johnyb98 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Καλησπέρα. Φαρμακείο έχει την εφαρμογή CSA Farmakon. Όλα δουλεύουν ρολόι, εκτός από ένα προβληματάκι που παρουσιάστηκε εδώ και περίπου 2 μήνες. Το φαρμακείο έχει ένα δικτυάκι 2 desktop υπολογιστών. Ο ένας θεωρείται ο server και ο άλλος το τερματικό. Θεωρητικά όλα αυτά. Δεν υπάρχει κάποιος H/W server. Τυπικά μιλάμε για server και client. Ο server έχει Windows 7 ή 8.1 (δεν είμαι σίγουρος - αλλά δεν είναι κάτι που θα έπρεπε να γνωρίζουμε όπως θα καταλάβετε). Το τερματικό Windows 10. Το πρόβλημα υπάρχει στην μεριά τού client υπολογιστή. Όταν ανοίγεις τους υπολογιστές, όταν πας στον client στην εφαρμογή Farmakon να καταχωρίσεις την πρώτη συνταγή, όταν πατάς το F3 για την καταχώρηση, περιμένεις 3-4 λεπτά για να ολοκληρωθεί η καταχώρηση. Αυτό μόνο στην πρώτη συνταγή. Μετά, δουλεύει κανονικά η καταχώρηση συνταγών. Χωρίς καθυστέρηση. Αυτό δεν γινόταν παλαιότερα. Στην μεριά του server αυτό δεν γίνεται. Το παράξενο είναι πως ούτε στον client υπολογιστή γινόταν αυτό. Και να πεις ότι είναι παλιός υπολογιστής. Όχι, δεν είναι κάτι τέτοιο. Ο client που έχει το πρόβλημα, είναι νεώτερος από αυτόν τού server. Είναι 6 μηνών περίπου αυτός τού client, και δεν το παρουσίαζε. Το παρουσιάζει τους 2 περίπου τελευταίους μήνες. Εάν υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τον πύργο, θα το παρουσίζαζε από την αρχή. Κάτι άλλο παίζει. Κάποιο άλλο πρόγραμμα αυτό το διάστημα που παρουσιάστηκε το πρόβλημα δεν εγκαταστάθηκε στον υπολογιστή. Κάποια ιδέα; Ευχαριστώ
kostello Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 αυτο δεν ειναι προβλημα ούτε δικτύου ούτε hardware. ειναι καθαρα απο το software farmakon. κάνατε update στο software? support δεν έχει το λογισμικό? ποιος το εγκατέστησε? ποιος το πούλησε? ποιος κάνει το support? όταν λες server και client?εχουν καποια διαφορα στον τροπο που τρεχουν την εφαρμογή? εχουν διαφορετική εγκατάσταση? αν ο server εχει κάποια βάση που πρεπει να διαβασει και να γραψει ο client τοτε προφανως ο client καθυστερει να κανει establish το connection. αφου το κάνει τότε μετα δεν εxει προβλημα. εξαρταται παντα πως ειναι γραμμενη να δουλευει η εφαρμογη. ο server λογικο ειναι στην local βαση του να κάνει άμεσα connect.
AKAKIOS1 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Στις 5/10/2018 στις 10:22 ΜΜ, kostello είπε αυτο δεν ειναι προβλημα ούτε δικτύου ούτε hardware. ειναι καθαρα απο το software farmakon. κάνατε update στο software? support δεν έχει το λογισμικό? ποιος το εγκατέστησε? ποιος το πούλησε? ποιος κάνει το support? όταν λες server και client?εχουν καποια διαφορα στον τροπο που τρεχουν την εφαρμογή? εχουν διαφορετική εγκατάσταση? αν ο server εχει κάποια βάση που πρεπει να διαβασει και να γραψει ο client τοτε προφανως ο client καθυστερει να κανει establish το connection. αφου το κάνει τότε μετα δεν εxει προβλημα. εξαρταται παντα πως ειναι γραμμενη να δουλευει η εφαρμογη. ο server λογικο ειναι στην local βαση του να κάνει άμεσα connect. Αυτο ακριβως . εκει εντοπιζεται το προβλημα. Οποτε μιληστε με την εταιρια που το εχει φτιαξει για το support.
madrivermadonus Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω συναντήσει κι εγώ σε εφαρμογή της singular. η πρωτη αποδειξη αργουσε 2-3 λεπτά.
sstratos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Και σε odywin γινεται το ίδιο με λιγοτερη καθυστέρηση βέβαια. Αυτό γίνεται γιατι ο ένας υπολογιστής δουλεύει σαν server και client μαζί. Το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει ένας server (που αναλαμβάνει την αποθηκευση και εκτέλεση του προγράμματος) και 2 clients μόνο για εκτέλεση.
TmouR Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Έλεγξε τον ΕΑΦΔΣΣ. Δοκίμασε να κόψεις χωρίς σήμανση την πρώτη απόδειξη για να ελέγξεις αν υπάρχει καθυστέρηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα