Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω το ίδιο Scooter και θέλω να αλλάξω μόνο το variator όπως κάνει ο άνθρωπος στο παρακάτω βίντεο. Το variator βγήκε από μόνο του οπότε έχω απλά να βιδώσω το καινούριο πίσω στη θέση του. Πώς γίνεται να κάνω τη δουλειά χωρίς μπουλονόκλειδο; Μπορώ να χρησιμοποιήσω ασύρματο τρυπάνι μέχρι κάποιο σημείο και μετά να τελειώσω τη δουλειά με καστάνια; Είναι ΟΚ να τοποθετήσω τον ιμάντα χωρίς να αποσυναρμολογήσω το διαφορικό; 

 

https://www.youtube.com/watch?v=wU_5gi1Lh0c

Επεξ/σία από Skylined
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το ζορι ειναι στο σφιξιμο του παξιμαδιου.πρεπει να κοντραρεις το γκρουπ του βαριεειτορ.λογικα στο βαθος εχει το γραναζι της μιζας που εχει διαμετρο οσο και το βαριεειτορ.με ενα ισιο φαρδυ και μακρυ  κατσαβιδι βαζεις κοντρα σε δυο δοντια του γραναζιου και στο αλουμινενιο πλαισιο που εχει γυρω απο το γραναζι,ωστε να μην μπορει να γυριζει το γραναζι ελευθερα.οταν το καταφερεις αυτο,μπορεις να σφιξεις  το παξιμαδι του βαριεειτορ το οποιο μεχρι ενα σημειο το εχεις ηδη βιδωμενο και περιμενει το καλο σφιξιμο.αν δεν το σφιξεις δυνατα και χαλαρωσει,θα παρατηρησεις θορυβο και αλλαγη στην αποδοση(δεν θα ανεβαζει ταχυτητα)...αν δεν επιληφθεις του θεματος και υπερχαλαρωσει η ξεβιδωθει εντελως το παξιμαδι,δεν θα εκκινει το οχημα και θα θελει σκουντημα ή φορτωμα....η αλλαγη του ιμαντα γινεται οταν εχεις βγαλει την μια πλευρα του βαριεειτορ.με το πισω διαφορικο δεν ασχολησε,το πολυ να ανοιξεις λιγο τον συμπλεκτη για να μπει ο ιμαντας λιγο πιο μεσα ωστε να μπορει να περασει στον απεναντι αξονα του βαριεειτορ .....και αφου θα βγαλεις το βαριεειτορ,ελεγξε-αλλαξε και τις μπιλιες που εχει απο την μεσα πλευρα.....

Επεξ/σία από dollyyy19
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ρίξω μια ματιά να δω πού είναι αυτό το γρανάζι. Σε φωτογραφία που είχα τραβήξει τις προάλλες χωρίς το variator δε το βλέπω, υπόψη ότι περιστρέφεται γι'αυτό φαίνεται λείο. Μπορώ να το σύρω μέχρι ένα μηχανικό αυτοκινήτων πέντε λεπτά μακρυά αλλά μήπως το σφίξει παραπάνω απ ότι πρέπει; 

tag2zc.jpg

Επεξ/σία από Skylined
Δημοσ.

μιας και δεν το γνωριζω το σκουτερ σου,αλλος τροπος ακινητοποιησης του αξονα,ειναι να βγαλεις το μπουζι και να βαλεις απο την τρυπα,ενα μακροστενο πανι(αφηνοντας εννοειτε ενα κοματι εκτός,για να μπορεις να το βγαλεις).βαζεις το πανι,και γυρνας το βαριεειτορ δεξιοστροφα  σιγαμα σιγαμα μεχρι να ακινητοποιηθει  και να μην γυρναει.σε αυτο το σημειο,πιανεις την καστανια και καργαρεις.μετα κανεις ελαφρα αριστεροστροφα το βαριεειτορ για να ελευθερωθει το πανι,και το βγαζεις εξω.............

  • Like 2
Δημοσ.

Συμφωνώ με τον από πάνω. Κάποιο χοντρό σχοινί (τριχιά) ίσως να είναι και καλύτερο.

Ο μηχανικός λογικά θα έχει torque wrench. Το variator λέγεται και clutch drive plate (δεν έχω ιδέα)? Αν ναι, εδώ λέει για ροπή 5-6 kg-m (49-58 N-m).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραίος. Το πάω στο μηχανικό αυτοκινήτου και του λέω τί ροπή χρειάζεται. Αυτό με το μπουζί και το πανί δεν το κατάλαβα. Ένας μηχανικός μοτοσυκλέτας που είναι και 15-20 λεπτά μακρυά λέει θέλει μια σαραντάρα για 5 λεπτά συνολική δουλειά βαριά δέκα, γιατί μου είπε ότι θα του πάρει μισή ώρα με 40 λεπτά.. Σκέφτομαι να πάω μέχρι εκεί και να του πώ "μάστορα, ένα σφίξιμο στο παξιμάδι πόσο πάει;"

Επεξ/σία από Skylined
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Skylined είπε

Μπορώ να το σύρω μέχρι ένα μηχανικό αυτοκινήτων πέντε λεπτά μακρυά αλλά μήπως το σφίξει παραπάνω απ ότι πρέπει; 

αυτος ειναι κ ο λογος που παρατησα τα συνεργεια... κανενας δεν σφιγει με ροπες του κατασκευαστη.

οντως ειναι ενα μισαωρο να λυσεις και να δεσεις την μεταδοση.

αν θελεις να κανεις τη δουλεια σου τωρα πηγαινε να στο σφιξουν. αν θελεις να το ανοιγεις καθε τοσο εσυ πρεπει να επενδυσεις σε ενα εργαλειο.

υπαρχουν πολλες εναλλακτικες ακομη κ αυτοσχεδιο εργαλειο για να συγκρατησει το βαριατορ. παντως μη βαλεις κοντρα στις φτερωτες γιατι σιγουρα θα σπασει το βαριατορ.

ενα αυτοσχεδιο εργαλειο

 

Επεξ/σία από bjj-p
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Skylined είπε

Έχω το ίδιο Scooter και θέλω να αλλάξω μόνο το variator όπως κάνει ο άνθρωπος στο παρακάτω βίντεο.

Καλύτερα εξαφάνισε το βίντεο.Διαβαζωντας τα σχόλια μερικοί βάλανε γράσο για να γλυστραει το Vario με αποτέλεσμα να πατινάρει το μηχανάκι.

Τέτοιες δουλειές γίνονται μόνο με εργαλεία για αυτή την δουλειά.Όπως του απο πάνω.

Στο eBay ή στα μεταχειρισμένα μπορεί να το βρεις με κάτω από εικοσαρικο.

Αλλιώς αυξάνεις την πιθανότητα να κάνεις κάποια ζημιά στο μηχανάκι σου.

Το να μπλοκάρεις το πιστόνι με πανιά και κατσαβίδια απλά ξέχασέ το.

Αν θες σώνει και καλά να σφίξεις το Vario με μια πενσα ή μικρό κάβουρα πιάσε την φτερωτή και σφίξε όσο σε παίρνει με την καστανια.Στην βίδα βαζεις απαραίτητα λιγο μεσαίο Locite να μην σου φύγει η βίδα.Κάτω απο την πενσα θα βαλεις εναν τακο να σηκωθει και να κρατάει κοντρα.Η φτερωτή επειδή είναι από αλουμίνιο ραγίζει σχετικά εύκολα να ξέρεις.Οποτε προσεκτικά.

Είναι μπακαλίστικη μέθοδος που φυσικά δεν την συστήνει κανείς,εχει ρίσκο,αλλά έτσι έκανα και εγώ παλιότερα χωρίς εργαλεία.

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...