bkran Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2018 Κάτοχος focus με τα 125 άλογα, pro-facelift, θα πω ότι στις χαμηλές στροφές 1200-1500 το αυτοκίνητο δεν πολύ κουνιέται ακόμα και με δευτερα. Σίγουρα παίζει το βάρος ρολο, αλλά προσωπικά ίσως το ήθελα να τραβάει λίγο πιο καλά. Από εκεί και πάνω το μοτέρ δεν το καταλαβαίνεις ότι είναι χιλιάρι, είναι στιγμές που με το over boost σε κολλάει στο κάθισμα. Σίγουρα στο ελαφρύτερο fiesta θα είναι γάντι. Κατανάλωση το δικό μου σε ντεπόζιτο 100% κίνηση Αθήνα παίζει 7,5 με 8,5 με ντεμί οδήγηση, στο fiesta με λίγο προσοχή πιστεύω θα παίζει ένα λίτρο κάτω. Θα πρότεινα να το κάνεις ένα test drive για να το δεις και στην πράξη, κι εγώ πάντως σύμφωνα με τα λεγόμενα σου θα πήγαινα στο st-line, το st είναι πιο ειδικού σκοπού όχημα
denis_kos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Στις 12/10/2018 στις 9:46 ΜΜ, YourTrueLegend είπε Σε τι να ζοριζεται...Ισα-ισα που σηκωνει ακομα περισσοτερα αλογα με μια απλη χαρτογραφηση και η αποδειξη αυτου ειναι πως η ιδια η ford προσφερει χαρτογραφηση εγκεφαλου για 150+ αλογα και δινει και εγγυηση μαζι με την χαρτογραφηση. Αν ειχαν θεματα οχι απλα δε θα εδινε εγγυηση , αλλα δεν θα τον πουσαρε καν στα 150+. Για αυτό είσαι σίγουρος? Δεν νομίζω να βγάζει κάτι επίσημο η ford για τόσα άλογα. (Άργησα λίγο αλλα όλο το ΣΚ είχε πίεση).
NT1G Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Γιατί κάπως πρέπει να ζήσουν και οι βελτιωτές.
eVS Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Στις 13/10/2018 στις 12:19 ΜΜ, bkran είπε Κάτοχος focus με τα 125 άλογα, pro-facelift, θα πω ότι στις χαμηλές στροφές 1200-1500 το αυτοκίνητο δεν πολύ κουνιέται ακόμα και με δευτερα. Σίγουρα παίζει το βάρος ρολο, αλλά προσωπικά ίσως το ήθελα να τραβάει λίγο πιο καλά. Από εκεί και πάνω το μοτέρ δεν το καταλαβαίνεις ότι είναι χιλιάρι, είναι στιγμές που με το over boost σε κολλάει στο κάθισμα. Σίγουρα στο ελαφρύτερο fiesta θα είναι γάντι. Κατανάλωση το δικό μου σε ντεπόζιτο 100% κίνηση Αθήνα παίζει 7,5 με 8,5 με ντεμί οδήγηση, στο fiesta με λίγο προσοχή πιστεύω θα παίζει ένα λίτρο κάτω. Θα πρότεινα να το κάνεις ένα test drive για να το δεις και στην πράξη, κι εγώ πάντως σύμφωνα με τα λεγόμενα σου θα πήγαινα στο st-line, το st είναι πιο ειδικού σκοπού όχημα αυτο που λεει ο φιλος ηθελα να πω στον TS. Εχω φιλο που παραπονιεται οτι στις χαμηλες 1200-1700 ειναι ψοφιο , δεν μπορει να παρει στροφη με δευτερα γιατι τρεμει, το οδηγησα και εγω κ οντως ετσι ειναι . το αμαξι ειναι 1000αρι vw polo 110PS 3κυλινδρο. αν τα οικονομικα σου το επιτρεπουν παρε το ST χωρις σκεψη...με 1500 κυβικα.
bkran Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 50 λεπτά πριν, eVS είπε αυτο που λεει ο φιλος ηθελα να πω στον TS. Εχω φιλο που παραπονιεται οτι στις χαμηλες 1200-1700 ειναι ψοφιο , δεν μπορει να παρει στροφη με δευτερα γιατι τρεμει, το οδηγησα και εγω κ οντως ετσι ειναι . το αμαξι ειναι 1000αρι vw polo 110PS 3κυλινδρο. αν τα οικονομικα σου το επιτρεπουν παρε το ST χωρις σκεψη...με 1500 κυβικα. Καλά στο Focus δεν είναι τόσο τραγικό το πράγμα, απλά εκεί που συνήθως ρολάρεις με δευτέρα και πατάς γκάζι και φεύγεις πρέπει να κατεβάσεις πρώτη. Για αυτό είπα ότι παίζει και το βάρος, λογικά το Fiesta που είναι πιο ελαφρύ θα είναι καλύτερα τα πράγματα. Και για να το εξηγήσω ακόμα περισσότερο, στις 1500 + ανεβαίνει ανηφόρες άνετα με δευτέρα, απλά δεν πρέπει να πέσει πιο κάτω ( εκτός boost ). Το 1500 θα είναι λογικά καλύτερο, ωστόσο δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν έχω άποψη. Αυτό πάντως με το τρέμουλο μπορεί το να συναντήσεις και σε πιο μεγάλα μοτέρ αν έχουν μακριές σχέσεις.
denis_kos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Παιδιά λογίκο είνια αυτο, χιλιαράκι μοτέρ είναι.. Εδω δεκατεσάρια κ κρεμανε χαμηλά. Και δεν υπάρχει λόγος να ζορίζεις ένα μοτερ να δουλεύει εκέι που δεν πρέπει.. Κατεβάζεις μια ταχύτητα και ανεβαίνεις την ανηφόρα.. Τώρα στις στροφές όντως και εμένα με ενοχλεί ο τρόπος λειτουργίας χαμηλά (έρχομαι απο 1600 που ήταν αρκετά πιο ελαστικό) αλλα μάλλον πρέπει να ζήσεις με αυτό και σίγουρα δεν είναι λόγος να πάρεις το ST για να το αποφύγεις..Επίσης σχετικά με το Polo, μια βόλτα απο το φόρουμ των 4Τ αρκεί για να δείς ότι έχουν θέμα τα συγκεκριμένα σε αυτό το κομμάτι και με το start stop που σβήνει εν κινήση με μια μικρή επιφύλαξη μήπως το κάνει μόνο το μοντέλο TGI και δεν θυμαμαι καλα .. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πριν τις 1500 στροφες ψοφιο δεν το λες, απλα αποδιδει σαν ενα μικρο αμαξι πολης. Σου δινει την εντυπωση του ψοφιου βεβαια επειδη μετα τις 1300-1400 με βυθισμενο το γκαζι βγαζει ροπη και δυναμη που δεν την περιμενεις με τιποτα και συνεχιζει να επιταχυνει με την ιδια δυναμη μεχρι να πιασει κοφτες. Ναι η συγκριση εκει το κανει να φαινεται ψοφιο, χωρις να σημαινει οτι δεν μπορει να ανταποκριθει στις αναγκες. @denis_kos Στην ερωτηση για το πως ειμαι σιγουρος οτι η ιδια η ford δινει κιτ επαναπρογραμματισμου στα 150+ αλογα, σε αγγλικα φορουμς το διαβαζα που συζητουσαν και λεγανε οτι δεν αξιζει να πας στο επισημο της ford κι ας δινει και εγγυηση, γιατι εχει κατι αλλα με 160+ αλογα Για Ελλαδα δεν ξερω αν δινει κιτ βελτιωσης, ειναι και θεμα μαρκετινγκ αυτα. Η ουσια ειναι οτι οταν μια επισημη ford εγγυαται τα 150+ αλογα στο μοτερ, τοτε μαλλον δεν το φοβαται στα περι αξιοπιστιας. Παρεπιπτοντως, στην Ελλαδα τελευταια φορα που ρωτησα, διναν 8 ετη εγγυηση μεχρι την τελευταια βιδα του αυτοκινητου στο 140ρι. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2018 από YourTrueLegend
denis_kos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 @YourTrueLegend Επειδή έψαξα αρκετά για να πειράξω και το δικο μου εντός εγγύησης έχω βρει τα εξής. Επίσημος βελτιωτής της ford είναι η Mountune και εντός εγγύησης δίνει για το προηγούμενο φιεστα (MK7.5) το ΜΡ135 και για το νέο (MK8) το MP140 με 135 κ 140 άλογα αντίστοιχα. Για το ΜΚ7.5 βγάζει και το πακέτο MR165 που έχει επιπλέον αλλαγή intercooler και κάτι άλλα ψιλά αλλά σε πετάει εκτός εγγύησης. Εκτός ford δεν το συζητώ υπάρχουν πολλοι που υποσχονται 160+ με τα μισά το πολύ λεφτά. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σωστα το MR165 λεγανε και στο φορουμ που ειχα δει. Δε θυμομουν οτι ηθελε αλλαγη intercooler βεβαια. 165 αλογα αρα με εγγυηση κατασκευαστη και οχι του Μπαμπη του βελτιωτη. Καμια ford δε θα διακινδυνευε να δωσει τετοια εγγυηση για τοσο πουσαρισμενο μοτερ με προβληματα αξιοπιστιας, that's the point. Αρα με τα 140 μαλλον χαλαρουιτα ειναι, σηκωνει ακομα παραπανω. Για το 8ρι ολο και κατι θα βγει, λογικα επειδη ειναι 6ταχυτο ψαχνονται ακομα. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2018 από YourTrueLegend
denis_kos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε 165 αλογα αρα με εγγυηση κατασκευαστη και οχι του Μπαμπη του βελτιωτη Με το MR165 χάνεις εγγύηση. Η πλάκα είναι βεβαια ότι σχέδον όλοι όσοι είχαν πρόβλημα σε αυτά τα άλογα είχαν στο σασμαν κ όχι στο μοτερ. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2018 από denis_kos 1
YourTrueLegend Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Eαν θυμαμαι καλα η ford εδινε εγγυηση σε ολα τα kit της mountune, για Αγγλια λεω παντα.
denis_kos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Όχι. Σε ότι δεν πείράζει την εγγύηση η Mountune έχει ένα πράσινο σηματάκι και το γράφει κ δίπλα. Δες εδω. MP135 MR165 1
DrunkKiddo Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Αυτά τα κριτήρια δεν φτάνουν μόνο γι αυτή την επιλογή. Αν πείς να πάρεις το ST πρέπει να ξέρεις γιατί το παίρνεις.. Σίγουρα έχει τέτοια κρατήματα και τέτοια αίσθηση που εαν είσαι φαν της οδήγησης που ζητάει τότε δεν θα βλέπεις την ώρα να το βάλεις μπρος. Νομίζω πως απο την στιγμή που μπαίνεις σε αυτό το δίλημμα, πρέπει να το δείς πιο σφαιρικά.. Θέλεις οικονομία (καυσίμου,τελη,ασφάλειας κλπ), θέλεις άνεση? οικογένεια έχεις? που κινείσαι? πόλη? επαρχία? Κάνεις πολλά ταξίδια? Το έχεις για την βόλτα? Για καθημερηνή χρήση? Μοναδικό αμάξι? Αρχικά πήγαινε κάντα και τα 2 ένα τεστ ντραιβ να καταλάβεις τις διαφορές (Θα τις καταλάβεις απ την αρχή μην αγχώνεσαι 😋) και δες τι προτιμάς. Και το κυριότερο, πόσα χλμ κάνεις το μήνα? το χρόνο? Επίσης, το οικονομικό πώς το εννοείς?? Επειδή βλέπεις τα 1500 κυβικά? 1500 1400 1600 1800 δεν ξέρω αλλα έχει 200 άλογα να ταίσει, και άν τα γαργαλάς πεινάνε, πεινάνε πολύ... Είσαι διατεθημένος να ξεχάσεις την άνεση για την οδήγηση? Αν ναι πας στο ST. To ST όχι απλά κάνει ταξίδι, αλλα δεν καταλαβαίνεις πως περνάει η ώρα! Αλλα να ξέρεις οτι με το recaro θα γίνεις ένα! Και ΜΗΝ πας στο ST1. Απο ST2 και πάνω. 23χιλιάρικα δηλαδή. Εκεί επιλέγεις, 3θυρο με διαφορικό ή 5θυρο με B&O ηχοσύστημα? Αν τα θές και τα 2 τότε πας στο ST3 που λόγω Ελλάδας αλλάζει κλίμακα στην φορόλογία και πας στα 26-27 αν θυμάμαι καλά. Με 28 παίρνεις i30N 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Το i30n είναι 2διλιτρο όποτε 28+πολλά ακόμα για φόρους, τεκμήριο κτλπ
DrunkKiddo Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Εντάξει ναι δεν διαφωνώ απλά θέλω να πω πως όταν φτάνεις τα 27 χιλιάρικα δεν ξέρω κατά ποσό αξίζει να πάρεις φιέστα . Φοβερό αμάξι αλλά δεν ξέρω άποψη μου είναι πως δεν αξίζει .. Εκτός αν πεις εγώ αυτό θέλω και δεν κοιτάω τίποτα άλλο όποτε πάω πάσο. Το ST2 πάντως το κατέβασα στα 21680 με δώρο συναγερμό κουκούλα και πατάκια από τα 22680 που ήταν η αρχική προσφορά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα