Joshua21 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Τσιμουχάκια = μικρές τσιμούχες https://el.wiktionary.org/wiki/τσιμούχα Τα τσιμουχάκια βαλβίδων υπάρχουν για να μην περνάει λάδι από τις βαλβίδες στο θάλαμο καύσης. 2
meletis_m Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 20 ώρες πριν, papoys1 είπε Γιάννη το έχει ξαναπεί αυτό ο Μελέτης και ναι πιστεύω πως λέει αλήθεια. Εξάλλου βλέπω από το δικό μου opel vectra του 2005.Δεν έχω 400.000 αλλά ξεπέρασα αισίως τις 260.000 χιλιόμετρα και τα λαδάκια τα βγάζω όπως τα βάζω και από το lidl μάλιστα για περισσότερα από 100.000 χιλιόμετρα που πολλοί τα κοροιδεύουν αλλά σκασίλα μου.Πιστεύω πως με καλή συντήρηση,σωστή οδήγηση τα μοτέρ μπορούν να ζήσουν πολλά πολλά χιλιόμετρα.Ενδεχομένως όχι όλα ή όλες οι μάρκες αλλά πολλά. Στις 28/9/2018 στις 5:48 ΜΜ, gia_nnis είπε Καλα αυτο δεν ειναι απο την αντιπροσωπεια.. αλλα σε ολα υπηρχε μια ισορροπια... και εγω προσωπικα δεν μπορω να πιστεψω οτι στα 400000χλμ δεν εκανες τιποτα για να μην καιει λαδια.. εστω τσιμουχακια..! Όπως έχω αναφέρει πρίν μπεί το γκάζι το άνοιξα το μοτέρ γιατί είχε φτάσει τίς 300.000 και ποτέ δέν είχε ανοιχτει για περαιτέρω συντήρηση Πλήρωσα μόνο τα ανταλλακτικά αλλάχτηκαν τσιμουχάκια βαλβίδων , φλάντζες κ.λ.π όλα γνήσια. Να φανταστείς αντλία νερού δέν είχα αλλάξει. Μετά έβαλα το υγραέριο και έχω γράψει 115.000 με υγραέριο. Υπολογίζω ~450.000 να αρχίσει να κάθονται οι έδρες των βαλβίδων. Εάν και που τις έχω έλενξει 4 φορές συνολικά ήταν στα όρια κατασκευαστή και δέν είχαν κλείσει οι βαλβίδες εξαγωγής που φοβόμαστε με το γκάζι. Τα έχει βγάλει και με το παραπάνω τα χρήματα του το αμάξι. 1
gia_nnis Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 25/9/2018 στις 12:11 ΠΜ, Joshua21 είπε Εγώ ήξερα πως πρόβλημα με τα λάδια είχαν κάποια μοντέλα με τους πρώτους κινητήρες vvti κοντά στο 1999-2002, όχι τα επόμενα. @ts: Μην περιμένεις να δεις σοβαρή διαφορά κατανάλωσης με το auris, ειδικά μέσα στην πόλη πάνω σχεδόν τα ίδια θα καίει. Η αξιοπιστία και στο auris είναι δεδομένη. Ναι ο 1.4! Απο κει και περα δεν ειχα ακουσει τιποτα.. Νομιζα και γω ολα οκ με τους vvti 12 ώρες πριν, BTL είπε Δεν γνωρίζω τι είναι τα τσιμουχάκια. Το αυτοκίνητο κάνει όλα τα service κάθε 15.000km, οπότε αν αυτό ειναι στα αναλώσιμα και έπρεπε να αλλαχτεί θα το έχουν κάνει. Γενικά, θεωρώ ότι αν ενα αυτοκίνητο συντηρειται όπως πρέπει, δεν έχει προβλήματα απο την κατασκευή του και το προσέχεις κατά την οδήγηση μπορεί να βγάλει πολλά χιλιόμετρα απροβλημάτιστα. Και γω θεωρω οτι σου εχουν φαει παραπανω χρηματα μιας και δεν γνωριζεις... Τα χω δει τα σκατα και μονος μου με το να κανω αναγνωριση τιμης σε ανταλλακτικα και εργασια.. Σε μια ελευθερη αγορα δεν ισχυει το καλουπι οτι πληρωσεις αυτο θα παρεις..!!! Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2018 από gia_nnis
toyo73 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 18 ώρες πριν, meletis_m είπε Πλήρωσα μόνο τα ανταλλακτικά αλλάχτηκαν τσιμουχάκια βαλβίδων , φλάντζες κ.λ.π όλα γνήσια. Μετά έβαλα το υγραέριο και έχω γράψει 115.000 με υγραέριο. Υπολογίζω ~450.000 να αρχίσει να κάθονται οι έδρες των βαλβίδων. Παντως το ελαφρυ καψιμο λαδιου, λογικα δεν λιπανει τις εδρες και εμποδιζει το "καθισμα" αυτων.Αλλα φανταζομαι βρωμιζει θαλαμο καυσης και αρκετα αλλα.
meletis_m Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, toyo73 είπε Παντως το ελαφρυ καψιμο λαδιου, λογικα δεν λιπανει τις εδρες και εμποδιζει το "καθισμα" αυτων.Αλλα φανταζομαι βρωμιζει θαλαμο καυσης και αρκετα αλλα. Όταν πήρα την απόφαση για ανακατασκευή σε οτι χρειάζεται , ήμουν έτοιμος να του βάλω 2λιτρο μοτέρ, γιατί έβγαινε η ίδια καρότσα με μοτέρ 2 λιτρου αλλά ξεφεύγαμε σε κόστος. Το κυριότερο στο υγραέριο είναι η ρύθμιση του χάρτη. Πρέπει να το βγάλεις στο δρόμο και να το ρυθμίσεις ανα φορτίο κινητήρα κάτι το οποίο είναι χρονοβόρο αλλά αυτή είναι η σωστή λύση.
toyo73 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Όταν πήρα την απόφαση για ανακατασκευή σε οτι χρειάζεται , ήμουν έτοιμος να του βάλω 2λιτρο μοτέρ, γιατί έβγαινε η ίδια καρότσα με μοτέρ 2 λιτρου αλλά ξεφεύγαμε σε κόστος. Θελει δηλωμα ομως, που σημαινει αυξημενα τελη κυκλοφοριας-ασφαλειας και δεν ξερω τι αλλο.Αλλιως θα κυκλοφορης με το ανγχος τυχων ελενχου, αλλα το κυριοτερο νομιζω , οτι σε περιπτωση ατυχηματος δεν σε καλυπτη η ασφαλεια με αλλαγμενο και αδηλωτο μοτερ.Εαν το καταλαβουν. Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2018 από toyo73 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα