Προς το περιεχόμενο

αγορα Ford fiesta st (line) 2018


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα αγαπητοι φιλοι εδω και καιρο εχω εναν προβληματισμο σχετικα με την αγορα ενος αυτοκινητου και συγκεκριμενα του Ford fiesta St και ford fiesta st-line 

Συγκεκριμενα ειμαι αναμεσα στα 2 αυτα μοντελα και δν γνωριζω ακομα με ακριβεια ποιο να παρω 

τα κριτηρια μ ειναι νορμαλ καταναλωση - κρατηματα- σπορ οδηγηση ( δν με ενδιαφερουν κ οι επιδοσεις)- να μπορει να γινει και ενα ταξιδι 

οι τιμες και των 2 μοντελων ειναι πανω κατω οι ιδιες ισως με αποκλιση 2χιλιαρικα

σας ευχαριστω 

 

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Νορμάλ κατανάλωση και σπορ οδήγηση δεν πάνε μαζί. 

Ταξίδι με οιοδήποτε από τα δύο γιατί να μην μπορεί να γίνει; 

Η διαφορά στην τιμή είναι λόγω εξοπλισμού καθαρά ή και λόγω κινητήρα; 

  • Like 2
Δημοσ.

σε ευχαριστω για το ενδιαφερον σας λοιπον συγκεκριμενα 

ford fiesta St 1500 cc τρικιλιδνρο με απενεργοποιηση του ενος κιλινδρου στις χαλαρες στροφες καταναλώση  

Κατανάλωση καυσίμου - Κύκλος εντός πόλης 7.6 λ./100 χλμΕπεξεργασία των δεδομένων αυτού του αυτοκίνητου
Κατανάλωση καυσίμου - Κύκλος εκτός πόλης 5.1 λ./100 χλμΕπεξεργασία των δεδομένων αυτού του αυτοκίνητου
Κατανάλωση καυσίμου - Μικτός κύκλος 6.0 λ./100 χλμ

  καλυτερα κρατηματα και γενικα καλυτερο στησιμο 200 αλογα

ford fiesta St line 1000cc με 140 αλογα τρικιλινδρο

Κατανάλωση καυσίμου - Κύκλος εντός πόλης 6.3 λ./100 χλμΕπεξεργασία των δεδομένων αυτού του αυτοκίνητου
Κατανάλωση καυσίμου - Κύκλος εκτός πόλης 4.6 λ./100 χλμΕπεξεργασία των δεδομένων αυτού του αυτοκίνητου
Κατανάλωση καυσίμου - Μικτός κύκλος

5.2 λ./100 χλμ

απο εξοπλισμο πανω κατω τα ιδια οι κινητηρες ειναι ecoboost με τουρμπο ενας καλο κινητηρας που παιρνει βραβεια συνεχως
 

Δημοσ.

Το st3 να πάρεις... αμάξι με τεράστιες κοχονες για την κατηγορία του. Και τα 200 άλογα δεν θα τα βαρεθείς εύκολα 

Δημοσ.

Άρα κυρίως η διαφορά έγκειται στον κινητήρα.  Η κατανάλωση δεν διαφέρει δραματικά ανάμεσα στα δύο και αφενός είναι πάντα θεωρητική και σε ιδανικές συνθήκες, αφετέρου διαφοροποιείται από την οδηγική συμπεριφορά. 

Αν τα 2 χιλ. και η διαφοροποίηση στην ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας δεν αποτελεί πρόβλημα, η επιλογή μου θα ήταν η έκδοση St. 

Τον εξοπλισμό τον ρυθμίζεις εσύ.  

  • Like 1
Δημοσ.

Το στήσιμο του St με το στήσιμο του St line είναι η μέρα με την νύχτα. Η επιλογή του 1ου, χωρίς να θέλω να σε θίξω προσωπικά, είναι για συνειδητοποιημένους αγοραστές που ξέρουν τι θα αγοράσουν και γιατί θα το αγοράσουν. Και μόνο που συγκρίνεις αυτά τα 2 μοντέλα θεωρώ ότι το St line θα σου ταιριάζει γάντι. Στα λεφτά που αναφέρεις, το St line βγαίνει φουλ ενώ στο St είναι η έκδοση ST-1 που δεν έχει ούτε ηλεκτρικά παράθυρα πίσω. Αν αποφασίσεις να πας στο St και να επενδύσεις σε αυτό το μοντέλο τότε μην επιλέξεις το ST-1 αλλά το 2 ή 3. Επίσης, μην το αγοράσεις χωρίς το performance pack που κοστίζει 1.000 νομίζω. Σε αντίθετη περίπτωση, χτύπα το St line full extra και είσαι άρχοντας.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, κάτοχος St-line 140ps απο τον περασμένο Νοέμβριο. Εφόσσον λες ότι δεν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, πάς για το St line που σε κινητήρα βενζινης 125/140ps ή και πετρελαίο 1.5 120ps θα σε καλύψει απόλυτα. Πιο φτηνό, πιο οικονομικο( τελη, καταναλωση, κοστος κτήσης, ασφάλεια) και με μερικά καλούδια που είναι για μένα πλέον απαραίτητα όπως το Adaptive Cruise Control καιπου το St δεν έχει και δεν παίρνει καν αν δεν κάνω λάθος και διάφορα αλλα όπως παραθυρα κτλ. Εμφανισιακά είναι σχεδόν το ίδιο κ ωραιότατο και το μικρό με πολύ καλό στήσιμο. 

Ενδεικτικά σου βάζω λινκ απο την κατανάλωση μου https://www.spritmonitor.de/en/detail/892798.html και ενός φίλου που μένει θήβα βέβαια https://www.spritmonitor.de/en/detail/878667.html .

Τα δικά μου χλμ είναι 80% εντός πόλης και με σχετικά γρήγορη οδήγηση. Οπως βλέπεις μέσα στην κίνηση πονάει και θα δείς άνετα 8-8.5λ/100 σε 1η 2α σταμάτα ξεκίνα. Αττική κηφισιας κτλ χωρίς κίνηση βλέπεις άνετα 6λ/100 και αν αποφασίσεις να κοιμηθείς κ λίγο στην αττική ταχ<110χλμ/ωρα πέφτει κ στο 5λ/100.

Και για να σε μπερδέψω και λίγο, αν οικονομικά φτάνεις σε St που λες, γτ δεν κοιτάς και το νεότατο Focus St-line? 

Επεξ/σία από denis_kos
  • Like 3
Δημοσ.

για αρχη σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας αλλα και για τις γνωμες σας , ναι μαλλον πρεπει να παω προς την κατευθυνση του st-line αλλα ρε παιδια με μοτερ ενος λιτρου δν θα ζοριζεται γενικα το αυτοκινητο ? ενταξει σιγουρα εχει ανεβει και η τεχνολογια αλλα μου φαινεται παραδοξο ενα μοτερ 998cc να βγαζει 140 ps 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, TangodownGr said:

για αρχη σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας αλλα και για τις γνωμες σας , ναι μαλλον πρεπει να παω προς την κατευθυνση του st-line αλλα ρε παιδια με μοτερ ενος λιτρου δν θα ζοριζεται γενικα το αυτοκινητο ? ενταξει σιγουρα εχει ανεβει και η τεχνολογια αλλα μου φαινεται παραδοξο ενα μοτερ 998cc να βγαζει 140 ps 

Σε τι να ζοριζεται...Ισα-ισα που σηκωνει ακομα περισσοτερα αλογα με μια απλη χαρτογραφηση και η αποδειξη αυτου ειναι πως η ιδια η ford προσφερει χαρτογραφηση εγκεφαλου για 150+ αλογα και δινει και εγγυηση μαζι με την χαρτογραφηση. Αν ειχαν θεματα οχι απλα δε θα εδινε εγγυηση , αλλα δεν θα τον πουσαρε καν στα 150+.

Κινητηρας της χρονιας για 6 συνεχομενα ετη, κανενα προβλημα τοσα χρονια που κυκλοφορει σε εκατονταδες χιλιαδες μοναδες σε ολο τον κοσμο, μια χαρα ειναι, απο τα καλυτερα μοτερ που παραχθηκαν αυτη τη δεκαετια.

Κι επειδη τον εχω οδηγησει, οχι δε ζοριζεται καθολου. Ειδικα σε ενα αμαξωμα σαν του fiesta ειναι και ανετος και απειρως διασκεδαστικος και απολαυστικος. Ροπη απο χαμηλα, δεν κωλωνει πουθενα, ουτε "ζοριζεται" στην συνεχη πιεση.

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, TangodownGr είπε

για αρχη σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας αλλα και για τις γνωμες σας , ναι μαλλον πρεπει να παω προς την κατευθυνση του st-line αλλα ρε παιδια με μοτερ ενος λιτρου δν θα ζοριζεται γενικα το αυτοκινητο ? ενταξει σιγουρα εχει ανεβει και η τεχνολογια αλλα μου φαινεται παραδοξο ενα μοτερ 998cc να βγαζει 140 ps 

Ένα μοτέρ 1996 cc να βγάζει 280 PS πως σου φαίνεται; 🤔

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ένα μοτέρ 1996 cc να βγάζει 280 PS πως σου φαίνεται; 🤔

Σαφως πιο ευκολο ειδικα αν και τα 2 ειναι υπερτροφοδοτουμενα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, YourTrueLegend είπε

Σε τι να ζοριζεται...Ισα-ισα που σηκωνει ακομα περισσοτερα αλογα με μια απλη χαρτογραφηση και η αποδειξη αυτου ειναι πως η ιδια η ford προσφερει χαρτογραφηση εγκεφαλου για 150+ αλογα και δινει και εγγυηση μαζι με την χαρτογραφηση. Αν ειχαν θεματα οχι απλα δε θα εδινε εγγυηση , αλλα δεν θα τον πουσαρε καν στα 150+.

Κινητηρας της χρονιας για 6 συνεχομενα ετη, κανενα προβλημα τοσα χρονια που κυκλοφορει σε εκατονταδες χιλιαδες μοναδες σε ολο τον κοσμο, μια χαρα ειναι, απο τα καλυτερα μοτερ που παραχθηκαν αυτη τη δεκαετια.

Κι επειδη τον εχω οδηγησει, οχι δε ζοριζεται καθολου. Ειδικα σε ενα αμαξωμα σαν του fiesta ειναι και ανετος και απειρως διασκεδαστικος και απολαυστικος. Ροπη απο χαμηλα, δεν κωλωνει πουθενα, ουτε "ζοριζεται" στην συνεχη πιεση.

ναι εχεις δικιο το εχω τσεκαρει οτι μπορεις να το "σηκωσεις" και αλλο σε αλογα απλα χωρις να εχω γνωσεις εμπειρου μηχανικου μια απλη σκεψη που μου περασε απο το μυαλο ειναι οτι με λιγοτερους κιλινδρους και μικρους σε χωρητικοτητα αλλα και με turbo τα μεταλλα καθως και ολο το συστημα θα ζοριζεται 

επειδη ειμαι μηχανικων υπολογιστων θα σου δωσω ενα απλο παραδειγμα να γινω πιο σαφης 

δν ειναι το ιδιο να τρεχεις μια βαρια εφαρμογη σε εναν υπολογιστη τετραπηρυνο 2.4 με εναν υπολογιστη με επεξεργαστικη ισχη 6 πυρηνο στα 3.5 ghz

μπορει να τα εχω καταλαβει και λαθος και μπορει αυτο το παραδειγμα να μην ανταποκρινεται σε σχεση με το κινητηρα 

σε ευχαριστω που μ απαντησες 

 

2 ώρες πριν, NT1G είπε

Ένα μοτέρ 1996 cc να βγάζει 280 PS πως σου φαίνεται; 🤔

τροφη για σκεψη !!!!

ναι σιγουρα το εχω δει σε αυτοκινητα αλλα οπως απαντησα και στο αλλο το παλικαρι 

ο προβληματισμος μ ειναι απο θεμα αξιοπιστιας σκεψου τι θεμοκρασιες θα αναπτυσσονται στους κυλινδρους στα μεταλλα ,ειδικα αν προκειται για τρεις 

προφανως και οι μηχανικοι της ford σιγουρα θα εχουνε μελετησει τετοια προβληματα....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, TangodownGr said:

ναι εχεις δικιο το εχω τσεκαρει οτι μπορεις να το "σηκωσεις" και αλλο σε αλογα απλα χωρις να εχω γνωσεις εμπειρου μηχανικου μια απλη σκεψη που μου περασε απο το μυαλο ειναι οτι με λιγοτερους κιλινδρους και μικρους σε χωρητικοτητα αλλα και με turbo τα μεταλλα καθως και ολο το συστημα θα ζοριζεται 

επειδη ειμαι μηχανικων υπολογιστων θα σου δωσω ενα απλο παραδειγμα να γινω πιο σαφης 

δν ειναι το ιδιο να τρεχεις μια βαρια εφαρμογη σε εναν υπολογιστη τετραπηρυνο 2.4 με εναν υπολογιστη με επεξεργαστικη ισχη 6 πυρηνο στα 3.5 ghz

μπορει να τα εχω καταλαβει και λαθος και μπορει αυτο το παραδειγμα να μην ανταποκρινεται σε σχεση με το κινητηρα 

σε ευχαριστω που μ απαντησες 

τροφη για σκεψη !!!!

ναι σιγουρα το εχω δει σε αυτοκινητα αλλα οπως απαντησα και στο αλλο το παλικαρι 

ο προβληματισμος μ ειναι απο θεμα αξιοπιστιας σκεψου τι θεμοκρασιες θα αναπτυσσονται στους κυλινδρους στα μεταλλα ,ειδικα αν προκειται για τρεις 

προφανως και οι μηχανικοι της ford σιγουρα θα εχουνε μελετησει τετοια προβληματα....

Δεν υπαρχουν θεματα αξιοπιστιας στους 1000ρηδες ecoboost. Δεν σκανε, δεν εχουν θεματα με την υπερθερμανση, δεν καινε λαδια, γενικως δεν υπαρχει κατι να σε ανησυχει.

Αστοχιες προφανως και υπαρχουν σε καθε παρτιδα του καθε κατασκευαστη, αλλα αυτο ειναι το φυσιολογικο για καθε γραμμη παραγωγης. Αυτο που ποσταρε ο NickTG πιο πολυ για αστοχιες μιλαει παρα για κλασσικα ζητηματα αξιοπιστιας που αντιμετωπιζουν οι 1000ρηδες. Εχω οδηγησει σε πολυ πιο ζεστο κλιμα απο της Ελλαδας τον 1000ρη 125 και 140 για αρκετους μηνες, ειδικα στον 140 επειδη ηξερα οτι θα τον πουλησω συντομα, τον οδηγουσα διαρκως με αρκετο φορτιο και πιεση, δεν καταλαβαινε τιποτα ουτε με 38ρια εξωτερικες θερμοκρασιες. Επισης μια βολτα σε αντιστοιχα φορουμς (ειδικα απο Αγγλια μερια οπου ο 1000ρης ecoboost μοσχοπουλαει ασταματητα-αρα υπαρχουν και πολλες αναφορες) θα σε βεβαιωσει οτι δεν υπαρχει καποιο εκτεταμενο ζητημνα με υπερθερμανσεις, ασε που στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν εφταιγε καν το μοτερ αλλα καποια αστοχια υλικου στο συστημα ψυξης...

ΥΓ. Οι 3 κυλινδροι με turbo και 100-140 αλογα ειναι μια τακτικη που μετα τον ecoboost της ford ακολουθησαν πολλοι ακομα κατασκευαστες. Θαρρεις οτι θα το εκαναν αν εβλεπαν οτι αυτη η προσεγγιση πασχει σε αξιοπιστια;

Επεξ/σία από YourTrueLegend

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...