christakos07 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, mpokwsths είπε Είναι για τα πανηγύρια οι τύποι. Εδώ και 1,5 μήνα μου λέγανε διάφορα άλλα και τώρα ξαφνικά δεν τους αρέσει ο σειριακός αριθμός. Ο οποίος εννοείται είναι legit και είναι καταχωρημένος στο δικό μου όνομα. Και τους έστειλα και την απόδειξη αγοράς. Κάνε κλήση στη logitech hellas, να δεις τι ακριβώς συμβαίνει. Με τα e-mail πλέον δε βγάζεις άκρη.
mpokwsths Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 9 ώρες πριν, mpokwsths είπε Επικοινώνησα σήμερα με την ελληνική υποστήριξη στο τηλ. 0080044146191 όπως είχε γράψει ένα άλλο παλικάρι. Εκεί πήρα τηλέφωνο και μου έστειλε σε e-mail μετά από μερικές ώρες αυτή τη μπούρδα.
BlueBlood7 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Στις 11/10/2018 στις 12:55 ΜΜ, mpokwsths είπε Είναι για τα πανηγύρια οι τύποι. Εδώ και 1,5 μήνα μου λέγανε διάφορα άλλα και τώρα ξαφνικά δεν τους αρέσει ο σειριακός αριθμός. Ο οποίος εννοείται είναι legit και είναι καταχωρημένος στο δικό μου όνομα. Και τους έστειλα και την απόδειξη αγοράς. Χειρότεροι και από σκρουτζομάγαζο.
sistah Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Εχεις κανει κατι περαιτερω? Ειναι δικο τους προβλημα (λογικα) και οφειλουν να το λυσουν, ας βρουν που εχει χρησιμοποιηθει και ας βγαλουν ακρη. Στην θεση σου θα εκανα "σαματα" και θα ανοιγα νεο ticket εξηγωντας την κατασταση. Παντως ωραια ορθογραφια ο representative...... Εμενα, μετα απο μερικες μερες αναμονης, μου στειλανε το replacement και το περιμενω την Παρασκευη.
Salvation81 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Στις 11/10/2018 στις 7:12 ΜΜ, mpokwsths είπε Εκεί πήρα τηλέφωνο και μου έστειλε σε e-mail μετά από μερικές ώρες αυτή τη μπούρδα. Παιζει να παρελαβες refurbished προιον η εστω καποιο που καποιος ειχε ανοιξει και επιστρεψει πχ την ιδια μερα και αρα ειχε δηλωσει τον σειριακο;
mpokwsths Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Έχουμε εξελίξεις. Σήμερα τελικά αποφάσισαν ότι τους αρέσει ο σειριακός αριθμός και μου έστειλαν αντικατάσταση. Αλλα στο tracking της UPS που μου έστειλαν έχει μόνο το ονοματεπώνυμο μου και Τ. Κ. Διεύθυνση δεν υπάρχει. Να δω αν θα παραλάβω τελικά... 1
sistah Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Επικοινωνησε με την UPS αμεσα να λυσεις το θεμα πρωτου φτασει Ελλαδα για να μην ταλαιπωρηθεις κι'αλλο.
petran91 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 11/10/2018 στις 10:04 ΠΜ, petran91 είπε Πάντως κι εγώ έχω καθυστέρηση για RMA από Logitech. Άνοιξα ticket στα αγγλικά τέλη Σεπτέμβρη. Ανταλλάξαμε e-mails, στις 10/1 μου είπαν το παρακάτω: "Your warranty request has been submitted and waiting for approval, kindly allow us up to 24 to 48 hours." Στις 5/10 έστειλα πάλι να δω τι γίνεται και μου απάντησαν στις 8/10 ότι "Let me inform you that we are still waiting for the approval of the replacement. Once this is approved, You will receive a tracking number from UPS." Ακόμα δεν έχω ενημέρωση. Δεν είναι βέβαια τόσο μεγάλο το διάστημα, αλλά υπάρχει μία σχετική καθυστέρηση. Εγώ πάντως ακόμα περιμένω... EDIT: Πριν 10 λεπτά μου ήρθε email ότι το replacement έγινε approved και ότι σύντομα θα λάβω tracking κτλ. Καθυστέρησε σχετικά αλλά πάλι καλά φαίνεται να προχωράει. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από petran91
mpokwsths Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Έχεις καιρό μπροστά σου... Εγώ παραλαμβάνω στις 24/10. Δηλαδή ακριβώς 2 μήνες από την ημερομηνία υποβολής του ticket. 😂😂😂
petran91 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Σήμερα μου έστειλαν tracking ότι η αντικατάσταση έφυγε από αυτούς με UPS. Εγώ τους είπα ότι το δεξί ηχείο δεν δουλεύει καθόλου οπότε περίμενα να μου στείλουν μόνο αυτό (Logitech z506). Προς έκπληξη μου μπήκα στο tracking και είδα ότι το πακέτο είναι 5.7kg. Όλα τα ηχεία μαζί καινούρια στη συσκευασία ζυγίζουν 5.3kg. Παίζει να μου έστειλαν καινούριο όλο το σετ ή απλά τα κιλά που λέει στο tracking δεν είναι ακριβή?
petran91 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε Μαλλον ολο το σετ σου στελνουν. Αν το στέλνουν όλο, χαλάλι η αναμονή. Θα επιβεβαιώσω εδώ μόλις παραλάβω, αλλά εκεί που με την αναμονή είχα σκεφτεί ότι δεν ξαναπαίρνω logitech, μόλις αναθεώρησα
mpokwsths Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2018 Εγώ παρέλαβα την αντικατάσταση πάντως. Τέλος καλό. Ακόμα όμως δεν έχω καταλάβει γιατί υπήρξε αυτή η σχεδόν δίμηνη καθυστέρηση-κοροϊδία.
BlueBlood7 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2018 Δες το και από την άλλη. Αν είχες να κάνεις με Ελληνομάγαζο θα έπαιρνε 2ετή καθυστέρηση-κοροϊδία.
LabrakisG1992 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 14 ώρες πριν, mpokwsths είπε Εγώ παρέλαβα την αντικατάσταση πάντως. Τέλος καλό. Ακόμα όμως δεν έχω καταλάβει γιατί υπήρξε αυτή η σχεδόν δίμηνη καθυστέρηση-κοροϊδία. Γιατί τα καμάρια μας εδώ στο Ελλαντα ζητούσαν αντικατάσταση χωρίς να έχουν όντως πρόβλημα και τσεπωνανε δεύτερο προϊόν το οποίο πουλούσαν. Οπότε και αυτοί είναι πλέον πιο επιφυλακτικοί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα