Προς το περιεχόμενο

Σβήνει όταν είναι κρύο


Μάκαρος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παιδιά, 

Τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου (Citroen c4, μοντέλο 2008).

Όταν το αμάξι είναι κρύο, με το που πάρει μπροστά σβήνει. Την δεύτερη φορά που θα το βάλω μπροστά παίρνει κανονικά, ωστόσο υπάρχει ένα μικρό ρετάρισμα. (Να τονίσω πως κρύο εννοώ όταν το παίρνω το πρωί για τη δουλειά. Εάν για παράδειγμα δεν το πάρω το πρωί και εν τέλει το βάλω μπροστά άλλη ώρα της ημέρας που η θερμοκρασία είναι υψηλότερη, το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά κανονικά). Θα προσπαθήσω να περάσω σήμερα από κάποιο συνεργείο να ρωτήσω, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω και την δικιά σας γνώμη ή εάν έχει αντιμετωπίσει κάποιος το ίδιο πρόβλημα στο δικό του αυτοκίνητο. 

Ευχαριστώ και καλημέρα !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

Αυτό μπορεί να σημαίνει 3-4 διαφορετικά πράγματα με τα 2 βασικότερα να είναι :

- Η μπαταρία

- Το λάδι

Η μπαταρία όταν υπάρχουν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες δεν μπορεί να παράξει την ίδια ποσότητα ενέργειας σε σύγκριση με όταν ο καιρός είναι πιο ζεστός. Υπάρχει εξήγηση γι'αυτό αλλά δεν νομίζω να είναι επί του παρόντος και είναι κυρίως για εκπαιδευτικούς λόγους (αν σε ενδιαφέρει αναζήτησε battery chemical reaction).

Το λάδι επίσης τείνει να γίνεται πιο παχύρευστο και δυσκολότερο να κυκλοφορήσει με τις χαμηλές θερμοκρασίες. Βέβαια μπορεί να έχει να κάνει και με το γεγονός ότι δεν έχεις αρκετό λάδι στον κινητήρα. 

Αυτό που μπορείς να κάνεις σε πρώτη φάση είναι να ελέγξεις τα λάδια και έπειτα να ελέγξεις τους πόλους της μπαταρίας. Ενδεχομένως να χρειάζονται και καθάρισμα. Τώρα αν έχεις δυνατότητα να δοκιμάσεις και μία δεύτερη μπαταρία θα έδινε αρκετές εξηγήσεις ως προς το πρόβλημα.

Από εκεί και πέρα αν δεν πρόκειται για θέμα μπαταρίας ή λαδιού, ενδέχεται να έχεις ακόμη και βουλωμένα σωληνάκια καυσίμου αν και δεν δίνω πολλές ελπίδες σε αυτό. 

Διάγνωση βέβαια δεν μπορεί να γίνει εξ' αποστάσεως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, h0kus είπε

Καλημέρα,

Αυτό μπορεί να σημαίνει 3-4 διαφορετικά πράγματα με τα 2 βασικότερα να είναι :

- Η μπαταρία

- Το λάδι

Η μπαταρία όταν υπάρχουν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες δεν μπορεί να παράξει την ίδια ποσότητα ενέργειας σε σύγκριση με όταν ο καιρός είναι πιο ζεστός. Υπάρχει εξήγηση γι'αυτό αλλά δεν νομίζω να είναι επί του παρόντος και είναι κυρίως για εκπαιδευτικούς λόγους (αν σε ενδιαφέρει αναζήτησε battery chemical reaction).

Το λάδι επίσης τείνει να γίνεται πιο παχύρευστο και δυσκολότερο να κυκλοφορήσει με τις χαμηλές θερμοκρασίες. Βέβαια μπορεί να έχει να κάνει και με το γεγονός ότι δεν έχεις αρκετό λάδι στον κινητήρα. 

Αυτό που μπορείς να κάνεις σε πρώτη φάση είναι να ελέγξεις τα λάδια και έπειτα να ελέγξεις τους πόλους της μπαταρίας. Ενδεχομένως να χρειάζονται και καθάρισμα. Τώρα αν έχεις δυνατότητα να δοκιμάσεις και μία δεύτερη μπαταρία θα έδινε αρκετές εξηγήσεις ως προς το πρόβλημα.

Από εκεί και πέρα αν δεν πρόκειται για θέμα μπαταρίας ή λαδιού, ενδέχεται να έχεις ακόμη και βουλωμένα σωληνάκια καυσίμου αν και δεν δίνω πολλές ελπίδες σε αυτό. 

Διάγνωση βέβαια δεν μπορεί να γίνει εξ' αποστάσεως. 

Καλημέρα φίλε μου,

Η μπαταρία αλλάχτηκε πριν 1 βδομάδα συγκεκριμένα οπότε το αποκλείω. Εμένα το μυαλό μου πάει για βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης (αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Καλημέρα φίλε μου,

Η μπαταρία αλλάχτηκε πριν 1 βδομάδα συγκεκριμένα οπότε το αποκλείω. Εμένα το μυαλό μου πάει για βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης (αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού)



το πρόβλημα ποτε ξεκινησε?Συμπιπτουν χρονικα αυτά τα 2? Δηλαδη η αλλαγη της μπαταριας με την αρχη του προβλήματος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

το πρόβλημα ποτε ξεκινησε?Συμπιπτουν χρονικα αυτά τα 2? Δηλαδη η αλλαγη της μπαταριας με την αρχη του προβλήματος?

