mpokwsths Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, sistah είπε Πιο γρηγορο ξεμπερδεμα απο 3 emails και σε 7 μερες στο σπιτι σου με UPS δεν ξερω αν υπαρχει. Συγνωμη κιολας..... Βρίσκομαι στις 40 ημέρες χωρίς εξυπηρέτηση. Τελευταία απάντηση (χθες): Η παραλαβή του προϊόντος έχει κανονιστεί. Μόλις παραλάβουμε το παλιό προϊόν θα αποσταλεί το νέο σας προϊόν στη πόρτα σας, Συγνώμη για την καθυστέρηση ,αλλά έπρεπε πρώτα να παραληφθεί το παλιό προϊόν. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας. Ενημερώστε μας όταν λάβετε το προϊόν σας. Ότι ακριβώς μου έλεγαν και πριν από 20 ημέρες ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ "ΚΑΝΕΙ ΝΕΡΑ", ΤΙ ΕΙΝΑΙ; Τι με ενδιαφέρει σαν πρόσωπο ότι έχουν βάλει την Ελλάδα σε μαύρη λίστα στο θέμα του RMA. Ας κλείσουν τελείως το online store τους για το αγοραστικό κοινό της Ελλάδας αν είναι έτσι. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχω 4 Logitech προιόντα (G213, G610, G203, G410). Είχα σε υπόληψη τη Logitech. Ποτέ ξανά. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2018 από mpokwsths
sistah Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Προφανως το γρηγορο ξεμπερδεμα δεν παει σε σενα που επεσες σε περιπτωση.. Το quote παει σε αλλο ατομο και κακως το τσιμπας για να δικαιολογησεις τον "γολγοθα σου". Περα απο αυτο, η logitech φημιζεται για το καλο support της αλλα παντα θα υπαρχουν προβληματα και κακες εμπειριες και ειναι λογικο. Εγω την Τεταρτη εστειλα mail και σημερα εγινε approve για αποστολη νεου.......Σε παλιοτερη αποστολη στειλανε νεοτερο μοντελο και πολυ πιο ακριβο απο αυτο που ειχα. Τα περι "ποτε ξανα" ειναι καραμελιτσες του insomnia που σκοπο εχουν να δωσουν εναν drama tone. Ειναι σαν να πας για RMA στην corsair και λογο του οτι σου εκατσε προβλημα με το ticket σου, να βγαινεις μετα και να λες "ποτε ξανα". Που η corsair για οσους δεν ξερουν εχει αριστο after sales σε σημειο που καποιος εσπασε καταλαθος το tempered glass απο το case του και του εστειλαν δωρεαν αλλο. Τα διαδιδουμε εδω μεσα και βγαινει ο κουτοπονηρος ο ελληναρας που θελει να βγαλει κανα ψιλο για να βγαλει τα τσιγαρα της εβδομαδας και τα κανει abuse. Ετσι εγινε και με ενα site στην Αγγλια που εστελνε τζαμπα Ελλαδα αλλα και με το Amazon. Μας ειχαν στην μαυρη λιστα. Φροντισε μονο, αν θες να φανεις χρησιμος, να στειλεις ενα feedback στην εταιρια οταν τελειωσει το θεμα. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2018 από sistah 5
mpokwsths Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Έλα ρε συ μεγάλε που θα ορίσεις και την κριτική που θα ασκούμε στην κάθε εταιρία. Ο καθένας γράφει τις εμπειρίες του. Η δική μου μοναδική εμπειρία με τη Logitech είναι κακή. Είχα ακούσει και εγώ ότι έχει καλό support αλλά 40 ημέρες τώρα βλέπω τα εντελώς αντίθετα. Αν κάτι αλλάξει θα υπάρξει και η αντίστοιχη ενημέρωση. Επίσης, το παρακάτω τμήμα της απάντηση σου αποτελεί μνημείο παραπληροφόρησης: 51 λεπτά πριν, sistah είπε Ετσι εγινε και με ενα site στην Αγγλια που εστελνε τζαμπα Ελλαδα αλλα και με το Amazon. Μας ειχαν στην μαυρη λιστα. Δεν έγινε καθόλου έτσι με το Amazon. Αφαίρεσε ταυτόχρονα τα δωρεάν μεταφορικά για Ελλάδα και 6-7 χώρες ακόμα (υποθέτω στο βωμό του κέρδους) και όχι γιατί μας έβαλε σε μαύρη λίστα. Το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και σε πολλές άλλες περιπτώσεις και να θεωρούν -αυθαίρετα- κάποιοι ότι "οι Ελληνάρες κάνουν abuse την εγγύηση" οπότε μας βάζουν σε black list. Οπότε αν θες εσύ να φανείς χρήσιμος, φρόντισε να μην παραπληροφορείς. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2018 από mpokwsths
Fulgore Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και ομως εχει δικιο η Sistah,οχι για την Logitech αλλα γενικα. Εχει πεσει τρελο abuse στο support των εταιρειων στην Ελλαδα. Εγω 2φορες που χρειαστηκε να μιλησω μαζι τους(η αγορα ειχε γινει βεβαια απο Plaisio)και ενω μου ειπαν οτι μπορουν να με βοηθησουν μονο στο κομματι του software(λογικο)το 2016 αν υπαρχει θεμα και να απευθυνθω στον πωλητη που εγινε η αγορα,μου εδωσαν παρολα αυτα γραπτη εγγυηση για αλλαγη ενω το Πλαισιο μου εκανε νερα στην αλλαγη(κατα τα αλλα εγγυηση Πλαισιο ....).Το 2016 ολα αυτα. Πιθανως κιολας γιαυτο το λογο η εταιρεια να μειωσε την εγγυηση απο 3 χρονια που ειχε παλια στα 2 σημερα. Αυτο ειναι και το ζουμι εδω,οτι η αγορα εγινε κατευθειαν απο Logitech και οχι απο καποιο αλλο πωλητη. Αρα δεν ειναι λογικο πρωτα να παρουν το χαλασμενο να δουν αν οντως εχει προβλημα ή δεν το εριξε πχ ο αλλος στην τουαλετα(λεμε τωρα)και μετα να στειλουν αλλο? Το γιατι εχει παρει τοσες μερες δεν το γνωριζω βεβαια μιας και δεν εχω αγορασει ποτε απο το store τους. Και οντως αυτα τα ''ποτε ξανα logitech''μου φαινονται και εμενα αστεια. Το να εγραφες πχ ''ποτε ξανα απο το online store ''να το καταλαβω οπως ειπε ο συμφορουμιτης πιο πισω. Αλλα στα περιφερειακα η logitech/corsair εχουν με διαφορα το καλυτερο support. Ψαξε βρες αγαπητε το θεμα του συμφορουμιτη που ειχε αγορασει το Razer Ouroboros και ηταν 2.5-3μηνες χωρις ποντικι και μετα πες μου αυτα τα ''ποτε ξανα Logitech''ποσο ισχυουν.... 17 ώρες πριν, ADHD είπε Να πω την αληθεια βαρεθηκα να τους απαντησω και μαλλον θα φαω τη χασούρα, αλλα τουλαχιστον εμαθα κατι, δεν ξαναμπλεκω με το support τους μονο απο amazon πλεον οπου οι επιστροφες ειναι πανευκολες. Σωστος και εν μερη σε καλυπτει πλεον το amazon μιας και η εγγυηση μειωθηκε απο τα 3 χρονια στα 2,αλλιως αν αγοραζες πιο παλια απο amazon τον 3ο χρονο παλι θα επρεπε να μιλησεις με αυτους,μιας και το amazon καλυπτει μονο τα 2 πρωτα χρονια Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2018 από Fulgore 2
sistah Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 25 minutes ago, mpokwsths said: Επίσης, το παρακάτω τμήμα της απάντηση σου αποτελεί μνημείο παραπληροφόρησης: Δεν έγινε καθόλου έτσι με το Amazon. Αφαίρεσε ταυτόχρονα τα δωρεάν μεταφορικά για Ελλάδα και 6-7 χώρες ακόμα (υποθέτω στο βωμό του κέρδους) και όχι γιατί μας έβαλε σε μαύρη λίστα. Το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και σε πολλές άλλες περιπτώσεις και να θεωρούν -αυθαίρετα- κάποιοι ότι "οι Ελληνάρες κάνουν abuse την εγγύηση" οπότε μας βάζουν σε black list. Οπότε αν θες εσύ να φανείς χρήσιμος, φρόντισε να μην παραπληροφορείς. Τα περι Amazon οντως περιλαμβαναν χωρες της Nοτιας Ευρωπης (ομολογω οτι τις ειχα ξεχασει) αλλα εκατσε πολυ αρμονικα με το play.com για να μην λαβω υποψιν οτι επαιξε τον ρολο του. 8 minutes ago, Fulgore said: Εγω 2φορες που χρειαστηκε να μιλησω μαζι τους(η αγορα ειχε γινει βεβαια απο Plaisio)και ενω μου ειπαν οτι μπορουν να με βοηθησουν μονο στο κομματι του software(λογικο)το 2016 αν υπαρχει θεμα και να απευθυνθω στον πωλητη που εγινε η αγορα,μου εδωσαν παρολα αυτα γραπτη εγγυηση για αλλαγη ενω το Πλαισιο μου εκανε νερα στην αλλαγη(κατα τα αλλα εγγυηση Πλαισιο ....).Το 2016 ολα αυτα. Kαπου στο '13-'14 ειχα παρει mouse απο τοπικο μαγαζι σε ταξιδι μου στο εξωτερικο και στο support της Logitech ζητησαν μονο μερικες φωτο για επαληθευση. Το τωρινο mouse το πηρα απο amazon και ενω ειναι και αυτη αριστη εταιρια, προτιμω να ασχοληθω με μερικα emails απο το να το στειλω πισω στην amazon και μετα να στειλουν αλλο. Οσον αφορα την Razer, ηθελα να αναφερω ακριβως το ιδιο αλλα κινδυνευω να φανω οτι εχω μετοχες στην Logitech.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Ντάξει απηύδησε ο συμφορουμίτης και λογικό είναι, ειδικά όταν έχεις ακουστά για το τρομερό support της logitech. Εξωτερικά ίσως να φαίνεται υπερβολικός, αλλά το 95% των ανθρώπων που θα το περνούσαν αυτό έτσι θα ένιωθε. Και εγώ είμαι υποστηριχτής των logitech περιφερειακών και όταν διαβάζω κάτι αρνητικό από κάποιον άκυρο στο internet δυσκολεύομαι να πειστώ ότι δεν έχει κάποιο λάκκο η φάβα. Ωστόσο όταν το βλέπω από κάποιον πολύ ενεργό και γνώστη που συμμετέχουμε σε ένα κλειστό community, με κάνει να καταλαβαίνω ότι ώρες ώρες γίνομαι fanboy και εθελοτυφλώ. Καμία εταιρία δεν είναι φίλος μας και καμία δεν μας βάζει πάνω από το κέρδος της, ακόμα και τις φορές που πάει να το περάσει κάπως έτσι. 3 1
sistah Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και καλα εκανε, σαφως ο χρονος ειναι μεγαλος και φαινεται πως κατι εχει παει στραβα απλα μερικα πραγματα ειναι υπερβολες κατα την αποψη μου. Παντως κραταω μικρο καλαθι στο πως διαχειριζεται ο καθενας το αιτημα του και τι πλεονεκτηματα πετυχαινει, ειδικα εκεινοι που μπαινουν στον κοπο να τα γραψουν στα ελληνικα κατι το οποιο σιγουρα τους τραβαει πισω. Ευχομαι να του λυθει συντομα. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2018 από sistah
mpokwsths Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Στα αγγλικά άνοιξα το ticket όπως και στα αγγλικά απαντούσα στα πρώτα e-mails. Σε όλα όμως μου απαντούσαν στα ελληνικά. Αγγλικά εγώ, ελληνικά αυτοί. Τι να τους κάνω...
rofl Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 2/10/2018 στις 4:29 ΜΜ, mpokwsths είπε Πληκτρολόγιο Logitech G213 αγορασμένο Νοέμβριο 2016 από το EU Online Store της Logitech. Έχει αρχίσει να έχει προβλήματα στα πλήκτρα: Το R και το 3 θέλουν πολλές φορές πάτημα, δυνατό πάτημα ή άλλες φορές τα πατάς μία φορά και κάνουν double register. κι εγω παρελαβα χθες τα keycaps για το γνωστο g610😋 ανοιξα ticket στις αρχες σεπτεμβρη. καθυστερηση ok, 2-3 ακυρα mail ,ξαναστειλε στοιχεια αποδειξη κτλ που τα ειχα βαλει στο αρχικο ticket, το φαγαμε τον μηνα, αλλα ok κυριοι αλλαγη no questions asked αποστολη με tracking num απο ολανδια και εκτιμωμενη σημερα. αλλα ναι τα 3-4 mail τους μπακαλικο κανονικο, θα μπορουσε να ειχε λυθει με το ticket αντε και βαρια ενα mail αποκορυφωμα η πρωτη απαντηση μετα μια βδομαδα Spoiler We apologize for not getting back to you promptly regarding your mouse inquiry. Unfortunately, we are experiencing higher than average contact volume at this time. To reduce your wait time, please see the steps below for resolving the most common issues: • Button or Key Control issues http://support.logitech.com/en_us/article/Troubleshoot-keyboard-buttons-and-key-issues • Connection Issues http://support.logitech.com/en_us/article/Troubleshoot-keyboard-connection-issues • Power or Charging Issues http://support.logitech.com/en_us/article/Troubleshoot-keyboard-power-and-charging-issues The links will take you to a dedicated help page with easy-to-follow troubleshooting steps. If these steps resolve your issue, or if you've already resolved the problem yourself, then you do not need to do anything else — your case will automatically close after 48 hours. If your problem has not been resolved, or if you are experiencing an issue not listed, please reply to this email and provide the following information: • Any troubleshooting steps that you have tried, and the result • Serial Number (S/N) or Product Number (PID) of your device • The operating system that you are using • Where you purchased the device • A phone number where we can reach you Providing this information will help us to better address your issue. We do value you as a Logitech customer and thank you for your loyalty. -- και για την ιστορια το πλαισιο με γειωσε, οτι και καλα δεν καλυπτεται ως φυσιολογικη φθορα Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2018 από rofl
mpokwsths Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δεν έχω ανάγκη το πληκτρολόγιο (μαλακία πληκτρολόγιο ωστόσο 😀 ). Έχω άλλα 4-5. Η κοροϊδία με νευριάζει. Να δω πως θα αντιδρούσαν οι περισσότεροι εδώ μέσα όταν θα είχαν λάβει από το "support" της εταιρίας 3 φορές μέσα σε ένα μήνα το e-mail: Το E-Label έχει δημιουργηθεί σύντομα η UPS θα έρθει σε επαφή μαζί σας ώστε να παραλάβει το προϊόν σας. Και βέβαια καμία UPS δεν έρχεται σε καμία επαφή με κανέναν...
sistah Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι να στο γυρισουν στα ελληνικα... Καπου χαθηκε η μπαλα εντελως.
mpokwsths Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Επικοινώνησα σήμερα με την ελληνική υποστήριξη στο τηλ. 0080044146191 όπως είχε γράψει ένα άλλο παλικάρι. Η (Ελληνίδα) κοπέλα με την οποία μίλησα έπεσε από τα σύννεφα όταν είδε ότι 1,5 μήνα τώρα έχω ανοικτή υπόθεση. Το απέδωσε σε κάποια νέα υπάλληλο και σε κάποιο μπέρδεμα με τη UPS (από μέρους μου κανένα πάντως, παραλαμβάνω συχνά από UPS). Είπε ότι θα αναλάβει το θέμα προσωπικά. Θα ενημερώσω εκ νέου αν βγει άκρη.
petran91 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάντως κι εγώ έχω καθυστέρηση για RMA από Logitech. Άνοιξα ticket στα αγγλικά τέλη Σεπτέμβρη. Ανταλλάξαμε e-mails, στις 10/1 μου είπαν το παρακάτω: "Your warranty request has been submitted and waiting for approval, kindly allow us up to 24 to 48 hours." Στις 5/10 έστειλα πάλι να δω τι γίνεται και μου απάντησαν στις 8/10 ότι "Let me inform you that we are still waiting for the approval of the replacement. Once this is approved, You will receive a tracking number from UPS." Ακόμα δεν έχω ενημέρωση. Δεν είναι βέβαια τόσο μεγάλο το διάστημα, αλλά υπάρχει μία σχετική καθυστέρηση. Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2018 από petran91
SaFiS Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Εγώ από την άλλη, είχα την καλύτερη εμπειρία EVER!!! https://www.insomnia.gr/forums/topic/645981-logitech-best-customer-support-ever/
mpokwsths Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2018 Είναι για τα πανηγύρια οι τύποι. Εδώ και 1,5 μήνα μου λέγανε διάφορα άλλα και τώρα ξαφνικά δεν τους αρέσει ο σειριακός αριθμός. Ο οποίος εννοείται είναι legit και είναι καταχωρημένος στο δικό μου όνομα. Και τους έστειλα και την απόδειξη αγοράς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα