Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα στην παρεα! Εν γενει συμφωνω με οσα έχουν γραφει στον ηλεκτρονικο και έντυπο τυπο σχετικα με τισ αξιολογησεις του baleno, ωστοσο έχω μια μικρη παρατηρηση.Σε ταξιδια μου στην επαρχια,οι πισω συνεπιβατες ,μεσαιας και μεγαλυτερης ηλικιας,παραπονιουνται για την σκληροτητα στα αμορτισερ.Συγκεκριμενα μου εχουν αναφερει οτι αν ειχε καποιος πετρα στα νεφρα θα του ειχε πεσει,διοτι στην κυριολοξια το αμαξι οταν  βρισκεται σε οχι τοσο ομαλο οδοστρωμα "χοροπηδαει''. Εχετε εντοπισει και σεις τετοιο προβλημα? Αν ναι,εχετε να προτεινετε κατι ? Ευχαριστω για τον χρονο σας!

Υ.Γ.Ηδη το ανεφερα στην αντιπροσωπεια,οι οποιοι μου αλλαξαν τα πισω αμορτισερ,ωστοσο το προβλημα συνεχιζεται.

Δημοσ.

Το "πρόβλημά" έγκειται στο γεγονός οτι το όχημα είναι κάτω απο τόνο, με ημιάκαμπτο άξονα.

Θα μου πεί κάποιος, "ρε σνομπαρία Tenshi,υπάρχουν και άλλα οχήματα με παρεμφερή τεχνικά χαρακτηριστικά και δέν κάνουν έτσι".Θα απαντήσω οτι στα παρεμφερή οχήματα δοκιμάστηκαν εκατοντάδες συνδυασμοί κατα το R&D, πρίν καταλήξουν στο τελικό στήσιμο της ανάρτησης και εν τέλη στο στάδιο παραγωγής.Κάτι τέτοιο όμως, αντικατοπτρίζεται και στην τελική τιμή του οχήματος.

Τι μπορείς να κάνεις;Κοιτάς για aftermarket λύση,ένα αμορτισέρ με μεγαλύτερη διαδρομή.Το οποίο ενδεχομένως σου δώσει λύση στο πρόβλημα (καλύτερη απόσβεση),άλλα ενέχει και τον κίνδυνο να σου δημιουργήσει άλλο (μεγαλύτερες κλίσεις αμαξώματος,χειρότερη ανταπόκριση οχήματος)

  • Like 1
Δημοσ.

Θα προσθεσω και εγω την αποψη μου για το νεο Baleno.

Συγκεκριμενα, για το GLX+ και οσα ανεφερες.

Εχεις τρεις επιλογες για φουσκωμα ελαστικων, ECO, Comfort και Load.

Στα 2,8 εμπρος και 2,5bar πισω για την επιλογη "eco" το αμαξι συμπεριφερεται αρκετα δυστροπα ως προς τις λακουβες ή τα σαμαρακια. Ειναι εκνευριστικο, αλλα οφειλεται στο χαμηλο βαρος, στο σφιχτο setup των αμορτισερ, στον ημιακαμπτο πισω αλλα και στο γεγονος του μικρου μεταξονιου. Ειναι σαν "καρτακι"...

Το πιεζω σε στροφες αρκετα, μεχρι να μπει το ESP απο υποστροφη ή σε υπερστροφη με αφημα γκαζιου. Δεν ειναι ανησυχητικα τα κρατηματα του σε καμια περιπτωση.

Δεν ειναι οτι πιο ανετο σε ταξιδια και ΔΕΝ ειναι για ταξιδια. Εχω κανει 1500χλμ σε διακοπες και πραγματικα μου βγηκε η πιεση (με 4,2λ/100 καταναλωση ομως, να τα λεμε αυτα!).

 

Αποψη μου, εαν δε σε νοιαζει τοσο η οικονομια καυσιμου και καλυπτεσαι με ενα 5,5-5,8 μεικτο κυκλο ... βαλε στα ελαστικα πιεσεις "comfort" (αν θυμαμαι καλα 2,5bar εμπρος και 2,2 πισω).

Δεν μπορεις να κανεις τιποτε αλλο, το αμαξακι, ετσι ειναι! Προσωπικα, ΧΑΛΑΛΙ του γιατι ειναι απλα αστερι για τα λεφτα που κοστιζει στην μεγαλυτερη του εκδοση!

  • Like 1
Δημοσ.

Μιας και οι απόψεις είναι τσάμπα θα πω κι εγώ τη δική μου:

Τα πάντα είναι θέμα αντίληψης και εμπειριών, πχ εγώ με το 1.0 Baleno GL δεν πιστεύω ότι έχει πρόβλημα, δέχομαι όμως ότι δεν είναι το πιο άνετο αυτοκίνητο, αλλά ικανοποιητικό σε αυτόν τον τομέα για την κατηγορία του. Επίσης συμφωνώ με την πρόταση για μείωση της πίεσης των ελαστικών, θα βελτιώσει κάπως την κατάσταση.

Όσον αφορά τα ταξίδια θα διαφωνήσω όμως με τον φίλο από πάνω καθώς το αυτοκίνητο έχει καλή κύλιση, χαμηλή κατανάλωση, πολλή ροπή και χαμηλές στροφές σε ταχύτητες ταξιδιού.

Τα ατού του είναι οι χώροι, η κατανάλωση, οι επιδόσεις και η χαμηλή τιμή αγοράς.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, DhZou είπε

Μιας και οι απόψεις είναι τσάμπα θα πω κι εγώ τη δική μου:

Τα πάντα είναι θέμα αντίληψης και εμπειριών, πχ εγώ με το 1.0 Baleno GL δεν πιστεύω ότι έχει πρόβλημα, δέχομαι όμως ότι δεν είναι το πιο άνετο αυτοκίνητο, αλλά ικανοποιητικό σε αυτόν τον τομέα για την κατηγορία του. Επίσης συμφωνώ με την πρόταση για μείωση της πίεσης των ελαστικών, θα βελτιώσει κάπως την κατάσταση.

Όσον αφορά τα ταξίδια θα διαφωνήσω όμως με τον φίλο από πάνω καθώς το αυτοκίνητο έχει καλή κύλιση, χαμηλή κατανάλωση, πολλή ροπή και χαμηλές στροφές σε ταχύτητες ταξιδιού.

Τα ατού του είναι οι χώροι, η κατανάλωση, οι επιδόσεις και η χαμηλή τιμή αγοράς.

Οπως ειπες, τα παντα ειναι θεμα αντιληψης.

Σε ταξιδι Εγνατιας οδου με 110 ... καταλαβαινεις ποσο σαγρε ειναι η ασφαλτος που πατας, αναλογα το αν μπορεις να μιλησεις με τον συνοδηγο η οχι. Μιλαμε για πολυ θορυβο κυλισης!

Δεν ξερω ποσα χιλιομετρα εχεις συνολικα και με τι αυτοκινητα, αλλα προσωπικα ΔΕΝ θα το χαρακτηριζα ανετο σε ταξιδι 700χλμ/μερα. (στο τελευταιο, εκανα περιπου 1800χλμ σε 10 μερες).

Χαμηλη καταναλωση ναι, ροπη ΟΧΙ, γραμμικοτητα ΝΑΙ, οπως προειπες σε χαμηλες rpm (~3200rpm ~140km/h) Oι χωροι επισης καλοι εξ'αιτιας στης πολυ "τετραγωνης" κατασκευης του.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, >>Morpheus>> είπε

ροπη ΟΧΙ

Μήπως έχεις το 1.2; Γιατί το τούρμπο μια χαρά ροπή έχει.

Για τα υπόλοιπα εξαρτάται πάντα με τι το συγκρίνεις, πχ το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν daihatsu yrv, οπότε το baleno τώρα μου φαίνεται πολύ ανώτερο σε όλα. Κατανοώ πάντως ότι δεν προσφέρει πολυτέλεια, άνεση και εντυπωσιασμό, δεν το επέλεξα γι αυτό, αλλά για την πρακτικότητα και το vfm.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, DhZou είπε

Μήπως έχεις το 1.2; Γιατί το τούρμπο μια χαρά ροπή έχει.

Για τα υπόλοιπα εξαρτάται πάντα με τι το συγκρίνεις, πχ το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν daihatsu yrv, οπότε το baleno τώρα μου φαίνεται πολύ ανώτερο σε όλα. Κατανοώ πάντως ότι δεν προσφέρει πολυτέλεια, άνεση και εντυπωσιασμό, δεν το επέλεξα γι αυτό, αλλά για την πρακτικότητα και το vfm.

 

Αναφερομαι στο 1.2 Dualjet (οχι το και καλα υβριδικο SHVS).

Οπως ειπες και εσυ, εξαρταται με τι το συγκρινεις. Σαν VFM επιλογη, ειναι απο τις κορυφαιες και συμφωνουμε! :)

Ο κινητηρας του ειναι απλα αδιαφορος ως προς τις επιδοσεις. Ειναι τοσο γραμμικος που απλα μπορεις να του δωσεις τις 3 πρωτες μεχρι τις 6000 χωρις να ιδρωσει η να κρεμασει πουθενα.

Μιας και αναφερομαι σε επιδοσεις, το πιο εκνευριστικο του, ειναι το ηλεκτρογκαζο του...

Οσο γρηγορα και αν θες να κανεις την αλλαγη, μεσολαβει μεγαλο χρονικο διαστημα μεχρι να κλεισει τελειως το "γκαζι". Γρηγορες αλλαγες, απλα δεν του αρεσουν, οι στροφες παραμενουν ψηλα ενω ηδη εχεις αφησει το γκαζι, εχεις πατησει τερμα συμπλεκτη και εχεις κουμπωσει την επομενη. Εαν δε εχεις ξεκινησει το πατημα του συμπλεκτη αμεσως μολις αφησες το γκαζι τελειως (ενω ηταν τερμα) ... βρισκεται 1-2 δευτερολεπτα πριν!

 

Σχετικα με την ανεση, εντος πολης ειναι ΚΟΥΚΛΙ! Ψηλη θεση (αν και για το υψος μου -1,84-, βρισκεται αρκετα ψηλα ακομα και ρυθμισμενο το καθισμα οσο πιο χαμηλα γινεται)

Με το καθισμα αρκετα πισω ωστε να παταω το συμπλεκτη χωρις να σπασω τα γονατα μου στο ταμπλω, το τιμονι τραβηγμενο οσο πιο κοντα μου γινεται... απλα δεν ειναι αρκετα!

Θα μου πεις, Ινδοι ειμαστε?? 😂

Τα καθισματα ειναι υπερανετα, το εσωτερικο εργονομικο, το ταμπλω πολυ ωραιο (αν και το λευκο με μπλε ειναι πολυ γκει χρωμα), οι διακοπτες σε σωστες θεσεις... η κορνα αν την πατησεις με μισος, ακουγεται ακομα και το πλαστικο του τιμονιου... η Multimedia οθονη θα επρεπε να εχει τα κουμπακια στο κατω μερος... το GPS λιγο καρκινιαρικο ως προς τον χειρισμο εν κινησει...

Το radar assisted adaptive cruise control ενα ΕΠΟΣ.... η καμερα οπισθοπορειας χρησιμη, αλλα παγιδα γιατι εχει υπουλες νεκρες γωνιες στις ακρες του προφυλακτηρα... να 'ναι καλα οι αισθητηρες αποστασης. Το τιμονι κοβει ΠΟΛΥ...  ενω ας πουμε το γκουχ γκουχ Fiat500 γκουχ... (παραδειγματος χαρη, σχεδον ιδια μεγεθη) δεν στριβει ουτε σε πλατεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...