Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λόγο αμέλειας χαζομάρας πείτε το όπως θέλετε το αμαξι δεν έχει κάνει σέρβις 1μιση χρόνο τώρα δηλαδή 10 χιλιάδες χμ πάνω κάτω. Σήμερα απλά δεν πήρε μπρος και εβγαλε την ένδειξη λαδιού. Αύριο πρωί πρωί στο μάστορα. Πείτε μου ότι μπορεί να την σκαπουλαρω φθηνά και δεν θα είναι τραγικά τα πράγματα γιατί το αμαξι είναι παλιό και δεν αξίζει μεγάλη επιδιόρθωση. 

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αφού δεν ξεκινάει η μηχανή πως λες οτι βγάζει την ένδειξη λαδιού?

Συνήθως από όσο ξέρω το λαμπάκι ένδειξης  χαμηλής πίεσης λαδιού θα παραμείνει αναμμένο αφού ξεκινήσει ο κινητήρας και αυτό σημαίνει ότι έχει χαμηλή πίεση λαδιού

Δημοσ.

Ό,τι και να σου πούμε εμείς δεν έχει και πολλή σημασία.

Απ' ότι κατάλαβα το κινούσες τόσο καιρό. Παρατήρησες αλλαγή στον ήχο λειτουργίας του μοτέρ ή κάτι άλλο;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Thaninho είπε

Λόγο αμέλειας χαζομάρας πείτε το όπως θέλετε το αμαξι δεν έχει κάνει σέρβις 1μιση χρόνο τώρα δηλαδή 10 χιλιάδες χμ πάνω κάτω. Σήμερα απλά δεν πήρε μπρος και εβγαλε την ένδειξη λαδιού. Αύριο πρωί πρωί στο μάστορα. Πείτε μου ότι μπορεί να την σκαπουλαρω φθηνά και δεν θα είναι τραγικά τα πράγματα γιατί το αμαξι είναι παλιό και δεν αξίζει μεγάλη επιδιόρθωση. 

Σταθμη λαδιου τσεκαρες; Μερικα αυτοκινητα ειναι οκ θεωριτικα με 10κ χωρις service. Ποστευω οτι ειναι κατι αλλο. Ο πατερας μου το αφηνε 35.000 χωρις και δεν εχει παθει κατι 15χρονια. Παρολα αυτα προσωπικα θεωρω οτι πρεπει να τηρουνται τα χρονοδιαγραμματα αλλα και γενικα θελει ελεγχο στα βασικα πχ λαδια υγρα ξυδια οπως λενε και τα μανουαλια

Επεξ/σία από ParhsG
Δημοσ.

Καλά δεν είναι και κάτι τραγικό τα 10 χιλιάδες χλμ χωρίς σέρβις, ούτε ο 1,5 χρόνος. Το πρόβλημα μπορεί να είναι άσχετο με το σέρβις δηλαδή, απλά μια βλάβη που ήταν να βγει. 

  • Like 8
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Thaninho είπε

Λόγο αμέλειας χαζομάρας πείτε το όπως θέλετε το αμαξι δεν έχει κάνει σέρβις 1μιση χρόνο τώρα δηλαδή 10 χιλιάδες χμ πάνω κάτω. Σήμερα απλά δεν πήρε μπρος και εβγαλε την ένδειξη λαδιού. Αύριο πρωί πρωί στο μάστορα. Πείτε μου ότι μπορεί να την σκαπουλαρω φθηνά και δεν θα είναι τραγικά τα πράγματα γιατί το αμαξι είναι παλιό και δεν αξίζει μεγάλη επιδιόρθωση. 

Μπορεί να τη σκαπουλάρεις φθηνά, δεν θα είναι τραγικά τα πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά όταν κάλεσα την οδική πήρε κανονικά μπρος( μου ήρθε να το βάλω φωτιά επι τόπου) πήγε με την μια για τυπικό σέρβις να φύγει αυτό αλλά γιατί δεν πήρε μπρος είναι ένα ερώτημα που ούτε ο μάστορας έδωσε απάντηση καθώς είπε δεν μπορώ να βάλω «βαθιά» τα χερια μου γιατί δουλεύει κανονικά. Μπαταρία έχει σχετικά καινούργια καλοκαίρι 17. 

Edit: όταν ήταν να το πάρω πίσω δεν πήρε. Αντλία βενζίνης λέει 135 και 90 το σέρβις. Φθηνά νομίζω την γλύτωσα. 

Επεξ/σία από Thaninho
Δημοσ.

Πρώτα από όλα, τα 10χιλ. χιλιόμετρα είναι νορμάλ, δεν είναι καθόλου πολλά αν βάζεις λάδια της προκοπής (και όχι στυλ lidl).

Ο 1.5 χρόνος είναι παραπάνω από το ενδεδειγμένο, αλλά ΟΚ...λάδια να έχει μέσα και εντάξει μέχρι 1.5 χρόνο δεν θα πάθει τίποτα!

Το θέμα είναι, γιατί σου έβγαλε αντλία; Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο και γιατί αμάξι μιλάμε; Το άφηνες συχνά χωρίς βενζίνη ή να το κινείς με το λαμπάκι αναμένο;

Περαστικά και καλοτάξιδος!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mechpanos είπε

Το θέμα είναι, γιατί σου έβγαλε αντλία; Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο και γιατί αμάξι μιλάμε; Το άφηνες συχνά χωρίς βενζίνη ή να το κινείς με το λαμπάκι αναμένο;

Περαστικά και καλοτάξιδος!

Πολύ μπουκωμένο φίλτρο βενζίνης, ή τόσο τελειωμένο που άφηνε να περνάνε τα πάντα πλέον.
Κακής ποιότητας βενζίνη με «πρόσθετα» από τον βενζινά.
Το πήγαινε συνεχώς με το λαμπάκι της βενζίνης αναμένο, συνέχεια δηλαδή με χαμηλή στάθμη βενζίνης με αποτέλεσμα να μην ψύχεται σωστά η αντλία αν είναι τοποθετημένη μέσα στο ντεπόζιτο και να παραδώσει πνεύμα. (group vag, συνηθισμένη βλάβη 😛
Κλπ κλπ κλπ...

Δημοσ.

αυτο δε  το καταλαβαινω... οταν χαλαει η αντλια βενζινης, καιγεται και δεν λειτουργει.. οταν μια λειτουργει μια δεν λειτουργει δεν εχει χαλασει..

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, bjj-p είπε

αυτο δε  το καταλαβαινω... οταν χαλαει η αντλια βενζινης, καιγεται και δεν λειτουργει.. οταν μια λειτουργει μια δεν λειτουργει δεν εχει χαλασει..

Εχει κινουμενο μερος μεσα οπου λυπαινεται απο τη βενζινη. Οταν το αφηνεις χωρις καυσιμο η κανει τα "δικα του" ο βενζινας, δεν ειναι επαρκης η λυπανση και εχει ως αποτελεσμα να "τρωγεται" εκει που κρατιεται και κινειται (ρουλεμαν/κουζινετα). Οταν γινει αυτο και αρχισει να εχει τζογους το μερος αυτο, κανει "γωνιες" που εχουν ως αποτελεσμα να κανουν την τρομπα να κολλαει. Οποτε οποτε ερχεται στα "ισα του" δουλευει.. 

Δημοσ.

Τι αμάξι είναι ;

Δές τη βαλβίδα πίεσης λαδιου.

Εφόσον αλλάξεις λάδια άλλαξε φίλτρο λαδιου μαζί και φίλτρο βενζίνης

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...