Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Ναι τις λευκές συσκευές τις φέρνει μεγαλο φορτηγό και οχι τα αυτοκίνητα (caddy-kagoo)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 920
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μιας και ειδα το θεμα πανω πανω, να γραψω και γω την τελευταια μου εμπειρια. Επιστρεφω powerbank εντος εγγυησης και αναγνωριζεται το ελαττωμα. Αλλα στο sms μου εγραψαν λογω ελλειψης σας προτεινουμε το ταδε powerbank. Μπαινω να δω τι σοι ειναι αυτο που μου προτειναν για αντικατασταση. Πρωτα απο ολα ηταν esperanza φτηνοτερο απο αυτο που αρχικα αγορασει. Προφανως και δεν θα μου επεστρεφαν την διαφορα αλλα ηταν και χειροτερο το esperanza. Αμεσως μου ηρθε στο μυαλο οτι σε αντιστοιχη περιπτωση που ειχα επιστρεψει ποντικι το οποιο ειχα αγορασει σε προσφορα τοτε δεν προσφερθηκαν να μου το αντικαταστησουν αλλα  μου εδωσαν τα χρηματα που ειχα δωσει και οταν τους ζητησα να μου δωσουν ακριβως το ιδιο σε νεο μου ειπαν οχι δεν γινεται γιατι εχουν διαφορετικο κωδικο! Τα 2 ποντικια ηταν ακριβως τα ιδια με 2 γραμματα να αλλαζουν στον κωδικο. Προφανως ενεργουν κατα το συμφερον τους αλλα το τελευταιο συμβαν με το powerbank μου φανηκε απατεωνια. Γενικοτερα δεν εχω θεμα με το καταστημα καθε αλλο αλλα καλο ειναι γραφονται και οι αρνητικες εμπειριες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εμένα με χαλάει η νοοτροπια του Έλληνα , δλδ ειναι σε καραντίνα και αντι να παρει ψωμι και 1ης σημασιας πράγματα , μου κάνουν παραγγελίες usb stick , φωτογραφικες μηχανες , και selfie stick. Ήμαρτον 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Στις 25/3/2020 στις 7:59 ΜΜ, JOHN ONLY είπε

Συμφωνώ 100/100 μαζί σου αγαπητέ. (Σε περίπτωση που αναφέρεσαι σε εμένα δεν ανέφερα ημερομηνίες) . 

Φιλικά

Όχι ρε τρελέ μου. Άραξε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/3/2020 στις 7:44 ΜΜ, cnikosc είπε

Εμένα με χαλάει η νοοτροπια του Έλληνα , δλδ ειναι σε καραντίνα και αντι να παρει ψωμι και 1ης σημασιας πράγματα , μου κάνουν παραγγελίες usb stick , φωτογραφικες μηχανες , και selfie stick. Ήμαρτον 

Η ζωή συνεχίζεται, δεν μπορεί να σταματήσει.

Οπότε και ψωμί και είδη πρώτης ανάγκης και λοιπές παραγγελίες. Η οικονομία πρέπει να κινηθεί, όσο το δυνατόν γίνεται περισσότερο μέσα σε αυτές τις τραγικές συνθήκες, γιατί αν παγώσουν τα πάντα κινδυνεύουμε να καταστραφούμε οικονομικά  (πολύ χειρότερα από τα μνημόνια) και μετά θα έχουμε πολύ περισσότερους νεκρούς σε σχέση με τον κορονοϊό. Απλά αυτούς κανένας δεν πρόκειται να στους ανακοινώνει καθημερινά.

Στα του eshop τώρα... τον τελευταίο καιρό φαίνετια να έχουν αλλάξει λίγο τακτική και εκεί που σου έκαναν αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, τώρα έχουν βάλει μέσα και την πρόταση για αντικατάσταση με άλλον προϊόν.
Μάλλον θέλουν να ξεστοκάρουν ότι μπορούν.

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

έκαναν αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων

Πιστωτικό για επόμενη αγορά θέλεις να πεις, δε θυμάμαι να έχω πάρει ποτέ λεφτά πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Doubt είπε

Πιστωτικό για επόμενη αγορά θέλεις να πεις, δε θυμάμαι να έχω πάρει ποτέ λεφτά πίσω.

Ναι, πιστωτικό. Σωστά.

Επειδή παίρνω συχνά πράγματα από το eshop, στο μυαλό μου το έχω ως επιστροφή χρηματών αφού δεν βγαίνω χαμένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Τι γίνεται μ' αυτό το μαγαζί ρε παιδί μου. Την προηγούμενη παραγγελία μου την ακύρωσα λόγω γραψίματος σχεδόν ένα μήνα για μη ενημέρωση για την κατάσταση της. Τώρα χρειάστηκε να πάρω 2-3 πράγματα και έχει κολλήσει για ένα καλώδιο το οποίο έγραφε 2-3 εργάσιμες και ήδη είμαι στις 2 εβδομάδες. Εκτός αυτού βάζει πολλά προϊόντα κράχτες τα οποία δεν φέρνει ποτέ και σ'αφήνει στην αναμονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία μελάνι "2-3 εργάσιμες". Πιο γρήγορα θα έκανα τη δουλειά μου αν τα έγραφα στο χέρι.

eshop.jpg

Επεξ/σία από KalishBioloid
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ παρήγγειλα το laptop lenovo που είχε σε προηγούμενη crazy Sunday.  Παραγγελία 26/03. Αναμονή παραλαβής 31 Μαρτίου όπως και έγινε. Στάλθηκε την ίδια μέρα. Σήμερα έγινε η παραλαβη με ASC (άλλοι πάλι κ αυτοί) και αντί για το laptop με κωδικό 917072 που παρήγγειλα, μου στείλανε το 917073.  Αυτό που πήρα εγώ έχει 512gb ssd ενώ αυτό που στείλανε έχει 256gb. Πήρα τηλ...  Σειρά στην αναμονή 55... Λέω δεν μπιπ θα περιμένω. Μιλάω με τον υπάλληλο, κει θα ρωτήσω αν μπορεί να γίνει κάποια επιστροφή στην τιμή αλλιώς θα πρέπει να μπείτε στο site να δηλώσετε DOAκαι θα σας ξανακαλεσω. Δεν ξαναπήρε οπότε συμπλήρωσα τη φόρμα επιστροφής. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα ακύρωση και παρήγγειλα από αλλού. Άμεση ενημέρωση στο κατάστημα που παρήγγειλα. Σε 2 μέρες θα έχω όσα περίμενα 2 εβδομάδες με ίδια χρήματα.

Πήρα τηλ στο eshop  για την ακύρωση αλλά ο χρόνος αναμονής ήταν μεγάλος και έστειλα. mail. Δεν πήρα απάντηση για επιβεβαίωση. 2η φορά χωρίς απάντηση σε email. Ποτέ ξανά eshop από μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους έχουν παραγγελία αν μπορούν να πάνε από το κατάστημα γιατι εχει τρελή καθυστέρηση η αποθήκη  . Ας στείλουν μήνυμα (το 2) και δίπλα ακριβώς έχει MyMarket για δικαιολογία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...