Είχε ξεκινήσει να το κάνει λίγο πριν αλλάξω την παλιά μπαταρία, γι αυτό την αποκλείω ως αιτία του προβλήματος.

Επεξ/σία από Μάκαρος
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον για αντλια βενζινης μου ειπε ο μηχανικος. Το αφησα εκει να το ψαξει και περιμενω να μου πει. Μου εκανε κι αλλα τωρα, καθως το εβαλα μπροστα και πηγα να ξεπαρκαρω, την ωρα που πατουσα γκαζι δεν ανεβαζε στροφες, αντιθετως πηγαινε να σβησει. Μαλλον δειγμα αντλιας οτι δεν ψεκαζει αρκετη βενζινη ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαλβίδα ψυχρού

Τρόμπα.

 

Το να δει αν τα μπεκ ψεκαζουν ειναι 2' δουλεια, το να δει την πιεση της αντλιας ειναι 5' δουλεια.  Συνηθως οταν την παταει η αντλια δεν μπορεί να πάρει μπροστά.

Τράβα δίκασε το μηχανικό σου (ατάκα του μάκαρου για λίγους) και πες του να δει τη βαλβίδα του ψυχρού, μη στην αλλάξει και τη πληρώσεις σαν αντλία.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, alkis13 είπε

Βαλβίδα ψυχρού

Τρόμπα.

Το να δει αν τα μπεκ ψεκαζουν ειναι 2' δουλεια, το να δει την πιεση της αντλιας ειναι 5' δουλεια.  Συνηθως οταν την παταει η αντλια δεν μπορεί να πάρει μπροστά.

Τράβα δίκασε το μηχανικό σου (ατάκα του μάκαρου για λίγους) και πες του να δει τη βαλβίδα του ψυχρού, μη στην αλλάξει και τη πληρώσεις σαν αντλία.

Του το ειπα απο την αρχη μηπως ειναι η βαλβιδα ψυχρης εκκινησης, μου ειπε θα τα κοιταξει (η αληθεια ειναι οτι πηγα σχετικα αργα το αμαξι οποτε το αφησα εκει και θα εχω νεα αυριο). 

Παντως την προηγουμενη φορα που με αφησε η αντλια, ηταν μπαμ και κατω, δεν μου εδωσε σημαδια. Εφυγα απο το σπιτι, πηγα βενζιναδικο και το αμαξι δεν ξαναπηρε μπροστα ποτε

Αυτο που με παραξενεψε παντως ειναι οτι μου ειπε πως πλεον οι αντλιες μετα τα 5-6 χρονια ειναι επιφοβες να χαλασουν ? Ισχυει αυτο ? Θυμαμαι στο προηγουμενο αμαξι που ειχαμε, 130000 χιλιομετρα, 1 φορα ειχε αλλαχτει. Σε αυτο αλλαχτηκε στα 41000 και τωρα στα 88000 (αν ειναι η αντλια).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Του το ειπα απο την αρχη μηπως ειναι η βαλβιδα ψυχρης εκκινησης, μου ειπε θα τα κοιταξει (η αληθεια ειναι οτι πηγα σχετικα αργα το αμαξι οποτε το αφησα εκει και θα εχω νεα αυριο). 

Παντως την προηγουμενη φορα που με αφησε η αντλια, ηταν μπαμ και κατω, δεν μου εδωσε σημαδια. Εφυγα απο το σπιτι, πηγα βενζιναδικο και το αμαξι δεν ξαναπηρε μπροστα ποτε

Αυτο που με παραξενεψε παντως ειναι οτι μου ειπε πως πλεον οι αντλιες μετα τα 5-6 χρονια ειναι επιφοβες να χαλασουν ? Ισχυει αυτο ? Θυμαμαι στο προηγουμενο αμαξι που ειχαμε, 130000 χιλιομετρα, 1 φορα ειχε αλλαχτει. Σε αυτο αλλαχτηκε στα 41000 και τωρα στα 88000 (αν ειναι η αντλια).

Έχει μήπως υγραέριο το αμάξι;

Εάν είναι αντλία μήπως αφήνεις συνεχώς τη σταθμη βενζίνης χαμηλα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Έχει μήπως υγραέριο το αμάξι;

Εάν είναι αντλία μήπως αφήνεις συνεχώς τη σταθμη βενζίνης χαμηλα;

Οχι δεν εχει υγραεριο.

Δεν το αφηνω να πεσει ποτε κατω απο τις 3 γραμμες (15 λιτρα δλδ) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα παρομοιο προβλημα και σε εμενα ηταν, η σταθμη τοιυ νερου που ειχε πεσει πιο χαμηλα απ το κανονικο.. μεχρι να φουσκωσει το νερο, επαιρνε μπροστα και εσβηνε..

επισης, ενα αλλο που μπορει να ευθυνεται ειναι το Imobilizer του κλειδιου, στο golf μου ειχα αυτο το προβλημα ακριβως.. το καλοκαιρι, καποιες φορες επαιρνε μπροστα και εσβηνε κατευθειαν. το χειμωνα δεν το εκανε ποτε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Μάκαρος είπε

Του το ειπα απο την αρχη μηπως ειναι η βαλβιδα ψυχρης εκκινησης, μου ειπε θα τα κοιταξει (η αληθεια ειναι οτι πηγα σχετικα αργα το αμαξι οποτε το αφησα εκει και θα εχω νεα αυριο). 

Παντως την προηγουμενη φορα που με αφησε η αντλια, ηταν μπαμ και κατω, δεν μου εδωσε σημαδια. Εφυγα απο το σπιτι, πηγα βενζιναδικο και το αμαξι δεν ξαναπηρε μπροστα ποτε

Αυτο που με παραξενεψε παντως ειναι οτι μου ειπε πως πλεον οι αντλιες μετα τα 5-6 χρονια ειναι επιφοβες να χαλασουν ? Ισχυει αυτο ? Θυμαμαι στο προηγουμενο αμαξι που ειχαμε, 130000 χιλιομετρα, 1 φορα ειχε αλλαχτει. Σε αυτο αλλαχτηκε στα 41000 και τωρα στα 88000 (αν ειναι η αντλια).

Αν δεις την SIEMENS αντλια που εχει στην αρχη σαν εργοστασιακο, και την aftermarket magneti mareli που βαζουν θα καταλαβεις γιατι. Βεβαια υπαρχει λυση σε αυτο. Αλλαζεις μονο το μοτερ της τρομπας με καποιο ιαπωνικο η bosch και δεν ξαναεχει προβλημα για πολλα χιλιομετρα (και κοστιζει περιπου 40€ ένα καλό). Δηλαδη ανοιγει την τρομπα, οι aftermarket ειναι με βιδες, ενω η εργοστασιακη με πριτσινια, αλλαζει την τρομπα, καθαριζει καλτσα, κουμπωνει και ετοιμος.

 

Η βαλβιδα ψυχρου ειναι ο πιο πιθανος υποπτος και θεωρείται φυσιολογικη βλαβη για 10 χρόνια. Επίσης με ένα σωστό καθάρισμα πεταλούδας θα δεις μεγαλη διαφορα, τοσο στο ξεκινημα όσο και στην απόκριση του αυτοκινητου.

 

Για κάποιο λόγο η πεταλούδα αυτών των αμαξιών γίνεται σκ@τ@ μετά από κάμποσα(λίγα) χιλιόμετρα, και χάνει την απόδοση στο πενταλ του γκαζιου.

 

Εσενα μπορει να ειναι συνδιασμος βαλβιδας ψυχρου, με μπιχλιαρα πεταλουδα.

 

1400cc 88-90Hp είναι το δικο σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, alkis13 είπε

Αν δεις την SIEMENS αντλια που εχει στην αρχη σαν εργοστασιακο, και την aftermarket magneti mareli που βαζουν θα καταλαβεις γιατι. Βεβαια υπαρχει λυση σε αυτο. Αλλαζεις μονο το μοτερ της τρομπας με καποιο ιαπωνικο η bosch και δεν ξαναεχει προβλημα για πολλα χιλιομετρα (και κοστιζει περιπου 40€ ένα καλό). Δηλαδη ανοιγει την τρομπα, οι aftermarket ειναι με βιδες, ενω η εργοστασιακη με πριτσινια, αλλαζει την τρομπα, καθαριζει καλτσα, κουμπωνει και ετοιμος.

Η βαλβιδα ψυχρου ειναι ο πιο πιθανος υποπτος και θεωρείται φυσιολογικη βλαβη για 10 χρόνια. Επίσης με ένα σωστό καθάρισμα πεταλούδας θα δεις μεγαλη διαφορα, τοσο στο ξεκινημα όσο και στην απόκριση του αυτοκινητου.

Για κάποιο λόγο η πεταλούδα αυτών των αμαξιών γίνεται σκ@τ@ μετά από κάμποσα(λίγα) χιλιόμετρα, και χάνει την απόδοση στο πενταλ του γκαζιου.

Εσενα μπορει να ειναι συνδιασμος βαλβιδας ψυχρου, με μπιχλιαρα πεταλουδα.

1400cc 88-90Hp είναι το δικο σου;

Ακριβως, το 1400, 88 αλογα ειναι. Κι εγω την βαλβιδα ψυχρης εκκινησης υποψιαζομουν αλλα το θεμα ειναι οτι ο θερμοστατης (που βρισκεται επανω η βαλβιδα) αλλαχτηκε πριν 2 χρονια. Ειναι καινουριος δλδ, βεβαια ποτε δεν ξερεις τι γινεται

Αν κι εγω μαλλον το βλεπω προς αντλια βενζινης εν τελει. Θα περασω μετα το σχολασμα απο εκει να δω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...