Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Peugeot όπως ήταν φυσιολογικό είχε έντονη παρουσία και ανάμεσα στα περισσότερο "συμβατικά μοντέλα" (όπως το Peugeot 508 SW) πραγματοποίησε επίδειξη του οράματος της για το μέλλον, το e-Legend.

To κόνσεπτ συνδυάζει την εμβληματική κλασική σχεδίαση με την σύγχρονη τεχνολογία και την αμιγώς ηλεκτρική οδηγική απόλαυση. Σύμφωνα με την Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, η ομάδα Peugeot Style καθοδηγήθηκε από την επιθυμία να προσφέρει μια πλούσια αισθητική, τεχνολογική και συναρπαστική εμπειρία σε ένα συμπαγές κουπέ, που να είναι τόσο δυναμικό ώστε να ενσωματώνει την κουλτούρα της Peugeot.

Στο e-Legend, ο συνδυασμός εξαρτημάτων υψηλής τεχνολογίας και εκλεπτυσμένων υλικών με τις γραμμές ενός «μυώδους» κουπέ κάνει τη διαφορά στο νέο αυτό δημιούργημα της Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Βεβαίως, πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό, ηλεκτρονικά συνδεδεμένο και εξοπλισμένο με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης όχημα.

paris00003.jpg.a8f9ffb467b929414241d2289cdcf253.jpg

 αισθητική και το ντιζάιν του νέου e-Legend έχουν πολλές επιρροές από το Peugeot 504 Coupe, ενός αυτοκινήτου την σχεδίαση του οποίου είχε αναλάβει το γνωστό κέντρο σχεδιασμού Pininfarina (o Σέρτζιο Πινινφαρίνα σχεδίαζε πολλές εντυπωσιακές Ferrari και Maserati για πάνω από μισό αιώνα ωστόσο λίγο πριν το στούντιο περάσει στα χέρια της Ινδικής Mahindra, η Ferrari φρόντισε να δημιουργήσει το Centro Stile Ferrari που είναι υπεύθυνο για την εικόνα όλων των σημερινών μοντέλων της, από την LaFerrari και μετά).

 

H «θυμωμένη» μάσκα δανείζεται επίσης στοιχεία και από τα Αμερικάνικα “muscle cars» και τα φανάρια είναι όσα βρίσκουμε και στην «έκδοση του 1968” ενώ εκείνα στο πίσω μέρος έχουν μία κλασική, “vintage” Γαλλική αισθητική, αν και είναι εξαιρετικά προηγμένα και τεχνολογίας LED.  Το εσωτερικό είναι ένα περίεργο μείγμα νοσταλγίας και φουτουρισμού. Τα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν επένδυση από βελούδο που μοιάζει να προήλθε από τη δεκαετία του '70.

paris00002.jpg.731475c531915868446b2266dc8b5b80.jpg

Όμως τα ακριβά και κομψά “vintage” υλικά όπως το ξύλο και βελούδο και η κλασική αισθητική συνδυάζονται με ένα τιμόνι που μοιάζει να προέρχεται από… τζετ και είναι αναδιπλούμενο. Μέσα στην τοξωτή καμπίνα με τις μεγάλες γυάλινες, πανοραμικές επιφάνειες υπάρχουν συνολικά δεκαέξι οθόνες (οθόνες αφής 6 ιντσών για τα διάφορα ρυθμιστικά, 12 ιντσών οθόνες ενσωματωμένες στα σκιάδια, 29 ιντσών οθόνες στις πόρτες κ.ά) με το κεντρικό ταμπλό να μονοπωλεί το ενδιαφέρον με τη μεγάλη καμπυλωτή οθόνη και το σύστημα FOCAL που παρέχει κάθε είδους πληροφορίες και περιεχόμενο πολυμέσων.   

