Προς το περιεχόμενο

Navara ή Hilux (2018)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα απο τα 2  double cap αυτόματο αλλά μια ακούω καλά λόγια για το navara και μια για το hilux και

μέχρι στιγμής δεν έχω καταλήξει, δεν με ενδιαφέρει το πιο είναι πιο ακριβό η φτηνό αρκεί να είναι σκυλί και να ξέρω

ότι έκανα την καλύτερη αγορά και δεν θα το μετανιώσω στο μέλλον η να μπώ στην διαδικασία να το πουλήσω, η χρήση που το θέλω δεν

είναι απόλυτα για χωράφι η μόνο χώμα, το θέλω πιο πολύ για καθημερινή χρήση σε άσφαλτο κουβαλόντας όχι τόνους και πολύ βαριά πράγματα

απλά είμαι πορομένος στο να το αγοράσω γιατί γουστάρω τέτοια αμάξια και θέλω να καταλάβω γιατί οι παλιοί λένε πάρε το hilux εφόσον απο όσα έχω διαβάσει

το navara υπερτερεί σε τεχνολογία και ασφάλεια και είναι και πιο φτηνό, όσοι γνωρίζετε και θέλετε να δώσετε μια συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη.. απλά με ενδιαφέρει να

ακούσω απόψεις μόνο για αυτά τα δυο.

 

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Παρε οτι σου αρεσει από τα δύο. Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι να το βλέπεις να γουσταρεις. Καινούργιο θα είναι 5 χρονια εγγυηση. (Προσωπικά εγώ Navarra θα έπαιρνα.  Πιο όμορφο). BTW Πολύ καλές επιλογές. Οποίο και να πάρεις είναι κορυφή. 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλο είναι ότι και να πάρεις,μόνο προσοχή με το πετρέλαιο που θα βάζεις δεν είναι σαν τα παλιά που έβαζες και θέρμανσης μέσα...

  • Like 2
Δημοσ.

Το 2015 πηρα το ranger.Η χρηση που κανω εγω ειναι κυριως σε εθνικες οδους καιι λιγοτερο αθηνα.Πισω στο 2015 εκανα test drive ολα τα διπλοκαμπινα.Δεν υπαρχει λογος να αρχισω να τα απαρiθμω τα ξερεις.Τελικα ειχα καταληξει στο ranger και στο amarock για το λογο οτι στο test drive που εκανα με ολα κυριως κιφησσο αυτα τα 2 ηταν τα αμαξια με την περισσοτερο ιχ συμπεριφορα συν του οτι τοτε ηταν και τα μοναδικα με 6η ταχυτητα σε σχεση με τα αλλα που ειχαν 5.Αν οδηγησεις για παραδειγμα το isuzu dmax που αν θυμαμαι ηταν και πιο εντονο θα δεις πως στο οδηγημα καταλαβαινεις πως πισω υπαρχει καροτσα,αν καπακι οδηγησεις ranger νομιζεις πως εχεις μπει σε ιχ.Σε πανω απο 3.5 χρονια που το εχω στην κατοχη μου εχω δωσει περιπου 300 € για σερβις και μεσο ορο καιει γυρω στα 9.5 lt το 2.2  limited.Οσο για το πετρελαιο εγω βαζω μονο απο shell και μεχρι τωρα δεν μου εχει δημιουργησει καποιο προβλημα.

Δημοσ.

Γιατί δεν κοιτάς και το amaroc ή και το x class από την στιγμή που λες ότι δεν ψάχνεις αποκλειστικά ένα όχημα εργάτη για φόρτωμα πιστεύω αυτές οι premium προτάσεις ανταποκρίνονται καλύτερα σε όλες τις περιστάσεις....

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Nickokin είπε

Γιατί δεν κοιτάς και το amaroc ή και το x class από την στιγμή που λες ότι δεν ψάχνεις αποκλειστικά ένα όχημα εργάτη για φόρτωμα πιστεύω αυτές οι premium προτάσεις ανταποκρίνονται καλύτερα σε όλες τις περιστάσεις....

Αν και δεν μου πέφτει λόγος θα το πω. Από που και ως που το amaroc είναι premium ;  Volkswagen ειναι. 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, mp123 είπε

Αν και δεν μου πέφτει λόγος θα το πω. Από που και ως που το amaroc είναι premium ;  Volkswagen ειναι. 

'Ελα τώρα κι εσύ , μια χαρά πριμιουμοσύνη γεμάτο  είναι :D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα nissan μετά το d21 ψιλοεβγαζαν θέματά για hilux δεν γνωρίζω δεν είχα ποτέ

Επεξ/σία από ziaba
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αν η χρήση που θα του κάνεις θα είναι περισσότερο άσφαλτο σου προτείνω Navara. Το ΤΟΥΟΤΑ λόγω σφυχτής ανάρτησης θα είναι λίγο ποιο δύστροπο σε ανωμαλίες και σου δίνει την αίσθηση της σκληρής ανάρτησης και το νιώθεις ποιο "κατσίκι". Από θέμα εσωτερικού το Νavara είναι αρκετά ποιο ψηλά με το TOYOTA.

Με το ΤΟΥΟΤΑ θα έχεις ενα ατού στο θέμα των after market ανταλακτικών και των μετατροπών κυρίως με αγορές από τα ξένα.

Στον αντίποδα το Ranger έχει κερδίσει τα τελευταία 2 χρόνια την αγορά της Ευρώπης και της Αυστραλίας ιδίως με το facelift του 2016 που έκανε και αλλαγή στο γρανάζι της 6ης και έχει άνετο και κυρίως οικονομικό ταξίδι με καταναλώσεις 7 - 8.5 βαριά ltr/100. Έχει αξιοπρεπές αμάξωμα με στιβαρή κατασκευή, με σαφή επιλογέα ταχυτήτων και καλή ανάρτηση. Το μόνο μειονέκτημα κατ εμέ στις εκδόσεις με τον κινητήρα των 2,2 είναι τα εσωτερικά του πλαστικά. Περίμενα κάτι ποιο καλό.

 

Αν ανέβεις κατηγορία σε χρήματα μονόδρομος το mercedes που μπορεί να είναι μηχανικά το ίδιο με το Navara, αλλά έχει πολύ ανώτερη ποιότητα κατασκευής και ιδίως τώρα που θα βγεί με τον 3,5 απλά θα είναι πιστεύω ότι ποιο καλοστημένο και δυνατό. 

 

18 ώρες πριν, Tigio13 είπε

 ηταν και τα μοναδικα με 6η ταχυτητα σε σχεση με τα αλλα που ειχαν 5.

Το navara βγαίνει από το 2005 με 6η! Για το ΤΟΥΟΤΑ δεν θυμάμαι!

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις ‎24‎/‎09‎/‎2018 στις 5:53 ΜΜ, westor είπε

Καλησπέρα,

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα απο τα 2  double cap αυτόματο αλλά μια ακούω καλά λόγια για το navara και μια για το hilux και

μέχρι στιγμής δεν έχω καταλήξει, δεν με ενδιαφέρει το πιο είναι πιο ακριβό η φτηνό αρκεί να είναι σκυλί και να ξέρω

ότι έκανα την καλύτερη αγορά και δεν θα το μετανιώσω στο μέλλον η να μπώ στην διαδικασία να το πουλήσω, η χρήση που το θέλω δεν

είναι απόλυτα για χωράφι η μόνο χώμα, το θέλω πιο πολύ για καθημερινή χρήση σε άσφαλτο κουβαλόντας όχι τόνους και πολύ βαριά πράγματα

απλά είμαι πορομένος στο να το αγοράσω γιατί γουστάρω τέτοια αμάξια και θέλω να καταλάβω γιατί οι παλιοί λένε πάρε το hilux εφόσον απο όσα έχω διαβάσει

το navara υπερτερεί σε τεχνολογία και ασφάλεια και είναι και πιο φτηνό, όσοι γνωρίζετε και θέλετε να δώσετε μια συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη.. απλά με ενδιαφέρει να

ακούσω απόψεις μόνο για αυτά τα δυο.

Ευχαριστώ!

Και εγώ ρε φίλε στην ίδια ακριβώς φάση είμαι... 

Δημοσ.

συμπαθητικο το ranger αλλα hilux δεν ειναι...

βλεπεις και στους δρομους οτι το Hilux το καινουριο πουλαει σαν ζεστο ψωμακι

και επισης βαλτε στην εξισωση οτι θα βρισκεις ανταλλακτικα και μετα απο 30 χρονια... γιατι αν το προσεχεις θα σου κρατησει σιγουρα... ισως και παραπανω.. εμεις εχουμε ενα 20ετιας και η φανοποιια , αμαξωμα , μηχανικα μερη ακομα σαν καινουργια ειναι.... ακομα με τον εργοστασιακο συμπλεκτη/δισκοπλατω... κινητηρας 2L αθανατος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To hilux  εμφανισιακά είναι κακάσχημο μακράν το ασχημοτερο από όλα ακόμα και από το καινούριο L200.( Κάτοχος l200 double cab 2008) 

Τα hilυx πλέων δεν είναι όπως ήταν παλιά .κ τα παλιά αντικειμενικά θεορω ήταν άβολα σε οδήγηση κτλ σκυλιά σε off road φυσικά δεν κολώνει πουθενά γερό στη μηχανή γερο κ στην καρότσα που λέγαν ...

Εγώ αν αγόραζα σήμερα με 80% σκοπό πόλη θα έπαιρνα αμαροκ το λες κ tiguan με καρότσα ... αν ήθελα off road θα έπαιρνα το ranger . 

Επεξ/σία από aGka8l

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...