Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 15/10/2018 στις 11:07 ΠΜ, Joshua21 είπε

Επειδή το καινούργιο λάδι προκαλεί μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα.

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2007-01-4133/

Εδώ λέει ότι τα λάδια που είχαν δουλέψει για 12.000 μίλια(19.200km) προσέφεραν 10-15% μειωμένη τριβή σε σχέση με τα καινούργια.

Σκέψου τώρα αν εσύ έκανες καλό ή κακό αλλάζοντας τα λάδια κάθε 5.000km...

Το έχω ξαναπεί και θα το πω και άλλη μία φορά και ας τρολάρετε όσο θέλετε.

Το opel vectra μου έχει 263.000 χιλιόμετρα από τα οποία τα 134.000 χιλιόμετρα με υγραέριο το οποίο ως γνωστόν επιβαρύνει περισσότερο τον κινητήρα.

Λάδια αλλάξω μόνος κάθε 6000 με 7000 χιλιόμετρα από τότε που σταμάτησα να το πηγαίνω σε αντιπροσωπείες και εξιδεικευμένα κ.λ.π. και με χρέωναν για απλά λάδια 10/40 γύρω στα 30 με 35 ευρώ και όπως έχω ξαναπεί του βάζω λαδάκι του lidl 10/40 με 3 ευρώ το λίτρο.Μια χαρά είναι η μηχανή του και λαδάκια δεν καίει καθόλου,άντε να χάσει το καλοκαίρι καμιά φορά αν κάνω μεγάλα ταξείδια 100 γραμμάρια για τα οποία δεν χρειάστηκε ποτέ να συμπληρώσω.Το χειμώνα όσα βάζω τόσα βγάζω.Θεωρώ πως η συχνή αλλαγή καλό κάνει στον κινητήρα και θα συνεχίσω να κάνω το ίδιο και ας λένε οι ειδικοί ότι θέλουν.Στην πράξη φαίνεται πιο είναι πιο σωστό.

Οι ειδικοί συνήθως λένε κάτι τέτοια και πάντα τους ξεφεύγει κατά λάθος :D  ότι τις διαπιστώσεις τους αυτές τις έκαναν με το λάδι της Χ εταιρείας καταλαβαίνεις γιατί.:P

Δημοσ.

Αλλο κουφο λιγο ασχετο με το θεμα μας, αλλα μιας κ που λετε για χλμ
Hyundai Atos Μοντ. 99-02 καπου εκει, το φερνει ενας τσιγγανος , κατα τυχη κοιταμε κοντερ 500.000κατι του λεμε πως το καταφερες αυτο, μας λεει δεν εχει αλλαξει ποτε λαδια μονο συμπληρωνει. Τωρα κατα ποσο αληθευει το 2ο δεν ξερω.

Προσφατα mercedes clk (μαλλον), βενζινη, 340.000 κατι, θαυμα λεω απο μεσα μου αφου κυκλοφορει ακομα, το αμαξι δεν το εκανες για πανω απο 200.000 βαση της καταστασης του

Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Το έχω ξαναπεί και θα το πω και άλλη μία φορά και ας τρολάρετε όσο θέλετε.

Το opel vectra μου έχει 263.000 χιλιόμετρα από τα οποία τα 134.000 χιλιόμετρα με υγραέριο το οποίο ως γνωστόν επιβαρύνει περισσότερο τον κινητήρα.

Λάδια αλλάξω μόνος κάθε 6000 με 7000 χιλιόμετρα από τότε που σταμάτησα να το πηγαίνω σε αντιπροσωπείες και εξιδεικευμένα κ.λ.π. και με χρέωναν για απλά λάδια 10/40 γύρω στα 30 με 35 ευρώ και όπως έχω ξαναπεί του βάζω λαδάκι του lidl 10/40 με 3 ευρώ το λίτρο.Μια χαρά είναι η μηχανή του και λαδάκια δεν καίει καθόλου,άντε να χάσει το καλοκαίρι καμιά φορά αν κάνω μεγάλα ταξείδια 100 γραμμάρια για τα οποία δεν χρειάστηκε ποτέ να συμπληρώσω.Το χειμώνα όσα βάζω τόσα βγάζω.Θεωρώ πως η συχνή αλλαγή καλό κάνει στον κινητήρα και θα συνεχίσω να κάνω το ίδιο και ας λένε οι ειδικοί ότι θέλουν.Στην πράξη φαίνεται πιο είναι πιο σωστό.

Οι ειδικοί συνήθως λένε κάτι τέτοια και πάντα τους ξεφεύγει κατά λάθος :D  ότι τις διαπιστώσεις τους αυτές τις έκαναν με το λάδι της Χ εταιρείας καταλαβαίνεις γιατί.:P

Βασικά δεν νομίζω να έχει και πολύ σχέση η δική σου περίπτωση με του φίλου πιο πάνω. Άλλο αλλαγή κάθε 5.000 χλμ όταν διανύεις τουλάχιστον 80.000 χλμ το χρόνο(δλδ αλλαγή πριν περάσει μήνας) και ειδικά σε ταξίδια, και άλλο αλλαγή κάθε 6-7.000 όταν διανύεις ~15.000 χλμ το χρόνο(δλδ αλλαγή κάθε 6 μήνες) με χρήση κυρίως στην πόλη, η συχνότητα που τα αλλάζεις εσύ μάλλον πιο κοντά στη "προβλεπόμενη" μοιάζει παρά στο "συχνή".

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...