Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλω να βγάλω μπουλονια ασφαλείας από το αμάξι μου και δεν μπορεί να τα βγάλει κανείς. 

Μόνη λύση κάποιος που με ηλεκτροκόλληση θα κολλήσει άλλα μπουλονια πάνω στα υπάρχοντα και θα τα βγάλει. 

Έχει κανείς στην Αθήνα / Αττική κάποιο πχ μηχανουργείο που το έχει κάνει ξανά και γνωρίζει τι να κάνει? 

  • Απαντ. 17,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Θέλω να βγάλω μπουλονια ασφαλείας από το αμάξι μου και δεν μπορεί να τα βγάλει κανείς. 

Μόνη λύση κάποιος που με ηλεκτροκόλληση θα κολλήσει άλλα μπουλονια πάνω στα υπάρχοντα και θα τα βγάλει. 

Έχει κανείς στην Αθήνα / Αττική κάποιο πχ μηχανουργείο που το έχει κάνει ξανά και γνωρίζει τι να κάνει? 

εχεις χάσει το κλειδί;Υπάρχουν κιτ για αφαίρεση. https://www.amazon.com/Neiko-Universal-Locking-Removal-Aftermarket/dp/B08H5QFCKV/ref=sr_1_1_sspa?keywords=locking%2Blug%2Bnut%2Bremoval%2Btool&qid=1665223701&qu=eyJxc2MiOiI1LjA2IiwicXNhIjoiNC41MyIsInFzcCI6IjQuMzIifQ%3D%3D&sr=8-1-spons&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyWFE2NUpWTU9DSFg2JmVuY3J5cHRlZElkPUEwMzE2MDIxM1M0Q1pNMlhXQUNYUiZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwNTk4MjYxMjM3VDBZSUgwSjZLRSZ3aWRnZXROYW1lPXNwX2F0ZiZhY3Rpb249Y2xpY2tSZWRpcmVjdCZkb05vdExvZ0NsaWNrPXRydWU&th=1

Σιγουρα σε κάποιο απο τα μεγάλα βουλκανιζατερ θα το έχουν .

Δεν θα έβαζα ηλεκτροκόλληση ειδικά εκεί μέσα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μου έσπασε το κλειδί και τα μπουλονια, βουλκανιζατεράς. 

Έχω πάει σε συνεργεία, έχω πάει σε βουλκανιζατερ, έχουν δοκιμάσει με κιτ κλπ κανείς δεν μπορεί να κάνει κάτι, μου χτύπησαν και την ζάντα στην προσπάθεια τους κλπ. Είναι και περίεργα υπερ ασφαλείας τα μπουλόνια και το κάνει ακόμα χειρότερο το σκηνικό. 

IMG-293d63f30d646780eed5cf26f55f0e40-V (1).jpg

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Sad 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sphinxgr είπε

Μου έσπασε το κλειδί και τα μπουλονια, βουλκανιζατεράς. 

Έχω πάει σε συνεργεία, έχω πάει σε βουλκανιζατερ, έχουν δοκιμάσει με κιτ κλπ κανείς δεν μπορεί να κάνει κάτι. Είναι και περίεργα υπερ ασφαλείας τα μπουλόνια και το κάνει ακόμα χειρότερο το σκηνικό. 

IMG-293d63f30d646780eed5cf26f55f0e40-V (1).jpg

Ω ρε φίλε ζημιά.

Αν βάλεις ηλεκτροκόλληση αποσυνδέεις την μπαταρία.Βασικότατο ,αλλιώς μπορεί και να σκάσει.

Δημοσ.

Καλησπέρα,
θέλω να περάσω σε ενα σημείο στη ταράτσα μια ασφαλτική μεμβράνη σαν αυτή:
20211020111227_d8870762.jpeg.46051f19c6f9defaeeb190b413aa635f.jpeg

και ξέρω οτι χρειάζεται αστάρωμα πρώτα με πίσσα.
Η ερώτηση μου είναι, τι χρονικό διάστημα χρειάζεται μεταξύ του ασταρώματος και της εφαρμογής της μεμβράνης;
Νόμιζα οτι αφήνεις να περάσουν 2 ώρες αλλά στο χρωματοπωλείο μου είπε μια ημέρα και προβληματίστηκα.
Κάποιος που να γνωρίζει σχετικά;
Ευχαριστώ!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, animale είπε

Η ερώτηση μου είναι, τι χρονικό διάστημα χρειάζεται μεταξύ του ασταρώματος και της εφαρμογής της μεμβράνης;

Το αστάρωμα με αραιή πίσσα (αριάνι εις τη μαστορική), πρακτικά έχει μια διττή λειτουργία : αφενός λειτουργεί σαν μέσο πρόσφυσης μεταξύ υπερκείμενου υλικού (μεμβράνη εν προκειμένω) και υποκειμένου (πλάκα Ο.Σ. συνήθως ή ό, τι άλλο υπάρχει) και αφετέρου δημιουργεί τρόπον τινά, μια επιπλέον στρώση προστασίας έναντι υγρασίας (προσωπική άποψη, ελάχιστη η συνεισφορά).

Συνεπώς, η μία ημέρα - προσωπική πάντα, άποψη - είναι ένα λογικό μεσοδιάστημα. Οι δύο ώρες ακούγονται αρκετά λίγες. Σε όλα τα παραπάνω προφανώς, είναι ξεκάθαρο ότι καθοριστικός παράγοντας αποτελούν και οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια των εργασιών (καύσωνας, κρύο, ήλιος, συννεφιά και ούτω καθεξής). 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Το αστάρωμα με αραιή πίσσα (αριάνι εις τη μαστορική), πρακτικά έχει μια διττή λειτουργία : αφενός λειτουργεί σαν μέσο πρόσφυσης μεταξύ υπερκείμενου υλικού (μεμβράνη εν προκειμένω) και υποκειμένου (πλάκα Ο.Σ. συνήθως ή ό, τι άλλο υπάρχει) και αφετέρου δημιουργεί τρόπον τινά, μια επιπλέον στρώση προστασίας έναντι υγρασίας (προσωπική άποψη, ελάχιστη η συνεισφορά).

Συνεπώς, η μία ημέρα - προσωπική πάντα, άποψη - είναι ένα λογικό μεσοδιάστημα. Οι δύο ώρες ακούγονται αρκετά λίγες. Σε όλα τα παραπάνω προφανώς, είναι ξεκάθαρο ότι καθοριστικός παράγοντας αποτελούν και οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια των εργασιών (καύσωνας, κρύο, ήλιος, συννεφιά και ούτω καθεξής). 

Σε συνθήκες ηλιοφάνειας και τωρινής θερμοκρασίας, (25 C), μια ημέρα είναι αρκετή λές;

Δημοσ.

Εντάξει φίλε, σε ευχαριστώ.
Πάω ταράτσα!

17 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Ναι (λέω). 

Σε ευχαριστώ φίλε, πάω ταράτσα!

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Ω ρε φίλε ζημιά.

Αν βάλεις ηλεκτροκόλληση αποσυνδέεις την μπαταρία.Βασικότατο ,αλλιώς μπορεί και να σκάσει.

Και πάλι μπορεί να κάψει εγκεφάλους, αερόσακους κλπ. Άσε άσε. Μπλέξιμο τρελό

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sphinxgr είπε

Και πάλι μπορεί να κάψει εγκεφάλους, αερόσακους κλπ. Άσε άσε. Μπλέξιμο τρελό

Είχα μια ιδέα, αλλά μάλλον δεν..

Spoiler

 

Λίγο μετά τη μέση, δοκιμάζουν σε μπουλόνια αυτοκινήτου.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Θέλω να βγάλω μπουλονια ασφαλείας από το αμάξι μου και δεν μπορεί να τα βγάλει κανείς. 

Μόνη λύση κάποιος που με ηλεκτροκόλληση θα κολλήσει άλλα μπουλονια πάνω στα υπάρχοντα και θα τα βγάλει. 

Έχει κανείς στην Αθήνα / Αττική κάποιο πχ μηχανουργείο που το έχει κάνει ξανά και γνωρίζει τι να κάνει? 

Στην αντιπροσωπεία έχεις ρωτήσει? 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Μου έσπασε το κλειδί και τα μπουλονια, βουλκανιζατεράς. 

Έχω πάει σε συνεργεία, έχω πάει σε βουλκανιζατερ, έχουν δοκιμάσει με κιτ κλπ κανείς δεν μπορεί να κάνει κάτι, μου χτύπησαν και την ζάντα στην προσπάθεια τους κλπ. Είναι και περίεργα υπερ ασφαλείας τα μπουλόνια και το κάνει ακόμα χειρότερο το σκηνικό. 

IMG-293d63f30d646780eed5cf26f55f0e40-V (1).jpg

Πέρα από την τεχνική με την ηλεκτροκόλληση που λες, μπορεί να εφαρμοστεί και μια άλλη.

Ξετρυπάς την βίδα με τρυπάνι οπότε έτσι θα κοπεί το κεφάλι της. Μετά βγάζεις την ζάντα και το κομμάτι βίδας που έχει απομείνει το βγάζεις με πένσα μιας που δεν θα έχει πλέον τάση και θα γυρνάει εύκολα.

Το πρόβλημα είναι πως τα μπουλόνια πιθανότατα θα είναι βαμμένα και δεν θα τρυπάνε με τίποτα οπότε θα θέλει τρυπάνια καρβιδίου, με ότι συνεπάγεται αυτό για το κόστος και την δυσκολία. Εννοείται αυτό θα στο κάνει μηχανουργός που έχει μπόλικη εμπειρία με βίδες ώστε να πετύχει και σωστό κεντράρισμα αλλά είναι καλή εναλλακτική μπροστά στον κίνδυνο να λιώσει η μισή ζάντα και να τα κάψεις όλα.

Βασικά τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα αυτή είναι μακράν καλύτερη λύση. Ακόμα και αν το τρύπημα δεν πάει τέλεια, μπορεί να αφαιρέσεις το υπόλοιπο κεφάλι της βίδα με σβουράκι καρβιδίου λίγο λίγο, αλλά με αποτελεσματικότητα και χωρίς φόβο

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μονη λυση κολλημα παξιμάδι πανω στο ασφαλειας με αργκον και λυσιμο με καλή προστασια της ζαντας κατα το κολημα για να μην την χαλασεις.

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Δημοσ.

Η ορθή λύση είναι αρχικά δοκιμή να βρεθεί αντίστοιχο κλειδί του μπουλονιού από αντιπροσωπεία και αλλού, που μπορεί να υπάρχει.

Δεύτερο που μου ήρθε στο μυαλό, είχε η wurth ένα εργαλείο που πιάνει στα πάντα, δεν το θυμάμαι ακριβώς τώρα ποιο είναι...αλλά κάνε μια ψαχτική.

Αυτά τα custom μπουλόνια μεγάλη βλακεία, εγώ μια φορά είχα μείνει από λάστιχο με το Opel της συζύγου, νύχτα, είχα φάει τον τόπο να βρω το κλειδάκι που κράταγε την τάπα των μπουλονιών και έπεσε πολλή ταλαιπωρία! Την άλλη μέρα πρωί πρωί πήγα πέταξα τις custom βίδες, έκοψα βόλτες με κολαούζο και έβαλα Allen.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...