Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, mpokwsths είπε

Είναι για τα πανηγύρια οι τύποι.

Εδώ και 1,5 μήνα μου λέγανε διάφορα άλλα και τώρα ξαφνικά δεν τους αρέσει ο σειριακός αριθμός.

Ο οποίος εννοείται είναι legit και είναι καταχωρημένος στο δικό μου όνομα. Και τους έστειλα και την απόδειξη αγοράς.

logitech.png

Κάνε κλήση στη logitech hellas, να δεις τι ακριβώς συμβαίνει. Με τα e-mail πλέον δε βγάζεις άκρη.

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 ώρες πριν, mpokwsths είπε

Επικοινώνησα σήμερα με την ελληνική υποστήριξη στο τηλ. 0080044146191 όπως είχε γράψει ένα άλλο παλικάρι.

Εκεί πήρα τηλέφωνο και μου έστειλε σε e-mail μετά από μερικές ώρες αυτή τη μπούρδα.

Δημοσ.
Στις 11/10/2018 στις 12:55 ΜΜ, mpokwsths είπε

Είναι για τα πανηγύρια οι τύποι.

Εδώ και 1,5 μήνα μου λέγανε διάφορα άλλα και τώρα ξαφνικά δεν τους αρέσει ο σειριακός αριθμός.

Ο οποίος εννοείται είναι legit και είναι καταχωρημένος στο δικό μου όνομα. Και τους έστειλα και την απόδειξη αγοράς.

logitech.png

Χειρότεροι και από σκρουτζομάγαζο.

Δημοσ.

Εχεις κανει κατι περαιτερω?
Ειναι δικο τους προβλημα (λογικα) και οφειλουν να το λυσουν, ας βρουν που εχει χρησιμοποιηθει και ας βγαλουν ακρη.
Στην θεση σου θα εκανα "σαματα" και θα ανοιγα νεο ticket εξηγωντας την κατασταση. Παντως ωραια ορθογραφια ο representative......

Εμενα, μετα απο μερικες μερες αναμονης, μου στειλανε το replacement και το περιμενω την Παρασκευη.

 

Capture.PNG

Δημοσ.
Στις 11/10/2018 στις 7:12 ΜΜ, mpokwsths είπε

Εκεί πήρα τηλέφωνο και μου έστειλε σε e-mail μετά από μερικές ώρες αυτή τη μπούρδα.

Παιζει να παρελαβες refurbished προιον η εστω καποιο που καποιος ειχε ανοιξει και επιστρεψει πχ την ιδια μερα και αρα ειχε δηλωσει τον σειριακο;

Δημοσ.

Έχουμε εξελίξεις. 

Σήμερα τελικά αποφάσισαν ότι τους αρέσει ο σειριακός αριθμός και μου έστειλαν αντικατάσταση.

Αλλα στο tracking της UPS που μου έστειλαν έχει μόνο το ονοματεπώνυμο μου και Τ. Κ. 

Διεύθυνση δεν υπάρχει. Να δω αν θα παραλάβω τελικά... 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/10/2018 στις 10:04 ΠΜ, petran91 είπε

Πάντως κι εγώ έχω καθυστέρηση για RMA από Logitech.
Άνοιξα ticket στα αγγλικά τέλη Σεπτέμβρη. Ανταλλάξαμε e-mails, στις 10/1 μου είπαν το παρακάτω:
"Your warranty request has been submitted and waiting for approval, kindly allow us up to 24 to 48 hours."

Στις 5/10 έστειλα πάλι να δω τι γίνεται και μου απάντησαν στις 8/10 ότι 
"Let me inform you
that we are still waiting 
for the approval of
the replacement. Once
this is approved, You will receive
a tracking number from UPS."


Ακόμα δεν έχω ενημέρωση. Δεν είναι βέβαια τόσο μεγάλο το διάστημα, αλλά υπάρχει μία σχετική καθυστέρηση.


Εγώ πάντως ακόμα περιμένω...

EDIT: Πριν 10 λεπτά μου ήρθε email ότι το replacement έγινε approved και ότι σύντομα θα λάβω tracking κτλ. Καθυστέρησε σχετικά αλλά πάλι καλά φαίνεται να προχωράει.

Επεξ/σία από petran91
Δημοσ.

Έχεις καιρό μπροστά σου...

Εγώ παραλαμβάνω στις 24/10. Δηλαδή ακριβώς 2 μήνες από την ημερομηνία υποβολής του ticket. 😂😂😂

Δημοσ.

Σήμερα μου έστειλαν tracking ότι η αντικατάσταση έφυγε από αυτούς με UPS.

Εγώ τους είπα ότι το δεξί ηχείο δεν δουλεύει καθόλου οπότε περίμενα να μου στείλουν μόνο αυτό (Logitech z506).
Προς έκπληξη μου μπήκα στο tracking και είδα ότι το πακέτο είναι 5.7kg.
Όλα τα ηχεία μαζί καινούρια στη συσκευασία ζυγίζουν 5.3kg. Παίζει να μου έστειλαν καινούριο όλο το σετ ή απλά τα κιλά που λέει στο tracking δεν είναι ακριβή?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Μαλλον ολο το σετ σου στελνουν.


Αν το στέλνουν όλο, χαλάλι η αναμονή.
Θα επιβεβαιώσω εδώ μόλις παραλάβω, αλλά εκεί που με την αναμονή είχα σκεφτεί ότι δεν ξαναπαίρνω logitech, μόλις αναθεώρησα :D

Δημοσ.

Εγώ παρέλαβα την αντικατάσταση πάντως.

Τέλος καλό.

Ακόμα όμως δεν έχω καταλάβει γιατί υπήρξε αυτή η σχεδόν δίμηνη καθυστέρηση-κοροϊδία.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, mpokwsths είπε

Εγώ παρέλαβα την αντικατάσταση πάντως.

Τέλος καλό.

Ακόμα όμως δεν έχω καταλάβει γιατί υπήρξε αυτή η σχεδόν δίμηνη καθυστέρηση-κοροϊδία.

Γιατί τα καμάρια μας εδώ στο Ελλαντα ζητούσαν αντικατάσταση χωρίς να έχουν όντως πρόβλημα και τσεπωνανε δεύτερο προϊόν το οποίο πουλούσαν. Οπότε και αυτοί είναι πλέον πιο επιφυλακτικοί. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...