Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ευτυχώς δεν έχει χρειαστεί μετακίνηση πάνω από 10-15 λεπτά για να πάω σε δουλειά ή σε ψώνια ποτέ. Γενικά όμως κάνω αρκετές μεγαλύτερες μετακινήσεις σχετικά συχνά. Δεν με ενοχλεί όμως.  

  • Like 1
  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Μια ειναι η λύση, να γυρισουμε όλοι προς τα ΜΜΜ. Το κράτος μπορει να επενδύσει στον ΟΑΣΑ, να βάλει περισσότερες γραμμές, πιο συχνά δρομολόγια, τα δρομολόγια που είναι στο πρόγραμμα να γίνονται όλα και να σταματησει αυτο που γινεται με ολα τα κομματοσκυλα που κανουν καθε τοσο απεργία για άκυρα ζητήματα. Δεν διανοείται να κάνουν απεργία και να αφηνουν μια πόλη νεκρή. 

Από την άλλη μεριά, όσο σκληρό και αν ακούγεται, θα πρέπει να μειωθεί η χρήση των αυτοκινήτων, σκληρό που θα το πω, αλλά για μεσα στην Αθηνα να μπούνε περισσότερα τέλη, ώστε να αποτρέψει να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο στην Αθηνα. 

Φαντάζεστε να υπήρχε ενα 30 με 40% λιγότερων αυτοκινήτων στην Αθήνα; Πόσο πιο γρήγορα θα πηγαίνουν τα λεωφορεία, ποσο λιγότερη κίνηση για αυτά θα υπάρχει; Μεσα κέντρο αν κινούνταν πολύ πολυ λιγότερα αυτοκίνητα, φαντάζεστε ποσο γρήγορα θα πήγαιναν τα λεωφορεία. Ειναι κάτι που βολεύει όλους, όχι μονο αυτους που εχουν αμάξι, αλλά και αυτούς που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.

Φυσικά για αρχή, ο Ελληναρας να σεβαστεί εμένα που δεν εχω τα χρήματα να πάρω αμάξι, και να σεβαστεί τον δακτύλιο αλλά και τις λεωφοριακές γραμμές. Ακόμα, να σεβαστεί οτι οι δρόμοι, ειδικά οι κύριοι οδοί (πχ στην Ζωγράφου, η λεωφορος Παπάγου), έχει 2 λωρίδες σε κάθε μεριά για καποιον λογο. Το να παρκάρουν ολα τα αμάξια στην μια πλευρά, εμενα δεν μου κάθετε σωστά, γιατί αντι να χρησιμοποιηθεί ο δρόμος για εμένα να μετακινηθώ πιο γρήγορα με το λεωφορείο, την χρησιμοποιεί αποκλειστικά ο ελληναρας, ωστε να παρκάρει την αμαξάρα του. Θα μου πειτε τώρα, "μα ρε φιλε και που να το βάλω"; Και θα σου πω "πρόβλημά σου, εκει δεν θα επρεπε ούτε να σταμάταγες να πήγαινες στο περίπτερο, πόσο μάλλον να το άφηνες το αμάξι σου όλο το βράδυ"

  • Thanks 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, flienky είπε

Μια ειναι η λύση, να γυρισουμε όλοι προς τα ΜΜΜ. Το κράτος μπορει να επενδύσει στον ΟΑΣΑ, να βάλει περισσότερες γραμμές, πιο συχνά δρομολόγια, τα δρομολόγια που είναι στο πρόγραμμα να γίνονται όλα και να σταματησει αυτο που γινεται με ολα τα κομματοσκυλα που κανουν καθε τοσο απεργία για άκυρα ζητήματα. Δεν διανοείται να κάνουν απεργία και να αφηνουν μια πόλη νεκρή. 

Από την άλλη μεριά, όσο σκληρό και αν ακούγεται, θα πρέπει να μειωθεί η χρήση των αυτοκινήτων, σκληρό που θα το πω, αλλά για μεσα στην Αθηνα να μπούνε περισσότερα τέλη, ώστε να αποτρέψει να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο στην Αθηνα. 

Φαντάζεστε να υπήρχε ενα 30 με 40% λιγότερων αυτοκινήτων στην Αθήνα; Πόσο πιο γρήγορα θα πηγαίνουν τα λεωφορεία, ποσο λιγότερη κίνηση για αυτά θα υπάρχει; Μεσα κέντρο αν κινούνταν πολύ πολυ λιγότερα αυτοκίνητα, φαντάζεστε ποσο γρήγορα θα πήγαιναν τα λεωφορεία. Ειναι κάτι που βολεύει όλους, όχι μονο αυτους που εχουν αμάξι, αλλά και αυτούς που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.

Φυσικά για αρχή, ο Ελληναρας να σεβαστεί εμένα που δεν εχω τα χρήματα να πάρω αμάξι, και να σεβαστεί τον δακτύλιο αλλά και τις λεωφοριακές γραμμές. Ακόμα, να σεβαστεί οτι οι δρόμοι, ειδικά οι κύριοι οδοί (πχ στην Ζωγράφου, η λεωφορος Παπάγου), έχει 2 λωρίδες σε κάθε μεριά για καποιον λογο. Το να παρκάρουν ολα τα αμάξια στην μια πλευρά, εμενα δεν μου κάθετε σωστά, γιατί αντι να χρησιμοποιηθεί ο δρόμος για εμένα να μετακινηθώ πιο γρήγορα με το λεωφορείο, την χρησιμοποιεί αποκλειστικά ο ελληναρας, ωστε να παρκάρει την αμαξάρα του. Θα μου πειτε τώρα, "μα ρε φιλε και που να το βάλω"; Και θα σου πω "πρόβλημά σου, εκει δεν θα επρεπε ούτε να σταμάταγες να πήγαινες στο περίπτερο, πόσο μάλλον να το άφηνες το αμάξι σου όλο το βράδυ"

Το πρώτο απ'όλα που θα έπρεπε να γίνει είναι... σωστά ΜΜΜ! Αρκετές γραμμές μετρό/τρένο. Στο Παρίσι, Λονδίνο κ.λ.π. σπάνια θα σκεφτόμουν το αυτοκίνητο αφου το μετρο τους, με καλύπτει για οπουδήποτε.

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, flienky είπε

Μια ειναι η λύση, να γυρισουμε όλοι προς τα ΜΜΜ. Το κράτος μπορει να επενδύσει στον ΟΑΣΑ, να βάλει περισσότερες γραμμές, πιο συχνά δρομολόγια, τα δρομολόγια που είναι στο πρόγραμμα να γίνονται όλα και να σταματησει αυτο που γινεται με ολα τα κομματοσκυλα που κανουν καθε τοσο απεργία για άκυρα ζητήματα. Δεν διανοείται να κάνουν απεργία και να αφηνουν μια πόλη νεκρή. 

Από την άλλη μεριά, όσο σκληρό και αν ακούγεται, θα πρέπει να μειωθεί η χρήση των αυτοκινήτων, σκληρό που θα το πω, αλλά για μεσα στην Αθηνα να μπούνε περισσότερα τέλη, ώστε να αποτρέψει να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο στην Αθηνα. 

Φαντάζεστε να υπήρχε ενα 30 με 40% λιγότερων αυτοκινήτων στην Αθήνα; Πόσο πιο γρήγορα θα πηγαίνουν τα λεωφορεία, ποσο λιγότερη κίνηση για αυτά θα υπάρχει; Μεσα κέντρο αν κινούνταν πολύ πολυ λιγότερα αυτοκίνητα, φαντάζεστε ποσο γρήγορα θα πήγαιναν τα λεωφορεία. Ειναι κάτι που βολεύει όλους, όχι μονο αυτους που εχουν αμάξι, αλλά και αυτούς που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.

Φυσικά για αρχή, ο Ελληναρας να σεβαστεί εμένα που δεν εχω τα χρήματα να πάρω αμάξι, και να σεβαστεί τον δακτύλιο αλλά και τις λεωφοριακές γραμμές. Ακόμα, να σεβαστεί οτι οι δρόμοι, ειδικά οι κύριοι οδοί (πχ στην Ζωγράφου, η λεωφορος Παπάγου), έχει 2 λωρίδες σε κάθε μεριά για καποιον λογο. Το να παρκάρουν ολα τα αμάξια στην μια πλευρά, εμενα δεν μου κάθετε σωστά, γιατί αντι να χρησιμοποιηθεί ο δρόμος για εμένα να μετακινηθώ πιο γρήγορα με το λεωφορείο, την χρησιμοποιεί αποκλειστικά ο ελληναρας, ωστε να παρκάρει την αμαξάρα του. Θα μου πειτε τώρα, "μα ρε φιλε και που να το βάλω"; Και θα σου πω "πρόβλημά σου, εκει δεν θα επρεπε ούτε να σταμάταγες να πήγαινες στο περίπτερο, πόσο μάλλον να το άφηνες το αμάξι σου όλο το βράδυ"

βασικα πρεπει να σταματησει να μεγαλωνει η Αθηνα. Η μιση Ελλαδα Αθηνα ειναι, δεν εχει η πολη τις υποδομες να υποστηριξει 4-5εκ κοσμο, πως να το κανουμε. Δε μπορει ξαφνικα να κανει ρυμοτομια που φτιαχτηκε πριν ενα αιωνα με πληθυσμο 500,000 να εξυπηρετησει τους 10πλασιους, τι να κανει? να παει να γκρεμισει οτι υπαρχει διπλα σε κεντρικους αξονες να τους κανει 4 λωριδες? δε γινεται.

Αυτο το σλογκαν που πεταγαν καποτε, αποκεντρωση, καποια στιγμη πρεπει να εφαρμοστει. Και πρωτα απο ολους απο το δημοσιο που υπερσυγκεντρωνει υπηρεσιες στην Αθηνα που ευκολα μπορουσαν να λειτουργησουν (και να προσφερουν εργασια) σε αλλες πολεις.

  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μεγάλωσα στην Κηφισιά στην πιο άγρια περίοδο της κρίσης, τότε που έπρεπε να πληρώσουμε 1,5 ευρώ από το χαρτζηλίκι που δεν είχαμε , να περιμένουμε λεωφορεία χωρίς τηλεματική (δηλ. από 15 ως 45 λεπτά) πακέτο με ΗΣΑΠ χωρίς τηλεματική (άλλα 15-20 λεπτά), ώστε να πάμε στο mall που ήταν το μοναδικό μέρος κοντά μας σχετικά για να δούμε κανα βιβλίο και καμιά ταινία σε χαμηλή τιμή τις Τετάρτες. Το μόνο θετικό της, η ησυχία και χαλάρωση, αλλά να τα βράσεις θες αυτά στα 18-25 σου.

Από τότε που μένω ενίοτε Θεσσαλονίκη κέντρο, στην κοπέλα μου, σκέφτομαι εξαιρετικά σοβαρά να μεταναστεύσω βρίσκοντας εργασία εκεί. Είναι φοβερό το πόσο άνετο είναι το κέντρο της πόλης αυτής, πόσο συμπυκνωμένο κι όμορφο είναι.

Στα 4 χρόνια που πέρασα ως φοιτητής διαμένων στο ευρύτερο κέντρο της Αθήνας (αμπελόκηπους), ούτε κατά διάνοια δε βολεύτηκα τόσο. Μόνο το κατέβα - ανέβα στο μετρό, μαζί με το 5λεπτο της διαδρομής ως το Σύνταγμα, είναι αρκετό ώστε να σε αποθαρρύνει από βόλτες.

Λόγω καταγωγής έχω εμπειρία και από το Ηράκλειο της Κρήτης, οπότε το συμπέρασμά μου είναι θαρρώ ότι αν είναι να μείνεις κάπου άνετα, πήγαινε σε ιστορικό κέντρο πόλης (όχι μεγαλούπολης).

Σε περίπτωση που έχεις το φοβερό προσόν του ελεύθερου επαγγελματία (ηλεκτρολόγος, υδραυλικός, μηχανικός, γιατρός ή δικηγόρος) και είσαι στην αρχή μίας καριέρας, κάθε μέρος είναι καλό, καθώς μπορείς να γίνεις ο "Χ της γειτονιάς".

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

Μεγάλωσα στην Κηφισιά στην πιο άγρια περίοδο της κρίσης, τότε που έπρεπε να πληρώσουμε 1,5 ευρώ από το χαρτζηλίκι που δεν είχαμε , να περιμένουμε λεωφορεία χωρίς τηλεματική (δηλ. από 15 ως 45 λεπτά) πακέτο με ΗΣΑΠ χωρίς τηλεματική (άλλα 15-20 λεπτά), ώστε να πάμε στο mall που ήταν το μοναδικό μέρος κοντά μας σχετικά για να δούμε κανα βιβλίο και καμιά ταινία σε χαμηλή τιμή τις Τετάρτες

Πραγματικό δράμα... 

Δημοσ.

Εκνευρίζομαι αν η απόσταση που πρέπει να κάνω με τα λεωφορεία/τρόλευ είναι πάνω από 20 λεπτά. Προτιμώ να περπατήσω  10 λεπτά παραπάνω για να πάω σε κάποια στάση του μετρό όπου ξέρω πόση ώρα θα κάνω να φτάσω, χωρίς καθυστερήσεις και μποτιλιάρισματα.

Με εξοργίζει επίσης η συχνότητα που εμφανίζεται μηχανική βλάβη στα λεωφορεία. Έχει τύχει να χαλάσει λεωφορείο που το περίμενα 15-20 λεπτά στη στάση,  και ήταν το μόνο που πήγαινε στο μέρος που ήθελα...

