bluesattack Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Mια χαρα ειναι οι μετακινησεις.Αρκει να γινονται με μηχανακι, να ειναι βαρια βαρια 10λεπτες, να ειναι στην επαρχια και ενα μεγαλο κομματι του δρομου να βλεπει σε θαλασσα 😃 1
DrFreeman Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 17 hours ago, qwertyuiop2 said: Μεγάλωσα στην Κηφισιά στην πιο άγρια περίοδο της κρίσης, τότε που έπρεπε να πληρώσουμε 1,5 ευρώ από το χαρτζηλίκι που δεν είχαμε , να περιμένουμε λεωφορεία χωρίς τηλεματική (δηλ. από 15 ως 45 λεπτά) πακέτο με ΗΣΑΠ χωρίς τηλεματική (άλλα 15-20 λεπτά), ώστε να πάμε στο mall που ήταν το μοναδικό μέρος κοντά μας σχετικά για να δούμε κανα βιβλίο και καμιά ταινία σε χαμηλή τιμή τις Τετάρτες. Το μόνο θετικό της, η ησυχία και χαλάρωση, αλλά να τα βράσεις θες αυτά στα 18-25 σου. Από τότε που μένω ενίοτε Θεσσαλονίκη κέντρο, στην κοπέλα μου, σκέφτομαι εξαιρετικά σοβαρά να μεταναστεύσω βρίσκοντας εργασία εκεί. Είναι φοβερό το πόσο άνετο είναι το κέντρο της πόλης αυτής, πόσο συμπυκνωμένο κι όμορφο είναι. Στα 4 χρόνια που πέρασα ως φοιτητής διαμένων στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας (αμπελόκηπους), ούτε κατά διάνοια δε βολεύτηκα τόσο. Μόνο το κατέβα - ανέβα στο μετρό, μαζί με το 5λεπτο της διαδρομής ως το Σύνταγμα, είναι αρκετό ώστε να σε αποθαρρύνει από βόλτες. Λόγω καταγωγής έχω εμπειρία και από το Ηράκλειο της Κρήτης, οπότε το συμπέρασμά μου είναι θαρρώ ότι αν είναι να μείνεις κάπου άνετα, πήγαινε σε ιστορικό κέντρο πόλης (όχι μεγαλούπολης). Σε περίπτωση που έχεις το φοβερό προσόν του ελεύθερου επαγγελματία (ηλεκτρολόγος, υδραυλικός, μηχανικός, γιατρός ή δικηγόρος) και είσαι στην αρχή μίας καριέρας, κάθε μέρος είναι καλό, καθώς μπορείς να γίνεις ο "Χ της γειτονιάς". Συμφωνώ με όσα λες. Βέβαια η πρακτικότητα του ιστορικού κέντρου είναι εφικτή και σε μεγαλούπολη, όπως φαίνεται από το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης (εκτός κι αν ο ορισμός σου για τη μεγαλούπολη ξεκινάει από τα 4 εκατομμύρια πληθυσμού..οπότε πάσο )
project.breeze Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Έχοντας ζήσει Λονδίνο και πιο πρόσφατα Αθήνα γυρίζοντας στην ιδιαίτερη πατρίδα μου (Λάρισα) βρήκα την υγειά μου. Νοίκιασα σπίτι στα ακριβώς 80 μέτρα από την δουλειά μου και ηρέμησε το κεφάλι μου. Είναι κρίμα να τρώμε την ζωή μας στο μποτιλιάρισμα. Δυστυχώς η δουλειά μου απαιτεί φυσική παρουσία αλλιώς θα δούλευα από το σπίτι (that's the dream). 2