 

Όσον αφορά στο «powertrain», το Peugeot e-Legend διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 456 ίππων (340Kw) που προσφέρει ροπή 800Nm, που κατανέμεται και στους δύο άξονες για να ωθήσει το e-Legent να φτάσει από στάση τα 0-100km/h μέσα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα πριν πιάσει τελική ταχύτητα 220km/h. Οι μπαταρίες του χωρητικότητας 100KWh προσφέρουν στο όχημα της Peugeot αυτονομία 600 χιλιομέτρων (εκτίμηση με βάση τις διαδικασίες WLTP, Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure).

Το αυτοκίνητο αποτελεί ένα "concept car" ωστόσο δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πολλές από τις τεχνολογίες του (ή και η αισθητική του) θα φτάσουν σε μοντέλα παραγωγής της Γαλλικής εταιρείας.

Engadget

 

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, snapshot- είπε

Χωρίς το ωμό γρύλισμα βενζινο/πετρελαιοκινητήρα αμάξι δε νοείται. 

 

LMAO.

Κανείς δε θέλει να έχουμε τέτοια  αμάξια στο μέλλον, παρα μόνο οι καγκουρες.

  • Like 12
  • Thanks 7
  • Confused 4
  • Sad 3
Δημοσ.

Περιμένω την μερα που θα βγω στους δρόμους και δεν θα ακουω αυτη την βαβουρα απο τα παλιά αυτοκινητα. Και ναι ειμουν και εγω καγκουρας μικρός με εξατμίσεις κτλ. Και ντρέπομαι μονο που σκέφτομαι τι καντήλια μου έριχναν.

  • Like 18
  • Thanks 6
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Tokyo είπε

LMAO.

Κανείς δε θέλει να έχουμε τέτοια  αμάξια στο μέλλον, παρα μόνο οι καγκουρες.

κάγκουρας είσαι και φαίνεσαι , το ότι σε κάποιους αρέσει ο ήχος των αυτοκινήτων δεν πάει να πει ότι θα  μας βρίζει ο κάθε ψηλομύτας στα φόρουμ.

  • Like 8
  • Thanks 5
  • Confused 4
  • Sad 5
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Agony είπε

Περιμένω την μερα που θα βγω στους δρόμους και δεν θα ακουω αυτη την βαβουρα απο τα παλιά αυτοκινητα. Και ναι ειμουν και εγω καγκουρας μικρός με εξατμίσεις κτλ. Και ντρέπομαι μονο που σκέφτομαι τι καντήλια μου έριχναν.

Να ηταν μονο τα παλια, καθε καγκουρας επειδη εβαλε μια εξατμιση που κανει φασαρια νομιζει οτι το εκανε πυραυλο.

Και φυσικα δεν κανει το καραβι τον καπετανιο.

  • Like 9
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Tokyo είπε

LMAO.

Κανείς δε θέλει να έχουμε τέτοια  αμάξια στο μέλλον, παρα μόνο οι καγκουρες.

Αν τα λεγόμενά μου σου φέρνουν στο μυαλό κάτι Rallye 106 και pimped Datsun(s) με neon lights, δε φταίω εγώ φίλτατε.

Αν και αντιθέτως, ας ήμουν ο κάγκουρας της υπόθεσης με μια AMG ή ένα GT-R ή ίσως ένα Mustang, σε μια κοινωνία με battery-charged οχήματα. Δε θα με χαλούσε να σε ξυπνούσα κάθε μέρα μαρσάροντας έξω από το automated, google-assistant-featured σπίτι σου. Keep in touch for those times, will ya. ;)

 

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Confused 1
  • Sad 4
Δημοσ.

το συγκεκριμενο δε μ αρεσει, αλλα δε με χαλαει καθολου η κινηση προς τα ηλεκτρικα.τα οφελη για τους κατοικους πολεων ειναι τεραστια.

ουτε με χαλαει να μη πρεπει να ψαχνομαι για σωστο μηχανικο, επειδη εγω δεν εχω ιδεα απο τετοια.

πλεον τα καγκουρια θα ερχονται σε μενα να τους κανω overclock 🤣

 

Δημοσ.

Ατυχης η πρωτη φωτο που εχει το παλιο μοντελο με το νεο μονο και γενικα αυτη η αναπαλαιωση.

 

Μονο αυτη αξιζε.

 

maxresdefault.jpg

  • Like 5
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Tokyo είπε

LMAO.

Κανείς δε θέλει να έχουμε τέτοια  αμάξια στο μέλλον, παρα μόνο οι καγκουρες.

αυτοκίνητά χωρίς να ακούγονται είναι επικίνδυνα ... νταξ δεν είπαμε να κάνουν ηχορύπανση ... άλλα ένα γρύλισμα όπως αναφέρθηκε πιο πάνω για προειδοποίησή πρέπει να βγάζουν

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, ziaba είπε

αυτοκίνητά χωρίς να ακούγονται είναι επικίνδυνα ... νταξ δεν είπαμε να κάνουν ηχορύπανση ... άλλα ένα γρύλισμα όπως αναφέρθηκε πιο πάνω για προειδοποίησή πρέπει να βγάζουν

γιατι καλε ματακια δεν εχεις? αυτη τη δικαιολογια οτι ηχορυπανση σημαινει ασφαλεια με κανει και αναρωτιεμαι.. εχει δει κανενας τα γιδια που κυκλοφορουν στους δρομους? δεν βλεπουν δεν ακουν τιποτα

τελος παντων, νομιζω οτι γενικα ενα καποιο ηχο τον βγαζουν, δεν ειναι αθορυβα, απλως πολυ πιο ησυχα σε σχεση με τα ΕΚ

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

γιατι καλε ματακια δεν εχεις? αυτη τη δικαιολογια οτι ηχορυπανση σημαινει ασφαλεια με κανει και αναρωτιεμαι.. εχει δει κανενας τα γιδια που κυκλοφορουν στους δρομους? δεν βλεπουν δεν ακουν τιποτα

τελος παντων, νομιζω οτι γενικα ενα καποιο ηχο τον βγαζουν, δεν ειναι αθορυβα, απλως πολυ πιο ησυχα σε σχεση με τα ΕΚ

ο ήχος ενός τυπικού αυτοκινήτου είτε το πιστεύεις είτε όχι σώζει καταστάσεις απο πεζούς μέχρι και κάποιον οδηγό,δεν μιλάμε για αυτούς που βάζουν εξάτμιση με διαφράγματα που σηκώνουν 5 τετράγωνα στο πόδι αλλά για έναν φυσιολογικό ήχο αυτοκινήτου.

εμένα το αμάξι μου (Passat 1.8 ατμόσφαιρα) βγάζει έναν ήχο απο μαμα που είναι σχετικά διακριτικός δεν είναι ούτε καγκουριά ούτε φασαριόζικο απλά ακούγεται και γίνεται αντιληπτό, καλό είναι.

όσο για την ελλάδα πιο πολύ κόρνα ακούς για ηχορύπανση και τα σημερινά αμάξια δεν κάνουν και τόσο θόρυβο πιο πολύ τα λάστιχα ακούγονται στην άσφαλτο παρά ο κινητήρας εκτός αν το πας γρήγορα και γκαζώνει.

 

  • Like 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, snapshot- είπε

Αν τα λεγόμενά μου σου φέρνουν στο μυαλό κάτι Rallye 106 και pimped Datsun(s) με neon lights, δε φταίω εγώ φίλτατε.

Αν και αντιθέτως, ας ήμουν ο κάγκουρας της υπόθεσης με μια AMG ή ένα GT-R ή ίσως ένα Mustang, σε μια κοινωνία με battery-charged οχήματα. Δε θα με χαλούσε να σε ξυπνούσα κάθε μέρα μαρσάροντας έξω από το automated, google-assistant-featured σπίτι σου. Keep in touch for those times, will ya. ;)

Και όταν εμφανίστηκαν τα πρώτα αυτοκίνητα οι λάτρεις των αλόγων παρόμοια επιχειρήματα έφερναν. Μην παρεξηγηθώ, είμαι Petrolhead ως τα μπούνια αλλά πρέπει να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου γιατί τα πράγματα δεν είναι άσπρα ή μαύρα και η εξέλιξη καλό είναι να μην σταματάει.

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...