Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, jmmys είπε

 Καλό είναι να κοιτάμε αν η φθορά είναι ομοιόμορφη στο πέλμα του ελαστικού,αν όχι τοτε υπάρχει πρόβλημα στην ευθύγραμμιση και τοτε δεν φταιει απαραίτητα το λάστιχο.

Δηλαδή αν είναι φθαρμένο πιο πολύ από την εξωτερική πλευρα ή αντίστροφα.

Τα δικά μου όντως ήταν περισσότερο φθαρμένα εσωτερικά. Οπότε με τα καινούργια έκανα και ζυγοστάθμιση αλλά και ευθυγράμμιση. 

Δημοσ.

Είχα τα Dunlop, πολύ ωραίο λάστιχο (και ίδιο με το Goodyear όπως ειπώθηκε), με έβγαλε 45.000km. Τώρα έβαλα τα Falken κατόπιν σύστασης του λαστιχατζή που είχα βάλει τα Dunlop.

Καλές πρώτες εντυπώσεις, μένει να φανεί στην πορεία.

Έχει ενδιαφέρον να διαβάσεις μερικά tests από εδώ, και να αποφασίσεις από πρώτης επιλογής ελαστικά:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-ADAC-Summer-Tyre-Test-205-55-R16.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-AutoBild-Summer-Tyre-Overview.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Auto-Bild-15-inch-Summer-Tyre-Test.htm

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσης αν το αμάξι είναι χαμηλωμένο απο 30 χιλιοστά και πανω,όσο ευθυγράμμιση και να κάνεις, θα υπάρχει παντα περισσότερη φθορά στην μέσα πλευρα του πέλματος, λόγω αρνητικής γωνιας camber.

  • Moderators
Δημοσ.

Μετά από Dunlop Sport MAXX RT, RT2, Goodyear Eagle F1 Asymmetric3 (ναι ξέρω όλα αυτά είναι το ίδιο λάστιχο), είπα να πάω σε τετράδα Pirelli P-Zero PZ4.

Α-ΨΟ-ΓΑ. Μιλάμε για εντυπωσιακά περισσότερο grip από τα προηγούμενα, ακόμα και σε βρεγμένο. Επίσης έχουν πάρα πολύ σκληρό πλαϊνό, το οποίο εξέχει κιόλας επίτηδες αρκετά πριν φτάσει στη ζάντα για να την προστατέψει από πεζοδρομιακές φθορές και σαφώς βοηθάει και αν σκάσεις σε λακκούβα να μη σχιστεί. Από θόρυβο τα ίδια, ενώ δεν είχαν τη χαρακτηριστική "σαγρέ" αίσθηση όταν ήταν ολοκαίνουρια. Σε κατανάλωση αδυνατώ να καταλάβω οποιαδήποτε διαφορά, τώρα είμαι στο 7,8 (by trip) με εξαιρετικά οικονομική οδήγηση, με τα παλιά είχα δει και 10,1 και 8,5 και όλα τα ενδιάμεσα. 😛  Ζεσταίνονται πιο εύκολα.

Τα πήρα σε 225/40/18 και έχω κάνει περίπου 3000km.

Θα τα ξανάβαζα πληρώνοντας τη διαφορά τιμής με τα Dunlop/Goodyear any day.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, jmmys είπε

Καλό είναι να κοιτάμε αν η φθορά είναι ομοιόμορφη στο πέλμα του ελαστικού,αν όχι τοτε υπάρχει πρόβλημα στην ευθύγραμμιση και τοτε δεν φταιει απαραίτητα το λάστιχο.

Δηλαδή αν είναι φθαρμένο πιο πολύ από την εξωτερική πλευρα ή αντίστροφα.

Δεκτόν και αυτό.

Στο αυτοκίνητο όμως τουλάχιστον την τελευταία φορά είχε γίνει ευθυγράμμιση και στους δύο άξονες. Εκτός κι αν αυτός που την έκανε είναι άσχετος ή επιτήδειος και το έκανε χειρότερα απ' ότι ήταν. Ή να έγινε σωστά αλλά πολύ γρήγορα να πήγε για τσάι.

Οπότε μπορεί αυτό να σημαίνει κάτι για το αυτοκίνητο; Υπενθυμίζω Nissan Qashqai J10 Facelift του 2010/2011 με ~80Κ χλμ.

Δημοσ.

Σχετικά με την ευθυγράμμιση,από την λιγοστή εμπειρία μου,στα συνεργεία ή βουλκανιζατέρ που λένε οτι κάνουν ευθυγράμμιση, δεν γνωρίζουν στη συντριπτική πλειοψηφια πως γίνεται σωστα.

Ενα παράδειγμα,στο δικο μου το αμάξι το τιμόνι ηταν στραβό,πήγα σε 5 συνεργεία,2 Ελλάδα και 3 Γερμανία, και ενω στα οργανα έβγαιναν όλες οι ενδείξεις σωστές, το τιμόνι ηταν πάλι στραβό.

Τελικά αγανάκτησα με τόση ασχετοσυνη στο θεμα της ευθυγραμμισηςκαι πήγα στην επίσημη αντιπροσωπεία του Μονάχου,από όπου είχα πάρει και το αμάξι,έδωσα 160 ευρώ για ευθυγράμμιση και από τοτε,το 2008,πάνε 10 χρόνια δηλαδή το τιμόνι είναι πάντα ίσιο στην ευθεία.

Έχω και για άλλα αμάξια παρόμοια παραδείγματα.

Δημοσ.

Ε εντάξει, άμα είμαι κι εγώ μέσα σε αυτές τις περιπτώσεις, τι να πω.

Πρώτον, πώς θα δω αν είναι ευθυγραμμισμένο το αυτοκίνητο, και δεύτερον, πού θα πάω να κάνω σωστά τη δουλειά μου στην περίπτωση που δεν είναι.

Γιατί εγώ τουλάχιστον δεν το θεωρώ λογικό να αλλάζονται τα λάστιχα στις 20.000 χλμ..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H πρωτος ευκολος τροπος για το το εαν το μπροστινο συστημα ειναι ευθυγραμμισμενο σωστα ειναι βρεις ενα δρομο με μεγαλη ευθεια η οποια δε θα εχει κλισεις δεξια ή αριστερα, με μια ταχυτητα 60-80χλμ , να κρατας το τιμονι στην απολυτη ευθεια και να δεις εαν το οχημα κατευθυνεται αριστερα η δεξια μονο του.

Τωρα για caster, camber, toe, thrust angles, μονο σε μηχανημα ευθυγαμισης. Κανονικα καθε οχημα εχει δικους του κανονες στησιματος, δεν εχουν ολα τα οχηματα τις ιδιες γωνιες.

Ξαναλεω ομως, για ηρεμη οδηγιση τα 20.000χλμ σε επωνυμο ελαστικο ειναι λιγα.
Φωτογραφιες απο πελμα (διαφορες γωνιες και εαν ειναι δυνατον ολα τα ελαστικα), πλαϊνά και το μοντελο των ελαστικων θα βοηθουσαν για μια πρωτη τηλεματικη (sic!) εκτιμηση.

6 ώρες πριν, mechpanos είπε

Είχα τα Dunlop, πολύ ωραίο λάστιχο (και ίδιο με το Goodyear όπως ειπώθηκε), με έβγαλε 45.000km. Τώρα έβαλα τα Falken κατόπιν σύστασης του λαστιχατζή που είχα βάλει τα Dunlop.

Καλές πρώτες εντυπώσεις, μένει να φανεί στην πορεία.

Έχει ενδιαφέρον να διαβάσεις μερικά tests από εδώ, και να αποφασίσεις από πρώτης επιλογής ελαστικά:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-ADAC-Summer-Tyre-Test-205-55-R16.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-AutoBild-Summer-Tyre-Overview.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Auto-Bild-15-inch-Summer-Tyre-Test.htm

Ποια falken? διαστασεις? οχημα ? τιμη?

Επεξ/σία από panoc
Δημοσ.
2 ώρες πριν, panoc είπε

Ποια falken? διαστασεις? οχημα ?

Τα Ziex 310 Ecorun, σε 205/55/R16, VW Golf VI. Τιμή δεν θυμάμαι ακριβώς, νομίζω 275 η τετράδα, τοποθετημένα, κάτι τέτοιο!

Δημοσ.

Λοιπον τωρα ξαναειδα το manual του αυτοκινητου και δεν γραφει 205/55/16. Λογω μεγαλης διαφορας ομως με τα 195/55/16 (100 ευρο περιπου στην τετραδα) το σκεφτομαι σοβαρα να βαλω τα 205. Μιλαμε για 5.25mm υψος διαφορα. Και λιγο μεγαλυτερη καταναλωση (τοση ωστε να μην ειναι καν αξια αναφορας λογου) Το θεωρειται συνετο η βλακεια θα κανω? Ας βαλω λιγο χειροτερη μαρκα αλλα στην διασταση ακριβως του κατασκευαστη?

Σε manual στο ιντερνετ το 205/55/16 προτεινεται για το αμαξι αλλα σε καποια συγκεκριμενη εκδοση (εκει μπερδευτηκα και το ειπα και εγω...) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Λοιπον τωρα ξαναειδα το manual του αυτοκινητου και δεν γραφει 205/55/16. Λογω μεγαλης διαφορας ομως με τα 195/55/16 (100 ευρο περιπου στην τετραδα) το σκεφτομαι σοβαρα να βαλω τα 205. Μιλαμε για 5.25mm υψος διαφορα. Και λιγο μεγαλυτερη καταναλωση (τοση ωστε να μην ειναι καν αξια αναφορας λογου) Το θεωρειται συνετο η βλακεια θα κανω? Ας βαλω λιγο χειροτερη μαρκα αλλα στην διασταση ακριβως του κατασκευαστη?

Σε manual στο ιντερνετ το 205/55/16 προτεινεται για το αμαξι αλλα σε καποια συγκεκριμενη εκδοση (εκει μπερδευτηκα και το ειπα και εγω...) 

Ο κανονας ειναι +-3%, το 205/55/16 ειναι 2% μεγαλυτερο δε θα εχεις θεμα εκτος και εαν δε μπαινει απο θεμα φαρδους στη ζαντα που δε το νομιζω, το θεμα ειναι ποσα λεφτα θες να δωσεις ?

πχ στο σκουτζ βλεπω τα εξαιρετικα 914 και κ125 στα περιπου 240-250Ε, σε ακομα πιο οικονομικο τα toyo cf2 (εχουν λιγο πιο σκληρη γομα απο τα dunlop)

απο αυτα που ποσταρες τα dunlop, αλλα στα ιδια χρηματα πανω κατω ειναι και τα Continental ContiPremiumContact 5, τα BridgestoneT001 Evo κλπ

 

Edit

Προσεχε και ρωτα παντα το dot, πολλοι καταστηματαρχες πουλανε φθηνα παλαια λαστιχα για να τα σπρωξουν.

Επεξ/σία από panoc
Δημοσ.
1 ώρα πριν, panoc είπε

Προσεχε και ρωτα παντα το dot, πολλοι καταστηματαρχες πουλανε φθηνα παλαια λαστιχα για να τα σπρωξουν.

Διευκρυνηση πανω σε αυτο γιατι δεν ξερω τι ειναι/σημαινει...

 

1 ώρα πριν, panoc είπε

το θεμα ειναι ποσα λεφτα θες να δωσεις

μια 300αρα το υπερμεγιστο!
Στα 205/55/16 βρισκω ανετα. Coninental/bridge/goodyear κτλπ....Στα 195/55/16 δυσκολευει πολυ το πραγμα και ουσιαστικα το μεγιστο μου ειναι τα goodyear eff grip στα 320!!!

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Διευκρυνηση πανω σε αυτο γιατι δεν ξερω τι ειναι/σημαινει...

μια 300αρα το υπερμεγιστο!
Στα 205/55/16 βρισκω ανετα. Coninental/bridge/goodyear κτλπ....Στα 195/55/16 δυσκολευει πολυ το πραγμα και ουσιαστικα το μεγιστο μου ειναι τα goodyear eff grip στα 320!!!

Είναι ένας τεραψήφιος πάνω στο λάστιχο που δείχνει βδομάδα και έτος κατασκευής. Από όσο ξέρω καλό είναι να μην είναι πολύ παλιό αλλά ούτε και εντελώς φρέσκα. Πχ τώρα να βάλεις λάστιχα που φτιάχτηκαν κάποια στιγμή μέσα στο '18. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, zio10 είπε

Είναι ένας τεραψήφιος πάνω στο λάστιχο που δείχνει βδομάδα και έτος κατασκευής. Από όσο ξέρω καλό είναι να μην είναι πολύ παλιό αλλά ούτε και εντελώς φρέσκα. Πχ τώρα να βάλεις λάστιχα που φτιάχτηκαν κάποια στιγμή μέσα στο '18. 

ααα ναι το ξερω αυτο...Δεν ηξερα οτι λεγεται ετσι,ναι θα το τσεκαρω!

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Λοιπον τωρα ξαναειδα το manual του αυτοκινητου και δεν γραφει 205/55/16. Λογω μεγαλης διαφορας ομως με τα 195/55/16 (100 ευρο περιπου στην τετραδα) το σκεφτομαι σοβαρα να βαλω τα 205. Μιλαμε για 5.25mm υψος διαφορα. Και λιγο μεγαλυτερη καταναλωση (τοση ωστε να μην ειναι καν αξια αναφορας λογου) Το θεωρειται συνετο η βλακεια θα κανω? Ας βαλω λιγο χειροτερη μαρκα αλλα στην διασταση ακριβως του κατασκευαστη?

Σε manual στο ιντερνετ το 205/55/16 προτεινεται για το αμαξι αλλα σε καποια συγκεκριμενη εκδοση (εκει μπερδευτηκα και το ειπα και εγω...) 

Στο είχα γράψει σε προηγούμενο post ότι δύσκολο να γράφει το manual για 205.

Με το 205 θα έχεις μια πολύ μικρή διαφορά στην κατανάλωση, και λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου, αλλά και λόγω αυξημένης αντίστασης κύλισης λόγω μεγαλύτερου πλάτους. Ίσως όμως όσα γλιτώσεις στην αγορά (κανά 60άρι από ότι είδα) να τα χαλάσεις στη διαφορά κατανάλωσης μέχρι να τα αλλάξεις. Εγώ στη θέση σου θα έβαζα κάτι παραπάνω για να βάλω τη διάσταση που προβλέπει ο κατασκευαστής σε καλή μάρκα.

Όσο για την ημερομηνία κατασκευής, το λάστιχο της παρακάτω φωτογραφίας έχει κατασκευαστεί την τρίτη βδομάδα του 2016:

dot.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...