pc-neon Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Καλησπέρα σας είμαι φοιτητής στην Κεφαλονιά στο Ληξούρι και χρειάζομαι κάποιο μέσο μετακίνησης.(έχω αμάξι αλλά τώρα δεν μπορώ να το συντηρήσω γτ δεν δουλεύω και το έχει η μάνα μου και μηχανάκι δεν παίζει να πάρω γτ επίσης χρειάζομαι κάποια δουλειά)οπότε σκέφτηκα να πάρω κάποια σκούτερ ηλεκτρικο.δεν εχω δίπλωμα μηχανής μόνο αυτοκινήτου. Σκεφτόμουν για κάτι τετοιο.https://www.plakonas.gr/index.php/bikes/vmoto-cool-run-39-16-detail
lary7 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Τι αποστάσεις εχεις σκοπο να κάνεις; Γιατι θες να δώσεις 1300€ για κατι που δεν εχει δυναμη και ουτε μια μικρή ανηφόρα δεν θα μπορεις να παρεις. Με 1300 πέρνεις καινουργιο παπι 50ρι που έχει ελάχιστα εξοδα ή με 500-600 βρίσκεις ενα μεταχειρισμένο απλά να κάνεις την δουλειά σου. Βέβαια κάτσε να δείς αν θα αντέξεις στο ληξούρι πάνω απο ενα χρόνο...
pc-neon Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Για απόστασης 10χλμ.γιατι το λες αυτό λες να είναι τόσο χάλια εδώ.😂😂😂 Δίπλα παντός λεει Αργοστόλι.
james9tito Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 10 χλμ με ηλεκτρικο σκουτερ? Και το Αργοστολι δεν ειναι διπλα ειναι απεναντι περνας με καραβακι 5'. Αν πας γυρω γυρω οδικως με το ηλεκτρικο σκουτερ υπολογιζω σε 3-4 ωρες να φτασεις.
pc-neon Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Το καράβι είναι 20 λεπτά αυτό το ξερω. Οπότε γενικά δεν αξίζει κάτι τέτοιο.ακομα και για μέσα στο Ληξούρι. Παντός θα δω πως θα παει τους πρώτους 6 μήνες και και μετά θα προχωρήσω σε κατι τέτοιο και αν το κανω
arisg90 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 200-300€ κανει το διπλωμα για μηχανακι.Και 400-600€ ενα παπι μεταχειρισμενο που δεν εχει εξοδα συντηρησης.Μονο λαδι.Τα μισα απ το ηλεκτρικο σκουτερ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!