Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 920
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, zio10 είπε

Αν δεν είναι διαθέσιμο πως να απαιτήσεις να παραλάβεις; 

Είχα ρίξει  την παραγγελία ενώ ήταν διαθέσιμο αυτό εννοούσα

3 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

Πάρε ένα τηλ στο eshop και ζήτα πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία. Εάν σου που πλέον δεν είναι διαθέσιμο ή τα έφαγε κανένας δεινόσαυρος ζητάς επιστροφή χρημάτων (εφόσον τα έχεις πληρώσει με κάρτα κλπ). Μπορείς να διεκδικήσεις και ποσό αποζημίωσης λόγω καθυστέρησης, εφόσον το χρονικό περιθώριο αποστολής/παράδοσης είναι εντός 3 εργάσιμων ημερών, έχουν περάσει 4 και απ'ότι το κόβω, άλλες 1-2-3 θα περάσουν σίγουρα.

Μόλις πήρα εξαντλήθηκαν και απλά υπήρχε ένα σφάλμα στο σύστημα και τα έδειχνε διαθέσιμα..

Ξενερα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν καμιά 10ρια χρονιά αγοράζω κάρτα γραφικών 218 ευρώ με 3 χρόνια εγγύηση.

Στα 2 χρόνια και 10 μήνες η κάρτα άρχισε να δείχνει χρωματιστές γραμμές. Μετά από πολύ ταλαιπωρία και μέρες αναμονής μου δώσανε μια μεταχειρισμένη κάρτα σαν την δική μου όχι με τόσο καλά ρολόγια ας πούμε.

Καλό κυδώνι ήμουν και εγώ την πήρα και τελείωσε εκεί. Δεν το ξεπέρασα ποτέ όμως το πόσο άσχημα με αντιμετώπισαν.

Σε ξάδελφο μου, αγοράζει μόνιτορ Phillips, το βγάζει από το κουτί και βλέπουμε ότι απ την μια πλευρά είναι κίτρινη η εικόνα.. Μετά από 10 μέρες αναμονής του στείλανε άλλο μόνιτορ Phillips μια ίντσα παραπάνω σε ανοιγμένο κουτί.

Αυτές τις πρακτικές τις κάνουν μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες (σαν εδώ). Έχω και άλλες ιστορίες αλλά αυτές ήταν οι πιο χοντρές. Οπότε από εμένα, μακριά απ το eshop.

Επεξ/σία από Nintendo1889
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω παντως, οταν μια απο τις εκατονταδες παραγγελιες μου, ετυχε να ερθει ελαττωματικη, το πηγα πισω για επιστροφη, και μου πιστωσαν τα χρηματα, για επόμενη αγορα. Οκ, δεν φτανει το επιπεδο του lidl που επιστρεφει χρηματα(και δεν νομιζω να το κανει και αλλος στην Ελλαδα, αρα ειναι οι καλυτεροι, εκτος συγκρισεως), αλλα και αυτο ειναι πολυ θετικο κατ'εμε. Στην επομενη αγορα μου στο eshop, αφαιρεθηκε-συμψηφιστικε το ποσο. Ωστοσο, αν θυμαμαι καλα, επαιξε ρολο και πως το χειριστηκε το καταστημα, το θεμα μου. Νομιζω οτι η γνωστη μου που δουλευει εκει, οταν ειδε οτι περασαν μερες και δεν εστελναν αλλο ομοιο για αντικατασταση, τους ζητησε επιστροφη χρηματων-πιστωτικο. Αν θυμαμαι καλα, το λεω με μια επιφυλαξη. Αρα, παιζει ρολο και το καταστημα, πως χειριζεται την υποθεση. Δεν λεω βεβαια οτι φταιει το καταστημα, αν τυχον στειλουν απο τα κεντρικα, αλλο προιον με ανοιγμενη συσκευασια, τι να ξερουν κι αυτοι. Αλλα παιζει και το ρολο του το καθε καταστημα.

Επισης, ενα αλλο περιστατικο που θυμηθηκα τωρα, ειναι οτι καποτε μου χαλασε φλασακι kingston, που ειχα αγορασει απο αυτους. Κανονικα εσταλη πισω, στα κεντρικα και μετα στην kingston. Το αρνητικο ηταν οτι εκανε πολυ καιρο να τελειωσει η διαδικασια, αλλα οταν τελειωσε, μου εδωσαν πισω, οχι απλως καινουριο φλασακι, αλλα και ανωτερο-καλυτερο φλασακι, γιατι στο μεταξυ ειχε καταργηθει αυτο που ειχα παρει και χαλασε.

 

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για μενα το e-shop ειναι πλεον σταθερη αξια στην ελληνικη αγορα. ψωνιζω 15 η και παραπανω χρονια απο εκει και δεν ειχα ποτε προβλημα. ολα παντα στην ωρα τους, οποτε υπηρχε περιπτωση να καθυστερησει κατι με ενημερωναν για να προχωρησει η υπολοιπη παραγγελια. λογικο ειναι να τυχαινουν και "στραβες", αλλα σε σχεση με κατι Κωτσοβολους, Πλαισιο κλπ, το προτιμω χιλιες φορες. το μονο που με χαλαγε μεχρι προσφατα ηταν που δεν ειχαν POS, αλλα πλεον εχουν βαλει σε ολα.

και εννοειται, αγοραζουμε παντα με αντικαταβολη, δε προπληρωνουμε για να μη τρεχουμε μετα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/1/2019 στις 11:00 ΠΜ, skiabox είπε

Εχουν γίνει πιο αργοί από παλιά βλέπω.

Το screenshot είναι σημερινό.

9760795780233f23206da033487ad49482885700

Σήμερα που κοίταξα ήταν ακόμα στα ίδια η κατάσταση της παραγγελίας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, skiabox είπε

Σήμερα που κοίταξα ήταν ακόμα στα ίδια η κατάσταση της παραγγελίας!

Παρτους τηλεφωνο να σπασουν την παραγγελια. Αλλοτε το κανουν-το προτεινουν και μονοι τους στον πελατη. Παρε και πες τους να στειλουν οτι ειναι ετοιμαραδοτο, και τα αλλα, σε επομενη δοση, ή αν τα επειγεσαι ακυρωσε τα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 14 χρονια που εστησα το πρωτο μου pc, ειχε πολυ ανταγωνιστικες τιμες. Αυτο πιστευω κρατησε μεχρι το 2009-2010. Απο εκει και περα υπαρχουν πολλες εναλλακτικες. Για το after sales εχω αναμικτες εντυπωσεις, μιας και με εξυπηρετησει αψογα καποιες φορες, ενω αλλες φορες μου εβγαλαν την παναγια. Κατι που το θεωρω απαραδεκτο για πελατες με καρτες χιλιαδων ανα τα χρονια. Το προτιμω πλεον σε πιο αναλωσιμα πραγματα, τυπου φλασακια-καλωδια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 μήνες μετά...

Πειτε μου κατι, αν γνωριζετε.

'Κωδικο προσφορας' με τυχον εκπτωτικες τιμες σε newsletter που διανεμεται με emails, εχει οποιοσδηποτε κανει εγγραφη στο newsletter?

Ή καποιος εχει γραφτει και του στελνουν newsletter και δεν βλεπει 'κωδικο προσφορας';

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...