Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 minutes ago, Gulik said:

Μέχρι και τα αυτοκίνητα διανομών τους πολλές φορές μένουν στο δρόμο, παιδιά. Είτε πετάνε άφθονο μαύρο καπνό σε κάθε πάτημα γκαζιού, μιλάμε για απαρχαιώμενα οχήματα που παρακαλάνε από μόνα τους να καταλήξουν στην απόσυρση για παλιοσίδερα, στις πλείστες περιπτώσεις. 

 

Μια γενικότερη εικόνα παρακμής, σε όλες τις πτυχές της, δυστυχώς. 

Κινητα φερετρα δηλαδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 920
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μα φαινεται μια εταιρεια απο την εμφανισή της. Και δεν ενοοω απο ρουχισμο αλλα και απο τα οχηματα. Δεν μπορει ας πουμε το skroutz ή κατι καινουργιες να εχουν τελευταιας τεχνολογιας αυτοκινητα και ενα e-shop που ειναι χρονια να μην μπορει μεσω leasing να παρει.

Οπως είπε ο mindreader ---- κινητά φέρετρα. ας κανουν το σταυρο τους οι οδηγοι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Vaggelisnaoum είπε

Μα φαινεται μια εταιρεια απο την εμφανισή της. Και δεν ενοοω απο ρουχισμο αλλα και απο τα οχηματα. Δεν μπορει ας πουμε το skroutz ή κατι καινουργιες να εχουν τελευταιας τεχνολογιας αυτοκινητα και ενα e-shop που ειναι χρονια να μην μπορει μεσω leasing να παρει.

Οπως είπε ο mindreader ---- κινητά φέρετρα. ας κανουν το σταυρο τους οι οδηγοι

Κακη λογικη αυτη, εφ'οσον τα οχηματα ειναι λειτουργικα (αν ειναι χρεπια και μενουν καθε δυο τετραγωνα αλλαζει το πραγμα).

Αν ειναι λειτουργικα, (θα επρεπε να) ειναι αδιαφορη η εμφανιση τους.

Το σκρουτζ και οι αλλες εταιρειες με τα νεας τεχνολογιας αυτοκινητα, ποιος νομιζεις οτι τα πληρωνει στο τελος; Ο καταναλωτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον αντιμετωπιζει σοβαρα προβληματα ,εχω κανει κατι παραγγελιες απο χτες και στην καρτελα πελατη δεν εχουν προχωρησει καθολου εως σημερα που κοιταξα ενω  αλλες φορες τις καταχωρουσαν και μεσα στην Κυριακη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, czarjuly είπε

Μαλλον αντιμετωπιζει σοβαρα προβληματα ,εχω κανει κατι παραγγελιες απο χτες και στην καρτελα πελατη δεν εχουν προχωρησει καθολου εως σημερα που κοιταξα ενω  αλλες φορες τις καταχωρουσαν και μεσα στην Κυριακη

  Μετά πάντως από ένα μήνυμα που τους έστειλα την Παρασκευή στο οποίο τους έλεγα ουσιαστικά ότι με κορόιδευαν λέγοντας ότι είχαν βάλει την παραγγελία μου σε προτεραιότητα μετά από τόσες μέρες και ότι καμία προτεραιότητα δεν χρειαζόταν αφού ούτως ή άλλως έστεκε από τις αρχές Ιούλη μου απάντησαν Κυριακή μεσημέρι ότι είναι έτοιμο για αποστολή και πράγματι στην εξέλιξη φαινόταν να έχουν συγκεντρωθεί κιόλας. 

 Έχουν τόσο λίγους υπαλλήλους που τους βάζουν να δουλεύουν και Κυριακή και πάλι αργούν; Στο τέλος δεν θα χρειάζονται όντως παραπάνω, γιατί εγώ π.χ. δεν πρόκειται να παραγγείλω ξανά απ' αυτούς και φαντάζομαι το ίδιο και άλλοι.

Να πω πάντως πως σε όλα τα μηνύματα που έχω ανταλλάξει απαντούσαν πάντα, (όχι ότι άλλαζε κάτι), σχετικά σύντομα, την επόμενη ή την μεθεπόμενη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω όσους έχουν παραλάβει πράγματα, φαίνεται ότι η παραγγελία έχει αποσταλλεί αλλά στην εξέλιξη της δεν φαίνεται track number, ούτε έχω λάβει κάποιο σε sms ή στο μέιλ. Έχει σταλεί πραγματικά και απλώς δεν φαίνεται ή είναι εικονικό άραγε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άντε να πω και εγώ την ιστορία μου με το e-shop.gr ,αγορασα μια TCL C635 65' περυσι το μαιο, τελος Ιουνιου φέτος καμενα πιξελ απο την μια ακρη ως την αλλη καθετα και οριζοντια, μετα απο επικοινωνια την στελνω για επισκευη 1-2 εβδομαδες αργοτερα αφου μιλησα με το σερβις για ενημερωση μιας και δεν ειχα καμια μου ερχεται μνμ οτι θα παρει 20-30 μερες τουλαχιστον...

Φτάνουμε λοιπόν στις 23 Αυγούστου και σε μνμ μου λένε ότι δεν φτιάχνεται η τηλεόραση και θα γίνει πίστωση χρημάτων (μιας και δεν έχουν πλέον TCL αλλά ούτε κάτι στην ίδια κατηγορία με τα λεφτά που είχα δώσει) ,όλα ωραία και καλά ... Δευτερα και μετά από συνεννοηση με το λογιστήριο τους δίνω IBAN κτλ στοιχεία για την καταθεση, περνάνε 2 μέρες πουθενά τα λεφτά περνώ τηλ. μου λένε από το λογιστήριο ότι επειδή είχα πληρώσει με cashcard πρεπει να παρουν εγκριση απο την διοικηση για να μου κανουν καταθεση  τα λεφτα σε λογαριασμο... καθε μερα τηλ. και καθε μερα τα ιδια, περνω τηλ χτες και μου λεει καποια κοπελα απο το λογιστηριο τα λεφτα μπηκαν την παρασκευη και σήμερα το μεσημερι(χτες δλδ) αντε Τριτη θα φανουν στο λογαριασμο μου , σημερα λεφτα πουθενα παιρνω τηλ. και μιλαω με λογιστηριο ξανα μονο και μονο για να μου πει καποια αλλη λογιστρια οτι ακομα περιμενουν εγκριση....δουλεμα κανονικο, παρεπιπτοντως οταν ζητησα τηλ. τον υπευθηνων μου ειπαν οτι δεν εχουν καποιο τηλ. να μου δωσουν.

Μου είπε θα στείλει ξανά υπενθυμιση , τις είπα και εγώ πεστους ότι θα κάνω και καταγγελία, 7-8 εργάσιμες για να σηκώσουν το τηλ. (η όπως επικοινωνούν) και να δώσουν μια έγκριση ,μας δουλεύουν ψιλό γαζί και εγώ χωρίς τηλεοραση  2 μήνες τώρα.

 

Επεξ/σία από ahill2
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέχεια , όπως είπα έκανα καταγγελία στο συνήγορο και ως εκ θαύματος ... τα λεφτά μπήκαν σήμερα στις 6:27 το απόγευμα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

image.png.0db1cfca8dd95456af43bef73383a111.pngΓια προιον που ηταν διαθεσιμο 4-7 μερες !!! παραλιγο να πιασουμε ΜΗΝΑ !!!! μηνα ρε φιλε, μηνα !!!
Ειχα πει ΔΕΝ θα ξαναψωνισω για την καταχρηστικη κατ'εμε χρεωση 0,50€ ανα παραγγελια, αλλα λογω βαρους δεν με συμφερε να το παρω με μεταφορικη. Οποτε επεσα στην παγιδα τους.
Βασικα σημερα οταν ηρθε το μηνυμα οτι ειναι ετοιμη η παραγγελια δεν θα πηγαινα, μετα ειπα ποιος θα βγει ζημιωμενος απο τη μη παραλαβη ενος προιοντος που το χρειαζεσαι?
Δυστυχως μονο εγω.
Ετσι εσκυψα το κεφαλι κατω σαν καλος ραγιας και πηγα.
Δυστυχως για αλλη μια φορα αισθανομαι ταπεινομενος σαν καταναλωτης και ανυμπορος μπροστα στις χρεωσεις τους, τα ιδια εγιναν με τις τσαντες, τα ιδια γινονται τωρα με τις χρεωσεις στις τραπεζες...απο παντου μας τα αρπαζουν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, verylife78 είπε

image.png.0db1cfca8dd95456af43bef73383a111.pngΓια προιον που ηταν διαθεσιμο 4-7 μερες !!! παραλιγο να πιασουμε ΜΗΝΑ !!!! μηνα ρε φιλε, μηνα !!!
Ειχα πει ΔΕΝ θα ξαναψωνισω για την καταχρηστικη κατ'εμε χρεωση 0,50€ ανα παραγγελια, αλλα λογω βαρους δεν με συμφερε να το παρω με μεταφορικη. Οποτε επεσα στην παγιδα τους.
Βασικα σημερα οταν ηρθε το μηνυμα οτι ειναι ετοιμη η παραγγελια δεν θα πηγαινα, μετα ειπα ποιος θα βγει ζημιωμενος απο τη μη παραλαβη ενος προιοντος που το χρειαζεσαι?
Δυστυχως μονο εγω.
Ετσι εσκυψα το κεφαλι κατω σαν καλος ραγιας και πηγα.
Δυστυχως για αλλη μια φορα αισθανομαι ταπεινομενος σαν καταναλωτης και ανυμπορος μπροστα στις χρεωσεις τους, τα ιδια εγιναν με τις τσαντες, τα ιδια γινονται τωρα με τις χρεωσεις στις τραπεζες...απο παντου μας τα αρπαζουν.

Τα ειπες όλα. Έχουμε βρεθεί μπροστά σε γκρεμό και πίσω σε ρεμα και δεν ξέρω πως μπορούμε να βγούμε από όλο αυτό. Το ψάχνω αλλά αυτοί κάθε μήνα τα κάνουν ακόμα χειρότερα. Δύσκολα δεν ξέρω. Τραγικό το e-shop αλλά είναι το δέντρο και όχι το δάσος. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 09/01/2024 at 14:59, teogin said:
Ημερομηνία που διαπιστώθηκε το πρόβλημα (Ακριβής χρόνος που διαπιστώθηκε το πρόβλημα) 12/11/2023
Περιγραφή ΙστορικούΑγαπητοί φίλοι του Συνήγορου του Καταναλωτή,
Καλησπέρα σας!
Προσπάθησα να παραγγείλω κάτι από το e-shop και διαπίστωσα μετά λύπης μου μία καινούργια τακτική του τύπου νταβατζιλίκι (αν μπορεί να μου επιτραπεί η έκφραση για κάτι τέτοιο), καθώς το εν λόγω κατάστημα έχει επιβάλει 0,50€ για κάθε παραγγελία. Δεν αφορά σε μεταφορικά, αλλά για όλες ανεξαιρέτως τις παραγγελίες, ακόμη και για αυτές που παραλαμβάνει κανείς στον χώρο τους.
Επειδή δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο και δεν θέλω να γίνει μία κακή αρχή, διότι μπορεί κάτι τέτοιο να υϊοθετηθεί και από άλλες εταιρίες, με το έτσι θέλω, έτσι γουστάρω, ή έτσι μου κάπνισε και επειδή τα 50 λεπτά, εάν τα καταπιούμε, μπορεί να γίνει και 1 ευρώ και 2 και δεν ξέρω τι άλλο, θεωρώ πλήρως αναγκαία την παρέμβασή σας, διότι το παράλογο πρέπει να σταματήσει εν τη γενέσει του.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις ενέργειές σας.
Αίτημα συμβιβαστικής επίλυσης της διαφοράς προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή:Να αφαιρέσει άμεσα το χαράτσι αυτό, διότι είναι παράλογο να πληρώνει κάποιος την εξυπηρέτηση σε μία παραγγελία. Υποτίθεται ότι ένα προϊόν, όταν πωλείται, περιλαμβάνει στο κόστος του, όλην την γραμμή παραγωγής και διακίνησής του, μέχρι την προμήθειά του στον πελάτη.
Έχετε απευθυνθεί στον προμηθευτή για την επίλυση της διαφοράς: ΟΧΙ
Τρόπος και χρόνος επικοινωνίας με τον προμηθευτή
4. ΠαρατηρήσειςΠρος το παρόν δεν έχω απευθυνθεί σε άλλη υπηρεσία, αλλά έχει γίνει ήδη μεγάλος ντόρος σε fora ατόμων που ασχολούνται με την τεχνολογία, όπως π.χ. στο Insomnia.gr
5. Επισυναπτόμενα Έγγραφα

@teogin, εκτός αν μου διέφυγε, στην οποία περίπτωση συγχωρέστε με, μήπως είχες κάποια απάντηση επί της ουσίας από τον Συνήγορο ή το eshop, πέραν της διαβίβασης της καταγγελίας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επρεπε να εχει λαβει απαντηση αν εστειλε την επιστολη στις 9/1/2023, βεβαια ο τροπος γραφης του ειναι πολυ λαικος, δεν ξερω αν εχει επισυναψει εικονες απο παραγγελιες ή να κανει αναφορα οτι πριν δεν υπηρχε κατι τετοιο ή εντελει τι ακριβως εξυπηρετει???
ας μας απαντησει ο φιλος @teogin αν τα δει τα μηνυματα εδω μεσα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/9/2024 στις 12:52 ΠΜ, l3ft3r1s είπε

@teogin, εκτός αν μου διέφυγε, στην οποία περίπτωση συγχωρέστε με, μήπως είχες κάποια απάντηση επί της ουσίας από τον Συνήγορο ή το eshop, πέραν της διαβίβασης της καταγγελίας?

Δυστυχώς, καμμία απάντηση επί τού θέματος.

Στις 5/9/2024 στις 4:09 ΜΜ, verylife78 είπε

επρεπε να εχει λαβει απαντηση αν εστειλε την επιστολη στις 9/1/2023, βεβαια ο τροπος γραφης του ειναι πολυ λαικος, δεν ξερω αν εχει επισυναψει εικονες απο παραγγελιες ή να κανει αναφορα οτι πριν δεν υπηρχε κατι τετοιο ή εντελει τι ακριβως εξυπηρετει???
ας μας απαντησει ο φιλος @teogin αν τα δει τα μηνυματα εδω μεσα..

Λαϊκός; Έπρεπε να γράψω λόγια επιστολή; 

Καταναλωτής είμαι. Δεν είμαι συγγραφέας! Ούτε δικηγόρος. 

Έστειλα και εικόνες screenshot!

Και δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος ότι δεν υπάρχει χρέωση στις παραγγελίες! Πουθενά στον πλανήτη Γη!

Εκτός, εάν το e-shop έγινε εστιατόριο και χρεώνει "κουβέρ", την γνωστή απάτη των εστιατορίων, ή των καφετεριών στο χέρι που παίρνεις ένα καφέ και η απόδειξη φτάνει τα δύο μέτρα, τόσο ο καφές, τόσο το ποτήρι, τόσο το καλαμάκι, τόσο το καπάκι, τόσο για το περιβάλλον, τόσο για την ψυχική οδύνη των περιβαλλοντολόγων και τόσο για μας που είμαστε @#!@€#@ και τα δεχόμαστε. 

Έχουμε δύναμη και δεν έχουμε πυγμή, ενότητα και καλά αντανακλαστικά.

Ακόμη και αυτές οι εύστοχες ερωτήσεις διατυπώθηκαν έπειτα από μήνες.

Καλημέρα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...