Προς το περιεχόμενο

Απόψεις για Honda Jazz


patsi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, zeys13 είπε

Το jazz είναι 1300, έχει θεωρώ καλύτερους χώρους, αλλά είναι μακράν ποιο άσχημο-αδιάφορο. Από κατανάλωση δε ξέρω ίσως να είναι ποιο οικονομικό. Χοντρικά είναι αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας σε χώρους.

Δεν το βρίσκω πιο άσχημο προσωπικά, δεν είναι και το yaris κάτι ιδιαίτερο εμφανισιακά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 184
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχω το jazz facelift 2012. Jazz δεύτερη γενιάς...

-Καταρχάς είναι ένα πρακτικό σούπερ-μίνι αυτοκίνητο με έξυπνους μεγάλους χώρους.
Ίσως τους καλύτερους στην κατηγορία του.Τα Magic seats όλα τα λεφτά. Το εσωτερικό
του αυτοκινήτου είναι όμορφο. Πλαστικά με καλή συναρμογή που δεν τρίζουν και υφάσματα
καλοφτιαγμένα και ανθεκτικά.

-Είναι οικονομικό στην κατανάλωση. Η Honda δίνει 5,5λίτρα/100χλμ. To δικό μας στα
περίπου 60.000χλμ τα περισσότερα μέσα στη πόλη ο μ.ο. κατανάλωσης είναι 6λίτρα/100χλμ.
Παίζει ρόλο και πως οδηγείς αλλά νομίζω ακόμα και αν το μαστιγώνεις δε θα ξεπεράσει τα 8/100.

-Έχει το καταπληκτικό Service Reminder System. Σε υπενθυμίζει με κωδικούς τι εργασίες συντήρησης
πρέπει να γίνουν. Ανάλογα με τα χιλιόμετρα ή με το χρόνο. Π.χ. ένα φίλτρο καμπίνας αλλάζει μετά
από 20.000χλμ ή 12 μήνες. Ότι έρθει πρώτο σε ενημερώνει. Αυτό έχει και το πλεονέκτημα ότι στο
συνεργείο δε θα προσπαθήσουν να σε γελάσουν με εξτρά εργασίες. Ότι λέει το Service Reminder.

-Είναι 5άστερο στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.  Ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα.
Το τιμόνι του ελαφρύ σε χαμηλές ταχύτητες για ευελιξία μέσα στην πόλη, βαρύ όμως σε
μεγάλες ταχύτητες σε ταξιδια αλλά δικαιολογημένο για την ασφαλή και σταθερή οδήγηση.

-Σαν 1400αρι με 100 ίππους δε ζορίζεται. Μπορεί να μη φαίνεται η σπιρτάδα του-φταίνε
και οι ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις για οικονομία και ασφάλεια- αλλά όταν είναι να φανεί
η δύναμη του θα το καταλάβεις. Το δεύτερης γενιάς jazz ΔΕΝ υστερεί σε οδήγηση και ταξίδια.

Τα αρνητικά του που μ΄έχουν γυρίσει και τα μυαλά είναι η "λαμαρίνα" του και το
βάψιμο του, πολύ ευαίσθητα, το ακουμπάς και γρατζουνιέται ένα πράμα και φυσικά
η αντιπροσωπεία με τα ακριβά σέρβις και ανταλλακτικά. Γιατί να έχει τη Honda o Σ;  :mad:

Απ΄ότι κατάλαβα οι προλαλήσαντες αναφέρθηκαν στο πρώτης γενιάς. Δε έχω άποψη για το τρίτης
γενιάς jazz αλλά στο πρώτης με της δεύτερης υπάρχουν διαφορές στο στήσιμο εξωτερικά, εσωτερικά,
στην ασφάλεια, στην κατανάλωση, στην ιπποδύναμη, στην οδήγηση κτλ.  και είπα να τις αναφέρω...

18 ώρες πριν, zeys13 είπε

Τα σέρβις του δεν είναι ακριβά, τα μπουζί του μπορεί να είναι 8 αλλά στοιχίζει 3-4 ευρώ το ένα, νομίζω ότι είναι ίδια με του παπιου.... Σε ανταλλακτικά εννοείται δε πας σε γνήσια,

Μήπως κάνεις κάποιο λάθος με τα μπουζί; 8 μπουζί έχει το δεύτερης γενιάς. Φοράει ιριδίου NGK-DIFR6A13G. :rolleyes:

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω το jazz του 2010.Δεν μου εχει βγαλει ποτε τπτ απο βλαβη. Απλα παρτο αν μπορεις οικονομικα. Μην πας στο πρωτης γενιας. Ειναι μακραν καλυτερο απο το παλιο. Επισης εχει 4 μπουζι ,οχι 8 οπως το παλιο. 

Το μονο αρνητικο που μπορω να πω ειναι ο σχετικος θορυβος  που εχει η καμπινα λογω κακης ηχομονωσης. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, lele322 είπε

εχω το jazz του 2010.Δεν μου εχει βγαλει ποτε τπτ απο βλαβη. Απλα παρτο αν μπορεις οικονομικα. Μην πας στο πρωτης γενιας. Ειναι μακραν καλυτερο απο το παλιο. Επισης εχει 4 μπουζι ,οχι 8 οπως το παλιο. 

Το μονο αρνητικο που μπορω να πω ειναι ο σχετικος θορυβος  που εχει η καμπινα λογω κακης ηχομονωσης. 

Του 2007 που ειχα δεν ειχε τετοιο προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, agrio.imeros είπε

Έχω το jazz facelift 2012. Jazz δεύτερη γενιάς...

-Καταρχάς είναι ένα πρακτικό σούπερ-μίνι αυτοκίνητο με έξυπνους μεγάλους χώρους.
Ίσως τους καλύτερους στην κατηγορία του.Τα Magic seats όλα τα λεφτά. Το εσωτερικό
του αυτοκινήτου είναι όμορφο. Πλαστικά με καλή συναρμογή που δεν τρίζουν και υφάσματα
καλοφτιαγμένα και ανθεκτικά.

-Είναι οικονομικό στην κατανάλωση. Η Honda δίνει 5,5λίτρα/100χλμ. To δικό μας στα
περίπου 60.000χλμ τα περισσότερα μέσα στη πόλη ο μ.ο. κατανάλωσης είναι 6λίτρα/100χλμ.
Παίζει ρόλο και πως οδηγείς αλλά νομίζω ακόμα και αν το μαστιγώνεις δε θα ξεπεράσει τα 8/100.

-Έχει το καταπληκτικό Service Reminder System. Σε υπενθυμίζει με κωδικούς τι εργασίες συντήρησης
πρέπει να γίνουν. Ανάλογα με τα χιλιόμετρα ή με το χρόνο. Π.χ. ένα φίλτρο καμπίνας αλλάζει μετά
από 20.000χλμ ή 12 μήνες. Ότι έρθει πρώτο σε ενημερώνει. Αυτό έχει και το πλεονέκτημα ότι στο
συνεργείο δε θα προσπαθήσουν να σε γελάσουν με εξτρά εργασίες. Ότι λέει το Service Reminder.

-Είναι 5άστερο στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.  Ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα.
Το τιμόνι του ελαφρύ σε χαμηλές ταχύτητες για ευελιξία μέσα στην πόλη, βαρύ όμως σε
μεγάλες ταχύτητες σε ταξιδια αλλά δικαιολογημένο για την ασφαλή και σταθερή οδήγηση.

-Σαν 1400αρι με 100 ίππους δε ζορίζεται. Μπορεί να μη φαίνεται η σπιρτάδα του-φταίνε
και οι ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις για οικονομία και ασφάλεια- αλλά όταν είναι να φανεί
η δύναμη του θα το καταλάβεις. Το δεύτερης γενιάς jazz ΔΕΝ υστερεί σε οδήγηση και ταξίδια.

Τα αρνητικά του που μ΄έχουν γυρίσει και τα μυαλά είναι η "λαμαρίνα" του και το
βάψιμο του, πολύ ευαίσθητα, το ακουμπάς και γρατζουνιέται ένα πράμα και φυσικά
η αντιπροσωπεία με τα ακριβά σέρβις και ανταλλακτικά. Γιατί να έχει τη Honda o Σ;  :mad:

Απ΄ότι κατάλαβα οι προλαλήσαντες αναφέρθηκαν στο πρώτης γενιάς. Δε έχω άποψη για το τρίτης
γενιάς jazz αλλά στο πρώτης με της δεύτερης υπάρχουν διαφορές στο στήσιμο εξωτερικά, εσωτερικά,
στην ασφάλεια, στην κατανάλωση, στην ιπποδύναμη, στην οδήγηση κτλ.  και είπα να τις αναφέρω...

Μήπως κάνεις κάποιο λάθος με τα μπουζί; 8 μπουζί έχει το δεύτερης γενιάς. Φοράει ιριδίου NGK-DIFR6A13G. :rolleyes:

Το μοντέλο του 2003 που έχω έχει 8, και είναι παμθηνα. Ο τύπος του είναι BKR6E11. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/9/2018 στις 12:56 ΜΜ, patsi είπε

Σε αναζήτησή αξιόπιστου μικρομεσαίου μεταχειρισμένου έπεσε στη προσοχή μου ένα Jazz 06 1.3 full extra. Έχετε καθόλου εμπειρίες από το συγκεκριμένο αυτοκινητο. Το καταλαβαίνω ότι σε ταξίδια πιθανώς να υστερεί αλλα ταξίδια θα γίνονται πιο 1-2 φορές το χρόνο. Η χρήση του θα είναι πόλη κυρίως λίγα χιλιόμετρα ετησίως.

Δέν θά έχεις προβλήματα απο θέμα αξιοπιστίας.

Εάν είναι με αυτόματο σασμάν CVT έβγαζαν πρόβλημα.

Το πρόβλημα είναι η επίσημη αντιπροσωπεία στο κόστος ανταλλακτικών.

Είμαι κάτοχος Accord , αλλά πλέον τα αγοράζεις γνήσια απο Αγγλία και έχει σημαντική διαφορά.

Εάν είναι καθαρό αγόρασε το.

Σε εμπορίου αναλώσιμα-ανταλλακτικά βρίσκεις με το κιλό.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Δέν θά έχεις προβλήματα απο θέμα αξιοπιστίας.

Εάν είναι με αυτόματο σασμάν CVT έβγαζαν πρόβλημα.

Το πρόβλημα είναι η επίσημη αντιπροσωπεία στο κόστος ανταλλακτικών.

Είμαι κάτοχος Accord , αλλά πλέον τα αγοράζεις γνήσια απο Αγγλία και έχει σημαντική διαφορά.

Εάν είναι καθαρό αγόρασε το.

Σε εμπορίου αναλώσιμα-ανταλλακτικά βρίσκεις με το κιλό.

εγω ψαχνω εδω και 2 εβδομαδες και δεν το βρισκω το αμαξι,μονο απο μαντραδες ολα εισαγωγης μπες και στο car να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Kapetanakos είπε

εγω ψαχνω εδω και 2 εβδομαδες και δεν το βρισκω το αμαξι,μονο απο μαντραδες ολα εισαγωγης μπες και στο car να δεις.

Για το Jazz αναφέρεσαι ή το Accord που έγραψα

Δυστυχώς θέλει υπομονή να βρείς απο ιδιώτη

 

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Για το Jazz αναφέρεσαι ή το Accord που έγραψα

Δυστυχώς θέλει υπομονή να βρείς απο ιδιώτη

για το jazz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, lele322 είπε

εχω το jazz του 2010.Δεν μου εχει βγαλει ποτε τπτ απο βλαβη. Απλα παρτο αν μπορεις οικονομικα. Μην πας στο πρωτης γενιας. Ειναι μακραν καλυτερο απο το παλιο. Επισης εχει 4 μπουζι ,οχι 8 οπως το παλιο. 

Το μονο αρνητικο που μπορω να πω ειναι ο σχετικος θορυβος  που εχει η καμπινα λογω κακης ηχομονωσης. 

 

18 ώρες πριν, zeys13 είπε

Το μοντέλο του 2003 που έχω έχει 8, και είναι παμθηνα. Ο τύπος του είναι BKR6E11. 

Παιδιά ζητάω συγνώμη για το μπέρδεμα. Φταίω...
Σχετικά με τα μπουζί πρώτης και δεύτερης γενιάς. Το παλιό φοράει 8 μπουζί και δε γνωρίζω κόστος και χρόνο αλλαγής.
Για το δεύτερης γενιάς jazz,  φοράει 4 ιριδίου που αλλάζονται στα 100.000-120.000χλμ ανάλογα με την ένδειξη του reminder.
Η τετράδα μπουζί ιριδίου στην αντιπροσωπεία στοιχίζει περίπου 120 ευρώ γι΄αυτό κάποιοι τα παραγγέλνουν από εξωτερικό.
Τζούζει η τιμή αλλά μπορεί λόγω του μεγαλύτερου διαστήματος αλλαγής τους σε σχέση με τα απλά μπουζί να κάνουν απόσβεση
το κόστος αγοράς τους. Συμφορουμίτης, με πρώτης γενιάς jazz μπορεί να απαντήσει πιο σίγουρα σ΄αυτό...  :rolleyes:

Επεξ/σία από agrio.imeros
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηρα πριν ενα μηνα jazz του 2003, 92.000 χλμ, 3500 ευρω. Δυστυχως θελει υπομονη μεχρι να βρεθει το σωστο οχημα.

Η κατασταση του ειναι (για τα χρονια του) αριστη και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης.

Εχω μια αισθηση οτι καιει λιγο παραπανω απο τις προσδοκιες μου αλλα δεν εχω κανει σωστο τσεκαρισμα.

Δεν μπορω να εκφερω γνωμη με ενα μηνα χρηση και 100 χλμ οδηγησης, σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα; απλα δηλωνω ευχαριστημενος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, tornado είπε

πηρα πριν ενα μηνα jazz του 2003, 92.000 χλμ, 3500 ευρω. Δυστυχως θελει υπομονη μεχρι να βρεθει το σωστο οχημα.

Η κατασταση του ειναι (για τα χρονια του) αριστη και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης.

Εχω μια αισθηση οτι καιει λιγο παραπανω απο τις προσδοκιες μου αλλα δεν εχω κανει σωστο τσεκαρισμα.

Δεν μπορω να εκφερω γνωμη με ενα μηνα χρηση και 100 χλμ οδηγησης, σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα; απλα δηλωνω ευχαριστημενος.

Κάντου ενα γενικό Service και παρακολουθησε το.

Αυτής της χρονολογίας Accord,Jazz,HR-V έκαιγαν αισθητήρα οξυγόνου.

Άσχετα που υπάρχει ανάκληση αλλά ο Σ σε έχει γραμμένο, τουλάχιστον στο δικό μου Accord.

Του άλλαξα αισθητηρα λάμδα , το αγόρασα απο εξωτερικό γιατί εδώ σε εμπορίου δέν έβρισκα και ο Σ ήθελε 420 ευρω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να συμπληρωσω οτι στο jazz 1.33 2006 μοντελο που εχω, η  μεση καταναλωση που μου δειχνει το trip comp ειναι 6.6-6.7/100

Τα χιλιομετρα ειναι σε πόλη και σε επαρχια.

το χρωμα του κατι σαν κεραμιδι διατηρηται σε αριστη κατασταση μετα απο 12 χρονια κοντα στην θαλασσα που το παρκαρω, αν το συγκρινεις με 2 γειτονικα fiat seicento 1.1 2004  kai lancia y που τους εχει φυγει ολο το χρωμα!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από χθες μου κάνει νούμερα το ραδιόφωνο

Παίζει ξανά τέταρτο και μετά βγαίνει off

Όπως και να έχει θα το αλλάξω αλλά λέω μήπως κάποιος βρήκε λύση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Παιδια ειχα την πρωτη γενια, με 8 μπουζι ,ηταν 8 βαλβιδο, δηλαδη δεν καει τπτ, απλα μετα απο 2 χρονια το τουμπαρα κ πηρα impreza! Το jazz ειναι οτι καλυτετο εχει βγει σε αυτην την κατηγορια. Αλλα με τον σαρακακη που πας honda xaxaca

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...