Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, giorgosvet είπε

Μπορώ να κάνω χρήση της εγγύησης για αντικατάσταση  ίσως με επανέκδοση της απόδειξης απο καταστημα ή όχι;

Δεν χάνεις κάτι να ρωτήσεις, μην πεις πως χάλασε αλλά πως θέλεις να την πουλήσεις πχ.

  • Απαντ. 972
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, giorgosvet είπε

Εχω πάρει μια κάρτα SD η οποία έχει 3 χρόνια εγγύηση.Η κάρτα σταμάτησε να λειτουργεί.Δεν έχω την απόδειξη αγοράς αλλά μόνο τη συσκευασία. Μπορώ να κάνω χρήση της εγγύησης για αντικατάσταση  ίσως με επανέκδοση της απόδειξης απο καταστημα ή όχι;

ποιο ειναι το καταστημα? εγω απο eshop παιρνω παντα kingston με εφ ορου ζωης εγγυησης, και 2-3 που εχουν χαλασει τις επιστρεφω οπως ειναι. Τους λεω να βρουνε οποια αποδειξη θελουν. Την παιρνουν και μου δινουν καινουργια.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, giorgosvet είπε

Εχω πάρει μια κάρτα SD η οποία έχει 3 χρόνια εγγύηση.Η κάρτα σταμάτησε να λειτουργεί.Δεν έχω την απόδειξη αγοράς αλλά μόνο τη συσκευασία. Μπορώ να κάνω χρήση της εγγύησης για αντικατάσταση  ίσως με επανέκδοση της απόδειξης απο καταστημα ή όχι;

Λογικά είχες παραγγείλει δίνοντας το όνομά σου και το τηλέφωνό σου. Αν ναι, δίνοντας αυτά τα στοιχεία στον υπάλληλο λογικά θα μπορεί να σε βρει στο σύστημα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, andreaspA είπε

ποιο ειναι το καταστημα? εγω απο eshop παιρνω παντα kingston με εφ ορου ζωης εγγυησης, και 2-3 που εχουν χαλασει τις επιστρεφω οπως ειναι. Τους λεω να βρουνε οποια αποδειξη θελουν. Την παιρνουν και μου δινουν καινουργια.

ουτε ξερω που διαβαζω τι...

Θα δωσεις το κινητο σου και θα βρουνε την παραγγελια. Αν θυμασαι και περιπου την ημερομηνια καλο ειναι. Εκτος και αν δεν εχεις πολλες παραγγελιες, οποτε θα το βρουνε ευκολα.

 

Δημοσ.

Κανονικά πρέπει να έχεις απόδειξη αγοράς για να χρησιμοποιήσεις την εγγύηση.  Αν τώρα σε διευκολύνουν είναι άλλη υπόθεση 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, mr.Vox είπε

Κανονικά πρέπει να έχεις απόδειξη αγοράς για να χρησιμοποιήσεις την εγγύηση.  Αν τώρα σε διευκολύνουν είναι άλλη υπόθεση 

δεν χρειαζεται στο eshop. Ολα ειναι αποθηκευμενα στο τερματικο μπροστα τους. ΠΟΤΕ δεν εχω κρατησει αποδειξη απο το eshop. Τα τιμολογια στον λογιστη, οι αποδειξεις στα σκουπιδια. Εκατονταδες χιλιαδες ευρω παραγγελιες.

Δημοσ.

Αν θυμάμαι σωστά, στην απόδειξη γράφει το serial number του προϊόντος για να μην τους επιστρέφουν άσχετα πράγματα.

Εφόσον υπάρχει η συσκευασία και τυπώσουν ξανά την απόδειξη, κομπλέ όλα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Doubt είπε

Αν θυμάμαι σωστά, στην απόδειξη γράφει το serial number του προϊόντος για να μην τους επιστρέφουν άσχετα πράγματα.

Εφόσον υπάρχει η συσκευασία και τυπώσουν ξανά την απόδειξη, κομπλέ όλα.

η καρτα που επιστρεφεις ομως δεν γραφει serial number. Αυτο ειναι το προβλημα. Το εγραφε το blisteraki που ηταν μεσα.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, giorgosvet είπε

Θα πάω με τη κάρτα και τη συσκευασία στο κατάστημα και θα δούμε τι θα μου πουν.Περίπου 1-1,5 χρόνο έχει που την αγόρασα.

Έχεις λογαριασμό στο eshop ή παρήγγειλες σαν guest? 

Αν έχεις λογαριασμό φαίνεται στις παραγγελίες σου. Αν δεν έχεις πάλι θα το βρούνε από τον αριθμό τηλεφώνου που έκανε την παραγγελία. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/11/2023 στις 11:22 ΠΜ, giorgosvet είπε

Θα πάω με τη κάρτα και τη συσκευασία στο κατάστημα και θα δούμε τι θα μου πουν.Περίπου 1-1,5 χρόνο έχει που την αγόρασα.

 

      Πάνω στην συσκευασία της κάρτας (αν δεν υπάρχει στην κάρτα) θα βρίσκεται το serial number της. Θα δώσεις αυτό το νούμερα και θα σου τυπώσουν την απόδειξη από τον υπολογιστή τους.

      Κάποιες κάρτες έχουν εγγύηση εφ'  όρου ζωής και κάποιες άλλες δύο ή τρία χρόνια (ανάλογα τον κατασκευαστή). Οπότε λογικά σε καλύπτει η εγγύηση για αντικατάσταση.

      edit. Από ότι είδα γράφεις για εγγύηση 3 χρόνια οπότε προχώρα άφοβα. Το e-shop θα σου κάνει αντικατάσταση μόνο και μόνο με το serial number στην συσκευασία.

Επεξ/σία από afm
Δημοσ.

Παραγγελία εδώ και μια εβδομάδα. Ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη. Πρώτη φορά τέτοια καθυστέρηση για να πάει το προιόν σε point

Χαλάλι τα 50 λεπτά Κόστος εξυπηρέτησης ανά παραγγελία  😃

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, mr.Vox είπε

Παραγγελία εδώ και μια εβδομάδα. Ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη. Πρώτη φορά τέτοια καθυστέρηση για να πάει το προιόν σε point

Χαλάλι τα 50 λεπτά Κόστος εξυπηρέτησης ανά παραγγελία  😃

Ειναι τραγικη η κατασταση. Δεν προχωρανε με τιποτα οι παραγγελιες. Παρε τηλεφωνο. Αλλιως δεν θα ερθει ποτε.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Ειναι τραγικη η κατασταση. Δεν προχωρανε με τιποτα οι παραγγελιες. Παρε τηλεφωνο. Αλλιως δεν θα ερθει ποτε.

Πάρε τηλέφωνο. Μόνο 20ος στην σειρά θα είσαι... :D

 

Δημοσ.

Ένα μήνα έχει κλείσει η πρώτη που είναι σε εξέλιξη λίγο πριν το 0,50€ και 20 μέρες η τελευταία με το 0,50€
Είμαι οριακά να τη σβήσω εντελώς με το e-shop και προφανώς από την τοποθέτηση της 2ης παραγγελίας δεν είναι το μισόευρω.
Εάν και όταν αποφασίσουν να έρθουν εγώ Δεκέμβρη έχω υπερβολικά έξοδα για να πληρώσω παραγγελίες που είχα κάνει κουμάντο νωρίτερα.

Black ξε Black το παράχεσαν.

Καταγραφή.PNG

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...