Jiim_P Δημοσ. Παρασκευή στις 09:21 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:21 μμ Προσωπικά την είχα σβήσει με το e-shop, ούτε mail ούτε crazy sundays, πριν ένα μήνα που έκανα έρευνα αγοράς για κινητό το προτίμησα γιατί είχε σχετικά καλή τιμή το μοντέλο που έψαχνα συν ότι για τιμολόγιο και απαλλαγή δε θέλει ααδε apps και λοιπές ιστορίες. Επίσης είμαι επαρχία. Το κινητό έγραφε 2-3 μέρες, και ρίχνω την παραγγελία 3 το μεσημέρι, την επόμενη το πρωί σκάει viber μήνυμα για παραλαβή!! Πάω στο κατάστημα και τους λέω κυριολεκτικά το meme: Ο υπάλληλος κούνησε το κεφάλι και μου είπε πως "αυτά τελειώσανε" και πως έσπασε ο διάολος το ποδάρι του με την δική μου περίπτωση και πράγματι, το Point ήταν ψιλοάδειο, παλαιότερα δε χωρούσαμε να στρίψουμε από τις παραλαβές που είχαν στιβαγμένες.
mindreader Δημοσ. πριν από 4 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 4 ώρες Ενταξει με το 'τελος εξυπηρετησης' των 0,50 ευρω; Βοηθηθηκε το eshop; --- Το ειχα πει απο την πρωτη στιγμη, οτι τετοιες κινησεις, για μενα ειναι 'κινησεις απελπισίας'.
turbat0s Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες Μόνο αυτοί ξέρουν αν τους βγήκε το 0,50. Αν τους πήγε καλά από του χρόνου θα το αυξήσουν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα