Nerazzurri Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Καλησπέρα σε όλους Θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει με τα ηλεκτρικά σκούτερ τα οποία 'πληρούν' τις προυποθέσεις βάση νόμου, όπως πολλοί λένε, έχοντας ηλεκτροκινητήρα 250W και πετάλια. Επειδή είναι λίγο ασαφής η εικόνα σχετικά με τη νομοθεσία και το τι λένε οι πωλητές/τροχαία/ιδιώτες κτλ. και για το λόγο ότι με ενδιαφέρει η αγορά ενός τέτοιου οχήματος, θα ήθελα τα φώτα σας στο συγκεκριμένο ζήτημα. Ένα παράδειγμα είναι το περίφημο Xiaomi scooter το οποίο διαφημίζεται αρκετά και ακόμη βλέπουμε κόσμο στο δρόμο με αυτά https://www.gearbest.com/skateboard/pp_596618.html?wid=1433363 Ένα δεύτερο και πιο σημαντικό παράδειγμα είναι κάτι σαν αυτό το οποίο εξίσου λένε πως δεν χρειάζεται δίπλωμα/άδεια/τέλη/ασφάλεια. http://www.seckam.gr/products04.html Εν τέλη είναι ασαφές για το τι επικρατεί έξω στους δρόμους αλλά και στο νόμο και εξαρτάται που θα πέσεις ή ποιος και αν θα σε ελέγξει? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
mp123 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Εγώ θα σου έλεγα πως με αυτά που δείχνεις δεν στέλνω ούτε γράμμα. Δεν κάνουν για τον δρόμο αυτά.
zio10 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 10 μήνες εγγύηση μπαταρίας λέει το 2ο, λίγο δεν είναι;
kleo1 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, zio10 είπε 10 μήνες εγγύηση μπαταρίας λέει το 2ο, λίγο δεν είναι; και η ερώτηση που κάνω πάντα σε τέτοιες συζητήσεις... η μπαταρία πόσο κοστίζει; για το xiaomi που το έχετε αναφέρει αρκετοί στο forum, αναρωτιέμαι αν κάνετε πλάκα ή μιλάτε σοβαρά. εκτός αν το θέλετε για μια απόσταση σε ευθεία μέσα σε ποδηλατόδρομο Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2018 από kleo1 1
Nerazzurri Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 6 λεπτά πριν, mp123 είπε Εγώ θα σου έλεγα πως με αυτά που δείχνεις δεν στέλνω ούτε γράμμα. Δεν κάνουν για τον δρόμο αυτά. Προφανώς δεν έχουν ιπποδύναμη και δεν περιμένω να τραβάνε ιδιαίτερα, αυτά τα 2 τα έφερα ως παράδειγμα διότι το πρώτο ΔΕΝ έχει καν πετάλια και κινείται μόνο με χειρόγκαζο, ενώ το άλλο είναι πιο κραχτό παράδειγμα μηχανής που υπάρχουν και άλλα αντίστοιχα τέτοια πιο ωραία. Αλλά νομικά τι ισχύει τελικά? 2 λεπτά πριν, zio10 είπε 10 μήνες εγγύηση μπαταρίας λέει το 2ο, λίγο δεν είναι; Προφανώς είναι λίγο, όπως προ-είπα και από πάνω τα έφερα ως παράδειγμα με βάση τα χαρακτηριστικά τους για το τι ισχύει περί νομοθεσίας? 1
NikosKallithea Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 ...και γιατί δεν χρειάζονται δίπλωμα, άδεια και ασφάλεια;
phanispal Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 ... επειδή δεν προβλέπεται (μέχρι σήμερα) απ' τη νομοθεσία; 1
Nerazzurri Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε ...και γιατί δεν χρειάζονται δίπλωμα, άδεια και ασφάλεια; ..αν ήξερα την απάντηση δεν θα ρώταγα εδώ.
NikosKallithea Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 6 λεπτά πριν, Nerazzurri είπε ..αν ήξερα την απάντηση δεν θα ρώταγα εδώ. Δεν ρώτησα προσωπικά εσένα, κουβέντα κάνουμε . Αν πέσει επάνω σε ενα αυτοκίνητο τι γίνεται;
Nerazzurri Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 11 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Δεν ρώτησα προσωπικά εσένα, κουβέντα κάνουμε . Αν πέσει επάνω σε ενα αυτοκίνητο τι γίνεται; Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρεις σιγουρα. Λένε ότι είναι στο χέρι σου να κάνεις και ασφάλεια αλλά δεν είναι υποχρεωτικό.
phanispal Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Αν πέσει επάνω σε ενα αυτοκίνητο τι γίνεται; Φαντάζομαι ό,τι γίνεται και αν πέσει ένα ποδήλατο πάνω σε αυτοκίνητο ή το αντίστροφο κ.λπ.. Το αν θα 'πρεπε να είναι αλλιώς τα πράγματα είναι άλλη ιστορία. Φαντάζομαι ότι αν αρχίσουν ν' ανεβαίνουν οι πωλήσεις τέτοιων οχημάτων, θα αλλάξει τάχιστα η νομοθεσία, περισσότερο για να δίνει ο κόσμος πιο πολλά σε ασφάλειες, τέλη κ.λπ.. 2
Nerazzurri Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 9 λεπτά πριν, phanispal είπε Φαντάζομαι ό,τι γίνεται και αν πέσει ένα ποδήλατο πάνω σε αυτοκίνητο ή το αντίστροφο κ.λπ.. Το αν θα 'πρεπε να είναι αλλιώς τα πράγματα είναι άλλη ιστορία. Φαντάζομαι ότι αν αρχίσουν ν' ανεβαίνουν οι πωλήσεις τέτοιων οχημάτων, θα αλλάξει τάχιστα η νομοθεσία, περισσότερο για να δίνει ο κόσμος πιο πολλά σε ασφάλειες, τέλη κ.λπ.. Αυτό είναι σίγουρο. Όπως με τα diesel και γενικά το να κόβουν κεφάλια στη φορολογία για κάθε τι οπως συμβαίνει στην χωρα μας με θύμα εμάς. Το θέμα είναι τι λύση υπάρχει. Παίρνεις και κάνεις το σταυρό σου να μην πέσεις σε κανένα τρελό και σε γράψει? Η μπορείς και πάλι να είσαι κατοχυρωμένος με κάποιο τρόπο?
NikosKallithea Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δεν είναι όλα τα πράγματα φορολογία, η ασφάλεια προστατεύει εσένα και είναι απαραίτητη, αν πέσεις πάνω σε ένα αυτοκίνητο και του κάνει ζημιά 1-2 χιλιάρικα που είναι το λιγότερο στα καινούργια αυτοκίνητα, Ποιός θα τα πληρώσει; θα τα βγάλεις από την τσέπη σου; Θα σε τραβάνε στα δικαστήρια και θα διπλασιάσουν και το ποσό
phanispal Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Δεκτόν. Και ξαναλέω, με τα ποδήλατα αυτό γίνεται δηλαδή; Τρέχει ο ποδηλάτης στα δικαστήρια και τα πληρώνει όλα απ' την τσέπη του; Αν ναι, τότε λογικά πρέπει να τρέμουν όσοι κυκλοφορούν με ποδήλατο μην κάνουν ούτε γρατζουνιά σε κανά προφυλακτήρα. 1
Nerazzurri Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Είναι πολύ σχετικό ζήτημα αυτό της ασφάλειας αν και νομίζω ότι για τέτοιο όχημα να βγαίνει κανα 40 ευρώ το χρόνο? Το θέμα ειναι αν μπορείς να πάρεις ένα τέτοιο και να το οδηγήσεις έστω και χαλαρά και με προσοχή χωρίς να φοβάσαι το νομο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα