Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, BritGreek είπε

Σωστή η σκέψη σου και συμφωνώ. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση ο ιδιοκτήτης της εταιρείας είμαι εγώ και, πίστεψέ με, όλα τα σέρβις, σε όλα τα ιδιόκτητα αυτοκίνητα, γίνονται πάντα αρκετά πριν την ώρα τους, ενώ οι βλάβες αντιμετωπίζονται άμεσα, ή αμέσως μόλις τα αυτοκίνητα επιστρέψουν στη βάση τους. Και πάντα αλλαγή. Όχι επισκευή. Και όλα αλλάζουν λάδια κάθε 5000 χιλιόμετρα και ιμάντες κάθε 50000, ανεξάρτητα από το τι προτείνει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Δηλαδή γίνεται προληπτική αντικατάσταση σε όλα. Άρα, δεν θεωρώ ότι γίνεται κακή χρήση τους ή ότι αντιμετωπίζονται σαν επαγγελματικά στη δική μας περίπτωση. Ωστόσο, όλα, και το εννοώ το όλα, έχουν χρειαστεί άνοιγμα μηχανής γιατί έκαιγαν λάδια μετά τις 150000-170000 χωρίς να υπάρχει ίχνος σταξίματος από κάτω.  

Η τόσο συχνή αλλαγή λαδιών κάθε άλλο παρά καλό κάνει.

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η τόσο συχνή αλλαγή λαδιών κάθε άλλο παρά καλό κάνει.

Θέλεις να μου εξηγήσεις τον λόγο, γιατί πρώτη φορά το ακούω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Θέλεις να μου εξηγήσεις τον λόγο, γιατί πρώτη φορά το ακούω;

Επειδή το καινούργιο λάδι προκαλεί μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα.

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2007-01-4133/

Εδώ λέει ότι τα λάδια που είχαν δουλέψει για 12.000 μίλια(19.200km) προσέφεραν 10-15% μειωμένη τριβή σε σχέση με τα καινούργια.

Σκέψου τώρα αν εσύ έκανες καλό ή κακό αλλάζοντας τα λάδια κάθε 5.000km...

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Επειδή το καινούργιο λάδι προκαλεί μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα.

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2007-01-4133/

Εδώ λέει ότι τα λάδια που είχαν δουλέψει για 12.000 μίλια(19.200km) προσέφεραν 10-15% μειωμένη τριβή σε σχέση με τα καινούργια.

Σκέψου τώρα αν εσύ έκανες καλό ή κακό αλλάζοντας τα λάδια κάθε 5.000km...

Δεν νομίζω ότι υπάρχει ανεξάρτητος μηχανικός στον πλανήτη που να συμφωνεί στο ότι η συχνή αλλαγή λαδιών προκαλεί φθορά στον κινητήρα. Ειλικρινά.  Είδα και το "affiliated: Ford Motor Company"...

Επεξ/σία από BritGreek
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Δεν νομίζω ότι υπάρχει ανεξάρτητος μηχανικός στον πλανήτη που να συμφωνεί στο ότι η συχνή αλλαγή λαδιών προκαλεί φθορά στον κινητήρα. Ειλικρινά.  Είδα και το "affiliated: Ford Motor Company"...

Μπορείς να νομίζεις ότι θέλεις, δεν έχω πρόβλημα.

Πάντως για να καίνε λάδια τα δικά σου αυτοκίνητα μετά από 150 ή 170k χιλιόμετρα, σίγουρα κάτι δεν κάνεις σωστά, ειδικά όταν πρόκειται για "ξεκούραστα" χιλιόμετρα όπως ισχυρίζεσαι.

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Μπορείς να νομίζεις ότι θέλεις, δεν έχω πρόβλημα.

Πάντως για να καίνε λάδια τα δικά σου αυτοκίνητα μετά από 150 ή 170k χιλιόμετρα, σίγουρα κάτι δεν κάνεις σωστά, ειδικά όταν πρόκειται για "ξεκούραστα" χιλιόμετρα όπως ισχυρίζεσαι.

 

Άρα, σύμφωνα με το άρθρο και αυτό που λες εσύ, τα δικά μου ίσως καίνε λάδια επειδή τα αλλάζω συχνά. ΟΚ. Ας μας πουν κι άλλα μέλη τη γνώμη τους.

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Άρα, σύμφωνα με το άρθρο και αυτό που λες εσύ, τα δικά μου ίσως καίνε λάδια επειδή τα αλλάζω συχνά. ΟΚ. Ας μας πουν κι άλλα μέλη τη γνώμη τους.

Όχι ακριβώς, το συμπέρασμα ότι οι κινητήρες των δικών σου φθείρονται γρηγορότερα επειδή αλλάζεις συχνά λάδια βγαίνει από το άρθρο, και όχι από την προσωπική μου άποψη/γνώμη.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο εξαρταται απο πολους παραγοντες. Τυπος κινητηρα, προδιαγραφες του λαδιου που χρησημοποιουμε, τροπος οδηγησης και αλλα.

Ενας τουρμπο κινητηρας εχει αναγκη για πιο συχνες αλαγες γιατι το λαδι τραβαει πολυ μεγαλητερα θερμικα φορτια απο οτι σε ενα ιδιο αλλα ατμοσφαιρικο. Ο τροπος οδηγησης εχει να κανει παλι με θερμικα φορτια που τρωει το λαδι και η συχνοτητα αυτων. Αλλες φθορες εχει το λαδι μετα απο 5000 χιλ με χαλαρη οδηγηση και αλλες με 5000 χιλ μεκ των οποιων τα 2500 χιλ τσιτα το μοτερ.

Επισης ενα μοτερ που σκιζεται σε νορμαλ διαστηματα και ειδικα στην αρχη του εχει λιγοτερες πιθανοτητες να καει λαδια αργοτερα στη ζωη του γιατι αναγκαζεις τα ελατηρια του πιστονιου να πατησου γερα στο κιλυνδρο και να κανουν οπως πρεπει τη δουλεια τους. Επισης πολλες φορες ενα αμαξι που καιει λαδια αν ειναι τουρμπο δεν σημαινει οτι το μοτερ τα επαιξε αλλα πολλες φορες υπευθηνος ειναι η τουρμπινα που τα εχει παιξει στον αξονα και θελει ειτε επισκευη ειτε αλλαγη.

Γενικως δεν υπαρχουν σωστα και λαθος σε τετοιες ενεργειες αλλα αναλωγα τη χρηση. Ακομα και οι ιδιες οι εταιρειες οριζουν ωρες στα μοτερ κανονικα για τα παντα απλα τα χιλιομετρα των σερβις βγαινουν κατα μεσω ορο και δη το χαμηλοτερο δυνατο γιατι δεν γινεται ενας ιδιωτης να μετραει χρονους ζωης σε ωρες καθως δεν ειναι πρακτικο γιαυτον. Αλλα αν το δεις πρακτικα αλλες ωρες εχει δουλεψει ενα μοτερ στη κινηση της πολης και αλλες ωρες κινουμενο στην εθνικη για τα ιδια συνολικα χιλιομετρα.

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ.
Στις 13/10/2018 στις 1:50 ΠΜ, BritGreek είπε

Ρε παιδιά, συγνώμη για το off-topic, 440000 χιλιόμετρα με βενζινοκινητήρα; Έχετε κάνει ρεκτιφιέ;

Nissan Micra K10 1.2lt μοντέλο '93 είχε γράψει 430.000 όταν του έκανα ρεκτιφιέ επειδή μου φούσκωνε τα νερά.Το ανοίξαμε και είχε νεροφαγώματα μεταξύ κυλίνδρων και μου έκαψε φλάντζα.Αν ήξερα τότε που το πρωτοαγόρασα οτι δεν κάνει να του βάζω νερό της βρύσης , ίσως και να μου άντεχε ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα.

Φέτος το καλοκαίρι του έβαλα πάνω μεταχειρισμένο ίδιο κινητήρα με άγνωστα χιλιόμετρα και μέχρι στιγμής πάει πολύ καλα και "αρπάζει" πιο γρήγορα το γκάζι από τον παλιό.Τώρα θα δείξει πόσο θα με βγάλει.....

Δημοσ.
Στις 13/10/2018 στις 1:50 ΠΜ, BritGreek είπε

Ρε παιδιά, συγνώμη για το off-topic, 440000 χιλιόμετρα με βενζινοκινητήρα; Έχετε κάνει ρεκτιφιέ;

οχι τιποτα τα τυπικα στο σερβις δεν καιει καθολου λαδι δεν το σκιζω το παω νορμαλ

 

4 λεπτά πριν, mixalis70 είπε

οχι τιποτα τα τυπικα στο σερβις δεν καιει καθολου λαδι δεν το σκιζω το παω νορμαλ

και φυσκα πιστευω οτι παιζει ρολο οτι το οδηγω μονο εγω και κανενας αλλος

τωρα το προβλημα μου παραμενει κανοντας μερικες ενερειες και ξεκαθαριζοντας τα πραγματα το προβλξμα ειναι  στο αισθητηρα maf οπως μου ειπαν τωρα ενα ειναι αυτο διπλα εχει ενα μικρο ηλεκτρονικο κυκλβμα που θαλει να ξαναμπει το κολιτιρι επανω με καλαη για ενδοχομενο ψυχρη κολησεις και σπασιμο απο κραδασμους μετα απο τοσα χρονια και το δευτερο ειναι να αλλαξω ολο το σωμα εκει με τους αισθητηρες να βρω μεταχειρισμενο γιατι καινουγργειο ειναι αρκετα ακριβο το προβλημα ειναι με τα μαστορια που πρεπει στην πρωτη περιπτωση να βγει το σσωμα να κοληθει η πλακετα αλλα να παω αλλου σε αντιπροσωπεια  να γινει η ρυθμιση με το consoult αν το λεω σωστα αλλα πρεει να δουλευτει το αμαξι για να δουμε αν λυθηκε το προβλημα που το θεωρω πιθανό το δευτερο πεει να βρω μεταχειρισμενο σωστο γιατι καθε κινηση κοστιζει και δεν ημαστε για βγαλε βαλε εχω εναν φιλο με αντιπρωσοπεια νσαν 250 χιλιομετρα μακρια και μπορω να εμπιστευτω βλεπω να κανω το ταξιδι για να δουμε

Δημοσ.

Καμία φώτο από το κοντέρ με τα 440Κ θα έχουμε συλλεκτική ή να είχαμε να λέγαμε? 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, amagawd είπε

Καμία φώτο από το κοντέρ με τα 440Κ θα έχουμε συλλεκτική ή να είχαμε να λέγαμε? 

φωτο δεν υπαρχει γιατι το κοντερ στα 380000 χαλασε και εβαλα αλλο δεν εχω κανενα λογο να πω ψεμματα το αμαξι το εχω απο 98 καινουργειο μεχρι το 2011 που εκλεισα το μαγαζι εκανε καθε μερα 70 χλμ  εκτος της βολτες καλοκαιριου και βραδυνες οποτε μην εισαι τοσο δύσπιστος

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mixalis70 είπε

φωτο δεν υπαρχει γιατι το κοντερ στα 380000 χαλασε και εβαλα αλλο δεν εχω κανενα λογο να πω ψεμματα το αμαξι το εχω απο 98 καινουργειο μεχρι το 2011 που εκλεισα το μαγαζι εκανε καθε μερα 70 χλμ  εκτος της βολτες καλοκαιριου και βραδυνες οποτε μην εισαι τοσο δύσπιστος

Και να έβαζες , η αμέσως επόμενη απάντηση θα ήταν οτι τα έχεις γυρισμένα.Έτσι λειτουργούν πολλοί εδώ μέσα.Να χαμε να λέγαμε....

Δημοσ.

πιθανο αλλα δε εχω να αποδειξω κατι και ουτε με ενδιαφερει το αμαξι βγηκε αξιοπηστο σε ολα του εκανα και μακρινα ταξιδια της καλες εποχες εκτος κρισης ετσι λιγο επιγραματικα πρωτου το παρω ειχα παρει το 1997 ενα lancia delta 1500cc μεταχειρισμενο με 120000 χλμ περιπου μου εβγαλε την παναγια ποιο πολλες φορες ημουν στο φορτηγακι της ελπα παρα στο αμαξι 3 φορες μου εκαψε φλαντσα κεφαλης ευτηχως οταν το ειχα παρει ειχα δεσμευση τον εμπορα να εχει εγγυηση και το εκανε τσαμπα μου κοπηκε η ντιζα του γκαζιου στον δρομο χαλασε το ηλεκτρικο παραθυρο και αλλα που δεν θυ μαμε πηγα με παρενεση φιλου να παω να δω το nisan αν και δεν μου αρεσε καθολου σαν σουλουπι αλλα ηταν τετοια η αγνακτηση μου που οταν ο αντιπρωσοπος μου επενρε το lancia σχεδον οσο το ειχα αγορασει 1200000 σε δρχ τοτε το πηρε 1100000 δρχ φυσικα δεν του ειπα τα προβληματα μου λεει εχω αυτο το πρασινο μηλο τα αλλα χρωματα θα αγρουσαν φερτο λεω οτι να ναι και κατεληξα ευτηχως μετα απο τοσα χρο νια σε αυτα με μεχρι τωρα κλασικα προβληματα μια φορα συμπλεκτη και μια φορα αντλια νερου αλλαξα και ψυγειο αυτα τα αλλα κλασικο σερβις και αυτο που μου εχει κανει εντηπωση ενω το εχει φαει οηλιος τοσα χρονια στην δουλεια το χρωμα αναλλοίωτο δεν εχει ξεθωριαση καθολου οπως βλεπωσε αλλα παλια αυτα σαν μια μκρη παρενθεση για αμαξι που το κοροιδευα μολις το ειχα δει πρωτου το αγορασω

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...