Προς το περιεχόμενο

αγορά φωτογραφικής μηχανής


spyrid0n4s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά,

θέλω να κάνω δώρο στην αδελφή μου μια φωτογραφική μηχανή που έχει όνειρο να πάρει εδώ και χρόνια. Είμαι άσχετος με το θέμα για αυτό ζητάω την πολύτιμη βοήθειά σας :P και αυτή δεν την θέλει για κάτι συγκεκριμένο ή εξειδικευμένο αλλά κυριώς επειδή κάνει πολλά ταξίδια να βγάζει τοπία/μέρη κλπ. Το budjet μου είναι γύρω στα 200 ευρώ, αν έχετε κάτι να προτείνετε. Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, spyrid0n4s είπε

Καλησπέρα παιδιά,

θέλω να κάνω δώρο στην αδελφή μου μια φωτογραφική μηχανή που έχει όνειρο να πάρει εδώ και χρόνια. Είμαι άσχετος με το θέμα για αυτό ζητάω την πολύτιμη βοήθειά σας :P και αυτή δεν την θέλει για κάτι συγκεκριμένο ή εξειδικευμένο αλλά κυριώς επειδή κάνει πολλά ταξίδια να βγάζει τοπία/μέρη κλπ. Το budjet μου είναι γύρω στα 200 ευρώ, αν έχετε κάτι να προτείνετε. Ευχαριστώ!

   Μαζί με την καλησπέρα μου , νομίζω πως με βάση τις περιγραφές σας , μιά bridge camera θα ήταν ότι πιό ενδεδειγμένο , ίσως λίγο πιό ακριβή ..... λίγο ..... είμαι βέβαιος ότι θα έχετε σύντομα καταλήξει ...... υπάρχουν αρκετές λύσεις ...... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, spyrid0n4s είπε

Καλησπέρα παιδιά,

θέλω να κάνω δώρο στην αδελφή μου μια φωτογραφική μηχανή που έχει όνειρο να πάρει εδώ και χρόνια. Είμαι άσχετος με το θέμα για αυτό ζητάω την πολύτιμη βοήθειά σας :P και αυτή δεν την θέλει για κάτι συγκεκριμένο ή εξειδικευμένο αλλά κυριώς επειδή κάνει πολλά ταξίδια να βγάζει τοπία/μέρη κλπ. Το budjet μου είναι γύρω στα 200 ευρώ, αν έχετε κάτι να προτείνετε. Ευχαριστώ!

Θες αναγκαστικα κατι καινουριο?

Θα μπορουσες να βρεις κατι μεταχειρισμενο σε dslr η σε καποια mirroless. Δεν νομιζω οτι εχει νοημα να δωσεις 200 ευρω να πας σε compact, η ακομα χειροτερα, bridge.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Θες αναγκαστικα κατι καινουριο?