Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 ώρες πριν, AdventChild είπε

Ακομα το VR ειναι στα πρωτα του βηματα, ξανασυζηταμε σε 4-5 χρονια οταν βγει μια συσκευη που μπορει να σου δωσει καλη εμπειρια VR με κατω απο 400 ευρω. 

To ίδιο λέγαμε πρίν 4-5 χρόνια......

  • Like 1
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, paragontikos είπε

θα ειναι χειροτερο στα ιδια λεφτα; για χρηστη pc δηλαδη δεν εχει νοημα

Για χρήστη  gaming pc δεν έχει νόημα αλλά για τον μέσο χρήστη που δεν έχει pc ή έχει ένα απλό  (non gaming) desktop/laptop θα προσφέρει την "μαγική εμπειρία" του φουλ vr εύκολα, άνετα, οικονομικά και απροβλημάτιστα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Echo arena και onward μια χαρά competitive games είναι και δεν γίνεται να παιχτούν σε monitor. Third person σε VR είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. Elite Dangerous σε VR είναι ΕΠΙΚΟ. 

Έφερα φίλο στο σπίτι για μπιλιάρδο και έφαγε τα μούτρα του γιατί πήγε να ακουμπήσει στο τραπέζι.  

  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, panther_512 είπε

To ίδιο λέγαμε πρίν 4-5 χρόνια......

εχεις ενα point αλλα με τον χρονο πλεον η τιμη μειωνεται δραματικα στα VR, πιστευω πως αυτην την φορα η 5ετια θα φερει διαφορα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, inangelsheart είπε

Αυτό είναι το τελευταίο. Με καλούς αλγόριθμους δεν βλέπεις πίξελ. Και είναι πολύ δύσκολο να έχεις τέτοια ταχύτητα (90-120fps x 2) σε ανάλυση 4κ... με την σημερινή τεχνολογία. πειραματικά γίνεται.. στην ΠΡΑΞΗ όχι.για αυτό δεν έχουν σκάσει μύτη ακόμη και δεν θα σκάσουν για αρκετό καιρό ακόμη. Γιατί δεν φτάνουν μόνο 4xrtx2080 ti για να παίξεις σημερινούς τίτλους σε τέτοια ανάλυση VR θέλεις και τον τρόπο να περάσει όλος αυτός ο όγκος στο headset (μιλάμε για 10άδες gbps και και και... 

τέσπα... το πρόβλημα το σοβαρό είναι στο Motion sickness.. πουθενά αλλού... όλα τα άλλα τα έχουν φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο...  

Mε eye tracking και foveated rendering anything is possible! 4K άνετα με mobile επεξεργαστές.

Επεξ/σία από whoever81
Δημοσ.
7 ώρες πριν, panther_512 είπε

To ίδιο λέγαμε πρίν 4-5 χρόνια......

τοτε ηταν στις αρχες ,και πανακριβα οτι ειχαν βγαλει στην αγορα ....τωρα μετα απο 4-5 ετη δε νομιζω απο τιμες να ειναι το ιδιο ....το rift θυμαμαι επαιζε στα 800 ευρω ακατεβατα και τωρα το αγοραζεις με τα μισα χρηματα ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, georgetsl είπε

τοτε ηταν στις αρχες ,και πανακριβα οτι ειχαν βγαλει στην αγορα ....τωρα μετα απο 4-5 ετη δε νομιζω απο τιμες να ειναι το ιδιο ....το rift θυμαμαι επαιζε στα 800 ευρω ακατεβατα και τωρα το αγοραζεις με τα μισα χρηματα ...

 

Δεν ξέρω, βλέποντας ότι το form-factor έχει παραμείνει σχεδόν πανομοιότυπο από γεννησιμιού του, δεν βλέπω πώς μπορεί να αλλάξει δραματικά το θέμα στα απόμενα 4-5 χρόνια ώστε να γίνει πιό mainstream.

Βλέπουμε τώρα ένα ασύρματο VR σύστημα, το οποίο όμως δεν είναι αντίστοιχο του κανονικού Rift. Για την πλήρη εμπειρία θέλεις το ενσύρματο σε υπολογιστή rift. Άρα δεν έχουμε ουσιαστικό βήμα μπροστά.

Προσωπικά πιστεύω ότι χωρίς τεχνολογικό breakthrough δεν πρόκειται να αλλάξουν τα πράγματα.

Επεξ/σία από panther_512
Δημοσ.
Στις 27/9/2018 στις 12:00 ΠΜ, pcos είπε

για ταινιες για οσους δεν παιζουν τι λεει?

μας κατηργησαν το 3Δ ρε γαμωτ

Με το oculus rift/htc vive κτλπ γινεται να δεις ταινιες σε 3D οπως το 3D που βλεπεις στο cinema...Ειναι λιγο ανούσια τα 3D μονιτορ πλεον οταν μπορεις να παρεις vr που κανει ΚΑΙ αυτη τη δουλεια εκτος απο το full 3D που σου δινει σε παιχνιδια και εφαρμογες...

9 ώρες πριν, panosveto12 είπε

Gκαι το ερώτημα μου είναι θα παίζει τς@ντες ; Γιατί εκεί το wireless είναι πολύ χρήσιμο . 

Αυτος ηταν ο κυριαρχος στοχος αυτης της συσκευης και νομιζω το καταφεραν...Θυμαται μεχρι και τα "δωμάτια" στα οποία εχεις παει ετσι ωστε να σου σχεδιαζει ορια να μην πεσεις σε καμια χεστρα.Επισης ειπαν οτι υποστηριζει "YoutubeVR" και ολοι ξερουμε τι σημαινει αυτο.Μπραβο παντως στο Μαρκο το Ζουκενβεργο!

Δημοσ.
Στις 27/9/2018 στις 8:41 ΜΜ, whoever81 είπε

Mε eye tracking και foveated rendering anything is possible! 4K άνετα με mobile επεξεργαστές.

Βρε στην θεωρία όλα άνετα είναι το ξέρω. Στην πράξη κολλάνε γιατί δεν αρκεί η τεχνολογία χρειάζεται και η γνώση προγραμματισμού και το σημαντικότερο να υπάρχει κέρδος. Όσο για mobile CPU και 4Κ καλύτερα έλα διαβασμενος την επόμενη φορά και μην λες τέτοια πράγματα φωναχτά γιατί θα φάμε ξύλο. Σε μερικά χρόνια ίσως. Η με κάποια μεγάλη ανακάλυψη. Με τα σημερινά δεδομένα όχι. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, inangelsheart είπε

 Όσο για mobile CPU και 4Κ καλύτερα έλα διαβασμενος την επόμενη φορά και μην λες τέτοια πράγματα φωναχτά γιατί θα φάμε ξύλο. Σε μερικά χρόνια ίσως. Η με κάποια μεγάλη ανακάλυψη. Με τα σημερινά δεδομένα όχι. 

Μα ακριβώς επειδή το διάβασα το έγραψα. Η μεγάλη ανακάλυψη είναι το eye tracking και το foveated rendering. Τώρα μένει η υλοποίηση...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, whoever81 είπε

Μα ακριβώς επειδή το διάβασα το έγραψα. Η μεγάλη ανακάλυψη είναι το eye tracking και το foveated rendering. Τώρα μένει η υλοποίηση...

Η ανακάλυψη λέγετε ανακάλυψη όταν είναι ολοκληρωμένη. Για να είναι ολοκληρωμένο το eye trucking σε VR (παράλληλη επεξεργασία και στα 2 μάτια , αποτελέσματα και αλγόριθμος από ΑΙ engine κλπ κλπ) έχει ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ακόμη. Πειράματα όπως είπα γίνονται. Προσπάθειες ακόμη περισσότερες. Το ότι υπάρχει η τεχνολογία eye trucking από την Nokia σε κινητά ε΄δω και καμιά δεκαριά χρόνια δεν σημαίνει ότι μπορεί να εφαρμοστεί και παντού.

Αλλά. Ακόμη και αν εφαρμοστεί θα πρέπει να μην κάνει μόνον την δουλειά της σωστά σαν τεχνολογία αλλά και να είναι εύκολη στον προγραμματισμό από τους developers που θα κάτσουν να μετατρέψουν η να φτιάξουν εκ νέου engine Για αυτό αποκλειστικά. Που σημαίνει μελέτη εργατώρες κλπ κλπ κλπ. ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ η τενχολογία και αυτό προσπαθώ να πω. ΠΡΕΠΕΙ να είναι και εύκολη στην πραγματοποίηση πρώτον και δεύτερον ΠΟΣΟ εύκολη θα είναι για να κρατηθούν χαμηλά τα κόστη τα εμπορικά.