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

Μεγάλωσα στην Κηφισιά στην πιο άγρια περίοδο της κρίσης, τότε που έπρεπε να πληρώσουμε 1,5 ευρώ από το χαρτζηλίκι που δεν είχαμε , να περιμένουμε λεωφορεία χωρίς τηλεματική (δηλ. από 15 ως 45 λεπτά) πακέτο με ΗΣΑΠ χωρίς τηλεματική (άλλα 15-20 λεπτά), ώστε να πάμε στο mall που ήταν το μοναδικό μέρος κοντά μας σχετικά για να δούμε κανα βιβλίο και καμιά ταινία σε χαμηλή τιμή τις Τετάρτες. Το μόνο θετικό της, η ησυχία και χαλάρωση, αλλά να τα βράσεις θες αυτά στα 18-25 σου.

 

τρολλαρεις ρε ανθρωπε ? οτι θελεις εχει η Κηφισια/ερυθραια, και αν θες με το ζορι mall ηλεκτρικο, τι λεωφορια και χαρτζιλικια που δεν εχεις. Εγω λιγο βορειοτερα μεγαλωσα και ζω ακομα και ποτε δεν ενοιωσα οτι μου ελειπε τιποταμ απο το 'κεντρο'

Δημοσ.

Εγώ είμαι διαφορετικός τύπος .Μου αρέσουν οι μετακινήσεις.

Μπορώ να φύγω και να πάω π.χ. στο lidl Αγίας Παρασκευής να πάω ένα λίτρο γάλα ενώ έχω lidl μέσα στα πόδια μου.Κατεβάζω 10-20 τραγουδάκια από youtube τα περνάω στο στικάκι και απολαμβάνω τη διαδρομή ακούγοντας τα τραγούδια που κατέβασα.

Μπορεί να σας φαίνεται παράξενο αλλά μου αρέσει.:)

  • Like 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εγώ είμαι διαφορετικός τύπος .Μου αρέσουν οι μετακινήσεις.

Μπορώ να φύγω και να πάω π.χ. στο lidl Αγίας Παρασκευής να πάω ένα λίτρο γάλα ενώ έχω lidl μέσα στα πόδια μου.Κατεβάζω 10-20 τραγουδάκια από youtube τα περνάω στο στικάκι και απολαμβάνω τη διαδρομή ακούγοντας τα τραγούδια που κατέβασα.

Μπορεί να σας φαίνεται παράξενο αλλά μου αρέσει.:)

Εσύ μπλοκάρεις τη Μεσογείων κάθε πρωί?😎

Εδώ κ 10 χρόνια η δουλειά μου είναι 5 λεπτά με το ι.χ από το σπίτι μου.

Οικονομία σε χρονο-χρημα.

Κάποια στιγμή έκατσε δουλειά κέντρο που δλδ θα χρειάζονταν 2 ώρες πηγαινε-ελα με 200 ευρώ παραπάνω μηνιατικο και είπα όχι.

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

Σε περίπτωση που έχεις το φοβερό προσόν του ελεύθερου επαγγελματία (ηλεκτρολόγος, υδραυλικός, μηχανικός, γιατρός ή δικηγόρος) και είσαι στην αρχή μίας καριέρας, κάθε μέρος είναι καλό, καθώς μπορείς να γίνεις ο "Χ της γειτονιάς".

εχω μια εντυπωση οτι κανεις στον "τοπο" του δεν ειναι προφητης :D  :P 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Stamer είπε

Το πρώτο απ'όλα που θα έπρεπε να γίνει είναι... σωστά ΜΜΜ! Αρκετές γραμμές μετρό/τρένο. Στο Παρίσι, Λονδίνο κ.λ.π. σπάνια θα σκεφτόμουν το αυτοκίνητο αφου το μετρο τους, με καλύπτει για οπουδήποτε.

Στο Παρίσι πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να έχεις αυτοκίνητο. 14 γραμμές Μετρό και 3 προαστιακού σε πάνε χωρίς υπερβολή σε απόσταση χιλιομέτρου από όπου θες.

Αυτό που ειπώθηκε για το μέγεθος της Αθήνας είναι πολύ σωστό, σε λίγο θα φτάσουμε να καλύπτουμε ίδια επιφάνεια με το Παρίσι και θα έχουμε μείνει με 3+1 γραμμές Μετρό με τις στάσεις να απέχουν 5 χιλιόμετρα η μία από την άλλη.

  • Like 1
Δημοσ.

Πραγματικά τραγική κατάσταση με τις μετακινήσεις· βραχυπρόθεσμα τουλάχιστον η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο... Για Θεσσαλονίκη τουλάχιστον το γεγονός ότι ο ΟΑΣΘ έγινε κρατικός μόνο που δε βοήθησε, το αντίθετο μάλιστα.

Και μη χειρότερα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...