Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Doubt είπε

Αν θέλεις να ανεβάσεις και το κείμενο της αναφοράς..

Ημερομηνία που διαπιστώθηκε το πρόβλημα (Ακριβής χρόνος που διαπιστώθηκε το πρόβλημα) 12/11/2023
Περιγραφή ΙστορικούΑγαπητοί φίλοι του Συνήγορου του Καταναλωτή,
Καλησπέρα σας!
Προσπάθησα να παραγγείλω κάτι από το e-shop και διαπίστωσα μετά λύπης μου μία καινούργια τακτική του τύπου νταβατζιλίκι (αν μπορεί να μου επιτραπεί η έκφραση για κάτι τέτοιο), καθώς το εν λόγω κατάστημα έχει επιβάλει 0,50€ για κάθε παραγγελία. Δεν αφορά σε μεταφορικά, αλλά για όλες ανεξαιρέτως τις παραγγελίες, ακόμη και για αυτές που παραλαμβάνει κανείς στον χώρο τους.
Επειδή δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο και δεν θέλω να γίνει μία κακή αρχή, διότι μπορεί κάτι τέτοιο να υϊοθετηθεί και από άλλες εταιρίες, με το έτσι θέλω, έτσι γουστάρω, ή έτσι μου κάπνισε και επειδή τα 50 λεπτά, εάν τα καταπιούμε, μπορεί να γίνει και 1 ευρώ και 2 και δεν ξέρω τι άλλο, θεωρώ πλήρως αναγκαία την παρέμβασή σας, διότι το παράλογο πρέπει να σταματήσει εν τη γενέσει του.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις ενέργειές σας.
Αίτημα συμβιβαστικής επίλυσης της διαφοράς προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή:Να αφαιρέσει άμεσα το χαράτσι αυτό, διότι είναι παράλογο να πληρώνει κάποιος την εξυπηρέτηση σε μία παραγγελία. Υποτίθεται ότι ένα προϊόν, όταν πωλείται, περιλαμβάνει στο κόστος του, όλην την γραμμή παραγωγής και διακίνησής του, μέχρι την προμήθειά του στον πελάτη.
Έχετε απευθυνθεί στον προμηθευτή για την επίλυση της διαφοράς: ΟΧΙ
Τρόπος και χρόνος επικοινωνίας με τον προμηθευτή
4. ΠαρατηρήσειςΠρος το παρόν δεν έχω απευθυνθεί σε άλλη υπηρεσία, αλλά έχει γίνει ήδη μεγάλος ντόρος σε fora ατόμων που ασχολούνται με την τεχνολογία, όπως π.χ. στο Insomnia.gr
5. Επισυναπτόμενα Έγγραφα
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 920
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/1/2024 στις 2:59 ΜΜ, teogin είπε
Ημερομηνία που διαπιστώθηκε το πρόβλημα (Ακριβής χρόνος που διαπιστώθηκε το πρόβλημα) 12/11/2023
Περιγραφή ΙστορικούΑγαπητοί φίλοι του Συνήγορου του Καταναλωτή,
Καλησπέρα σας!
Προσπάθησα να παραγγείλω κάτι από το e-shop και διαπίστωσα μετά λύπης μου μία καινούργια τακτική του τύπου νταβατζιλίκι (αν μπορεί να μου επιτραπεί η έκφραση για κάτι τέτοιο), καθώς το εν λόγω κατάστημα έχει επιβάλει 0,50€ για κάθε παραγγελία. Δεν αφορά σε μεταφορικά, αλλά για όλες ανεξαιρέτως τις παραγγελίες, ακόμη και για αυτές που παραλαμβάνει κανείς στον χώρο τους.
Επειδή δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο και δεν θέλω να γίνει μία κακή αρχή, διότι μπορεί κάτι τέτοιο να υϊοθετηθεί και από άλλες εταιρίες, με το έτσι θέλω, έτσι γουστάρω, ή έτσι μου κάπνισε και επειδή τα 50 λεπτά, εάν τα καταπιούμε, μπορεί να γίνει και 1 ευρώ και 2 και δεν ξέρω τι άλλο, θεωρώ πλήρως αναγκαία την παρέμβασή σας, διότι το παράλογο πρέπει να σταματήσει εν τη γενέσει του.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις ενέργειές σας.
Αίτημα συμβιβαστικής επίλυσης της διαφοράς προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή:Να αφαιρέσει άμεσα το χαράτσι αυτό, διότι είναι παράλογο να πληρώνει κάποιος την εξυπηρέτηση σε μία παραγγελία. Υποτίθεται ότι ένα προϊόν, όταν πωλείται, περιλαμβάνει στο κόστος του, όλην την γραμμή παραγωγής και διακίνησής του, μέχρι την προμήθειά του στον πελάτη.
Έχετε απευθυνθεί στον προμηθευτή για την επίλυση της διαφοράς: ΟΧΙ
Τρόπος και χρόνος επικοινωνίας με τον προμηθευτή
4. ΠαρατηρήσειςΠρος το παρόν δεν έχω απευθυνθεί σε άλλη υπηρεσία, αλλά έχει γίνει ήδη μεγάλος ντόρος σε fora ατόμων που ασχολούνται με την τεχνολογία, όπως π.χ. στο Insomnia.gr
5. Επισυναπτόμενα Έγγραφα

Δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει κάτι ο συνήγορος του καταναλωτή. Δεν παραβιάζει κάποια νομοθεσία αυτό το κόστος.

Ηθελαν μάλλον να ξεφορτωθούν αυτούς που αγοράζουν μικροπράγματα π.χ μπαταρίες. Για μένα είναι κακό μάρκετινγκ όπως είχα γράψει πιο πάνω και κακή κίνηση από πλευράς τους γιατί ο περισσότερος κόσμος επέλεγε το eshop επειδή είχε πολλά points.

Τα ίδια προιόντα από άλλα eshops θα τα αγόραζες αντί για +0.5 ευρώ... με +3 ευρώ μεταφορικά. Η πλειοψηφία των eshops έχει καταργήσει τα σημεία παραλαβής.

Οπως οι υπόλοιποι σε χρεώνουν 2 ευρώ παραλαβή από ένα box, έτσι μπορεί και το eshop.

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως, παραγγελια που εκανα απο plus4u που διανεμει προιοντα να πας να παραλαβεις σε eshop point, δεν ειχε το γελοιο 0,50λεπτο νταβατζιλικι....

Στο eshop ομως ειπαν να το κανουν. Ετσι γιατι μπορούν, έτσι για την αλητεία!

Ο πελατης ομως, εχει τον τελευταιο λογο eshop, και ευχομαι να 'φας καλα' με τις ανεκδιηγητες αποφασεις σου! Να βαλεις μυαλο κι εσυ ως επιχειρηση, αλλα και οποιο αλλο τζιμανι - επιχειρηση εχει παρομοιες φαεινες ιδεες.

Για να σφιξουν λιγο οι ..... γιατι πολυ αερα πηραν, και οι πελατες εχουν την ευθυνη, με την επιλογη τους, να τους συμμαζεψουν....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/1/2024 στις 9:43 ΜΜ, idefixius είπε

Έκανα και εγώ μια παραγγελία σήμερα.  Για να δούμε πότε θα έρθει το (ετοιμοπαράδοτο) ποντίκι που παρήγγειλα :) 

Παραγγελία τη Δευτέρα, αποστολή από το e-shop την Τρίτη, ήρθε σήμερα Πέμπτη το δέμα (με box now_)  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/1/2024 στις 9:55 ΠΜ, The_Judas είπε

Δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει κάτι ο συνήγορος του καταναλωτή. Δεν παραβιάζει κάποια νομοθεσία αυτό το κόστος.

Από περιέργεια, χρεώνει ΦΠΑ σε αυτήν την επιπλέον χρέωση των 0,50€;

Ρωτώ γιατί πρόσφατα είδα γνωστό μου να αγοράζει από Ελληνική εταιρεία μία υπηρεσία, να μπαίνει στο τιμολόγιό του επιπλέον χρέωση για Χ λόγο και η χρέωση αυτή να μην έχει επιβάρυνση με ΦΠΑ, κοινώς φοροαποφυγή. Προφανώς η εν λόγω μη φορολογήσιμη υπηρεσία δεν ήταν 0,50€ αλλά αρκετά παραπάνω.

Επεξ/σία από konet
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, konet είπε

Από περιέργεια, χρεώνει ΦΠΑ σε αυτήν την επιπλέον χρέωση των 0,50€;

Ρωτώ γιατί πρόσφατα είδα γνωστό μου να αγοράζει από Ελληνική εταιρεία μία υπηρεσία, να μπαίνει στο τιμολόγιό του επιπλέον χρέωση για Χ λόγο και η χρέωση αυτή να μην έχει επιβάρυνση με ΦΠΑ, κοινώς φοροαποφυγή. Προφανώς η εν λόγω μη φορολογήσιμη υπηρεσία δεν ήταν 0,50€ αλλά αρκετά παραπάνω.

Χρεώνει 0,40 λεπτά την υπηρεσία συν 0,10 λεπτά το ΦΠΑ. Σύνολο 0,50 λεπτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με όλα τα προιόντα 3 το σύνολο, διαθέσιμα απο την ημέρα παραγγελίας και στη δεδομένη στιγμή διαθέσιμα επίσης και κατόπιν πολλών τηλεφωνημάτων και emails, δεν έχει γίνει τίποτα, ίσως το Πάσχα να έρθουν.

Screenshot_1.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, im2004 είπε

Με όλα τα προιόντα 3 το σύνολο, διαθέσιμα απο την ημέρα παραγγελίας και στη δεδομένη στιγμή διαθέσιμα επίσης και κατόπιν πολλών τηλεφωνημάτων και emails, δεν έχει γίνει τίποτα, ίσως το Πάσχα να έρθουν.

Screenshot_1.jpg

ριξε ενα απο τα προιοντα που θελεις παραγγελια, και θα δεις για ποτε θα ερθει.
Εναλλακτικα , ριξε 3 παραγγελιες, με ενα προιον η καθε μια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, andreaspA είπε

ριξε ενα απο τα προιοντα που θελεις παραγγελια, και θα δεις για ποτε θα ερθει.
Εναλλακτικα , ριξε 3 παραγγελιες, με ενα προιον η καθε μια.

Τα τρία αυτά προιόντα ειναι 6,60, 7.50 και 15,00 ευρώ. Προφανώς αν δε τα στέλνουν που ειναι περισσότερα του ενός επιζητούν το 0,50 να γίνει 1,50, να σε αναγκάσουν να βάζεις δηλαδή παραγγελίες του ενός για να εισπράτουν περισσότερα 0,50. Δύσκολα να επιβιώσει η επιχείρηση με αυτό το τρόπο.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...