Γιατί ναι. Αν ήταν σίγουροι οι δημιουργοί της τεχνολογίας καθώς και οι developers Που θα στηριχθούν πάνω σε αυτήν ότι θα αγόραζε κάποιος ένα VR με κόστος 3 χιλιάρικα το κράνος τότε ΝΑΙ θα τα είχαμε δει ίσως και νωρίτερα. ΜΠΑ σου λέω εγώ έχει μέλλον ακόμη για να το δούμε εμπορικά στα καταστήματα μια συγκεκριμένη τεχνολογία.

όσο για το 4Κ σε κάθε μάτι επαναλαμβάνω δεν είναι καθόλου απλό και αυτό διότι εκτός της υπολογιστικής δύναμης ΠΡΕΠΕΙ να έχει και συμφέρον ο καταναλωτής για να το αγοράσει. Οι εταιρίες δεν βγάζουν ένα προιόν στο εμπόριο και επενδύουν κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια αν δεν είναι σίγουροι ότι θα βγάλουν κέρδος. Και εδώ όταν μιλάμε μεγάλη διαφορά στην τιμή (παράδειγμα 2 πάνελ 2κ κοστίζουν 50 δολλάρια και 2 πανελ 4κ συν τα τσιπάκια τα ποιο ακριβά κλπ κλπ κοστίζουν 20 παραπάνω) θα πρέπει ο καταναλωτής να πληρώσει ένα σεβαστό παραπάνω ποσό για να είναι σίγουρος ο πωλητής ότι δεν θα μπει μέσα μακρόχρονα με την επένδυση που  θα κάνει. 

Τώρα γαι το mobile cpu και επεξεργαστική δύναμη έχουμε ακόμη περισσότερο μέλλον εφόσον για να δούμε εντυπωσιακά γραφικά όχι σε 4Κ γιατί προς το παρόν είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ, αλλά σε 1080 σε κάθε μάτι έχουμε ΠΟΛΥ ΜΕΛΛΟΝ ακόμη και ίσως να μπορούμε να δούμε κάτι αξιοπρεπές σύμφωνα με τον νόμο του moore σε περίπου 2-3 χρόνια ακόμη.

 

Ελπίζω να είμαι σαφής όσο ποιο απλά γίνεται γιατί το συγκεκριμένο θέμα συζητήσεως ίσως να θέλει αμέτρητες ώρες θεωρίας και όρων για να πεις ότι θα καλύψεις νοητά τουλάχιστον ένα μικρό μέρος του τόσο περίπλοκου σεναρίου που ζούμε και που θα ζήσουμε στο μέλλον σχετικά με την τεχνολογία VR..

 

Επεξ/σία από inangelsheart
Δημοσ.
20 ώρες πριν, inangelsheart είπε

Η ανακάλυψη λέγετε ανακάλυψη όταν είναι ολοκληρωμένη. Για να είναι ολοκληρωμένο το eye trucking σε VR (παράλληλη επεξεργασία και στα 2 μάτια , αποτελέσματα και αλγόριθμος από ΑΙ engine κλπ κλπ) έχει ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ακόμη. Πειράματα όπως είπα γίνονται. Προσπάθειες ακόμη περισσότερες. Το ότι υπάρχει η τεχνολογία eye trucking από την Nokia σε κινητά ε΄δω και καμιά δεκαριά χρόνια δεν σημαίνει ότι μπορεί να εφαρμοστεί και παντού.

Αλλά. Ακόμη και αν εφαρμοστεί θα πρέπει να μην κάνει μόνον την δουλειά της σωστά σαν τεχνολογία αλλά και να είναι εύκολη στον προγραμματισμό από τους developers που θα κάτσουν να μετατρέψουν η να φτιάξουν εκ νέου engine Για αυτό αποκλειστικά. Που σημαίνει μελέτη εργατώρες κλπ κλπ κλπ. ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ η τενχολογία και αυτό προσπαθώ να πω. ΠΡΕΠΕΙ να είναι και εύκολη στην πραγματοποίηση πρώτον και δεύτερον ΠΟΣΟ εύκολη θα είναι για να κρατηθούν χαμηλά τα κόστη τα εμπορικά.

Γιατί ναι. Αν ήταν σίγουροι οι δημιουργοί της τεχνολογίας καθώς και οι developers Που θα στηριχθούν πάνω σε αυτήν ότι θα αγόραζε κάποιος ένα VR με κόστος 3 χιλιάρικα το κράνος τότε ΝΑΙ θα τα είχαμε δει ίσως και νωρίτερα. ΜΠΑ σου λέω εγώ έχει μέλλον ακόμη για να το δούμε εμπορικά στα καταστήματα μια συγκεκριμένη τεχνολογία.

όσο για το 4Κ σε κάθε μάτι επαναλαμβάνω δεν είναι καθόλου απλό και αυτό διότι εκτός της υπολογιστικής δύναμης ΠΡΕΠΕΙ να έχει και συμφέρον ο καταναλωτής για να το αγοράσει. Οι εταιρίες δεν βγάζουν ένα προιόν στο εμπόριο και επενδύουν κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια αν δεν είναι σίγουροι ότι θα βγάλουν κέρδος. Και εδώ όταν μιλάμε μεγάλη διαφορά στην τιμή (παράδειγμα 2 πάνελ 2κ κοστίζουν 50 δολλάρια και 2 πανελ 4κ συν τα τσιπάκια τα ποιο ακριβά κλπ κλπ κοστίζουν 20 παραπάνω) θα πρέπει ο καταναλωτής να πληρώσει ένα σεβαστό παραπάνω ποσό για να είναι σίγουρος ο πωλητής ότι δεν θα μπει μέσα μακρόχρονα με την επένδυση που  θα κάνει. 

Τώρα γαι το mobile cpu και επεξεργαστική δύναμη έχουμε ακόμη περισσότερο μέλλον εφόσον για να δούμε εντυπωσιακά γραφικά όχι σε 4Κ γιατί προς το παρόν είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ, αλλά σε 1080 σε κάθε μάτι έχουμε ΠΟΛΥ ΜΕΛΛΟΝ ακόμη και ίσως να μπορούμε να δούμε κάτι αξιοπρεπές σύμφωνα με τον νόμο του moore σε περίπου 2-3 χρόνια ακόμη.

Ελπίζω να είμαι σαφής όσο ποιο απλά γίνεται γιατί το συγκεκριμένο θέμα συζητήσεως ίσως να θέλει αμέτρητες ώρες θεωρίας και όρων για να πεις ότι θα καλύψεις νοητά τουλάχιστον ένα μικρό μέρος του τόσο περίπλοκου σεναρίου που ζούμε και που θα ζήσουμε στο μέλλον σχετικά με την τεχνολογία VR..

FHD σε κάθε μάτι? Τα android  ναυαρχίδες οριακά παίζουν τα τελευταία 2χρόνια απλά HD σε συμβατικά games στο ios εδώ και 2 χρόνια έχουν για την πλάκα FHD και ακατεβατα 60FPS, για FHD VR σε mobile μόνο η apple μπορεί να το κάνει πραγματικότητα σε 1-2 χρόνια για android βάλε 5+ χρόνια τουλάχιστον ακόμη! για FHD μιλάω! για 4Κ αφήστε το....10+years... 

Δημοσ.

Πάντως είναι ωραίο να ζούμε την εξέλιξη του VR βήμα βήμα, αν και κάπως κοστοβόρο. Ποιο χόμπι όμως δεν είναι; 

Προσωπικά δεν με απασχολεί καθόλου η "τελειότητα". Περνάω μια χαρά με το PSVR μου (Drive Club, Grand Turismo, Skyrim, shooters με τον aim controller, ταινίες κλπ), ακόμα και με το Samsung VR  (αν και έχω σοβαρό πρόβλημα με την υπερθέρμανση του Note 8 και γλυκοκοιτάω το Oculus Go για να το αντικαταστήσω). Δυστυχώς το gaming laptop μου δεν είναι VR ready και δεν έχω σκοπό να το αντικαταστήσω ακόμα, οπότε και θα περιμένω το Quest το οποίο έχει το πλεονέκτημα ότι δεν μπλέκεσαι με καλώδια, κάμερες και περιφερειακά! Σας ζηλεύω πάντως εσάς που έχετε το Rift! H Oculus είναι στον σωστό δρόμο με επιλογές για όλους! 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...