qwertyuiop2 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, stelios18120 είπε Ευχαριστώ τον Θεό που έχω αμάξι από τα 19 και δεν αναγκάζομαι να παίρνω λεωφορεία. Αυτά που βλέπω καθημερινά στα λεωφορεία όταν κάτσουν δίπλα μου σε κανένα φανάρι η στις στάσεις που περιμένουν είναι απαίσια. 2 φίλοι που δεν έχουν αμάξι μου λένε τα χειρότερα, τα λεωφορεία είναι γεματα ειδικά το καλοκαίρι με βρωμιάρηδες,κλεφτρονια,πρεζονια,πιτσιρίκια που στριγκλιζουν και βάζουν τέρμα μουσικές πρωί πρωί και ότι άλλο υπάρχει. Προτείνω να κολλάω στην κίνηση και να χαλάω τα λεφτά μου στις βενζίνες και σε άλλα έξοδα και να φτάνω σώος και ατσαλακωτος παρά να περνάω κάθε μέρα τέτοια ψυχική ταλαιπωρία. Εγώ δεν ευχαριστώ το Θεό, αλλά την τύχη μου, κι οδηγώ από 18 + 1 μήνα. Σε όλα τα άλλα, δε μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνώ. Τα λεωφορεία που έπαιρνα ως έφηβος ήταν και παραμένουν δράμα. Το ίδιο και τώρα, όποτε τα έχω πάρει για ειδικές περιπτώσεις (πολύ κέντρο αθήνας, ξενύχτια με ποτά, Θεσσαλονίκη κλπ). 2 ώρες πριν, DrFreeman είπε Συμφωνώ με όσα λες. Βέβαια η πρακτικότητα του ιστορικού κέντρου είναι εφικτή και σε μεγαλούπολη, όπως φαίνεται από το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης (εκτός κι αν ο ορισμός σου για τη μεγαλούπολη ξεκινάει από τα 4 εκατομμύρια πληθυσμού..οπότε πάσο ) Μεγαλούπολη είναι η Θεσσαλονίκη, πράγματι. Το ίδιο και η Πάτρα - Ηράκλειο (σε πολύ μικρότερο βαθμό βέβαια). Να το θέσω ορθότερα: Μητρόπολη είναι η Αθήνα. Αποτελείται από πολλές μικρές ημι-αυτόφωτες πόλεις που έχουν χαλαρή (αλλά εξαρτημένη) σχέση με το Κέντρο. Με δική τους αγορά, ζωή, πλήθος θέσεων εργασίας σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Ένας κάτοικος Κηφισιάς που δουλεύει στην Κηφισιά χρειάζεται να πηγαίνει στην Αθήνα μόνο για απίστευτα κεντρικού τύπου αιτήματα ή από εκλεπτυσμένη επιλογή διασκέδασης. Ψωνίζει αγαθά, διασκεδάζει, αγοροπωλεί υπηρεσίες από τη δική του "πόλη" των 70.000 κατοίκων. Δεν έρχεται δε ποτέ σε επαφή με άλλα σημεία της Αθηναϊκής περιφέρειας, παρά μόνο για επίσκεψη σε φίλους ή για επίσης εκλεπτυσμένη διασκέδαση. Αντίθετα, με την εξαίρεση της Καλαμαριάς που γειτνιάζει με το Κέντρο, η Θεσσαλονίκη δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Περιστρέφεται όλη γύρω από το ευρύτερο Κέντρο της. Κι αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που μου αρέσει τόσο και που πιστεύω ότι αν τώρα είναι καλύτερη από την Αθήνα μόνο με την προϋπόθεση ότι αποφεύγεις τον ΟΑΣΘ και την οδήγηση (άρα ζεις υποχρεωτικά κέντρο), τότε με την ολοκλήρωση του Μετρό θα μεταμορφωθεί άνετα στην καλύτερη πόλη της χώρας - με προϋποθέσεις να καταστεί κι αυτή Μητρόπολη (όπως της αξίζει... περισσότερο από την Αθήνα αν το δούμε ιστορικά) στην περίπτωση ένταξης σε Ε.Ε. και Σένγκεν της Π.Γ.Δ. Μακεδονίας και της Σερβίας.
DrFreeman Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, qwertyuiop2 said: Εγώ δεν ευχαριστώ το Θεό, αλλά την τύχη μου, κι οδηγώ από 18 + 1 μήνα. Σε όλα τα άλλα, δε μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνώ. Τα λεωφορεία που έπαιρνα ως έφηβος ήταν και παραμένουν δράμα. Το ίδιο και τώρα, όποτε τα έχω πάρει για ειδικές περιπτώσεις (πολύ κέντρο αθήνας, ξενύχτια με ποτά, Θεσσαλονίκη κλπ). Μεγαλούπολη είναι η Θεσσαλονίκη, πράγματι. Το ίδιο και η Πάτρα - Ηράκλειο (σε πολύ μικρότερο βαθμό βέβαια). Να το θέσω ορθότερα: Μητρόπολη είναι η Αθήνα. Αποτελείται από πολλές μικρές ημι-αυτόφωτες πόλεις που έχουν χαλαρή (αλλά εξαρτημένη) σχέση με το Κέντρο. Με δική τους αγορά, ζωή, πλήθος θέσεων εργασίας σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Ένας κάτοικος Κηφισιάς που δουλεύει στην Κηφισιά χρειάζεται να πηγαίνει στην Αθήνα μόνο για απίστευτα κεντρικού τύπου αιτήματα ή από εκλεπτυσμένη επιλογή διασκέδασης. Ψωνίζει αγαθά, διασκεδάζει, αγοροπωλεί υπηρεσίες από τη δική του "πόλη" των 70.000 κατοίκων. Δεν έρχεται δε ποτέ σε επαφή με άλλα σημεία της Αθηναϊκής περιφέρειας, παρά μόνο για επίσκεψη σε φίλους ή για επίσης εκλεπτυσμένη διασκέδαση. Αντίθετα, με την εξαίρεση της Καλαμαριάς που γειτνιάζει με το Κέντρο, η Θεσσαλονίκη δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά. Περιστρέφεται όλη γύρω από το ευρύτερο Κέντρο της. Κι αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που μου αρέσει τόσο και που πιστεύω ότι αν τώρα είναι καλύτερη από την Αθήνα μόνο με την προϋπόθεση ότι αποφεύγεις τον ΟΑΣΘ και την οδήγηση (άρα ζεις υποχρεωτικά κέντρο), τότε με την ολοκλήρωση του Μετρό θα μεταμορφωθεί άνετα στην καλύτερη πόλη της χώρας - με προϋποθέσεις να καταστεί κι αυτή Μητρόπολη (όπως της αξίζει... περισσότερο από την Αθήνα αν το δούμε ιστορικά) στην περίπτωση ένταξης σε Ε.Ε. και Σένγκεν της Π.Γ.Δ. Μακεδονίας και της Σερβίας. Πράγματι “τοπικισμός” των κατοίκων στους περιφερειακούς Δήμους της Θεσσαλονίκης υφίσταται, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό από τους αντίστοιχους των Αθηνών (κυρίως Καλαμάρια για τους εξ Ανατολών κι Εύοσμος-Σταυρούπολη για τους των Δυτικών συνοικιών). Αυτό οφείλεται κυρίως στις αποστάσεις, που είναι σαφώς μικρότερες στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης. Πάντως όσα χρόνια έζησα στην Αθήνα, αρχικά ως κάτοικος Περιστερίου και μετέπειτα για 5 χρόνια Ζωγράφου, ήμουν ιδιαίτερα συχνός επισκέπτης της Γλυφάδας για καφέ και βόλτες (εξίσου ή και περισσοτερο από ότι του Κέντρου) Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2018 από DrFreeman
qwertyuiop2 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, DrFreeman είπε Πράγματι τοπικότητα των κατοίκων στους περιφερειακούς Δήμους της Θεσσαλονίκης υφίσταται, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό από τους αντίστοιχους των Αθηνών (κυρίως Καλαμάρια για τους εξ Ανατολών κι Εύοσμος-Σταυρούπολη για τους των Δυτικών συνοικιών). Αυτό οφείλεται κυρίως στις αποστάσεις, που είναι σαφώς μικρότερες στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης. Πάντως όσα χρόνια έζησα στην Αθήνα, αρχικά ως κάτοικος Περιστερίου και μετέπειτα για 5 χρόνια Ζωγράφου, ήμουν ιδιαίτερα συχνός επισκέπτης της Γλυφάδας για καφέ και βόλτες (εξίσου ή και περισσοτερο από ότι του Κέντρου) Για Καλαμαριά συμφωνώ, ο Εύοσμος μου φάνηκε τελείως επαρχιωτέ τύπου Δροσιά/Πόρτο Ράφτη σε στεριά/ Σταμάτα που έχει η Αττική από άποψη ποικιλίας και στυλ. Δεν είναι θέμα αποστάσεων τόσο πάντως, το Χαλάνδρι απέχει 15 μαξ λεπτά με το μετρό/ αυτοκίνητο τα βράδια από το Σύνταγμα, αλλά έχει εκπληκτικά πλούσια αγορά, όποια υπηρεσία ζητήσει κανείς από μασάζ ως ιδιωτικό σχολείο, ζωντανές νύχτες κλπ. Για το δεύτερο που λες, το έχω ακόμα ανέκδοτο με την πολυαγαπημένη Θεσσαλονικιά ότι, την πρώτη φορά που κατέβηκε Αθήνα, θεώρησε απολύτως λογικό η διαδρομή Αεροδρόμιο - Χαλάνδρι - Κέντρο - Σταύρος Νιάρχος - Χαλάνδρι - Κέντρο- Χαλάνδρι να γίνει μέσα σε μια μέρα. Ε, πέρασε όλη την επόμενη μέρα τέζα και έκτοτε είναι απλά πιο ανεκτική από το μέσο Αθηναίο στα πέρα - δώθε. Όσους γνώρισα στη Σχολή από Γλυφάδα δεν τους είδα ποτέ στα 4 χρόνια στην Κηφισιά, κι εγώ έχω πάει νομίζω 1 ή 2 φορές εκεί. Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2018 από qwertyuiop2
DrFreeman Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 2 minutes ago, qwertyuiop2 said: Για Καλαμαριά συμφωνώ, ο Εύοσμος μου φάνηκε τελείως επαρχιωτέ τύπου Δροσιά/Πόρτο Ράφτη σε στεριά/ Σταμάτα που έχει η Αττική από άποψη ποικιλίας και στυλ. Δεν είναι θέμα αποστάσεων τόσο πάντως, το Χαλάνδρι απέχει 15 μαξ λεπτά με το μετρό/ αυτοκίνητο τα βράδια από το Σύνταγμα, αλλά έχει εκπληκτικά πλούσια αγορά, όποια υπηρεσία ζητήσει κανείς από μασάζ ως ιδιωτικό σχολείο, ζωντανές νύχτες κλπ. Για το δεύτερο που λες, το έχω ακόμα ανέκδοτο με την πολυαγαπημένη Θεσσαλονικιά ότι, την πρώτη φορά που κατέβηκε Αθήνα, θεώρησε απολύτως λογικό η διαδρομή Αεροδρόμιο - Χαλάνδρι - Κέντρο - Σταύρος Νιάρχος - Χαλάνδρι - Κέντρο- Χαλάνδρι να γίνει μέσα σε μια μέρα. Ε, πέρασε όλη την επόμενη μέρα τέζα και έκτοτε είναι απλά πιο ανεκτική από το μέσο Αθηναίο στα πέρα - δώθε. Όσους γνώρισα στη Σχολή από Γλυφάδα δεν τους είδα ποτέ στα 4 χρόνια στην Κηφισιά, κι εγώ έχω πάει νομίζω 1 ή 2 φορές εκεί. Για κάποιο λόγο η σύζυγος προτιμούσε σχεδόν πάντα οι βόλτες μας να είναι Νότια Προάστια...ισως επειδή - Θεσσαλονικιά και η ίδια - ένιωθε υποσυνείδητα καλύτερα κοντά στη θαλασσα. Βορεια πηγαίναμε ενίοτε. Είχα στενό φίλο που νοίκιαζε στο Χαλανδρι, επισκεπτόμασταν 3-4 φορές ετησίως το Mall και την Κηφισιά. Η ηρεμία και το πράσινο της Κηφισιάς με εντυπωσίασαν, όμως το κόστος διαμονής είναι υψηλό για τους περισσότερους.
godfather0991 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Εμένα παραδόξως μου αρέσουν οι μετακινήσεις μέσα στην Αθήνα με τα ΜΜΜ. Σίγουρα όχι πάντα γιατί μερικές φορές είναι όντως απελπιστική η κατάσταση (χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τις απαράδεκτες συγκοινωνίες που έχουμε, είναι και ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που φέρονται με αγένεια και χωρίς να σκέφτονται). Από την άλλη πολλές φορές που έχω μετακινηθεί με αμάξι είναι πολύ χειρότερα... (κίνηση, απαράδεκτοι οδηγοί & πεζοί, παρκάρισμα...) Υ.Σ. Επίσης αν κάποια σημεία συνάντησης είναι κοντά καλό είναι και το περπάτημα. (σώζει ζωές)
jimmy213 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καμιά φορά, περνάς ωραία στα ΜΜΜ. Τις προάλλες ήταν δυο πιτσιρίκια (του Λυκείου νομίζω) στο αστικό και εξιστορούσε το ένα πόσο καλά βαράει (και τα δύο φύλα, δεν έκανε διακρίσεις) και πως έχει τσακωθεί με τη μισή Πάτρα. Ξεκίνησε με γέλιο το πρωινό μου. Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2018 από jimmy213
mindreader Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, defacer είπε Τους ρώτησες πώς πήγαιναν σχολείο; Πάνω στο θέμα, έχω να πω ότι οι μετακινήσεις είναι άμεση συνέπεια της αυξημένης επιλογής. Ο παππούς δεν μετακινούταν όσο εσύ, αλλά επίσης είχε περιορισμό ότι πρέπει να βρει δουλειά σε απόσταση τελείως τυχαία λέω 1km από το σπίτι του. Αν βάλεις και συ στον εαυτό σου αυτόν τον περιορισμό, voilà πάει αυτή η μετακίνηση. Κ.ο.κ. Με αλογο (σε μεγαλυτερες ηλικιες), με τα ποδια, ισως καμια φορα με κανενα πρωτογονο ποδηλατο....δεν υπηρχαν επιλογες οπως λες. Κατι κερδιζεις και κατι χανεις παντα. Αλλου ειδους ταλαιπωρια τοτε. Απλα και το σημερινο 'on the move', δεν παλευεται. Αλλοτε ειναι επιλογη μας, αλλοτε ομως οχι, καθως ειναι δομημενη κι αλλιως η ζωη. Αν δεν μας αρεσει η μετακινηση, και μπορουμε να το αποφυγουμε αλλα δεν το κανουμε, τοτε ισως κρυβουμε τασεις μαζοχισμου! Εγω πλεον κοιταζω να συνδυαζω πολλες δουλειες μαζι, ωστε να βγαινω πχ απογευμα μια φορα απο το σπιτι, και να ξεμπερδευω, μηπως και μαζευτω οσο γινεται νωριτερα. Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2018 από mindreader
idomeneas7 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Κι εγώ έτσι ήμουν αλλά αφού έγινα μάνα ο χρόνος στο αυτοκίνητο προς δουλειά είναι μεγάλη απόλαυση. Βάζεις την μουσική σου, χαλαρώνεις, χαζεύεις γύρω, δεν σου μιλάει κανένας,...
mindreader Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, idomeneas7 είπε Κι εγώ έτσι ήμουν αλλά αφού έγινα μάνα ο χρόνος στο αυτοκίνητο προς δουλειά είναι μεγάλη απόλαυση. Βάζεις την μουσική σου, χαλαρώνεις, χαζεύεις γύρω, δεν σου μιλάει κανένας,... Το εχω ακουσει και απο αλλου αυτο.... Δεν ξερω αν ειναι 'καλο' ή 'κακο'.... μου θυμιζει καποιους που λενε 'καλυτερα περνω στη δουλεια, καλυτερα να εργαζομαι, παρα στο σπιτι'.... Σε καταλαβαινω τι λες ομως.
defacer Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 1 hour ago, mindreader said: Απλα και το σημερινο 'on the move', δεν παλευεται. Αλλοτε ειναι επιλογη μας, αλλοτε ομως οχι, καθως ειναι δομημενη κι αλλιως η ζωη. Μπορείς ανά πάσα στιγμή να μετακομίσεις σε χωριό και να έχεις μηδέν μετακινήσεις στην καθημερινότητά σου. Απλά αν το κάνεις αυτό τότε θα υποβιβασεις και τις παροχές/ευκαιρίες/δυνατότητες που έχεις στο επίπεδο που τις είχε και ο παππούς 60 χρόνια πριν, πράγμα που δε θέλεις όπως είναι λογικό. Αλλά δε νομίζω ότι είναι fair να λες "θέλω μόνο τα θετικά". Σήμερα ας πούμε είσαι "αναγκασμένος" να μάθεις αγγλικά. Γιατί; Επειδή αλλιώς δε θα μπορούσες ΧΥΖ. Δε σε παίρνει όμως να πεις ότι το ΧΥΖ το θέλω και δεν το διαπραγματεύομαι αλλά κοίτα να δεις με αναγκάζουν να μάθω αγγλικά και δε θέλω. Σίγουρα αν επιλέξεις να πας κόντρα στο ρεύμα θα "πληρώσεις" αυτή την επιλογή, αλλά αυτό ίσχυε από όσο υπάρχουν άνθρωποι.
mindreader Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2018 defacer δεν θα διαφωνησω. Καποια πραγματα ειναι στο χερι μας, και καποια οχι, δηλαδη ειναι τοσο ανελαστικα που σχεδον δεν μπορεις να τα πειραξεις. Η επαρχια θα συμφωνησω, οτι βοηθα κατα πολυ στον περιορισμο των μετακινησεων, αλλα συνεπακολουθα φυσικα, πρεπει να γνωριζει κανεις ολοκληρωμενα οτι παιρνει 'ολο' το πακετο, με τα συν και τα πλην. Ο καθενας τα ζυγιζει, τα σταθμιζει αναλογα με τις προτεραιοτητες του, και αποφασιζει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα