Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mitskitsamal είπε

Τι να πω μπορει να ειναι fake news. 

Είναι άγνοια του κανονισμού και λάθος συμπεράσματος του συγγραφέα.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Είναι άγνοια του κανονισμού και λάθος συμπεράσματος του συγγραφέα.

Δεν αντιλεγω, απλα θεωρω οτι θα εκανε καλυτερο τον ανταγωνισμο στην εταιριες τηλεφωνιας.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να γίνει αυτό. Είναι ευρωπαϊκός κανονισμός και ισχύει σε όλη την ΕΕ. Απλά ενσωματώθηκε τώρα πλήρως σε 2 κανονισμούς της ΕΕΤΤ (Γενικών Αδειών και Φορητότητας), αντί να ψάχνουμε στο σύνολο των νόμων. Και μάλιστα με την βούλα του Συνήγορου του Κασταναλωτή, που πρότεινε κάποιες συγκεκριμένες διαδικασίες.

Δημοσ.

Εϊναι πολύ συγκεκριμένο αυτό που γράφει η ανακοίνωση:

" Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε  σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. "

Τα περισσότερα συμβόλαια δεν είναι αορίστου, είναι 18 μηνα και 24 μηνα.

  • Like 1
Δημοσ.

Απο τα dikaiologitika.gr καταλαβαινω(ουμε) οτι,

  • Αν σε 2 ημερες δεν διορθωθει η γραμμη πρεπει να σου πιστωσουν λεφτα.
  • Τα τελη συνδεσης ειναι στα αοριστου. ΠΟΥ ετσι και αλλιως ΔΕΝ υπηρχε. Αν ησουν σε ελευθερο συμβολαιο με ΟΤΕ, Forthnet (αλλες εταιριες δεν ονομαζω, δεν αξιζουν) πληρωνες παραπανω απο οτι αν ησουν σε συμβολαιο 12-18-24 μηνες. Αυτο δεν αλλαζει.

ΔΕΝ λεει πουθενα οτι αν εχεις 24μηνο συβλολαιο στη Wind  μπορεις να λυσεις το προβλημα σου με το να διακόψεις το συμβολαιο χωρις χρεωση-καμπανα-.

 

Με λιγα λογια.

Το τελος μεταφορας παραμενει.

Η κακη ποιοτητα internet παραμενει.

Οσοι εκαναν για 24 μηνες συμβολαιο vdsl με εταιριες σοβαρες παραμενουν στην εταιρια και ας πιανουν 2 mbps.

 

 

Δημοσ.

Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών από οποιοδήποτε δίκτυο:   
Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση, τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Η γραμμή πρέπει να λειτουργεί τουλάχιστον 16 ώρες το εικοσιτετράωρο, από Δευτέρα έως και Σάββατο. 

 

Το παραπάνω ισχύει ή ΘΑ ισχύσει; Που παίρνεις τηλέφωνο τα καθίκια και σε ξεροσταλιάζουν στη γραμμή αναμονής και σε χρεώνουν ανά κλήση και εαν πάρεις σε 5 ψήφιο έχει τρελές χρεώσεις από όπου και να πάρεις...

Δημοσ.

Ρώτησα σήμερα σε παροχη σταθερης-ιντερνετ-τηλεορασης και επιβεβαιωνω τα λογια προλαλήσαντα , οτι σε συμβολαια ορισμενου χρονου (πχ 12μηνα,24μηνα) δεν ισχύει αυτό. Με επιφυλαξη παντα για την αξιοπιστια της υπαλληλου ααχαχ 😎

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

.

logo_gr.png

.

EDIT:  Διευκρινίσεις δίνει η ΕΕΤΤ για το τι δικαιούστε αν προχωρήσετε σε διακοπή της σύμβασης για κινητά και σταθερά.

Το… ζουμί της υπόθεσης κι αυτό που «έμενε» ως ιδέα, ήταν πως μπορείτε… ελεύθερα να κάνετε διακοπή είτε σε σταθερά είτε σε κινητά, χωρίς χρεώσεις και… περαιτέρω εξηγήσεις. Ωστόσο κάτι τέτοιο ΔΕΝ ισχύει. Και ακριβώς για να αποφευχθούν τυχόν παρεξηγήσεις, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, ανακοίνωσε σχετικές διευκρινήσεις για την διακοπή σε σταθερά και κινητά.

- Ποια είναι η μεγάλη διαφορά για το τέλος διακοπής που ορίζει αν θα πληρώσετε ή όχι.

- Οι συμβάσεις ορισμένου και αορίστου χρόνου και πώς αυτές ορίζονται. 

- Αναλυτικά παραδείγματα για να μην βρεθείτε προ... δυσάρεστων εκπλήξεων.

.

exclamation.gif Διευκρινίσεις σχετικά με το τέλος διακοπής/καταγγελίας σύμβασης.

3 Οκτωβρίου 2018 

Διευκρινίζεται ότι η υποχρέωση των παρόχων να μην επιβάλουν τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής  /καταγγελίας  σύμβασης (σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας) δεν αφορά σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου, αλλά μόνο συμβάσεις αορίστου χρόνου και συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας, όπως αναφέρεται και στο σχετικό δελτίο τύπου της ΕΕΤΤ (01/10/18): «Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας.» 

Στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ο συνδρομητής δεσμεύεται να παραμείνει στον πάροχό του για συγκεκριμένο διάστημα (π.χ. 12, 18 ή 24 μήνες). Συνεπώς, σε περίπτωση που διακόψει ή καταγγείλει τη σύμβαση πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου, ο πάροχος έχει δικαίωμα να επιβάλει το τέλος διακοπής/καταγγελίας. Σημειώνεται ότι, από την 1η Οκτωβρίου 2018, το συγκεκριμένο τέλος πρέπει να αναγράφεται, με σαφήνεια, στην πρώτη σελίδα όλων των συμβάσεων που συνάπτονται. 

Επισημαίνεται ότι συνδρομητής που έχει σύμβαση ορισμένου χρόνου την οποία ανανεώνει συνεχώς, κατά τη λήξη της, με νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου, σε περίπτωση που τη διακόψει ή την καταγγείλει πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου (της νέας πλέον σύμβασης), θα επιβαρυνθεί με το τέλος διακοπής/καταγγελίας που ορίζεται στη νέα σύμβαση. 

Προς αποσαφήνιση παρατίθενται σχετικά παραδείγματα:

Παράδειγμα 1: Συνδρομητής με σύμβαση ορισμένου χρόνου διάρκειας 24 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), επιθυμεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του στον 20ο μήνα. Ο συνδρομητής θα επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/καταγγελίας σύμβασης, το ύψος του οποίου καθορίζεται στη σύμβαση. Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο. Επίσης, σε περίπτωση που ο παραπάνω συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο, οφείλει να τον επιστρέψει ή, εάν επιθυμεί να τον κρατήσει, να καταβάλει το σχετικό τέλος που προβλέπεται στη σύμβασή του.

Παράδειγμα 2: Σύμβαση ορισμένου χρόνου και διάρκειας 18 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), έχει λήξει εδώ και ένα μήνα, χωρίς να έχει ανανεωθεί, και συνεπώς, έχει καταστεί αορίστου χρόνου. Ο συνδρομητής μπορεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του, χωρίς να επιβαρυνθεί με τέλος  διακοπής/καταγγελίας, δεδομένου ότι η σύμβαση έχει πλέον καταστεί αορίστου χρόνου. Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο. Ωστόσο, εφόσον ο συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο, οφείλει να τον επιστρέψει ή, σε περίπτωση που επιθυμεί να τον κρατήσει, να καταβάλει το σχετικό τέλος που προβλέπεται στη σύμβασή του.

.

Σημείωση: Όλα τα παραπάνω προστέθηκαν και στο αρχικό ποστ αυτού του νήματος.

 

:thanks:

 

Επεξ/σία από Jangos
Διευκρινίσεις σχετικά με το τέλος διακοπής/καταγγελίας σύμβασης.
Δημοσ.
4 ώρες πριν, SPANK είπε

Πολύ ευχάριστα νέα , οπότε μπορώ να σπάσω απλά το συμβόλαιο μου με τον υπάρχων πάροχο και να μεταβώ σε άλλον χωρίς να πληρώσω το πρόστιμο που προβλέπεται ?

Σε μια άλλη ζωη ίσως :)

 

Δημοσ.

προφανώς αναφέρετε σε αυτο που κατάργησε η κοσμοτε πριν μερικές μερες  

Ανακοινώνεται ότι από 24/9/2018, καταργείται για όλους τους συνδρομητές COSMOTE το τέλος αποσύνδεσης ποσού 15€ για τη μετατροπή σύνδεσης Συμβολαίου/ΚαρτοΣυμβολαίου σε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας ή κατάργηση σύνδεσης από το δίκτυο της COSMOTE σε περίπτωση καταγγελίας αυτής από το συνδρομητή.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν μπορούν να σπάσουν συμβόλαια που έχουν 18μηνη ή 24μηνη δέσμευση γιατί μέσα σε αυτές έχουν υπολογιστεί εκπτώσεις, επιδοτήσεις, κλπ. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ποινή της διακοπής ισχύει κανονικά. Η απόφαση αναφέρεται μόνο στις συνδέσεις αορίστου χρόνου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, billdanos είπε

Δεν μπορούν να σπάσουν συμβόλαια που έχουν 18μηνη ή 24μηνη δέσμευση γιατί μέσα σε αυτές έχουν υπολογιστεί εκπτώσεις, επιδοτήσεις, κλπ. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ποινή της διακοπής ισχύει κανονικά. Η απόφαση αναφέρεται μόνο στις συνδέσεις αορίστου χρόνου. 

Δηλαδη  π.χ αν εγω δεν δεχτω την εκπτωση παγιου σαν επιδοτηση ή την επιδοτηση συσκευης και πληρωνω κανονικα θα μπορω να διακοψω? Ρωταω εχοντας την ως εναλλακτικη διοτι με ολα αυτα που διαβαζω προβληματιζομαι.

Τα συμβολαια ολα ειναι αοριστου, απλα για την χρονικη περιοδο που εχεις υπογραψει ισχυουν εκπτωσεις, οπως αναφερεται οτι με την παρελευση του χρονικου διαστηματος η υπηρεσια θα τιμολογηθει με τις υπαρχουσες τιμες εκεινη την περιοδο και παρα πολλες εταιριες δεν ενημερωνουν καν. Δεν αναφερομαι μονο σε ατομα που εχουν προσβαση οι ηλικιωμενοι συνηθως την πατανε με υπερβολικες χρεωσεις.

 

Επεξ/σία από mitskitsamal
Δημοσ.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά, αλλά πολλοί δημοσιογράφοι δεν έχουν ιδέα χωρίς να ψάχνουν/ερευνούν πριν γράψουν κάτι και απλά αναπαράγουν ότι βρουν. Έχουμε τις παρακάτω συνδέσεις:

  •  Ορισμένου χρόνου. Πρόκειται και την πλειοψηφία των συνδέσεων (σε σταθερή και κινητή) με συμβόλαια. Εδώ έχουμε δέσμευση για π.χ. 24 μήνες όπου αν διακόψουμε πριν την λήξη της χρονικής περιόδου θα κληθούμε να πληρώσουμε κάποιο τέλος πρόωρης διακοπής του συμβολαίου και σε περίπτωση κινητής τυχόν επιδότηση συσκευής. Στις περιπτώσεις αυτές δεν αλλάζει απολύτως τίποτα με τον νέο κανονισμό.
  • Αορίστου χρόνου. Πρόκειται κυρίως για συνδέσεις καρτοκινητής (χωρίς συμβόλαιο), συνδέσεις σταθερής που είτε εξαρχής ήταν αορίστου (π.χ. κάποιες φορές υπάρχουν προσφορές με ισχύον πάγιο για πάντα), είτε ορισμένου χρόνου που έληξε η περίοδος δέσμευσης και δεν ανανεώθηκαν. Μερικές φορές (κυρίως στα καρτοκινητά) υπάρχει τέλος διακοπής της σύνδεσης και αντίστοιχο τέλος ανανέωσης (σταθερά). Με τον νέο κανονισμό αυτές οι χρεώσεις πλέον καταργούνται.

Πληροφορικά παρακάτω είναι τα τηλέφωνα τεχνικής υποστήριξης παρόχων, για δωρεάν κλήση από όλα τα δίκτυα:
Cosmote 13788 (σταθερή), 13738 (κινητή)
Cyta 13811
Nova 13731
Vodafone 13840
Wind 13700 (σταθερή), 13780 (κινητή)

  • Like 1
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...