modechristo_13 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 παιδια καλησπερα... εχετε παρατηρησει και εσεις αυξηση καταναλωσης στο αυτοκινητο σας μαλλον λογω χαμηλων θερμοκρασιων?
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Όχι ιδιαίτερα.Και οταν ήμουν Γερμανία δεν είχα παρατηρήσει διαφορά το χειμώνα. Τώρα αν έχει κάνα δυο λίτρα στο γέμισμα,δεν το κατάλαβα. Διαφορά στην κατανάλωση έχω δει εκατοντάδες φορές με ελληνική βενζίνη,ειτε 95αρα είτε 100αρα, σε σχέση με γερμανική,αυστριακή,σκοπιανη.
kage Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 7/11/2018 στις 5:18 ΜΜ, kosmasdel είπε Από το 0 το 1000αρικο απέχει αρκετά θα έλεγα. Οπότε έχει ενδιαφέρον να μάθουμε ποια ασφαλιστική προσφέρει κάτι τέτοιο. Aig Προστασία από ακατάλληλο καύσιμο ή λάθος πλήρωση καυσίμου -------- Το gr ντιζελ εχουν προσμιξη με βιοντιζελ 7%... Πλεον και αμολυβδη υγραεριο ξεκινησαν με προσμιξη ... -------- για το αν θα παρεις αλογα αν βαλεις 100+ οκτανια διαβαστε... περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση . Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω. Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU. το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2019 από kage 1
papoys1 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 17 ώρες πριν, modechristo_13 είπε παιδια καλησπερα... εχετε παρατηρησει και εσεις αυξηση καταναλωσης στο αυτοκινητο σας μαλλον λογω χαμηλων θερμοκρασιων? Όχι.Αν παρατηρείς που και που δεν είναι αύξηση κατανάλωσης Άλλο είναι. Απλά άλλαξε πρατήριο γιατί κάτι παίζει με τον πρατηριούχο που δε βγαίνει γιατί πουλά χαμηλά.
andrapos Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Υπάρχει περίπτωση αν κάνεις μικρές διαδρομές και έχει πολύ κρύο να βλέπεις αυξημένη κατανάλωση αν δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το αυτοκίνητο.Απο τη στιγμή που ζεσταθεί και μετά εγώ δεν βλέπω διαφορά στην κατανάλωση.Μιλαμε για ίδιες συνθήκες οδήγησης.
stefan123 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2019 Αυτό με το πολύ κρύο και την κοντινή διαδρομή ισχύει μέχρι να ζεσταθεί..Επίσης όταν μπουζί και φίλτρο αέρα θέλουν αλλαγή πάλι ανεβάζουν την κατανάλωση..Και μια άλλη φορά που πατιναρε μέχρι να αλλάξω δίσκο πλατώ ξεσκιστηκε στην υπερκατανάλωση..Από 9 λίτρα στα 100 βαραγε 12-13...Ίσως έπρεπε να αλλάξω νωρίτερα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα