Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το περιβάλλον; Αν και ξέρω ότι ο παππούς τα ανακυκλώνει σε βενζινάδικο  που τα διαχειρίζεται σωστά και ποτέ δεν τα πετάει όπου να ναι .

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γενικά, τα αυτοκίνητα παραγωγής μετά το 2000, αντέχουν πολλά περισσότερα χιλιόμετρα μέχρι να χρειαστεί να αλλάξουν λάδια!  Δες -αν θυμάσαι ή κράτησες τα κουτιά - τι λάδια έβαλες τελευταία και δες μετά στο ίντερνετ τις προδιαγραφές του κατασκευαστή τους (αν δεν τις γράφουν επάνω στο "τενεκεδάκι" του λαδιού.

Από το 2000 και μετά, τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν θύρα obd (συνήθως αριστερά και κάτω από το τιμόνι) και αυτή συνδέεται με τον εγκέφαλο του συνεργείου. έτσι γίνεται  εύκολα η ανίχνευση πολλών βλαβών. 

Επίσης τα αυτοκίνητα παραγωγής μετά το 2000 έχουν πολλούς αισθητήρες  ανίχνευσης βλαβών, στη μηχανή τους. Το κίτρινο μπορεί να είναι και βλάβη τπυ αισθητήρα αυτού καθ΄εαυτού (οπότε χρειάζεται μόνο αυτός αλλαγή!)

Αν λοιπόν  το αυτοκίνητό σου έχει  θύρα odb, ας το πηγαίνεις πρώτα να το δουν στον εγκέφαλο ενός συνεργείου που έχει τέτοιο μηχάνημα. Το πολύ να τους δώσεις κάτι , να πιουν έναν καφέ.  πωλούν και στο ίντερνετ, διάφορα τέτοια μπλιμπλιμπλίκια - ανάγνωσης odb... δεν ξέφω αν κάνουν δουλειά!

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, mechpanos είπε

 

Επίσης δεν παρεξηγώ αν κάποιος βγαίνει και λέει ότι λέω μπαρούφες...δικαίωμά του να το πιστεύει και να το λέει...γέρος άνθρωπος και παράξενος είναι θα τον παρεξηγήσουμε κιόλας :)

Του γέρου τα λόγια να τα ακούς. Τις κ............ να μην ακούς.:P

18 λεπτά πριν, vagos789 είπε

 

Τα συνθετικα εχουν πολυ μεγαλη αντοχη.

 

Ημισυνθετικά είναι τα 10/40 του lidl που βάζω και είναι επιλογή μου γιατί θέλω να τα αλλάζω συχνά και όχι στις 15 και 20.000 συνθετικά που λέει ο κατασκευαστής.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ρε μαστρο-Πάνο δεν αντιλέγω, ίσως και να ξέρεις τι είναι το ιξώδες, αλλά έτσι όπως το είχες γράψει είναι σαν να είχες μπερδέψει το ιξώδες με τις προδιαγραφές.

Τώρα το αν γράφει η δεν γράφει το site του lidl τις προδιαγραφές των λαδιών που πουλάει είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από αυτό που σχολίασα, δηλαδή την εντελώς fail δήλωση σου. Μάθε πρώτα τις προδιαγραφές, αλλιώς κάθε δήλωση σου μόνο σαν αστείο μπορεί να αντιμετωπιστεί.

Πάντως μια και βλέπω πως καίγεσαι να μάθεις, στη σελίδα του προϊόντος μπορείς να κάνεις μεγέθυνση της φωτογραφίας και να δεις τις προδιαγραφές του. Και κατά ινστιτούτων όπως ACEA/API, και κατά ομίλων κατασκευαστών όπως VW/ΜΒ.

Μάστρο-Joshua έχεις μάτι τελικά...δεν ήξερα να ξεστραβωθώ να ζουμάρω φουλ στην ετικέτα επειδή ο Γερμανός βαριόταν να βάλει μια υπάλληλο στο data entry να περάσει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Τέλος πάντων είναι κι αυτό μέρος του λόγου που τα δίνει 3€ το λίτρο ενώ εγώ το αγοράζω 10. Τέλος πάντων ας του την χαρίσω.

Λοιπόν η προδιαγραφή του είναι 502.00 και 505.00 σε VW. Που είναι καλό μεν για κάποια παλαιότερα μοντέλα αλλά όχι και τόσο καλό ώστε να μπει στα σύγχρονα TSI (μερικοί "έξυπνοι" βάζουνε 5-40 γιατί λέει η Ελλάδα έχει ζέστη και δεν σκέφτονται ότι στον κινητήρα μέσα το λάδι θα πιάσει 100 βαθμούς θερμοκρασία λειτουργίας οπότε τι να του πουν οι 40 βαθμοί θερμοκρασία περιβάλλοντος...τέλος πάντων) οπότε τέλος πάντων για TSI δεν κάνει.
https://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php

Έχει API SN/CF grade. To SN καλό είναι, το CF δεν θα το έλεγα (είναι για diesel).
https://www.oilspecifications.org/api_eolcs.php

Το Mobil δεν απευθύνεται σε Diesel και είναι και αυτό SN - για CF δεν αναφέρει.

Κατά ACEA είναι A3/B4 που είναι ΟΚ για light use και extended drain intervals. Το Mobil είναι ACEA C2-16, C3-26 όπου η σειρά C δηλώνεται ως CATALYST COMPATIBLE.

Τώρα τι να σου πω σε μερικά οχήματα λένε ότι αναφέρει στο manual ότι το λιπαντικό αν δεν είναι C3, χάνεις την εγγύηση. Τώρα τεχνικός αυτοκινήτων δεν είμαι, ούτε έχω κάνει διδακτορικό στα λιπαντικά, ότι διαβάζω βγάζω συμπεράσματα κι εγώ όπως εσείς. Το εργαστήριο καυσίμων και λιπαντικών του ΕΜΠ είναι σε άλλη σχολή, όχι στους Μηχανολόγους.

https://www.oilspecifications.org/acea.php

https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=35916&start=1350

 

Φιλιά άντε να το τελειώνουμε, το λιώσαμε το θέμα!

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Μάστρο-Joshua έχεις μάτι τελικά...δεν ήξερα να ξεστραβωθώ να ζουμάρω φουλ στην ετικέτα επειδή ο Γερμανός βαριόταν να βάλει μια υπάλληλο στο data entry να περάσει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Τέλος πάντων είναι κι αυτό μέρος του λόγου που τα δίνει 3€ το λίτρο ενώ εγώ το αγοράζω 10. Τέλος πάντων ας του την χαρίσω.

Λοιπόν η προδιαγραφή του είναι 502.00 και 505.00 σε VW. Που είναι καλό μεν για κάποια παλαιότερα μοντέλα αλλά όχι και τόσο καλό ώστε να μπει στα σύγχρονα TSI (μερικοί "έξυπνοι" βάζουνε 5-40 γιατί λέει η Ελλάδα έχει ζέστη και δεν σκέφτονται ότι στον κινητήρα μέσα το λάδι θα πιάσει 100 βαθμούς θερμοκρασία λειτουργίας οπότε τι να του πουν οι 40 βαθμοί θερμοκρασία περιβάλλοντος...τέλος πάντων) οπότε τέλος πάντων για TSI δεν κάνει.
https://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php

Έχει API SN/CF grade. To SN καλό είναι, το CF δεν θα το έλεγα (είναι για diesel).
https://www.oilspecifications.org/api_eolcs.php

Το Mobil δεν απευθύνεται σε Diesel και είναι και αυτό SN - για CF δεν αναφέρει.

Κατά ACEA είναι A3/B4 που είναι ΟΚ για light use και extended drain intervals. Το Mobil είναι ACEA C2-16, C3-26 όπου η σειρά C δηλώνεται ως CATALYST COMPATIBLE.

Τώρα τι να σου πω σε μερικά οχήματα λένε ότι αναφέρει στο manual ότι το λιπαντικό αν δεν είναι C3, χάνεις την εγγύηση. Τώρα τεχνικός αυτοκινήτων δεν είμαι, ούτε έχω κάνει διδακτορικό στα λιπαντικά, ότι διαβάζω βγάζω συμπεράσματα κι εγώ όπως εσείς. Το εργαστήριο καυσίμων και λιπαντικών του ΕΜΠ είναι σε άλλη σχολή, όχι στους Μηχανολόγους.

https://www.oilspecifications.org/acea.php

https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=35916&start=1350

Φιλιά άντε να το τελειώνουμε, το λιώσαμε το θέμα!

Εγώ πάλι από όσο ξέρω η VW απαιτεί προδιαγραφές 505.00 για τα TSI, οπότε μια χαρά κάνουν για αυτά, στις προδιαγραφές τουλάχιστον.

Επίσης το SN δεν είναι απλά καλό όπως γράφεις, είναι η ανώτερη κλίμακα που υπάρχει στις προδιαγραφές κατά API.

To Α3/Β4, που επίσης είναι η ανώτερη κλίμακα(τα Α5/Β5 δεν είναι ανώτερα, είναι απλώς long life) δεν είναι για light use όπως γράφεις, είναι για βενζινοκινητήρες υψηλής απόδοσης και πετρελαιοκινητήρες άμεσου ψεκασμού.

Για αυτό άσε τα συμπεράσματα, δεν το χεις, περιορίσου απλά στον έλεγχο αν οι προδιαγραφές του λαδιού καλύπτουν τις προδιαγραφές που απαιτεί ο κατασκευαστής.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα λιντλ ειναι της Penasol http://www.pennasol.com/products/motor-oils/pennasol-super-pace-sae-5w-40/

Το γιατι ειναι φτηνα?μιλαμε για τεραστιες παραγγελιες ή λαδι προηγουμενης φορμουλας.ακομη και στα καλα μπορει καθε χ χρονια να βγαινει καλυτερη φορμουλα(καλυτερες θερμοκρασίες κτλ) αλλα η ετικετα θα ναι η ιδια...

oil1_zpsertlv687.jpg~original

Αν ο κατασκευαστης του αυτοκ ειναι μεσα στις παραπανω προδιαγραφες ολα οκ.

Αλλιως υπαρχουν και τα aral full synthetic long life με 6ε.

Οποιος φοβαται τα μαιμου ebay -> levoil εχει και castrol edge pro που τα φωτιζεις με uv φως για να δεις γνησιοτητα.

 

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, mechpanos είπε

Πρώτα από όλα, τα 10χιλ. χιλιόμετρα είναι νορμάλ, δεν είναι καθόλου πολλά αν βάζεις λάδια της προκοπής (και όχι στυλ lidl).

Ο 1.5 χρόνος είναι παραπάνω από το ενδεδειγμένο, αλλά ΟΚ...λάδια να έχει μέσα και εντάξει μέχρι 1.5 χρόνο δεν θα πάθει τίποτα!

Το θέμα είναι, γιατί σου έβγαλε αντλία; Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο και γιατί αμάξι μιλάμε; Το άφηνες συχνά χωρίς βενζίνη ή να το κινείς με το λαμπάκι αναμένο;

Περαστικά και καλοτάξιδος!

Αυτο το στηρίζεις σε κάποιο βάσιμο επιχείρημα;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kage είπε

Τα λιντλ ειναι της Penasol http://www.pennasol.com/products/motor-oils/pennasol-super-pace-sae-5w-40/

Το γιατι ειναι φτηνο?μιλαμε για τεραστιες παραγγελιες ή λαδι προηγουμενων specs..ακομη και στα καλα μπορει καθε χ χρονια να βγαινει καλυτερη φορμουλα(καλυτερες θερμοκρασίες κτλ) αλλα η ετικετα θα ναι η ιδια...

oil1_zpsertlv687.jpg~original

Αν ο κατασκευαστης του αυτοκ ειναι μεσα στις παραπανω προδιαγραφες ολα οκ.

Αλλιως υπαρχουν και τα aral full synthetic long life με 6ε.

Οποιος φοβαται τα μαιμου ebay -> levoil εχει και castrol edge pro που τα φωτιζεις με uv φως για να δεις γνησιοτητα.

Οκ απλά πες μου ότι η φωτογραφία δεν είναι από την τρέχουσα προσφορά!!!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, masouras είπε

ξέρουμε την ποιότητα από τα συγκερκιμένα λάδια? βρίσκονται και σε προσφορά από σήμερα και δεν γνωρίζω αν αξίζουν

Πάντως γράφει για ποια αυτοκίνητα έχει τις προδιαγραφές αλλά δεν τα διακρινω.

Τα φουλ συνθετικά λάδια που τηρούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστη,αντέχουν άνετα και για 30.000χλμ,αν και καλό είναι να αλλάζονται κάθε 15 με 20.000.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Οκ απλά πες μου ότι η φωτογραφία δεν είναι από την τρέχουσα προσφορά!!!

Οχι απο αλλο φορουμ ειναι... δεν νομιζω να εχει πολλες σειρές απο λαδια στα λιντλ.το ιδιο θα ναι

Δεν τα χω δει καν τα λαδια απο κοντα

Επεξ/σία από kage
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

504 (β) και 507 (π) νομίζω θέλουν γενικά τα περισσότερα τελευταία VW. Και τώρα έχει μπει 508, 509

Επεξ/σία από NT1G
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Οκ απλά πες μου ότι η φωτογραφία δεν είναι από την τρέχουσα προσφορά!!!

Εδω απο την τρεχουσα προσφορα!

 

20181004_230051.jpg

20181004_230137.jpg

Παιδια ειναι καλα λαδια..! Απλα σε καινουργιο αυτοκινητο για ψυχολογικους λογους δεν τα βαζεις..

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Πάντως γράφει για ποια αυτοκίνητα έχει τις προδιαγραφές αλλά δεν τα διακρινω.

Τα φουλ συνθετικά λάδια που τηρούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστη,αντέχουν άνετα και για 30.000χλμ,αν και καλό είναι να αλλάζονται κάθε 15 με 20.000.

Ρε παιδια λετε δλδ 30.000χλμ με λαδια απο τα Lidl σε WV ειναι οκ ? 😵

εδω σε Ιαπωνικα και σου λεει ο κατασκευαστης ανα 10.000χλμ η 1 χρονο κτλ;

Δημοσ.
5 ώρες πριν, mechpanos είπε

Μάστρο-Joshua έχεις μάτι τελικά...δεν ήξερα να ξεστραβωθώ να ζουμάρω φουλ στην ετικέτα επειδή ο Γερμανός βαριόταν να βάλει μια υπάλληλο στο data entry να περάσει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Τέλος πάντων είναι κι αυτό μέρος του λόγου που τα δίνει 3€ το λίτρο ενώ εγώ το αγοράζω 10. Τέλος πάντων ας του την χαρίσω.

Λοιπόν η προδιαγραφή του είναι 502.00 και 505.00 σε VW. Που είναι καλό μεν για κάποια παλαιότερα μοντέλα αλλά όχι και τόσο καλό ώστε να μπει στα σύγχρονα TSI (μερικοί "έξυπνοι" βάζουνε 5-40 γιατί λέει η Ελλάδα έχει ζέστη και δεν σκέφτονται ότι στον κινητήρα μέσα το λάδι θα πιάσει 100 βαθμούς θερμοκρασία λειτουργίας οπότε τι να του πουν οι 40 βαθμοί θερμοκρασία περιβάλλοντος...τέλος πάντων) οπότε τέλος πάντων για TSI δεν κάνει.
https://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php

Έχει API SN/CF grade. To SN καλό είναι, το CF δεν θα το έλεγα (είναι για diesel).
https://www.oilspecifications.org/api_eolcs.php

Το Mobil δεν απευθύνεται σε Diesel και είναι και αυτό SN - για CF δεν αναφέρει.

Κατά ACEA είναι A3/B4 που είναι ΟΚ για light use και extended drain intervals. Το Mobil είναι ACEA C2-16, C3-26 όπου η σειρά C δηλώνεται ως CATALYST COMPATIBLE.

Τώρα τι να σου πω σε μερικά οχήματα λένε ότι αναφέρει στο manual ότι το λιπαντικό αν δεν είναι C3, χάνεις την εγγύηση. Τώρα τεχνικός αυτοκινήτων δεν είμαι, ούτε έχω κάνει διδακτορικό στα λιπαντικά, ότι διαβάζω βγάζω συμπεράσματα κι εγώ όπως εσείς. Το εργαστήριο καυσίμων και λιπαντικών του ΕΜΠ είναι σε άλλη σχολή, όχι στους Μηχανολόγους.

https://www.oilspecifications.org/acea.php

https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=35916&start=1350

Φιλιά άντε να το τελειώνουμε, το λιώσαμε το θέμα!

Απλα καμια σχεση.Εσυ νομιζεις οτι το 40 που λεει το λαδι σημαινει οτι ειναι για 40 βαθμους θερμοκρασια περιβαλλοντος?Και τα 10W60 πχ τι ειναι?Για αλλες χωρες που εχουν μεχρι και 60 βαθμους θερμοκρασια μαλλον.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...