nonet08 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αγορασα ενα LG V30 απο το συγκεκριμενο ηλεκτρονικο καταστημα, το οποιο εχει θεματα με την οθονη του. Τους το επιστρεφω εντος DOA7 και εντος 14 ημερων οπως λεει ο νομος σχετικα με τις ευρωπαικες εγγυησεις και τους ζητω αντικατασταση με καινουργιο διοτι ειναι ελατωματτικο. Δεν χρειαζετε να εισαι ειδικος για να το δεις το προβλημα που εχει η οθονη το ειδα εγω που ειμαι ερασιτεχνης. Αυτοι ομως εκαναν πως δεν το βλεπουν και μου ειπαν οτι θα το στειλουν στην LG για ελεγχω και αμα βρουν αυτοι κατι τοτε θα γινει αντικατασταση. Τους ξεκαθαριζω οτι δεν προκειται να δεχτω το κινητο πισω διοτι ειναι ελατωματτικο δεν χρειαζομαι την LG να μου πει τη βλεπω. Υστερα απο αλλεπαλληλα τηλεφωνηματα και email που τους στελνω μου δινει το λογο του ο υπευθυνος του μαγαζιου οτι θα γινει αντικατασταση με καινουργιο οποιο και αν ειναι το πορισμα της LG διοτι ειχα αρχισει να ζητω τα χρηματα μου πισω. Την 15 η 16 μερα μου τηλεφωνουν και μου λενε οτι το κινητο δεν εχει καποιο προβλημα συμφωνα με την αντιπροσωπεια της LG και οτι θα μου το επιστρεψουν πισω. Φυσικα δεν το δεχτηκα πισω και τωρα ειμαι ενα μηνα χωρις κινητο και χωρις 400 ευρω. ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ απο αυτο το eshop διοτι αμα εντοπισετε καποιο προβλημα μετα την αγορα σας απλα την πατησατε. Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2018 από nonet08
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Θα σου πρότεινα να αλλάξεις λίγο κάποιους χαρακτηρισμούς διότι χαρακτηρισμοί όπως κλέφτες είναι μηνυσιμοι. Μην βρεθείς και κερατάς και δαρμενος. Από την αλλη, ξεκινά με ΓΓΚ, χθες. Έχεις ήδη αργήσει
koumos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Τι πρόβλημα ακριβώς είχε η οθόνη το οποίο το έκανε αμφισβητίσιμο?
Sasuke_Uchiha Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Έχεις κάνει 2 διαφορετικά thread για το ίδιο θέμα και έγινες και μέλος πριν 1 ώρα (ούτε κλεισμένη ξέρω γω) ΑΝ δεν ήμουν καχύποπτος μ αυτά, θα έλεγα πως έχεις σκρουτζομάγαζο Πες μας ποιο είναι να δούμε τις τιμές σου ρε bro.
nonet08 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Η οθονη του κιτρινιζει σε καποιο σημεια αυτα τα σημεια μπορεις να τα δεις ξεκαθαρα αμα βαλεις γκρι φοντο και ριξεις τον φωτισμο της οθονης στο 0. Φαινεται και χωρις τον παραπανω τροπο που σου λεω απλα με αυτον τον τροπο βλεπεις ξεκαθαρα που ακριβως υπαρχει το προβλημα. Εκει οπου εχει προβλημα η οθονη του τα χρωματα φαινονται ξεθωριασμενα. π.χ η επανω πρασινη μπαρα του google play ξεκιναει απο τα δεξια πρασινο ανοιχτο (εκει ειναι ενα απο τα σημεια οπου κιτρινιζει η οθονη του) και τελειωνει στα αριστερα σκουρο πρασινο. 1 λεπτό πριν, Sasuke_Uchiha είπε Έχεις κάνει 2 διαφορετικά thread για το ίδιο θέμα και έγινες και μέλος πριν 1 ώρα (ούτε κλεισμένη ξέρω γω) ΑΝ δεν ήμουν καχύποπτος μ αυτά, θα έλεγα πως έχεις σκρουτζομάγαζο Πες μας ποιο είναι να δούμε τις τιμές σου ρε bro. Απλα γι αυτο τον λογο εκανα την εγγραφη εδω για να προειδοποιησω τον κοσμο να εχει το νου του μην την πατησει οπως εγω. 9 λεπτά πριν, koumos είπε Τι πρόβλημα ακριβώς είχε η οθόνη το οποίο το έκανε αμφισβητίσιμο? Η οθονη του κιτρινιζει σε καποιο σημεια αυτα τα σημεια μπορεις να τα δεις ξεκαθαρα αμα βαλεις γκρι φοντο και ριξεις τον φωτισμο της οθονης στο 0. Φαινεται και χωρις τον παραπανω τροπο που σου λεω απλα με αυτον τον τροπο βλεπεις ξεκαθαρα που ακριβως υπαρχει το προβλημα. Εκει οπου εχει προβλημα η οθονη του τα χρωματα φαινονται ξεθωριασμενα. π.χ η επανω πρασινη μπαρα του google play ξεκιναει απο τα δεξια πρασινο ανοιχτο (εκει ειναι ενα απο τα σημεια οπου κιτρινιζει η οθονη του) και τελειωνει στα αριστερα σκουρο πρασινο.
Sasuke_Uchiha Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Ωραία, γιατί δεν πας στην Ελευσίνα που είναι το μαγαζί να του το δείξεις εσύ αυτοπροσώπος και να του την πεις όσο γουστάρεις;
nonet08 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Sasuke_Uchiha είπε Ωραία, γιατί δεν πας στην Ελευσίνα που είναι το μαγαζί να του το δείξεις εσύ αυτοπροσώπος και να του την πεις όσο γουστάρεις; Πρωτον πιστευα οτι θα το δουν και χωρις την βοηθεια μου. Δευτερον μου ειπαν οτι το κοιταξαν και δεν ειδαν τιποτα. Μιλαμε για κοροιδια. Εγω που ειμαι ερασιτεχνης το ειδα και αυτοι που ασχολουνται με αυτα δεν το ειδαν. Μαλιστα τους ειπα 3 τροπους για να το δουν το προβλημα οπως ακριβως το ειδα και εγω. Δεν ειναι οτι το φανταστηκα και λεω τι να κανω για να ταλαιπωρουμαι αδικως, το προβλημα ειναι εκει και μπορει να το δει ευκολα ο οποιοσδηποτε. 39 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε Θα σου πρότεινα να αλλάξεις λίγο κάποιους χαρακτηρισμούς διότι χαρακτηρισμοί όπως κλέφτες είναι μηνυσιμοι. Μην βρεθείς και κερατάς και δαρμενος. Από την αλλη, ξεκινά με ΓΓΚ, χθες. Έχεις ήδη αργήσει Πιστευα οτι μπορουσαμε να το λυσουμε πολιτισμενα χωρις καταγγελιες και τα λοιπα αλλα απο τι καταλαβα αργοτερα αυτο δεν γινεται. Να φανταστεις σημερα εκανα την καταγγελια στην ΓΓΚ. Σε ευχαριστω για την συμβουλη σου.
saruman123 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Έχω πάρει αρκετά γκάτζετ από το συγκεκριμένο και δεν υπήρξε ποτέ τέτοια θέμα. Πρόσφατα πήρε φίλος το S9 και ούτε και αυτός έχει τέτοιο θέμα. Οπότε για μένα έπρεπε να πας κατευθείαν σε αυτούς(αν ήταν βέβαια εφικτό)και να λύνεται εκεί τις διαφορές σας. Πιστεύω ότι έπεσες σε περίπτωση (για το κινητό)και δεν το χειρίστηκες σωστά.
nonet08 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, saruman123 είπε Έχω πάρει αρκετά γκάτζετ από το συγκεκριμένο και δεν υπήρξε ποτέ τέτοια θέμα. Πρόσφατα πήρε φίλος το S9 και ούτε και αυτός έχει τέτοιο θέμα. Οπότε για μένα έπρεπε να πας κατευθείαν σε αυτούς(αν ήταν βέβαια εφικτό)και να λύνεται εκεί τις διαφορές σας. Πιστεύω ότι έπεσες σε περίπτωση (για το κινητό)και δεν το χειρίστηκες σωστά. Που να το ξερω εγω οτι επρεπε να παω απο κει για να γινει το αυτονοητο δηλαδη να γινει αντικατασταση σε ενα ελατωματτικο κινητο. Απο την αλλη γιατι δεν μου ειπαν αυτοι εμεις δεν το βλεπουμε ελατε απο εδω να το δουμε μαζι και να το λυσουμε; Εγω το χειριστικα πολυ καλα διοτι ειμαι σχεδον ενα μηνα τωρα χωρις κινητο και χωρις λεφτα και σημερα εκανα την καταγγελια στην ΓΓΚ (και θα γινουν κι αλλες ενεργειες απο μενα) επειδη εψαχνα αλλους τροπους για να λυθει πολιτισμενα και οχι με καταγγελιες αλλα επεσα σε σκαρτο ατομο το οποιο μου εδωσε το λογο του και αφου περασαν 15 μερες ελεγε αλλα. Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2018 από nonet08
Pseudonumo Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Να σχολιάσω ότι δεν είναι πάντα εύκολο να πας στο μαγαζί λόγω απόστασης-χρόνου κτλ. Αν δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί σωστά ο πελάτης από απόσταση ας μην δημιουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα η εκάστοτε επιχείρηση. Άλλωστε, γι' αυτό υπάρχει και το δικαίωμα υπαναχώρησης για ηλεκτρονικές αγορές εντός 14 ημερών. 4
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Pseudonumo είπε Να σχολιάσω ότι δεν είναι πάντα εύκολο να πας στο μαγαζί λόγω απόστασης-χρόνου κτλ. Αν δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί σωστά ο πελάτης από απόσταση ας μην δημιουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα η εκάστοτε επιχείρηση. Άλλωστε, γι' αυτό υπάρχει και το δικαίωμα υπαναχώρησης για ηλεκτρονικές αγορές εντός 14 ημερών. Ακριβώς γι' αυτό το δικαίωμα αγοράζω τις περισσότερες φορές ηλεκτρονικώς.
turbat0s Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 2 ώρες πριν, Pseudonumo είπε Άλλωστε, γι' αυτό υπάρχει και το δικαίωμα υπαναχώρησης για ηλεκτρονικές αγορές εντός 14 ημερών. 1 ώρα πριν, cacofonix-3 είπε Ακριβώς γι' αυτό το δικαίωμα αγοράζω τις περισσότερες φορές ηλεκτρονικώς. Νομίζω προϋποθέτει προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Συνεπώς δεν σε γλιτώνει από τα τρεξίματα τυχόν βλάβης (διότι το έχεις αποσυσκευάσει το προϊόν) αλλά μόνο σε περίπτωση που μετανιώσεις για την αγορά.
Fulgore Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Καταρχας το εν λογω σκρουτζομαγαζα επραξε σωστα σε αυτο που σου ειπε στην αρχη. Τι παει να πει ζητας με το ετσι θελω αντικατασταση,ειδικα για κατι που δεν ειναι τοσο εμφανες και θελει''διαδικασια''. Να ελεγες οτι ειχες μια καθετη γραμμη με pixel να σου πω ναι αυτο ειναι οντως κατι εμφανες. Η σωστη διαδικασια λοιπον ειναι να παρει το καταστημα αγορας/πωλητης το κινητο και να το στειλει στην αντιπροσωπεια η οποια με την σειρα της θα κρινει το κινητο αν εχει ζημια ή οχι και φυσικα αν αυτη η ζημια εγινε απο τον ιδιοκτητη ή οχι,γιατι πολυ απλα σχεδον ολα τα σκρουτζομαγαζα απαγορευεται απο τον ιδιο τον κατασκευαστη να ελεγχουν τα κινητα,παρα μονο αν εχουν καταλληλο αναγνωρισμενο τμημα service(που δεν εχουν). Το προβλημα σου λοιπον ειναι με το service της LG που οπως σου λενε εβγαλαν το πορισμα οτι το κινητο δεν εχει τιποτα και οχι με το καταστημα. Αρα να απευθυνθεις σε αυτο για να βγαλεις ακρη που ειναι η Procordia.
saruman123 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Pseudonumo είπε Να σχολιάσω ότι δεν είναι πάντα εύκολο να πας στο μαγαζί λόγω απόστασης-χρόνου κτλ. Αν δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί σωστά ο πελάτης από απόσταση ας μην δημιουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα η εκάστοτε επιχείρηση. Άλλωστε, γι' αυτό υπάρχει και το δικαίωμα υπαναχώρησης για ηλεκτρονικές αγορές εντός 14 ημερών. Νομίζω ήμουν ξεκάθαρος και έγραψα σε παρένθεση "αν είναι εφικτό" Εξάλλου το πρόβλημα από ότι κατάλαβα δεν είναι το κατάστημα,αλλά η αντιπροσωπεία. Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2018 από saruman123
nonet08 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Καταρχας το εν λογω σκρουτζομαγαζα επραξε σωστα σε αυτο που σου ειπε στην αρχη. Τι παει να πει ζητας με το ετσι θελω αντικατασταση,ειδικα για κατι που δεν ειναι τοσο εμφανες και θελει''διαδικασια''. Να ελεγες οτι ειχες μια καθετη γραμμη με pixel να σου πω ναι αυτο ειναι οντως κατι εμφανες. Η σωστη διαδικασια λοιπον ειναι να παρει το καταστημα αγορας/πωλητης το κινητο και να το στειλει στην αντιπροσωπεια η οποια με την σειρα της θα κρινει το κινητο αν εχει ζημια ή οχι και φυσικα αν αυτη η ζημια εγινε απο τον ιδιοκτητη ή οχι,γιατι πολυ απλα σχεδον ολα τα σκρουτζομαγαζα απαγορευεται απο τον ιδιο τον κατασκευαστη να ελεγχουν τα κινητα,παρα μονο αν εχουν καταλληλο αναγνωρισμενο τμημα service(που δεν εχουν). Το προβλημα σου λοιπον ειναι με το service της LG που οπως σου λενε εβγαλαν το πορισμα οτι το κινητο δεν εχει τιποτα και οχι με το καταστημα. Αρα να απευθυνθεις σε αυτο για να βγαλεις ακρη που ειναι η Procordia. Τα ζηταω αντικατασταση με το ετσι θελω ειναι σαλτσες δικες σου δεν ειπα εγω κατι τετοιο. Εγω ειμαι πελατης ηρθε στα χερια μου ελατωματτικο κινητο και ζητησα την αντικατασταση του οπως προβλεπεται απο τον ευρωπαικο νομο σε οτι αφορα τις εγγυησεις. Ποιος σου ειπε οτι δεν ειναι εμφανες; εγω πως το ειδα που δεν ειμαι τεχνικος η ειδικος; μαλιστα τους ειπα και 3 τροπους με τους οποιους μπορουν να δουν ξεκαθαρα το προβλημα που εχει το κινητο. Δεν αγορασα το κινητο απο το service της LG αλλα απο το www.netmobile.gr και εκει απευθυνθηκα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις