MoviemakerGr Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, LabrakisG1992 είπε Γιατί τα καμάρια μας εδώ στο Ελλαντα ζητούσαν αντικατάσταση χωρίς να έχουν όντως πρόβλημα και τσεπωνανε δεύτερο προϊόν το οποίο πουλούσαν. Οπότε και αυτοί είναι πλέον πιο επιφυλακτικοί. και είναι λογος αυτός καθε φορά για ολα τα παραπάνω ? Τι θα πει ειναι επιφυλακτικοί ? να παραλαμβάνουν το προϊόν και να το τσεκάρουν οπως κάνουν οι περισσότεροι στον κόσμο,και να μην ζητάνε video,φορολογικό μητρώο και τι έφαγες χθες το βράδυ,αν ειχε τζατζίκι το σουβλάκι etc. Το να μην παραλαμβάνουν τα ελαττωματικά προϊόντα ειναι δικη τους αποφαση αποκλειστικά δεν ρώτησαν κανέναν.. Επειδή είχα και εγώ δυσάρεστη εμπειρία και τους έστειλα να πάνε να... Αυτο που αποκόμισα είναι οτι τους έκανα το χατίρι τελικά, γιατι αυτο θέλουν προφανώς και αφετέρου το αντίθετο απο αυτο που γράφηκε παραπανω,οτι και καλα τα προϊόντα τους εχουν πρόβλημα στην Ελλαδα μονο,γιατι εχει βουίξει ο κοσμος για ροδελακια που τα φτηνουν σε 3 μηνες και κανουν το κορόιδο.. ξερουν παρα πολυ καλά ποια ειναι τα προβληματικά προϊόντα τους.. αρα από το να στο αλλάζουν συνεχώς, σε φέρνουν στο σημείο που έφεραν και εμένα και προσπαθησαν και τον TS προφανέστατα και καθάρισαν.. Τώρα αν κάποιοι θέλετε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα θα αλλάξετε γνώμη οταν έρθει η σειρά σας.. 3
mpokwsths Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 5 ώρες πριν, MoviemakerGr είπε Τι θα πει ειναι επιφυλακτικοί ? να παραλαμβάνουν το προϊόν και να το τσεκάρουν οπως κάνουν οι περισσότεροι στον κόσμο Ακριβώς αυτό.
chipakos Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2019 Στις 2/10/2018 στις 4:29 ΜΜ, mpokwsths είπε Πληκτρολόγιο Logitech G213 αγορασμένο Νοέμβριο 2016 από το EU Online Store της Logitech. Έχει αρχίσει να έχει προβλήματα στα πλήκτρα: Το R και το 3 θέλουν πολλές φορές πάτημα, δυνατό πάτημα ή άλλες φορές τα πατάς μία φορά και κάνουν double register. Έκανα registration κανονικά, άνοιξα ticket. Τράβηξα μάλιστα και βίντεο που κάπως φαίνεται το πρόβλημα και τους το έστειλα. Έχουμε κλείσει 1 μήνα και 5 ημέρες να ανταλλάσουμε e-mail και να με δουλεύουν. Στην αρχή μου έλεγαν δοκίμασε το ένα και κάνε το άλλο. Στη συνέχεια μου λένε να περιμένω να εξετάσουν το αίτημα μου. Μετά μου λένε το εξέτασαν και θα με ειδοποιήσουν. Τις τελευταίες 20 ημέρες με κοροϊδεύουν λέγοντας ότι έχει ανοίξει label στη UPS και θα επικοινωνήσει μαζί μου (η UPS) για να παραλάβει το παλιό για να μου φέρουν καινούριο. Αφού περίμενα 5-6 ημέρες τους κράζω λέγοντας ότι ακόμα να επικοινωνήσει μαζί μου η UPS. Μου λένε πάλι τα ίδια. Περιμένω άλλες 5 ημέρες ... τίποτα. Μετά μου στέλνουν e-mail λέγοντας ότι θα προωθήσουν το αίτημα σε ανώτερο τμήμα, κτλ κτλ. 🖐️🖐️🖐️ Αυτό είναι το καλό after-sales της Logitech; Να το βράσω... 🤬 Μάλλον το δικό σου χαλασμένο πληκτρολόγιο το πούλησαν σε εμένα πριν 2 ημέρες ανήμερα Χριστουγέννων με ελατωματικό το δεξί SHIFT .Μετά τα Χριστούγεννα θα μιλήσω τηλεφωνικά με Cosmodata να δω τι θα μου προτείνουν για την αντικατάστασή του. Τελικά απ΄ότι καταλαβαίνω είναι μούφα τα G213
FasTaker Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2020 Εγω παντως με την logitech το support μια φορα το χρεαιστηκα . Ολη η διαδικασια ηταν 3 μαιλ απο πλευρας μου και μου φερανε καινουργιο mouse -G500- σε 10 μερες στο σπιτι μου με courier.
filipN Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2020 - Όταν προ πολλών ετών απέδειξα στη Logitech, ότι το χαλασμένο mouse που η εγγύησή του είχε λήξει πριν ένα μήνα, ήταν για μεγάλο διάστημα αχρησιμοποίητο, το αντικατέστησαν αμέσως! Έστειλα Email με δύο αποδείξεις ως συνημμένα. (την απόδειξη αγοράς του χαλασμένου στην Ελλάδα και απόδειξη αγοράς του ίδιου και στην Ολλανδία σχεδόν ένα χρόνο μετά)
partblah1990 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2020 γενικα στην logitech ειναι πολυ δυσκοιλιοι με τις επιστροφες. Θα πρεπει πρωτα να κανεις claim a warranty file και έπειτα παρακολουθέις την εξέλιξη από τα requests
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα