεκάθαρος και έγραψα σε παρένθεση "αν είναι εφικτό" Δεν έκανα παράθεση το μήνυμά σου, ούτε ήσουν ο μόνος που το έγραψες.
nonet08 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) *ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ* Απο τις 17/09/2018 μεχρι και σημερα 10/12/2018 ειμαι χωρις λεφτα και χωρις κινητο επειδη εστειλα πισω ενα ελαττωματικο κινητο. Μεχρι και σημερα προσπαθω να το λυσω εξωδικαστικα αλλα μαλλον ειναι αναποφευκτο το να απευθυνθω σε δικηγορο και να συνεχισω με μηνυση διοτι δυστυχως εχω να κανω με μιζερα και ελεεινα ατομα που κρυβονται πισω απο ενα λανθασμενο πορισμα. ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2018 από nonet08
saruman123 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, nonet08 είπε *ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ* Απο τις 17/09/2018 μεχρι και σημερα 10/12/2018 ειμαι χωρις λεφτα και χωρις κινητο επειδη εστειλα πισω ενα ελαττωματικο κινητο. Μεχρι και σημερα προσπαθω να το λυσω εξωδικαστικα αλλα μαλλον ειναι αναποφευκτο το να απευθυνθω σε δικηγορο και να συνεχισω με μηνυση διοτι δυστυχως εχω να κανω με μιζερα και ελεεινα ατομα που κρυβονται πισω απο ενα λανθασμενο πορισμα. ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. 😧 ΓΓΚ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις