RedPriest Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 5 λεπτά πριν, toyo73 είπε Και δεν μπορουσε να πει οτι εχει αποθεμα στο πορτ μπαγκαζ😀 Δεν ήξερε ότι μπορεί να βάλει το ίδιο απο οτι μου είπε. Απλα τα εβαζε εκει και τα κρατούσε. 1
toyo73 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 18 λεπτά πριν, RedPriest είπε Δεν ήξερε ότι μπορεί να βάλει το ίδιο απο οτι μου είπε. Απλα τα εβαζε εκει και τα κρατούσε. Σιγουρα κανεις πλακα. 1
RedPriest Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 18 λεπτά πριν, toyo73 είπε Σιγουρα κανεις πλακα. Γιατί να κάνω πλάκα; 😂 Υπάρχουν αρκετά άτομα που δεν ασχολούνται καθολου και δεν ξέρουν απολύτως τίποτα από αυτοκίνητα (οπως σε αυτη την περίπτωση) γιατί να σου φαίνεται παράξενο. Μπορεί να νόμιζε ότι χαλάει αν ανοίξει και παρει αερα. 1
Stamer Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, RedPriest είπε Δεν ήξερε ότι μπορεί να βάλει το ίδιο απο οτι μου είπε. Απλα τα εβαζε εκει και τα κρατούσε. Θεα!
1988panos2171 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Ντάξει κι αυτοί εκεί ποντάρουν, στο θηλυκό γένος κυρίως μιας και υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να είναι παντελώς άσχετες που σίγουρα δεν είναι κακό. Κακή είναι η εκμετάλλευση που τις ρίχνουν.
papoys1 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Απλά όλα αυτά τα κάνουν να κρύψουν τις ακριβότερες τιμές τους γενικά στα καύσιμα αλλά κάποιοι βάζουν νομίζοντας ότι κερδίζουν χρήματα. 1
futureshock Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 15/10/2018 στις 4:27 ΜΜ, RedPriest είπε Γενικά παίζουν αρκετές απατεωνιες στα βενζινάδικα. Μου ετυχε οταν πηγα για γέμισμα μου λεει να καθαρίσει παρμπρίζ και να κοιτάξει και τα λάδια αν θέλω, χωρίς να έχω να χάσω τίποτα του λεω ενταξει. Καθαρίζει το παρμπρίζ μου κοιτάει τα λάδια και μου λεει Ότι λείπουν λάδια και αν θέλω να μου συμπληρώσει 😂 Το αυτοκίνητο εντωμεταξύ μετα απο ταξιδάκι με ζεστη μηχανη ακομα μολις το ειχα σβήσει. Προσωπικα οταν κανω ελεγχο σε κατι VW και λειπουν κατι λιτρα λαδι ,κατι τετοιες δικαιολογιες ακουω που το γυρνανε σε επιθετικη συμπεριφορα, για να μου την πουνε οτι δεν ξερω και πρεπει να κατσουν τα λαδια κατι "ωρες" για να φανει πραγματικα η σταθμη... 😂😂 ps. και οχι δεν δουλευω στην Shell. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από futureshock
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Σε συνεργείο δουλεύεις και κάνεις έλεγχο στα λάδια με αίτημα του πελάτη;
modechristo_13 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 παιδια ερωτηση επειδη εχω δοκιμασει σχεδον ολα τα premium πετρελαια τεραστια διαφορα απο το ενα στο αλλο δεν ειδα ειναι η αληθεια!! αλλα διαβασα για το παιδι που ελεγε για τις καταναλωσεις που ανοιξε το θεμα και γραφει για 4λτ/100 και λιγοτερο!! απορια εχω αυτο πως γινεται? ειναι θεμα αυτοκινητου? εγω οδηγαω μονο πολη (αθηνα) c3 2016 euro 6 1600 75hp κατω απο 5 δεν εχω δει ποτε , παιζω λιγο πιο πανω (μονο σε ταξιδι εχω φτασει κοντα στο 4,5 παντα συμφωνα με τον μετρητη του αυτοκινητου) και ρωταω οσους εχουν πετρελαιο και οδηγουν μονο σε αστικα κεντρα ποια πρεπει να ειναι η φυσιολογικη καταναλωση κατα προσεγγιση! η ακομα καλυτερα σε κατοχους c3 τι καταναλωση εχουν!!
RedPriest Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, modechristo_13 είπε παιδια ερωτηση επειδη εχω δοκιμασει σχεδον ολα τα premium πετρελαια τεραστια διαφορα απο το ενα στο αλλο δεν ειδα ειναι η αληθεια!! αλλα διαβασα για το παιδι που ελεγε για τις καταναλωσεις που ανοιξε το θεμα και γραφει για 4λτ/100 και λιγοτερο!! απορια εχω αυτο πως γινεται? ειναι θεμα αυτοκινητου? εγω οδηγαω μονο πολη (αθηνα) c3 2016 euro 6 1600 75hp κατω απο 5 δεν εχω δει ποτε , παιζω λιγο πιο πανω (μονο σε ταξιδι εχω φτασει κοντα στο 4,5 παντα συμφωνα με τον μετρητη του αυτοκινητου) και ρωταω οσους εχουν πετρελαιο και οδηγουν μονο σε αστικα κεντρα ποια πρεπει να ειναι η φυσιολογικη καταναλωση κατα προσεγγιση! η ακομα καλυτερα σε κατοχους c3 τι καταναλωση εχουν!! Κοίτα να δεις οι μετρήσεις δεν ξερω κατά πόσο ακριβείς ειναι. Οι μετρήσεις που σου ειπα ειναι με 100χλμ σταθερά με 6η ταχύτητα και αν θυμάμαι καλα ειναι στις 1900στροφες. Επίσης ειπες το αμαξι σου ειναι 75 άλογα και εμενα χωρίς το πρόγραμμα ειναι 90. Ισως και να παίζει και αυτό ρόλο μιας και δεν ζορίζεται το αυτοκίνητο τοσο.
Dare-Devil Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 29/10/2018 στις 5:58 ΜΜ, modechristo_13 είπε παιδια ερωτηση επειδη εχω δοκιμασει σχεδον ολα τα premium πετρελαια τεραστια διαφορα απο το ενα στο αλλο δεν ειδα ειναι η αληθεια!! αλλα διαβασα για το παιδι που ελεγε για τις καταναλωσεις που ανοιξε το θεμα και γραφει για 4λτ/100 και λιγοτερο!! απορια εχω αυτο πως γινεται? ειναι θεμα αυτοκινητου? εγω οδηγαω μονο πολη (αθηνα) c3 2016 euro 6 1600 75hp κατω απο 5 δεν εχω δει ποτε , παιζω λιγο πιο πανω (μονο σε ταξιδι εχω φτασει κοντα στο 4,5 παντα συμφωνα με τον μετρητη του αυτοκινητου) και ρωταω οσους εχουν πετρελαιο και οδηγουν μονο σε αστικα κεντρα ποια πρεπει να ειναι η φυσιολογικη καταναλωση κατα προσεγγιση! η ακομα καλυτερα σε κατοχους c3 τι καταναλωση εχουν!! Hyundai πετρέλαιο έχω i20 GB 2017 1.4 crdi 90hp και κάτω απο 6.5 lt/100 km μέσα Αθήνα δεν βλέπω (έχω δει και 7 lt) . Θα δώ κανα Σ/Κ αργά βράδυ που είναι όλα άδια . Τότε θα δω 6 lt άντε και με το ζόρι 5.5. Σε ταξίδι 5 lt με 120 χλμ/ώρα βλέπω . Με 140 χλμ/ώρα βλέπεις 6.9 lt Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2018 από Dare-Devil
modechristo_13 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, Dare-Devil είπε Hyundai πετρέλαιο έχω i20 GB 2017 1.4 crdi 90hp και κάτω απο 6.5 lt/100 km μέσα Αθήνα δεν βλέπω (έχω δει και 7 lt) . Θα δώ κανα Σ/Κ αργά βράδυ που είναι όλα άδια . Τότε θα δω 6 lt άντε και με το ζόρι 5.5. Σε ταξίδι 5 lt με 120 χλμ/ώρα βλέπω . Με 140 χλμ/ώρα βλέπεις 6.9 lt καταλαβα τι λες και απο μου φαινεται λογικο αναλογα και με τον κινητηρα του καθε αυτοκινητου...!!! για τους bluehdi που φορανε τα citroen εχω ακουσει τα καλυτερα και σκεψου και οτι και εγω γυριζω στα 5,2 - 5,3!!! οποτε ειδικα για πολη οποιο diesel και να εχει κανεις με τοσα σταματα -ξεκινα και με τοση κινηση δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι καποιος κατω απο 4,5! εσυ βαζεις συγκεκριμενο καυσιμο?
Dare-Devil Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, modechristo_13 είπε καταλαβα τι λες και απο μου φαινεται λογικο αναλογα και με τον κινητηρα του καθε αυτοκινητου...!!! για τους bluehdi που φορανε τα citroen εχω ακουσει τα καλυτερα και σκεψου και οτι και εγω γυριζω στα 5,2 - 5,3!!! οποτε ειδικα για πολη οποιο diesel και να εχει κανεις με τοσα σταματα -ξεκινα και με τοση κινηση δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι καποιος κατω απο 4,5! εσυ βαζεις συγκεκριμενο καυσιμο? Οι Γαλλοι είναι κορυφαίοι σε πετρελαιοκινητήρες και καταναλώσεις . Συγκεκριμένα τα μοτέρ της renault είναι εξαιρετικά μοτέρ σε όλα τους . Γραμμικά , δεν κρεμάνε τόσο , πολύ καλή διαχείριση καυσίμου . Σκέψου ότι η renault τροφοδοτεί με κινητήρες Nissan Mercedes και Ford . Eμένα το μοτέρ έναντι του ανταγωνισμού τσιμπάει λίγο παραπάνω . Περιοδικά και sites μιλάνε για 0.5 lt παραπάνω . Σίγουρα όμως η κατανάλωση δεν έχει να κάνει μόνο με το μοτέρ αλλά με πολλούς άλλους παράγοντες . Οι κυριότεροι είναι το βάρος του αυτοκινήτου, ο τρόπο που οδηγείς , η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων . Η ουσία δεν είναι να βάζεις συγκεκριμένο καύσιμο ενισχυμένο ή όχι shell ή EKO κτλ αλλά να είσαι κ@λοφαρδος και να βρεις πρατήριο όπου έχει καλής ποιότητας καυσίμου . Δεν παίζει ρόλο η Μάρκα του καυσίμου . Το θέμα είναι η νοθεία που γίνεται σε κάποιο στάδιο της διαδρομής του καυσίμου απο τα διυλιστήρια εώς και το πρατήριο . Κάποιοι νοθεύουν τα καύσιμα πριν την μεταφορά με τα βυτία (διάφοροι μεσάζοντες και μεταφορείς καυσίμων) κάποιοι πρατηριούχοι τα νοθεύουν στις δεξαμενές τους στα πρατήρια κτλ . Είναι λαχείο να βρείς καλής ποιότητας καύσιμο . Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος εκτός και αν πάρεις δείγμα καυσίμου και το πας για χημική ανάλυση αλλα και πάλι αυτό δεν σου εξασφαλίζει ότι στο ίδιο πρατήριο κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον δεν θα καταλήξει καύσιμο νοθευμένο . Το πως ακούγεται ο κινητήρας ή πως τραβάει το αμάξι δεν λέει κάτι . Αν είναι χοντρή η νοθεία ναι θα το καταλάβεις απο τέτοιες ενδείξεις ή θα σου βουλώσει το DPF . Αλλά σε μικρές νοθείες δεν σημαίνει ότι θα έχεις κάποια απο τις απραπάνω ενδείξεις αλλά δυνητικά θα κάνεις ζημιά ή πρόωρη γύρανση του κινητήρα και του DPF . Απλά φροντίζω να βάζω σε εταιρικά πρατήρια και σε 2 συγκεκριμένα για να ελαχιστοποιήσω τις πιθανότητες . Ένα EKO και ένα Shell αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν είναι το καύσιμο εξαιρετικής , καλής ή κακής ποιότητας . Όχι χωρίς χημική ανάλυση εσύ ο ίδιος πρωτού το βάλεις στο ντεπόζιτο . Αφου δεν μπορείς να είσαι 100 % βέβαιος επέλεξα ασφαλιστική εταιρεία για το αμάξι όπου με καλύπτει για οποιαδήποτε μηχανική ζημιά στο αυτοκίνητο απο ακατάλληλο ή νοθευμένο καύσιμο με μέγιστο κεφάλαιο αποζημίωσης 1000 ευρώ με ένα κόστος στο ετήσιο ασφάλιστρο.... 1 ευρώ Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2018 από Dare-Devil 1
modechristo_13 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Dare-Devil είπε Οι Γαλλοι είναι κορυφαίοι σε πετρελαιοκινητήρες και καταναλώσεις . Συγκεκριμένα τα μοτέρ της renault είναι εξαιρετικά μοτέρ σε όλα τους . Γραμμικά , δεν κρεμάνε τόσο , πολύ καλή διαχείριση καυσίμου . Σκέψου ότι η renault τροφοδοτεί με κινητήρες Nissan Mercedes και Ford . Eμένα το μοτέρ έναντι του ανταγωνισμού τσιμπάει λίγο παραπάνω . Περιοδικά και sites μιλάνε για 0.5 lt παραπάνω . Σίγουρα όμως η κατανάλωση δεν έχει να κάνει μόνο με το μοτέρ αλλά με πολλούς άλλους παράγοντες . Οι κυριότεροι είναι το βάρος του αυτοκινήτου, ο τρόπο που οδηγείς , η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων . Η ουσία δεν είναι να βάζεις συγκεκριμένο καύσιμο ενισχυμένο ή όχι shell ή EKO κτλ αλλά να είσαι κ@λοφαρδος και να βρεις πρατήριο όπου έχει καλής ποιότητας καυσίμου . Δεν παίζει ρόλο η Μάρκα του καυσίμου . Το θέμα είναι η νοθεία που γίνεται σε κάποιο στάδιο της διαδρομής του καυσίμου απο τα διυλιστήρια εώς και το πρατήριο . Κάποιοι νοθεύουν τα καύσιμα πριν την μεταφορά με τα βυτία (διάφοροι μεσάζοντες και μεταφορείς καυσίμων) κάποιοι πρατηριούχοι τα νοθεύουν στις δεξαμενές τους στα πρατήρια κτλ . Είναι λαχείο να βρείς καλής ποιότητας καύσιμο . Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος εκτός και αν πάρεις δείγμα καυσίμου και το πας για χημική ανάλυση αλλα και πάλι αυτό δεν σου εξασφαλίζει ότι στο ίδιο πρατήριο κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον δεν θα καταλήξει καύσιμο νοθευμένο . Το πως ακούγεται ο κινητήρας ή πως τραβάει το αμάξι δεν λέει κάτι . Αν είναι χοντρή η νοθεία ναι θα το καταλάβεις απο τέτοιες ενδείξεις ή θα σου βουλώσει το DPF . Αλλά σε μικρές νοθείες δεν σημαίνει ότι θα έχεις κάποια απο τις απραπάνω ενδείξεις αλλά δυνητικά θα κάνεις ζημιά ή πρόωρη γύρανση του κινητήρα και του DPF . Απλά φροντίζω να βάζω σε εταιρικά πρατήρια και σε 2 συγκεκριμένα για να ελαχιστοποιήσω τις πιθανότητες . Ένα EKO και ένα Shell αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν είναι το καύσιμο εξαιρετικής , καλής ή κακής ποιότητας . Όχι χωρίς χημική ανάλυση εσύ ο ίδιος πρωτού το βάλεις στο ντεπόζιτο . Αφου δεν μπορείς να είσαι 100 % βέβαιος επέλεξα ασφαλιστική εταιρεία για το αμάξι όπου με καλύπτει για οποιαδήποτε μηχανική ζημιά στο αυτοκίνητο απο ακατάλληλο ή νοθευμένο καύσιμο με μέγιστο κεφάλαιο αποζημίωσης 1000 ευρώ με ένα κόστος στο ετήσιο ασφάλιστρο.... 1 ευρώ συμφωνω σε ολα απο αυτα που ειπες!! αλλα οσο αφορα την ασφαλεια που λες πως μπορει να αποδειχθει οτι κατι τετοιο προεκυψε απο καυσιμο?
kosmasdel Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 10 hours ago, Dare-Devil said: Αφου δεν μπορείς να είσαι 100 % βέβαιος επέλεξα ασφαλιστική εταιρεία για το αμάξι όπου με καλύπτει για οποιαδήποτε μηχανική ζημιά στο αυτοκίνητο απο ακατάλληλο ή νοθευμένο καύσιμο με μέγιστο κεφάλαιο αποζημίωσης 1000 ευρώ με ένα κόστος στο ετήσιο ασφάλιστρο.... 1 ευρώ Ποια είναι αυτή η ασφαλιστική;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα