Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους. Επειδή με έχει κουράσει βάλε κλειδί στη πόρτα, βγάλε παιδί απο το κάθισμα, ξαναπήγαινε στη πόρτα του οδηγού για να κλειδώσεις, σκέφτηκα την τοποθέτηση ενός τηλεχειρισμού κεντρικού κλειδώματος, όχι απαραίτητα συναγερμού. Με λίγο ψάξιμο μου φάνηκε ενδιαφέρον και φτηνός αυτός https://www.e-autoshop.gr/product/916/tima-kentrikoy-kleidomatos-me-2-tilexeiristiria-ke14-

 Ο οποίος έχει και κλείσιμο παραθύρων σαν έξτρα.

Πόσο εύκολο είναι να εγκατασταθεί κάτι τέτοιο; Τα χέρια μου γενικώς πιάνουν, αλλά δεν έχω ασχοληθεί με τις ηλεκτρικές κλειδαριές. Φαντάζομαι τοποθετείται στη πόρτα του οδηγού, αφού μόνο από εκεί κλειδώνουν όλες οι πόρτες, και μετά πως συνδέεται; Απο οτι είδα λίγο το σχεδιάγραμμα έχει θετική και αρνητική τάση για να κλειδώσει ξεκλειδώσει αντίστοιχα; Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; Παρακάτω είναι και το σχεδιάγραμμα.

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwipuMG_1OndAhXRaVAKHWZdB0YQjRx6BAgBEAU&url=http%3A%2F%2Fwww.ctd.gr%2Fproduct%2F31138%2Fproionta-eidi-aytokinitoy-esoteriko-aytokinitoy-aksesoyar-portas-kentriko-kleidoma-xoris-kleidi-keyless-entry-vertex-ke14-%2F&psig=AOvVaw1qLHwjOIDuGzKwgRyrTg0T&ust=1538635041755341

Και σχετικά με κλείσιμο των παραθύρων, στο jazz μόνο του οδηγού έχει αυτόματο κλείσιμο, του συνοδηγού γίνεται κρατώντας το διακόπτη. Εκεί απλά δίνει ρεύμα-εντολή για να κλείσουν και τα 2; Και πώς το ελέγχει ώστε να μην καούν;

Σε κατάστημα που ρώτησα μου ζήτησαν 60-80 ευρώ για αγορά και εγκατάσταση του δικού τους μηχανήματος (μπορεί να είναι και το ίδιο).

Επεξ/σία από zeys13
Δημοσ.

Για τα παράθυρα αφού δεν τα ανεβάζει κρατώντας πατημένο το κλειδί στον αφαλό θες μοντουλα παραθύρων . Χωρίς μοντουλα γίνεται σε vw , opel κτλ .

 

Αφού θα κάνεις την καλή καλύτερα βάλε συναγερμό μια και καλή . 

Το κόστος για τα εργατικά είναι 30-70€ συνήθως 

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση. Αρα τα παράθυρα τα ξεχνάμε. Βασικά δε βρίσκω το λόγο να βάλω συναγερμό θα φτάσει το 150 και δε θέλω-έχω να διαθέσω τόσα. Με το σχεδιάγραμα και τα καλώδια μπορείς να με βοηθήσεις; Στη κλειδαριά τι υπάρχει αυτή τη στιγμή; 3 καλώδια; Κλείδωμα ξεκλείδωμα γειωση; Προφανώς και δεν σου  ζητάω τα χρώματα, αλλά την ιδέα πως δουλεύει. Ποιά απο τις 4 συνδεσμολογίες χρησιμοποιώ;

vertex.png

Δημοσ.

Αν είναι αρνητικό το 1ο αριστερά (99% είναι αρνητικό) 

Πρέπει να βρεις μετά για το εγκεφαλικό ένα 12v για ρεύμα , μια γείωση κ μετά να συνδέσεις την οπλιση κ την αφόπλιση τα οποία θα τα βρεις με δοκιμαστικό 12βολτ κατσαβίδι θα πρέπει να δοκιμάσεις καλώδια κ παράλληλα από την κλειδαριά στην πόρτα να πατάς να κλειδώσει κ να ξεκλειδώσει μέχρι να βρεις το λαμπάκι για να καταλάβεις ποια είναι . Είναι κάπου στις φυσες κάτω από τις ασφάλειες βγάζεις το πορτακι των ασφαλειών και έχει και 2 βίδες για να βγει το πλαισιακι και να χεις χώρο να δουλέψεις .

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

 Σε ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες. Υπολόγιζα να ανοίξω τη πόρτα για να το δοκιμάσω, έχω πολύμετρο, συνδέω κανονικά τροφοδοσία στο main unit, γειώνω και τα κιτρινο, κιτρινο-μαυρο, και λογικά όταν πατάω να κλειδώσει θα μου δίνει ρεύμα το άσπρο-μαύρο, και για ξεκλείδωμα το άσπρο. Μετά θα πρέπει να ενώσω αυτά τα καλώδια στις αντίστοιχες εντολές που πάνε στο μοτερ. Σωστά δε τα λέω;

 

 

Απο που καταλαβαίνουμε αν είναι αρνητικό;;;;; Φαντάζομαι το λες λόγω εμπειρίας. Μήπως μου προτείνεις και κάποιο άλλο τηλεχειρισμό ή είναι οκ αυτός; Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι.

Δημοσ.

Δεν είμαι ηλεκτρολόγος έχω βάλει 3-4 συναγερμούς στα αμάξια μου κ φίλων . Έχω μικρή εμπειρια. Βρήκα το διάγραμμα . Ψάχνεις άσπρο πράσσινο κ άσπρο μπλε

 

SAA2E00000000000000EBAD12.PNG

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλημέρα τελικά πήρα άλλο απο αυτό  που σου έλεγα, https://www.ebay.com/itm/Universal-Car-2-Remote-Central-Kit-DT-Vehicle-System-Keyless-Entry-Door-Lock/372106950614?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Πήγα χτες να το τοποθετήσω, αλλά τζίφος τα μισά κατάφερα. Να πω για την ιστορία οτι το αμάξι έχει εγκατεστημένο συναγερμό που δεν λειτουργεί. Οπότε σκέφτηκα να το τοποθετήσω εκεί, αφού τροφοδοσία έχει και λογικά θα έχει και την καλωδίωση κλειδώματος. Πέρνω πολύμετρο και όντως βρίσκω 2 καλώδια (κίτρινο, κίτρινο-μαύρο), τα οποία έχουν τάση 12 volt συνέχεια. Πατώντας το κλείδωμα στη πόρτα χάνεται η τάση στο κίτρινο νομίζω όσο κρατάς το κουμπί, και αντίστοιχα χάνεται η τάση στο άλλο νομίζω όσο κρατάς το κουμπί να ξεκλειδώσει. Λογικά τα γειώνει, αυτό δε κάνει;;;;

Βάζω ρεύμα στο μηχανηματάκι όλα κομπλέ πατάω τηλεχειρισμό ακούω ρελέδες, βρίσκω και τις αντιστοιχίες του άσπρα-κίτρινα που ενώνει-βραχυκλώνει, βάζω το κίτρινο και κίτρινο- μαύρο στη γείωση, και τα άσπρο και ασπρο-μαύρο στα αντίστοιχα του παλιού συναγερμού. πατάω το ξεκλείδωμα όλα καλά ακούγεται κρακ η ασφάλεια, πατάω το κλείδωμα τζίφος...

Πατάω το διακόπτη του αυτοκινήτου και ούτε και αυτός κλειδώνει.... Κάναμε μαλακία λέω, τσεκάρω με κλειδί κλειδώνει κανονικά, πάλι καλά. τσεκάρω διακόπτη κλειδώματος με πολύμετρο και οι τάσεις στο παλιό συναγερμό χάνονται οπότε ο διακόπτης λειτουργεί κανονικά. Οπότε λέω τα έκλασε η ασφάλεια, βγάζω το κιτάκι, τα παρατάω μέσα στα νεύρα, και το αφήνω. Σήμερα το πρωί ο κεντρικός διακόπτης λειτουργεί κανονικά... ευτυχώς. Τώρα τι του έφταιξε χτες δε ξέρω.

Η λογικά πάντως δεν είναι οτι γειώνεις τα 2 καλώδια άσπρο-μπλέ άσπρο-πράσινο στο διακόπτη ή κίτρινο κίτρινο-μαυρο στο παλιό συναγερμό και κλειδώνει ξεκλειδώνει;;;

Δυστυχώς δεν έχω μαζί τις οδηγίες για το τηλεχειρισμό αλλά πάνω κάτω τα ίδια είναι όλα.

Έκανα κάτι λάθος;;;;

asfaleia.png

Δημοσ.
Στις 23/10/2018 στις 9:22 ΠΜ, zeys13 είπε

Καλημέρα τελικά πήρα άλλο απο αυτό  που σου έλεγα, https://www.ebay.com/itm/Universal-Car-2-Remote-Central-Kit-DT-Vehicle-System-Keyless-Entry-Door-Lock/372106950614?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Πήγα χτες να το τοποθετήσω, αλλά τζίφος τα μισά κατάφερα. Να πω για την ιστορία οτι το αμάξι έχει εγκατεστημένο συναγερμό που δεν λειτουργεί. Οπότε σκέφτηκα να το τοποθετήσω εκεί, αφού τροφοδοσία έχει και λογικά θα έχει και την καλωδίωση κλειδώματος. Πέρνω πολύμετρο και όντως βρίσκω 2 καλώδια (κίτρινο, κίτρινο-μαύρο), τα οποία έχουν τάση 12 volt συνέχεια. Πατώντας το κλείδωμα στη πόρτα χάνεται η τάση στο κίτρινο νομίζω όσο κρατάς το κουμπί, και αντίστοιχα χάνεται η τάση στο άλλο νομίζω όσο κρατάς το κουμπί να ξεκλειδώσει. Λογικά τα γειώνει, αυτό δε κάνει;;;;

Βάζω ρεύμα στο μηχανηματάκι όλα κομπλέ πατάω τηλεχειρισμό ακούω ρελέδες, βρίσκω και τις αντιστοιχίες του άσπρα-κίτρινα που ενώνει-βραχυκλώνει, βάζω το κίτρινο και κίτρινο- μαύρο στη γείωση, και τα άσπρο και ασπρο-μαύρο στα αντίστοιχα του παλιού συναγερμού. πατάω το ξεκλείδωμα όλα καλά ακούγεται κρακ η ασφάλεια, πατάω το κλείδωμα τζίφος...

Πατάω το διακόπτη του αυτοκινήτου και ούτε και αυτός κλειδώνει.... Κάναμε μαλακία λέω, τσεκάρω με κλειδί κλειδώνει κανονικά, πάλι καλά. τσεκάρω διακόπτη κλειδώματος με πολύμετρο και οι τάσεις στο παλιό συναγερμό χάνονται οπότε ο διακόπτης λειτουργεί κανονικά. Οπότε λέω τα έκλασε η ασφάλεια, βγάζω το κιτάκι, τα παρατάω μέσα στα νεύρα, και το αφήνω. Σήμερα το πρωί ο κεντρικός διακόπτης λειτουργεί κανονικά... ευτυχώς. Τώρα τι του έφταιξε χτες δε ξέρω.

Η λογικά πάντως δεν είναι οτι γειώνεις τα 2 καλώδια άσπρο-μπλέ άσπρο-πράσινο στο διακόπτη ή κίτρινο κίτρινο-μαυρο στο παλιό συναγερμό και κλειδώνει ξεκλειδώνει;;;

Δυστυχώς δεν έχω μαζί τις οδηγίες για το τηλεχειρισμό αλλά πάνω κάτω τα ίδια είναι όλα.

Έκανα κάτι λάθος;;;;

asfaleia.png

Σε ποιά περιοχή είσαι; Εάν σε ενδιαφέρει στείλε μου pm γνωρίζω συνεργείο που ασχολείται με Honda και γενικά το έχει με τα ηλεκτρολογικά. Να τον ρωτούσες μήπως μπορεί να σε εξυπηρετήσει;

Δημοσ.

Το έφτιαξα τελικά εχτές κάθισα και το ξαναέβαλα όπως ήταν και δούλεψε. Κάποιο κόλλημα έφαγε την πρώτη φορά. Ευχαριστώ πολύ πάντως.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...