bynoname Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 37 λεπτά πριν, Vaggelisnaoum είπε Αυτό έχω κάνει και εγώ. Είμαι τόσο αγανακτισμένος με το κιτρινο κατάστημα . Μια ''ακυρωση'' είναι αρκετό . Αυτή τη φορά το έχουν παρακάνει έχασαν την μπάλα. Έχασαν πολλούς πελάτες έτσι όπως έκαναν. Με το που περνεις τηλέφωνο δεν σηκώνουν, δεν απαντάνε και emails που πας στο κατάστημα ρωτάς τον υπάλληλο η απάντηση είναι κάποια στιγμή θα έρθουν. Έχω παραγγελίες αυξημένο πόσο από ένα μήνα. 2
teot Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 το είχα ξαναγράψει..... Παραγγελία 15/12 δυο προϊόντα για παραλαβή απο το eshop point της πόλης μου ...... άμεσα διαθέσιμα και επιβεβαιωμένο στις τηλεφωνικές μου επικοινωνίες για διαμαρτυρία για την αργοπορία ότι είναι άμεσα διαθέσιμα έχουν κολλήσει από την ημέρα της παραγγελίας στην συγκέντρωση προϊόντων.... Κρίμα... για μένα έχουν χάσει κάθε αξιοπιστία. 1
sp3cial Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Να ρωτήσω κάτι. Μένω πολύ κοντά στο eshop. Διάβασα στο site ότι οι παραλαβές εμπορευμάτων γίνονται κανονικά από τα eshop points. Εχτές δηλαδή το διάβασα. Και εκανα ξανά παραγγελία κάτι που δε το βιάζομαι καθόλου. Μήπως για αυτό καθυστερει; Θέλω να πω αν έβαζα να το φέρουν σπίτι μήπως κάνουν πιο γρήγορα; Βασικά θα τους πάρω τηλέφωνο να ακυρωθούν οι δυο παραγγελίες Γιατί έστειλα εμαιλ... Κάπως με μπέρδεψε όλο αυτό, επειδή έχει κλείσει το click away. Αλλά μήπως είναι άλλη φάση το eshop και πάνε κανονικά από τα καταστήματα να παραλάβουν ; 1
Vaggelisnaoum Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 17 λεπτά πριν, sp3cial είπε Να ρωτήσω κάτι. Μένω πολύ κοντά στο eshop. Διάβασα στο site ότι οι παραλαβές εμπορευμάτων γίνονται κανονικά από τα eshop points. Εχτές δηλαδή το διάβασα. Και εκανα ξανά παραγγελία κάτι που δε το βιάζομαι καθόλου. Μήπως για αυτό καθυστερει; Θέλω να πω αν έβαζα να το φέρουν σπίτι μήπως κάνουν πιο γρήγορα; Βασικά θα τους πάρω τηλέφωνο να ακυρωθούν οι δυο παραγγελίες Γιατί έστειλα εμαιλ... Κάπως με μπέρδεψε όλο αυτό, επειδή έχει κλείσει το click away. Αλλά μήπως είναι άλλη φάση το eshop και πάνε κανονικά από τα καταστήματα να παραλάβουν ; Το ιδιο πράγμα είναι. Ισα ίσα περισσοτερο καθυστερει η διανομη τους παρά να το πάρεις απο το μαγαζι. 1
sp3cial Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Εντάξει το αφήνω ως έχει. Ωστόσο στη τελευταία παραγγελία έβαλα σαν σημείωση ότι έχω ακυρώσει τη προηγούμενη για να το τσεκάρουν. Τους κατανοώ μεν απόλυτα. Αλλά από την άλλην ειπώθηκε ότι στο πρώτο lockdown δούλεψαν αρκετά καλά. Τελοσπαντων υγεία να έχουμε καλή σας μέρα 1
Θοδωρής005 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2021 ρωτησα εναν υπαλληλο απο το e-shop της περιοχης μου γιατι αργουν τοσο η οι παραδοσεις απο κεντρικα απο Αθηνα και μου ειπε οτι εχει γινει χαμος γιατι εχουν κολλησει πολλοι covid και δεν εχουν πολυ προσωπικο για να διαχειριζεται και να ετοιμαζει τις παραγγελιες εγω προεχθες μου ηρθαν κατι πραγματα για τον υπολογιστη μου και ειχα παρει τηλεφωνο και εδωσαν προτερεοτητα στην παραγγελια απο 9/12/20 1 1
z3y50n Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Να ρωτήσω δεδομένου ότι έχει σταματήσει το Click Away μπορούμε να κάνουμε ακόμα παραλαβές από το κατάστημα γιατί στο σάιτ άμα κάνω παραγγελία μου το βγάζει σαν επιλογή
SPYRER_007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Νομιζω οτι τα σημεια παραλαβής δεν κλεισανε ποτε για το κοινο. 3
