Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα Continental premium με νορμαλ οδηγηση βγάζουν χαλαρά 40.000 χλμ,μέχρι 2 χιλιοστά προφίλ περίπου.

Τα ελαστικά είναι ίσως το μοναδικό ανταλλακτικό στο αυτοκίνητο οπου καλό είναι να κοιτάμε πρώτα τη ποιότητα και μετα τη τιμή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

 

17 λεπτά πριν, panoc είπε

Αυτό που πρώτα δίνουμε περίσσεια σημασία στα χιλιόμετρα που βγάζει ένα ελαστικό και στη τιμή του και τελευταία και κατά ιδωμένη την ασφάλεια που μας παρέχει με ξεπερνάει. 

Επιτέλους η μαλακιά γόμα είναι ιδανική για τη ποιότητα της ασφάλτου της πλειοψηφίας των ελληνικών δρόμων, ας βγάλει 20000χλμ, τουλάχιστο να έχω κράτημα και φρένα χωρίς να μόνιμα αναμμένα τα abs, esp, klsp, και όλα τα λαμπάκια του ταμπλό αναμμένα 😛

Με ξεπερνάει που σε ξεπερνάει.

Λες και έχουμε χειροπιαστά απόλυτα νούμερα ότι το Χ ελαστικό είναι Ψ χειρότερο από το Ζ από άποψη ασφάλειας.

Άμα είναι να αρχίσουμε τα επιχειρήματα τύπου «τα Nexen δεν τα ξέρει η μάνα τους άρα αυτομάτως είναι πιο επικίνδυνα από τα Continental», να ξέρω να επιχειρηματολογήσω αναλόγως.

Λες και η μόνη παράμετρος που καθορίζει την επικινδυνότητα είναι το ελαστικό, δεν υπάρχουν άλλες χίλιες.

Ποιος είναι 100% σίγουρος ότι το Michelen του ή το Continental του θα τον γλιτώσει από τα χειρότερα και ότι αν φορούσε Fulda θα έβλεπε τα ραδίκια ανάποδα; Ποιος μπορεί να παραθέσει βάσιμα επιχειρήματα;

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, phanispal είπε

Με ξεπερνάει που σε ξεπερνάει.

Καλη καρδια 😛

Αναφορά σε κείμενο

Λες και έχουμε χειροπιαστά απόλυτα νούμερα ότι το Χ ελαστικό είναι Ψ χειρότερο από το Ζ από άποψη ασφάλειας.

Εχουμε εκτεταμενες δοκιμες ελαστικων (κυκλοφορουν στο νετ απο διαφορες πηγες) οι οποιες αφορουν κυριως το φρεναρισμα σε στεγνο και βρεγμενο οδοστρωμα. Μπορει να μην συμφωνουν ολες 100% μεταξυ τους αφου οι παραγοντες που επηρεαζουν τις δοκιμές ειναι και αλλοι εκτος του ελαστικου (οδοστρωμα, θερμοκρασια, υγρασια κλπ), ολες ομως πανω κατω συμφωνουν στη γενικη εικονα. Πχ καποιες θα βγαζουν το Χ ελαστιστο στη πρωτη θεση, καποια στη δευτερη, καποια στη τριτη (γενικες θεσεις ή επιμερους) και το Χ στη 10η, 12, 20η κλπ. Μια γενικη ιδεα λοιπον βγαινει.

Αναφορά σε κείμενο

Άμα είναι να αρχίσουμε τα επιχειρήματα τύπου «τα Nexen δεν τα ξέρει η μάνα τους άρα αυτομάτως είναι πιο επικίνδυνα από τα Continental», να ξέρω να επιχειρηματολογήσω αναλόγως.

Φυσικα και οχι, ομως υπαρχουν και ομορφα παραδειγματα οπως η Nokian που αλλα δειγματα εστελνε για δοκιμη και αλλα πωλουσε.

Αναφορά σε κείμενο

Λες και η μόνη παράμετρος που καθορίζει την επικινδυνότητα είναι το ελαστικό, δεν υπάρχουν άλλες χίλιες.

Φυσικα και οχι, αλλα ειναι ατοπο αυτο που μου αναφερεις. Στο ιδιο οχημα, στις ιδιες συνθηκες το διαφορετικο ελαστικο ειναι η μονη παραμετρος που καθοριζει τη διαφορετικη συμπεριφορα του οχηματος. Παραταυτα ακομα και να το αφησουμε στην ακρη αυτο, το οτι επειδη υπαρχουν και αλλες εστιες κινδυνου θα πρεπει να αγνοησουμε ακομα μια ;

Αναφορά σε κείμενο

Ποιος είναι 100% σίγουρος ότι το Michelen του ή το Continental του θα τον γλιτώσει από τα χειρότερα και ότι αν φορούσε Fulda θα έβλεπε τα ραδίκια ανάποδα; Ποιος μπορεί να παραθέσει βάσιμα επιχειρήματα;

Προσωπικα δε μιλαω για μαρκες, μιλαω για μοντελα. Υπαρχουν πολυ καλα ελαστικα στη πλειοψηφια των εταιριων, πρωτοκλασατων και μη, οπως υπαρχουν και πολυ κακα ελαστικα. Σημασια εχει να ξερεις τι πρεπει να ζητας απο ενα ελαστικο αλλα και το τι μπορει να σου προσφερει ενα ελαστικο. Μπορει εσυ να ζητας ατελειωτα στροφιλικια και γρηγορη οδηγηση και να τα ζητας αυτα απο ενα Michelin energy/ecocontact κλπ 175/65/15... Ε θα παρεις το 3ο το μακρυτερο 😛 Αντιστοιχα μπορει να ζητας ανεση και να και να φορας 205/40/17 pilot spot/f1/sport max κλπ ... κτυπας τελειο φραπε 😛 

Τονιζω παλυ δε μιλαμε για μαρκες μιλαμε μοντελα.

Στην ερωτηση σου, ειμαι 100% σιγουρος οτι το clio 2 '03 μοντελο (140hp καγκουρικο τις εποχες των ταινιων need for speed) φερεναρει απειρως καλυτερα και εχει πολυ πιο υπακουο τιμονι με τα pilot sport 3 απο οτι με τα energy, 195/50/15 και τα 2. Εαν η πανος-ελαστικα εχει αντιστοιχα λαστιχα με τα ps3 δε βρισκω το λογο να μη τα προτιμησει καποιος.

Πχ τα 914 της falken ή τα Κ125 της hankook ειναι πολυ αξιολογα ελαστικα με μεση τιμη, για καποιον που οι αναγκες του ειναι τετοιες που θα τον οδηγουσαν σε T001/energy κλπ  γιατι να μη τα προτιμησει και να γλιτωσει και καποια χρηματα;

 

Επεξ/σία από panoc
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, panoc είπε

Πχ καποιες θα βγαζουν το Χ ελαστιστο στη πρωτη θεση, καποια στη δευτερη, καποια στη τριτη (γενικες θεσεις ή επιμερους) και το Χ στη 10η, 12, 20η κλπ. Μια γενικη ιδεα λοιπον βγαινει.

Μπορούμε να αποκλείσουμε ότι μπορεί οι μεγάλες εταιρείες να τα σκάνε για να βγαίνουν κάποια ελαστικά τους στις πρώτες θέσεις; Εγώ δεν αποκλείω ότι κάποια ελαστικά αξίζουν να είναι στην κορυφή. Εσύ μπορείς να αποκλείσεις ότι μπορεί και να μην αξίζουν;

41 λεπτά πριν, panoc είπε

Στο ιδιο οχημα, στις ιδιες συνθηκες το διαφορετικο ελαστικο ειναι η μονη παραμετρος που καθοριζει τη διαφορετικη συμπεριφορα του οχηματος.

Σύμφωνοι εν μέρει. Όταν όμως θα έχεις επιλέξει το Χ ελαστικό και δε θα έχεις τη δυνατότητα να δοκιμάσεις ταυτόχρονα/παράλληλα το Ψ για να δεις ποιο σου κάνει καλύτερα, τι κάνεις;

Θα σου πω εγώ: Αν έχεις φάει την παραμύθα του marketing, θα προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι έκανες την καλύτερη επιλογή και ότι είσαι ασφαλής, χτύπα ξύλο μέχρι να κάτσει η στραβή. Αν το παίξεις «papous», θα πεις «δε θα πληρώσω εγώ τις διαφημίσεις τους», και θα προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι έκανες την καλύτερη επιλογή και ότι δεν είσαι λιγότερο ασφαλής.

Το θέμα είναι, αν σου κάτσει η στραβή και είσαι με το οικονομικό/θυγατρικό, πόσο σίγουρος θα είσαι ότι αν είχες το επώνυμο θα τη γλίτωνες ακριβώς στην ίδια περίπτωση;

41 λεπτά πριν, panoc είπε

Παραταυτα ακομα και να το αφησουμε στην ακρη αυτο, το οτι επειδη υπαρχουν και αλλες εστιες κινδυνου θα πρεπει να αγνοησουμε ακομα μια ;

Δεν είπα να αγνοήσουμε και αυτή, αλλά όταν κάποιος θέλει 500-600€ για τετράδα που δεν του κρατάνε ούτε 2 χρόνια με συντηρητική χρήση, κάποια στιγμή αρχίζει να το βλέπει αλλιώς. Και μιας και το ανέφερα, κάποια στιγμή θα ήθελα να ρωτήσω για ελαστικά 215/60/17 σε Qashqai J10 Facelift που δε βγάζουν ούτε 2 χρόνια, γιατί με ενδιαφέρει προσωπικά.

 

41 λεπτά πριν, panoc είπε

Προσωπικα δε μιλαω για μαρκες, μιλαω για μοντελα. Υπαρχουν πολυ καλα ελαστικα στη πλειοψηφια των εταιριων, πρωτοκλασατων και μη, οπως υπαρχουν και πολυ κακα ελαστικα. Σημασια εχει να ξερεις τι πρεπει να ζητας απο ενα ελαστικο αλλα και το τι μπορει να σου προσφερει ενα ελαστικο. Μπορει εσυ να ζητας ατελειωτα στροφιλικια και γρηγορη οδηγηση και να τα ζητας αυτα απο ενα Michelin energy/ecocontact κλπ 175/65/15... Ε θα παρεις το 3ο το μακρυτερο 😛 Αντιστοιχα μπορει να ζητας ανεση και να και να φορας 205/40/17 pilot spot/f1/sport max κλπ ... κτυπας τελειο φραπε 😛 

Μην πηγαίνουμε στα άκρα. Μιλάμε για normal καταστάσεις, έως τελείως συντηρητική οδήγηση.

Για το ότι πρέπει να συγκρίνουμε μοντέλα και όχι εταιρείες έχεις δίκιο, εκτός από την περίπτωση που μπαίνει στο παιχνίδι ο παράγοντας marketing που λέω πιο πάνω.

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Μπορούμε να αποκλείσουμε ότι μπορεί οι μεγάλες εταιρείες να τα σκάνε για να βγαίνουν κάποια ελαστικά τους στις πρώτες θέσεις; Εγώ δεν αποκλείω ότι κάποια ελαστικά αξίζουν να είναι στην κορυφή. Εσύ μπορείς να αποκλείσεις ότι μπορεί και να μην αξίζουν;

Φυσικα και οχι, αλιμονο, εαν μπορουσα δε θα εγραφα εδω, θα ημουν Μπαχαμες με τα λεφτα που θα ζητουσα για να μη δημοσιευσω τις αποδειξεις 😛

Oπως ειπα ομως ακομα και ετσι, καποια μοντελα ελαστικων (και οχι μαρκες) πανω κατω ειναι πιο πανω στα τεστ απο καποια αλλα.

Αναφορά σε κείμενο

Σύμφωνοι εν μέρει. Όταν όμως θα έχεις επιλέξει το Χ ελαστικό και δε θα έχεις τη δυνατότητα να δοκιμάσεις ταυτόχρονα/παράλληλα το Ψ για να δεις ποιο σου κάνει καλύτερα, τι κάνεις;

Οπως ανεφερα εαν ξερεις τι ζητας μπορεις να δεις τα τεστ αλλα και να συζητησεις με ατομα του χωρου σε διαφορα εγχωρια ή μη ηλεκτρονικα μεσα. Καλή ωρα οπως μιλαμε εδω πχ για καρτες γραφικων. Εαν ο αλλος θελει να παιζει 1080p/60 δε θα του πουμε (τουλαχιστο κανεις λογικος) να παρει 1080ti...

Αναφορά σε κείμενο

Θα σου πω εγώ: Αν έχεις φάει την παραμύθα του marketing, θα προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι έκανες την καλύτερη επιλογή και ότι είσαι ασφαλής, χτύπα ξύλο μέχρι να κάτσει η στραβή. Αν το παίξεις «papous», θα πεις «δε θα πληρώσω εγώ τις διαφημίσεις τους», και θα προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι έκανες την καλύτερη επιλογή και ότι δεν είσαι λιγότερο ασφαλής.

Δε ξερω τι κανουν οι αλλοι, το παραπανω προσωπικα δε με εκφραζει. Ποτε δε τσιγουνευτικα χρηματα για κατι που θεωρω (η εστω θεωρουν τα τεστ και οι υπολοιποι "καμμενοι" του αντικειμενου) οτι μπορει να μου δωσει εστω και 1% παραπανω ασφαλεια. Επειδη οδηγαω και μηναχες dl650/gsxr1300 το ιδιο πνευμα με διακατεχει και εκει, και οχι μονο για τα ελαστικα αλλα και για στολη/κρανος/γαντια κλπ. Επειδη το θεμα μας ειναι τα ελαστικα και επειδη αλλαζω λαστιχα το πολυ ανα 2 χρονια, οχι λογω χιλιομετρων αλλα κυριως λογω ακινησιας  (υπηρχαν εποχες που αλλαζα και καθε 12 μηνες), εχω βρει τη συνταγη για το οχημα μου.

Αναφορά σε κείμενο

Το θέμα είναι, αν σου κάτσει η στραβή και είσαι με το οικονομικό/θυγατρικό, πόσο σίγουρος θα είσαι ότι αν είχες το επώνυμο θα τη γλίτωνες ακριβώς στην ίδια περίπτωση;

Η ερωτηση ειναι τυπου "εαν η γιαγια μου ηταν πατινι"... 😛 Εξαρταται τη στραβη, μπορει τα 2m μικροτερο φρεναρισμα να σε γλιτωναν, ή πιο μαλακια γομα να ειχε ζεσταθει καλυτερα και να εκανες καλυτερη μανουβρα. Εαν ξερεις τι ακριβως φταει τοτε μπορεις να αποκλεισεις πραγματα και να κανεις υποθεσεις. Παντα ομως μιλαμε για μοντελα οχι για μαρκες. Δεν εχει νοημα το μαρκες.

Μπορω να σου πω με σιγουρια οτι στο δευτερο αυτοκινητο της οικογενειας το πηραμε με φρεσκοφορεμενα 195/65/15 Sava Intensa και επειδη ηταν καινουργια ειπα να τα κρατησω οσο πανε, δε θα σχολιασω τη συμπεριφορα τους, θα πω μονο οτι οταν αντικαταστηθηκαν 1 χρονο μετα με τα falken 914 νομιζα οτι πηρα αλλο αμαξι. Οποτε ναι, ειμαι 100% σιγουρος οτι εαν μου γινοταν η στραβη θα μπορουσα τουλαχιστο με τα 914 να στριψω.

Πριν 5 χρονια, ειπα να φορεσω πιο ταξιδιαρικο λαστιχο στο cliακι... φορεσα τοτε τα pilot exalco. 2 εβδομαδες μετα παω Αθηνα (απο Πατρα), στην ευθεια της μεγαλης ανηφορας πριν το Αιγιο (500-600μ πριν τα ΣΕΑ) ανατιναζεται το δεξι λαστιχο. Πηγαινα ηδη αρκετα χιλιομετρα πανω απο το ανωτατο επιτρεπομενο οριο ταχυτητας. Δεν εχει σημασια η ιστορια. Σημασια εχει οτι εγινε, και εγινε σε ακριβο επωνυμο ελαστικο και μαλιστα απο τα καλα μοντελα.

Εαν φορουσα πανος-tiers Χ1Α2 θα γινοταν; Μαλλον οχι, αλλα το ιδιο θα μπορουσα να απαντησω εαν φορουσα και αλλη τετραδα exalco αφου ηταν καθαρα κατασκευαστικο λαθος του συγκεκριμενου ελαστικου. Αυτο κανει το exaclo χειροτερο απο το πανος-tiers Χ1Α2?

Αναφορά σε κείμενο

Δεν είπα να αγνοήσουμε και αυτή, αλλά όταν κάποιος θέλει 500-600€ για τετράδα που δεν του κρατάνε ούτε 2 χρόνια με συντηρητική χρήση, κάποια στιγμή αρχίζει να το βλέπει αλλιώς. Και μιας και το ανέφερα, κάποια στιγμή θα ήθελα να ρωτήσω για ελαστικά 215/60/17 σε Qashqai J10 Facelift που δε βγάζουν ούτε 2 χρόνια, γιατί με ενδιαφέρει προσωπικά.

Η συντηρητικη οδηγηση απο μονη της δε λεει πολλα. Ο πατερας μου κρινει οτι  οδηγαει συντηριτικα εαν τον ρωτησεις. Οντως δε τρεχει. σπανια θα περασει τα 100-110. Αλλά, φευγει απο φαναρι λες και τον κυνηγαει τσιτσιδος μαυρος απο πισω, κανει σφηνες αριστερα δεξια λες και εχει παπι. Oλα αυτα με χαμηλες ταχυτητες μεσα σε κινηση, δε τρεχει οδηγαει συντηριτικα λεει 😛

Εχει σημασια επισης και σε τι δρομους κινεισαι. Αλλη φθορα εαν κινησαι σε εθνικη, αλλη η εθνικη Πατρων-Πυργου, αλλη η Πατρων-Κορινθου, αλλη μεσα σε πολη, αλλη σε χωριο. Διαφορετικα φθειρει η καθε ασφαλτος. Αλλη φθορα εχεις οταν εισαι μονιμα φορτωμενος, αλλη οταν εισαι αδειος κλπ κλπ κλπ.

Ποσα χιλιομετρα κανεις και σε τι δρομους ;

Θεωρητικα, καποια απο τα, 914, toyo cf2, rain exprt 3 θα ειναι ικανοποιητικα για σενα.

 

Επεξ/σία από panoc
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, phanispal είπε

Το θέμα είναι, αν σου κάτσει η στραβή και είσαι με το οικονομικό/θυγατρικό, πόσο σίγουρος θα είσαι ότι αν είχες το επώνυμο θα τη γλίτωνες ακριβώς στην ίδια περίπτωση;

 

Σχετικά με το παραπάνω, πριν από κάποια χρόνια ένας νέος της περιοχής έβαλε σε ενα υποτυπώδες αυτοκίνητο (seicento-cincuecento) μάρκα μέ έκαψες. Κάποια στιγμή το αμαξί βρέθηκε σε μια γκρεμίλα και το παλικάρι είχε σκοτωθεί. Όταν έβγαλαν το αυτοκίνητο βρήκαν το ένα λάστιχο σκισμένο-σκασμένο. Πείσε σε με τώρα εσύ οτι αν δεν είχε βάλει ενα λάστιχο της προκοπής δεν θα τον είχε πετάξει στη στροφή και δεν είχε σκοτωθεί. Και σε τέτοιες διαστάσεις η διαφορές στη τιμή είναι τουλάχιστον αστείες.

Δημοσ.

Goodyear Efficient Grip performance εβαλα 4αδα με 310 ευρώ και τα καταχάρηκα. Με ιδια θα τα αντικαταστήσω οταν ερθει η ώρα.

3 λεπτά πριν, zeys13 είπε

Σχετικά με το παραπάνω, πριν από κάποια χρόνια ένας νέος της περιοχής έβαλε σε ενα υποτυπώδες αυτοκίνητο (seicento-cincuecento) μάρκα μέ έκαψες. Κάποια στιγμή το αμαξί βρέθηκε σε μια γκρεμίλα και το παλικάρι είχε σκοτωθεί. Όταν έβγαλαν το αυτοκίνητο βρήκαν το ένα λάστιχο σκισμένο-σκασμένο. Πείσε σε με τώρα εσύ οτι αν δεν είχε βάλει ενα λάστιχο της προκοπής δεν θα τον είχε πετάξει στη στροφή και δεν είχε σκοτωθεί. Και σε τέτοιες διαστάσεις η διαφορές στη τιμή είναι τουλάχιστον αστείες.

Δεν το ξέρεις αυτό , το ίδιο μπορει να είχε γινει και με επώνυμο ελαστικό.  Αλλα αυτό ειναι άλλο θέμα offtopic

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

10 λεπτά πριν, zeys13 είπε

Σχετικά με το παραπάνω, πριν από κάποια χρόνια ένας νέος της περιοχής έβαλε σε ενα υποτυπώδες αυτοκίνητο (seicento-cincuecento) μάρκα μέ έκαψες. Κάποια στιγμή το αμαξί βρέθηκε σε μια γκρεμίλα και το παλικάρι είχε σκοτωθεί. Όταν έβγαλαν το αυτοκίνητο βρήκαν το ένα λάστιχο σκισμένο-σκασμένο. Πείσε σε με τώρα εσύ οτι αν δεν είχε βάλει ενα λάστιχο της προκοπής δεν θα τον είχε πετάξει στη στροφή και δεν είχε σκοτωθεί. Και σε τέτοιες διαστάσεις η διαφορές στη τιμή είναι τουλάχιστον αστείες.

 

5 λεπτά πριν, sstratos είπε

Goodyear Efficient Grip performance εβαλα 4αδα με 310 ευρώ και τα καταχάρηκα. Με ιδια θα τα αντικαταστήσω οταν ερθει η ώρα.

Δεν το ξέρεις αυτό , το ίδιο μπορει να είχε γινει και με επώνυμο ελαστικό.  Αλλα αυτό ειναι άλλο θέμα offtopic

Οπως ανεφερα στο παραπανω σεντονι, μου ετυχε και εμενα σε επωνυμο και μαλλιστα ακριβο μοντελο ελαστικο.

32 λεπτά πριν, panoc είπε

Πριν 5 χρονια, ειπα να φορεσω πιο ταξιδιαρικο λαστιχο στο cliακι... φορεσα τοτε τα pilot exalco. 2 εβδομαδες μετα παω Αθηνα (απο Πατρα), στην ευθεια της μεγαλης ανηφορας πριν το Αιγιο (500-600μ πριν τα ΣΕΑ) ανατιναζεται το δεξι λαστιχο. Πηγαινα ηδη αρκετα χιλιομετρα πανω απο το ανωτατο επιτρεπομενο οριο ταχυτητας. Δεν εχει σημασια η ιστορια. Σημασια εχει οτι εγινε, και εγινε σε ακριβο επωνυμο ελαστικο και μαλιστα απο τα καλα μοντελα.

Η αστοχια υλικου ειναι κατι που δε μπορεις να μετρησεις/προβλεψεις. Οχι τουλαχιστο χωρις εκτεταμενη βαση απο αναφορες χρηστων.
Θεωρουμε καλοπροαιρετα ομως οτι μια πιο ακριβη εταιρια κανει καλυτερο ποιοτικο ελεγχο, παραταυτα οπως και σε εμενα, μπορει να τυχει...

 

 

Επεξ/σία από panoc
Δημοσ.

Παλι τα ιδια συζητάμε για λάστιχα. Η διαφορά του επωνύμου λάστιχου με το μάρκα με έκαψες είναι πόσο 50 100 ευρω. Εδώ μιλάμε για την ασφάλεια. Λάστιχο επώνυμο πάντα. Conti, Bridgestone, pirelli. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panoc είπε

Η συντηρητικη οδηγηση απο μονη της δε λεει πολλα. Ο πατερας μου κρινει οτι  οδηγαει συντηριτικα εαν τον ρωτησεις. Οντως δε τρεχει. σπανια θα περασει τα 100-110. Αλλά, φευγει απο φαναρι λες και τον κυνηγαει τσιτσιδος μαυρος απο πισω, κανει σφηνες αριστερα δεξια λες και εχει παπι. Oλα αυτα με χαμηλες ταχυτητες μεσα σε κινηση, δε τρεχει οδηγαει συντηριτικα λεει 😛

Εχει σημασια επισης και σε τι δρομους κινεισαι. Αλλη φθορα εαν κινησαι σε εθνικη, αλλη η εθνικη Πατρων-Πυργου, αλλη η Πατρων-Κορινθου, αλλη μεσα σε πολη, αλλη σε χωριο. Διαφορετικα φθειρει η καθε ασφαλτος. Αλλη φθορα εχεις οταν εισαι μονιμα φορτωμενος, αλλη οταν εισαι αδειος κλπ κλπ κλπ.

Ποσα χιλιομετρα κανεις και σε τι δρομους ;

Θεωρητικα, καποια απο τα, 914, toyo cf2, rain exprt 3 θα ειναι ικανοποιητικα για σενα.

Κι εμένα ο πατέρας μου το οδηγεί, και τουλάχιστον όσο τον βλέπω εγώ, οδηγεί όντως συντηρητικά. 3Κ rpm δεν περνάει παρά μόνο σε καμιά ανηφόρα.

Τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται σε χωριά στο νομό Ευρυτανίας, σε άσφαλτο, άδειος, και τα υπόλοιπα σε ταξίδι προς και από Αθήνα. Στην Αθήνα γίνονται ελάχιστα.

ΟΚ, στην επαρχία υπάρχουν στροφές κ.λπ., ενδεχομένως η άσφαλτος να μην είναι τόσο γυαλί όσο στην Αθήνα, αλλά το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι πρώτη φορά παρατηρούμε κάτι τέτοιο. Είχαμε και άλλα αυτοκίνητα (Vectra, Astra) στους ίδιους δρόμους και τα ελαστικά κρατούσαν περισσότερο. Σιγά το πολύ βαρύ αυτοκίνητο το Qashqai που τρώει γρήγορα τα λάστιχα. Και σε fora για Qashqai άλλοι λένε ότι τους κρατάνε 40Κ.

Έχουν αλλαχτεί 3 τετράδες αν θυμάμαι καλά, όλες έβγαλαν ~20Κ η καθεμία.

Απλά επειδή υπάρχει περίπτωση να το δουλέψω εγώ το αυτοκίνητο, αν είναι να θέλω 500άρες και 600άρες κάθε 2 χρόνια, μένω με αυτό που έχω τώρα που δίνω ~50€/χρόνο για λάστιχα (200€ και κρατάνε 4ετία).

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Υπαρχουν και αλλα επωνυμα...Η δεν τα λες για καποιον συγκεκριμενο λογο?

Michelin είχα βάλει χάλια στο βρεγμένο. Οκ δίκιο έχεις υπάρχουν ακόμα 3 4 επωνυμα ελαστικά αλλά προσωπικά εγώ αυτές τις 3 εταιρίες θεωρώ τις καλύτερες. 

Δημοσ.

Michelin pilot sport 3 που φοραω μια 5 ετια τωρα σε διασταση 195/50/15 βγηκε τρομερο λαστιχο και σε στεγνο και σε βρεγμενο.50.000+ τα εχω περπατησει και παω για αλλαγη τωρα. Θα εβαζα τα pilot sport 4 αλλα δεν τα βγαζει σε 195 πλεον.

 

Το ειχα ψαξει σε διαφορα φορουμ αυτοκινητων και η πλειοψηφια μου πε βαλε με κλειστα ματια uniroyal rainsport 3 και το λαστιχο θα εχει ιδια αποδοση ακομα και οταν εχει γραψει 30000+ χιλιομετρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...