Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν κολλάει η ντίζα μπορείς να το δεις και έτσι, δεν χρειάζεται να λύσεις τίποτα, νόμιζα πως θα τοχες τσεκάρει ήδη.

Δημοσ.

οχι δεν εψαξα ψαχναμε ποιο πολυπλακα πραματα ενω μπορει το πραφανες να ειναι μπροστα μας εγω δεν γνωριζω πολλα με εναν φιλο το ψαχνω που πιανουν τα χερια και γνωριζει αρκετα και με τηλεφωνο απο συνεργειο που γνωριζει και το εχω εμπιστοσυνη  αλλα ειναι 250 χλμ μακρια

Δημοσ.
9 ώρες πριν, BritGreek είπε

Ρε παιδιά, συγνώμη για το off-topic, 440000 χιλιόμετρα με βενζινοκινητήρα; Έχετε κάνει ρεκτιφιέ;

γιατι σε φαινεται περιεργο?αν δεν το σκιζεις το οχημα,και το συντηρεις σωστα,μπορει να παει αλλα τοσα χωρις ρεκτιφιε...

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

γιατι σε φαινεται περιεργο?αν δεν το σκιζεις το οχημα,και το συντηρεις σωστα,μπορει να παει αλλα τοσα χωρις ρεκτιφιε...

Γιατί, έχοντας διανύσει πάνω από 2,000,000 χιλιόμετρα μέχρι σήμερα, στα χέρια τα δικα μου και των συνεργατών μου δεν έχει αντέξει κανένα βενζινοκίνητο όχημα χωρίς να ζητάει ασύμφορες επισκευές μετά τις 200000. Απλά αυτές οι 200000 γίνονται σε 2,5 χρόνια στην καλύτερη των περιπτώσεων και κυρίως σε αυτοκινητόδρομους (Ελλάδα-Ευρώπη). Ασύμφορες σε σχέση με την μεταπωλητική τους αξία εννοώ. Και δεν θα με έλεγα ατσούμπαλο οδηγό ή γκαζιάρη. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιούμε πλέον αυτοκίνητα με leasing τα οποία αλλάζουμε ανά τριετία με τη σύμβαση που έχουμε.

Δημοσ.

Το RAV4 που είχαμε πριν το βγάλει ολική η μάνα μου είχε 310000 χιλιόμετρα. 

Η μόνη βλάβη τρόμπα νερού στην εγγύηση. 

Πιο παλιά Corolla E10 το είχαμε πουλήσει με πάνω από 300000 χιλιόμετρα. Για τα επόμενα 2-3 χρόνια που ξέραμε γιατί το δώσαμε σε γείτονα δεν είχε χαλάσει κάτι. 

Το Daihatsu που έχω τώρα με 210000 χιλιόμετρα σχεδόν πάει μια χαρά. 

 

Γενικά ξέρω αρκετές περιπτώσεις. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Το RAV4 που είχαμε πριν το βγάλει ολική η μάνα μου είχε 310000 χιλιόμετρα. 

Η μόνη βλάβη τρόμπα νερού στην εγγύηση. 

Πιο παλιά Corolla E10 το είχαμε πουλήσει με πάνω από 300000 χιλιόμετρα. Για τα επόμενα 2-3 χρόνια που ξέραμε γιατί το δώσαμε σε γείτονα δεν είχε χαλάσει κάτι. 

Το Daihatsu που έχω τώρα με 210000 χιλιόμετρα σχεδόν πάει μια χαρά. 

Γενικά ξέρω αρκετές περιπτώσεις. 

Μόνο τα Getz άντεξαν περισσότερο στη δική μας περίπτωση. Ό,τι έγραψες είναι Toyota ή σχεδόν Toyota, που νομίζω ότι φημίζονται για την αξιοπιστία τους. Αλλά όπως και να το κάνουμε, άλλο το πάτημα στο δρόμο/ταξίδι ενός γερμανικού, κατά τη γνώμη μου. Αλλιώς πατάει το Auris και αλλιώς το Golf.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Μόνο τα Getz άντεξαν περισσότερο στη δική μας περίπτωση. Ό,τι έγραψες είναι Toyota ή σχεδόν Toyota, που νομίζω ότι φημίζονται για την αξιοπιστία τους. Αλλά όπως και να το κάνουμε, άλλο το πάτημα στο δρόμο/ταξίδι ενός γερμανικού, κατά τη γνώμη μου. Αλλιώς πατάει το Auris και αλλιώς το Golf.

Όχι μόνο τα toyota, αλλά γενικότερα όλα τα γιαπωνέζικα φημίζονται για την αξιοπιστία τους. Το μόνο περίεργο είναι πως εσένα σου φάνηκε περίεργο ότι ένα micra έχει διανύσει 440.000km χωρίς ρεκτιφιέ :)

Δημοσ.

Στα δικά μας yaris μόνο τα 3 απο 10 πέρασαν τα 200.000 χλμ .. και φυσικά από τα 120 είχαν αρχίσει να ζητάνε παπάδες.

Τα fiesta που τα αντικατέστησαν μετά ήταν η μέρα με τη νύχτα. 100 φορές καλύτερα από τα τούρκικα σκουπίδια που τα αγοράζουν τα κορόιδα για ιαπωνικά. 

Ακόμα τα 2.5 λίτρα VW και Ford με υγραέριο πλέον πανε ακομα.

Δημοσ.
Στις 13/10/2018 στις 4:16 ΜΜ, BritGreek είπε

Γιατί, έχοντας διανύσει πάνω από 2,000,000 χιλιόμετρα μέχρι σήμερα, στα χέρια τα δικα μου και των συνεργατών μου δεν έχει αντέξει κανένα βενζινοκίνητο όχημα χωρίς να ζητάει ασύμφορες επισκευές μετά τις 200000. Απλά αυτές οι 200000 γίνονται σε 2,5 χρόνια στην καλύτερη των περιπτώσεων και κυρίως σε αυτοκινητόδρομους (Ελλάδα-Ευρώπη). Ασύμφορες σε σχέση με την μεταπωλητική τους αξία εννοώ. Και δεν θα με έλεγα ατσούμπαλο οδηγό ή γκαζιάρη. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιούμε πλέον αυτοκίνητα με leasing τα οποία αλλάζουμε ανά τριετία με τη σύμβαση που έχουμε.

Παρεθεσες εμπειριες με επαγγελματικα οχηματα που δεν εχουν καμια σχεση με τα ιδιωτικης χρησης ακομα και για το ιδιο αυτοκινητο και αν μιλας. Αν εκανες 200χιλ χιλιομετρα σε 20 μηνες σημαινει οτι 1,4 χρονια θες κατα μεσο ορο 5-10 σερβις αναλογα τι ζηταει το οχημα. Δεν εχω σηναντησει εταιρεια (εγω οχι δεν υπαρχουν) που να εχει κανει οτι πραγματικα ζητανε οποτε το ζητανε τα οχηματα της γιατι κοστιζει. Ενας ιδιωτης αν θελει να ζησει το αυτοκινητο του θα το κοιταξει εν τη γεννεση του το προβλημα και δεν θα το αφησει μεχρι να ερθει το σερβις να το κοιταξει με αποτελεσμα πολλες φορες να επιδεινονεται (οχι οτι δεν υπαρχουν και ιδιωτες που δεν ενδιαφερονται). Απλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι σε επαγγελματικα αυτοκινητα δεν εχεις την πολυτελεια με το παραμικρο να το στελνεις για ελεγχο οποτε αν αυτο το προβλημα παραμενει μεγενθυνεται με το καιρο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Παρεθεσες εμπειριες με επαγγελματικα οχηματα που δεν εχουν καμια σχεση με τα ιδιωτικης χρησης ακομα και για το ιδιο αυτοκινητο και αν μιλας. Αν εκανες 200χιλ χιλιομετρα σε 20 μηνες σημαινει οτι 1,4 χρονια θες κατα μεσο ορο 5-10 σερβις αναλογα τι ζηταει το οχημα. Δεν εχω σηναντησει εταιρεια (εγω οχι δεν υπαρχουν) που να εχει κανει οτι πραγματικα ζητανε οποτε το ζητανε τα οχηματα της γιατι κοστιζει. Ενας ιδιωτης αν θελει να ζησει το αυτοκινητο του θα το κοιταξει εν τη γεννεση του το προβλημα και δεν θα το αφησει μεχρι να ερθει το σερβις να το κοιταξει με αποτελεσμα πολλες φορες να επιδεινονεται (οχι οτι δεν υπαρχουν και ιδιωτες που δεν ενδιαφερονται). Απλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι σε επαγγελματικα αυτοκινητα δεν εχεις την πολυτελεια με το παραμικρο να το στελνεις για ελεγχο οποτε αν αυτο το προβλημα παραμενει μεγενθυνεται με το καιρο.

Σωστή η σκέψη σου και συμφωνώ. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση ο ιδιοκτήτης της εταιρείας είμαι εγώ και, πίστεψέ με, όλα τα σέρβις, σε όλα τα ιδιόκτητα αυτοκίνητα, γίνονται πάντα αρκετά πριν την ώρα τους, ενώ οι βλάβες αντιμετωπίζονται άμεσα, ή αμέσως μόλις τα αυτοκίνητα επιστρέψουν στη βάση τους. Και πάντα αλλαγή. Όχι επισκευή. Και όλα αλλάζουν λάδια κάθε 5000 χιλιόμετρα και ιμάντες κάθε 50000, ανεξάρτητα από το τι προτείνει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Δηλαδή γίνεται προληπτική αντικατάσταση σε όλα. Άρα, δεν θεωρώ ότι γίνεται κακή χρήση τους ή ότι αντιμετωπίζονται σαν επαγγελματικά στη δική μας περίπτωση. Ωστόσο, όλα, και το εννοώ το όλα, έχουν χρειαστεί άνοιγμα μηχανής γιατί έκαιγαν λάδια μετά τις 150000-170000 χωρίς να υπάρχει ίχνος σταξίματος από κάτω.  

Επεξ/σία από BritGreek
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Σωστή η σκέψη σου και συμφωνώ. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση ο ιδιοκτήτης της εταιρείας είμαι εγώ και, πίστεψέ με, όλα τα σέρβις, σε όλα τα ιδιόκτητα αυτοκίνητα, γίνονται πάντα αρκετά πριν την ώρα τους, ενώ οι βλάβες αντιμετωπίζονται άμεσα, ή αμέσως μόλις τα αυτοκίνητα επιστρέψουν στη βάση τους. Και πάντα αλλαγή. Όχι επισκευή. Και όλα αλλάζουν λάδια κάθε 5000 χιλιόμετρα και ιμάντες κάθε 50000, ανεξάρτητα από το τι προτείνει ο εκάστοτε κατασκευαστής. Δηλαδή γίνεται προληπτική αντικατάσταση σε όλα. Άρα, δεν θεωρώ ότι γίνεται κακή χρήση τους ή ότι αντιμετωπίζονται σαν επαγγελματικά στη δική μας περίπτωση. Ωστόσο, όλα, και το εννοώ το όλα, έχουν χρειαστεί άνοιγμα μηχανής γιατί έκαιγαν λάδια μετά τις 150000-170000 χωρίς να υπάρχει ίχνος σταξίματος από κάτω.  

Θα κανω μια παρατραβηγμενη εκτημηση οτι τα αυτοκινητα αυτα ποτε τους δεν οδηγηθηκαν επιθετικα και ταυτοχρονα δουλευαν πολλες ωρες. Και αλλη μια περι τσιμουχακιων βαλβιδων που αναλογα τη μαρκα και το μοντελο μπορει να θελανε αλαγη καποια στιγμη. Τελος τι αυτοκινητα ηταν και χτυπησαν ολα κοντα στις 200 χιλιαδες ενεξαιρετως?

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, primeragt είπε

Θα κανω μια παρατραβηγμενη εκτημηση οτι τα αυτοκινητα αυτα ποτε τους δεν οδηγηθηκαν επιθετικα και ταυτοχρονα δουλευαν πολλες ωρες. Και αλλη μια περι τσιμουχακιων βαλβιδων που αναλογα τη μαρκα και το μοντελο μπορει να θελανε αλαγη καποια στιγμη. Τελος τι αυτοκινητα ηταν και χτυπησαν ολα κοντα στις 200 χιλιαδες ενεξαιρετως?

Κορεάτικα κυρίως αλλά και γερμανικά. Η αλλαγή στα τσιμουχάκια, μαζί με την εργασία, για εμάς που θέλουμε τιμολόγιο και εγγύηση εργασίας, ήταν μια πολύ ακριβή διαδικασία, η οποία ξεπερνούσε στο καθένα τα 400 ευρώ, μαζί με όλα τα παρελκόμενα που αλλάζουν υποχρεωτικά και το κόστος της φλάντζας πάλι περίπου 500 τελική όταν χάλαγε αυτή σε μερικά.  Μόνο diesel για εμας από δω και μπρος, λόγω των ταξιδιών. Βασικά, αυτή ήταν και η συμβουλή των συνεργείων που συνεργαζόμαστε.

Δημοσ.

Τα βενζινης τα εχουν αυτα γιαυτο και δεν προτεινονται για επαγγελματικα οχηματα. Την φλατζα δεν την γλυτωνεις ουτε στα ντιζελ λογο οτι εχει να κανει με το κυκλομα ψυξης κατα 90% (το αλλο 10% παει σε καψιμο της απο καυσαερια αλλα αυτο υποδηλωνει μεγαλες πιεσεις στο θαλαμο καυσης δλδ τουρμπο και υψηλα bar κατα κυριο λογο).  Οι τιμες παντως που παραθετεις ειναι αρκετα καλες αν μιλας κιολας για τιμες αντιπροσωπειας με γνησια ανταλακτικα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...