nickol-us Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Η παραγγελία - παραλαβή από κατάστημα e-shop δεν έκλεισε ποτέ, ούτε στο πρώτο lockdown. Ο λόγος είναι γιατί θεωρητικά τα e-shop points δεν είναι καταστήματα λιανικής αλλά καταστήματα παραλαβής-μεταφορικής, κάτι σαν courier δηλαδή, γι'αυτό και όταν επισκέπτεστε την σελίδα πετάει αυτό το banner 2
Vaggelisnaoum Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Στις 10/1/2021 στις 1:00 ΠΜ, z3y50n είπε Να ρωτήσω δεδομένου ότι έχει σταματήσει το Click Away μπορούμε να κάνουμε ακόμα παραλαβές από το κατάστημα γιατί στο σάιτ άμα κάνω παραγγελία μου το βγάζει σαν επιλογή Κανονικά γίνεται γιατί όπως λέει και το banner που αναφέρει ο nickol-us συγκαταλέγεται σαν παραλαβή -μεταφορικής . Οπότε με το 2 στο 13033 είσαι καλυμμένος . 1
tzitzikas2 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 10 ώρες πριν, Vaggelisnaoum είπε Κανονικά γίνεται γιατί όπως λέει και το banner που αναφέρει ο nickol-us συγκαταλέγεται σαν παραλαβή -μεταφορικής . Οπότε με το 2 στο 13033 είσαι καλυμμένος . το καλυμμένος που αναφέρεις πως πιστοποιείται? Δεν έχω δει μέχρι στιγμής σε σχετική ΚΥΑ να αναφέρεται ο κωδικός 2 για παραλαβή απο εταιρεία ταχυμεταφορών ή μεταφορών. Αναφέρεται μόνο για παραλαβή απο κατάστημα όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι δυνατή η αποστολή τους στον χώρο του πελάτη. Και εγώ θέλω να παραλάβω δέμα από τους γονείς μου με δοχείο με λάδι απο μεταφορική Ελλάδας και δεν ξέρω αν καλύπτομαι για την μετακίνησή μου με τον κωδικό sms 2. Αν έχεις κάτι επίσημα (να αναφέρεται δηλαδή σε επίσημο έγγραφο) οτι επιτρέπεται κάτι τέτοιο μπορείς να μας το αναφέρεις. ευχαριστω
Vaggelisnaoum Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 23 λεπτά πριν, tzitzikas2 είπε το καλυμμένος που αναφέρεις πως πιστοποιείται? Δεν έχω δει μέχρι στιγμής σε σχετική ΚΥΑ να αναφέρεται ο κωδικός 2 για παραλαβή απο εταιρεία ταχυμεταφορών ή μεταφορών. Αναφέρεται μόνο για παραλαβή απο κατάστημα όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι δυνατή η αποστολή τους στον χώρο του πελάτη. Και εγώ θέλω να παραλάβω δέμα από τους γονείς μου με δοχείο με λάδι απο μεταφορική Ελλάδας και δεν ξέρω αν καλύπτομαι για την μετακίνησή μου με τον κωδικό sms 2. Αν έχεις κάτι επίσημα (να αναφέρεται δηλαδή σε επίσημο έγγραφο) οτι επιτρέπεται κάτι τέτοιο μπορείς να μας το αναφέρεις. ευχαριστω Google it ....
tzitzikas2 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 το έχω googla-ρει αρκετές φορές αλλα στο forma.gov.gr γράφει: Μεμονωμένες μετακινήσεις (Τύπου Β) Για μεμονωμένες μετακινήσεις (τύπου Β), έχετε 3 επιλογές: SMS, εκτυπωμένο και συμπληρωμένο έντυπο βεβαίωσης κίνησης, ή και χειρόγραφη βεβαίωση κίνησης. 1. Αποστολή SMS Μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση. Το SMS πρέπει να είναι της μορφής: X [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες: 2 Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους. δεν αναφέρει προσέλευση courier ή μεταφορική το 2. Αρα απο αυτό συμπεραίνω οτι δεν σε καλύπτει το 2. αν έχεις κάτι επίσημο διαφορετικό να το παραθέσεις εδώ, παρακαλώ..
Vaggelisnaoum Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Στο forma.gov.gr δεν λεει αυτο που σου λεω εγω. Σε άλλα σε άρθρα το έχουν πει ότι μπορείς με το 2 να το παρεις από το κατάστημα. Όλοι αυτό κάνουν. https://www.ieidiseis.gr/ Στα χρηστικά τώρα οι κωδικοί είναι οι γνωστοί. Για ΕΛΤΑ και κούριερ είναι το 2, ενώ για τράπεζα είναι το 3. Αν βέβαια δεν θελεις να βγεις γιατι φοβάσαι οκ.
kpapageo1 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Παραγγελία 16/12 2 προϊόντων άμεσα διαθέσιμων με παραλαβή από κατάστημα για να έρθουν γρήγορα και να μην επιβαρύνω τα κούριερ. Σήμερα πήρα το sms παραλαβής 😅
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα