Random User Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2021 Παραγγελία δύο προϊόντων από 27/12 (20 ημέρες πριν) άμεσα διαθέσιμων που κλασικά, κόλλησε στην "Συγκέντρωση Προϊόντων", η οποία είναι μετά τον "Έλεγχο Διαθεσιμότητας Προϊόντων" όπου δηλαδή υποτίθεται βεβαιώνουν ότι το εκάστοτε προϊόν είναι διαθέσιμο και δεσμεύεται για σένα. Γιατί υποτίθεται; Προχθές παρατηρώ ότι για το ένα, μετά κι από τόσες μέρες η κατάστασή του άλλαξε από "Άμεσα Διαθέσιμο" σε "Νέα παραλαβή στις 27 Ιανουαρίου" και σήμερα απλά σε "Εξαντλημένο". 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teot Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2021 6 ώρες πριν, Random User είπε Παραγγελία δύο προϊόντων από 27/12 (20 ημέρες πριν) άμεσα διαθέσιμων που κλασικά, κόλλησε στην "Συγκέντρωση Προϊόντων", η οποία είναι μετά τον "Έλεγχο Διαθεσιμότητας Προϊόντων" όπου δηλαδή υποτίθεται βεβαιώνουν ότι το εκάστοτε προϊόν είναι διαθέσιμο και δεσμεύεται για σένα. Γιατί υποτίθεται; Προχθές παρατηρώ ότι για το ένα, μετά κι από τόσες μέρες η κατάστασή του άλλαξε από "Άμεσα Διαθέσιμο" σε "Νέα παραλαβή στις 27 Ιανουαρίου" και σήμερα απλά σε "Εξαντλημένο". Επειδή μου έχει τύχει 2-3 φορές ,,,, η τελευταία πρόσφατα..... από την στιγμή που πέρασε τον "Έλεγχο Διαθεσιμότητας" έχει δεσμευθεί το προϊόν. Στο δικό μου πρόσφατο.... παραγγελία δύό προϊόντων 15/12, άμεσα διαθέσιμα και τα δύο, μετά από 6-7 ημέρες το ένα εξαντλήθηκε και βγήκε από τον κατάλογο και ακόμη και σήμερα δεν υπάρχει στον κατάλογο, παραλαβή πρίν 3-4 ημέρες κανονικά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Θοδωρής005 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 παραγγειλα ενα pc build δικο μου gaming και μου ηρθε σε δυο εβδομαδες φοβερο οι δυο καλυτερες εταιριες για εμενα σε ολο το lockdown e-shop και κωτσοβολος γρηγορη εξυπηρετηση και δικια του courier χωρις να περιμενεις απο τι courier να σου φερουν το δεμα 1 μηνα μετα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzitzikas2 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2021 καλημέρα. τώρα που μπήκαν πάλι click away κτλ σε όλη την Ελλάδα απο σήμερα, παραλαβή στο eshop πως θα κάνετε? με κωδικό 2 sms απλά ή θα πρέπει να γίνει κάποια συνεννόηση με το κατάστημα για την ώρα και ημέρα παραλαβής? (click away δηλαδή). Για να είμαστε τυπικοί, μην φάμε καμία φόλα...Τι λέτε? Ευχαριστω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas1gr Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2021 27 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε με κωδικό 2 sms Αυτό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
z3y50n Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2021 Καλημέρα, Θέλω να αγοράσω το Realme 7 Pro από το e-shop.gr μιας και το βρήκα σε αρκετά χαμηλότερη τιμή αλλά δεν έχω ξαναπάρει τίποτα από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Γενικά πόσο ασφαλές είναι όσον αφορά την ποιότητα και την αυθεντικότητα του κινητού; Επίσης δίνει 3 χρόνια εγγύηση (όσο είναι η επίσημη εγγύηση που δίνει η Realme) απλά δεν διευκρινίζει αν είναι η επίσημη ή του e-shop και έχω διαβάσει αρκετά σχόλια για κακή εξυπηρέτηση after sale οπότε πόσο ασφαλής είμαι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πανος999 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2021 4 ώρες πριν, z3y50n είπε Καλημέρα, Θέλω να αγοράσω το Realme 7 Pro από το e-shop.gr μιας και το βρήκα σε αρκετά χαμηλότερη τιμή αλλά δεν έχω ξαναπάρει τίποτα από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Γενικά πόσο ασφαλές είναι όσον αφορά την ποιότητα και την αυθεντικότητα του κινητού; Επίσης δίνει 3 χρόνια εγγύηση (όσο είναι η επίσημη εγγύηση που δίνει η Realme) απλά δεν διευκρινίζει αν είναι η επίσημη ή του e-shop και έχω διαβάσει αρκετά σχόλια για κακή εξυπηρέτηση after sale οπότε πόσο ασφαλής είμαι; Για αρχη,δν ξερω γτ λες αρκετα χαμηλότερη τιμη..Στο e shop εχει 270 κ σε ενα αλλο πχ εδω κοντα μου εχει 261.. Προσωπικά,δν εχω παραπονο απ τα e shop,αλλα δν εχω γυρισει κ κτ για να δω το after sales τους. .Γενικα οσες φορες εχει χρειαστεί να γυρισω κτ ελαττωματικο η κτ τετοιο,δν εξυπηρετηθηκα απο κανενα μαγαζι!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzitzikas2 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2021 50 λεπτά αναμονή στο e-shop Χαριλάου στο πεζοδρόμιο για να παραλάβω την Πέμπτη που μας πέρασε...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vaggelisnaoum Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2021 15 ώρες πριν, tzitzikas2 είπε 50 λεπτά αναμονή στο e-shop Χαριλάου στο πεζοδρόμιο για να παραλάβω την Πέμπτη που μας πέρασε...... 50 λεπτά αναμονή, και για delivery 20 μέρες καλυτερα απο το κατάστημα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
batikiotis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 3 φορές στο τηλέφωνο από 20 λεπτά μέχρι 1και20 λεπτά για το λογιστήριο!!! email αναπάντητο από 20/1 για μια απλή βεβαίωση..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiabox Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2021 Εγώ είμαι στο στάδιο τιμολόγηση παραγγελίας. Ας ελπίσουμε να φύγει το φορτηγάκι για Λάρισα σήμερα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiabox Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2021 Τελικά από ότι φαίνεται το στάδιο της τιμολόγησης κρατάει αρκετές μέρες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vaggelisnaoum Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Καλή υπομονή αδελφέ. Και σήμερα διάβασα ότι έκλεισαν την εθνική οδό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas1gr Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Αγορά προϊόντος 205€. Πληρωμή με κάρτα. Τελικά δεν ταίριαζε στις διαστάσεις και την επόμενη το επέστρεψα ζητώντας τα χρήματα πίσω. Σε 7 εργάσιμες είχαν επιστραφεί στην κάρτα. Όλα καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
genoa Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Καλησπέρα στο forum. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με το eshop.gr και θα ήθελα την συμβουλή σας. 11/2 (Πέμπτη) παραλαμβάνω στο Ηράκλειο ένα κινητό LG που είχα αγοράσει από το eshop. Το κινητό αγοράστηκε για τη μητέρα μου. Την Κυριακή το βάζω να φορτίσει για να της το δώσω. Το ανοίγω και βγάζει μια μπλε οθόνη που γράφει "factory reset status" (ή κ'απως έτσι) και φυσικά δεν προχωρά για να ανοίξει. 16/2 το πηγαίνω στο eshop Ηρακλείου θεωρώντας δεδομένο ότι θα μου το αντικαταστήσουν ή θα πάρω τα λεφτά μου πίσω. Ο εκεί υπάλληλος (ευγενέστατος) με καθησυχάζει ότι δεν είναι κάτι και θα το φτιάξει ο τεχνικός τους εδώ και ότι επίσης δεν προβλέπεται επιστροφή αλλά κάλυψη από την εγγύηση. Του επισημαίνω ότι η μητέρα μου είναι χωρίς κινητό και ότι το προιόν ΗΡΘΕ ελλαττωματικό, δεν προέκυψε κάποιο πρόβλημα στην πορεία. 24/2 Σήμερα, 8 μέρες αφότου έχω παραδώσει το κινητό, μου στέλνουν sms ότι "θα σταλεί στην αντιπροσωπεία και θα ενημερωθείτε αν καλύπτεται από την εγγύηση"! Πήρα τηλέφωνο να παραπονεθώ και φυσικά δεν απαντά κανείς. Αγόρασα ένα κινητό το οποίο δεν δουλεύει και 2 βδομάδες μετά με ενημερώνουν ότι ΘΑ το στείλουν στην Αθήνα για ΝΑ δουν αν καλύπτεται από την εγγύηση. Γνωρίζετε τι μπορώ να κάνω για να λυθεί αυτή η απαράδεκτη κατάσταση; Να κάνω κατευθείαν καταγγελία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα