Zus Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, KAKADI είπε Ναι ρε λαχειο ειναι... Τραβα παρε... check engine εσυ... Διαφωνείς σε κάτι? Μια χαρά λαχείο είναι. Έχω ένα Citroen C4 11 χρόνια και το μόνο που δεν δουλεύει είναι το λαμπάκι στο τασάκι, όταν άλλους τους άφηνε κάθε τρεις και λίγο. Ο κλασικός ο Έλληνας που πιστεύει ότι ο Ιάπωνας είναι αξιόπιστος (γελάω), ενώ ο Γερμανός σε στέλνει συνεργείο. .. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2018 από Zus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KAKADI Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 30 λεπτά πριν, Zus είπε Διαφωνείς σε κάτι? Μια χαρά λαχείο είναι. Έχω ένα Citroen C4 11 χρόνια και το μόνο που δεν δουλεύει είναι το λαμπάκι στο τασάκι, όταν άλλους τους άφηνε κάθε τρεις και λίγο. Ο κλασικός ο Έλληνας που πιστεύει ότι ο Ιάπωνας είναι αξιόπιστος (γελάω), ενώ ο Γερμανός σε στέλνει συνεργείο. .. Απο Γαλλικα δε ξερω.. Απο Γερμανικα και Ιαπωνικα κατι σκαμπαζω ομως (βοηθαει και το επαγγελμα που ασχολουμαι).. Και Κορεατικα βαλε.. Εχω και γερμανικο αυτη τη στιγμη που μιλαμε.. Οτι ειπα ισχυει... Αναλογικα της αρχικης τιμης αγορας, ο Ιαπωνας βγαζει πολυ λιγοτερες βλαβες για να μην πω για τον Κορεατη.. ΤΕΛΟΣ.. Οπως και ο γερμανος κατα κυριο λογο εχει καλυτερη ποιοτητα στη καμπινα. Αυτα ειναι σταθερες που ισχυουν απο παλια.. Και ναι, τεινουν αυτες οι διαφορες να εξομαλυνθουν οσο περνανε τα χρονια αλλα ακομα ισχυουν τα παραπανω.. Τωρα εσυ ξερεις γτ γελας.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgepppo Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Zus είπε Δεν έχει σημασία τι προτιμάει. Το αυτοκίνητο είναι σαν τις γυναίκες, λαχείο. Μπορεί να πάρεις Hyundai και να σου βγει σκυλί μαύρο (απειρες όσες περιπτώσεις) και να πάρεις και Mercedes και να γίνεις κολλητάρι με την οδική (επίσης άπειρες όσες περιπτώσεις) Ειναι το μοντελο και σπανια το κομματι,πχ να βγαλει η vw ενα polo και να βγει σκυλι ολη η παραγωγη και μια σειρα της mercendes χαλια,αυτο που με χαλαει εμενα ειναι τα τουμπο που μπορει να καινε λιγοτερη βενζινη πχ ενα 1.2 turbo απο ενα 1,6 ατμοσφαιρα αλλα αν αρχισεις να το γκαζωνεις καιει τα διπλα δυστυχώς και στα συν ολο προβληματα ειδικα τα καινουρια 26 λεπτά πριν, KAKADI είπε Απο Γαλλικα δε ξερω.. Απο Γερμανικα και Ιαπωνικα κατι σκαμπαζω ομως (βοηθαει και το επαγγελμα που ασχολουμαι).. Και Κορεατικα βαλε.. Εχω και γερμανικο αυτη τη στιγμη που μιλαμε.. Οτι ειπα ισχυει... Αναλογικα της αρχικης τιμης αγορας, ο Ιαπωνας βγαζει πολυ λιγοτερες βλαβες για να μην πω για τον Κορεατη.. ΤΕΛΟΣ.. Οπως και ο γερμανος κατα κυριο λογο εχει καλυτερη ποιοτητα στη καμπινα. Αυτα ειναι σταθερες που ισχυουν απο παλια.. Και ναι, τεινουν αυτες οι διαφορες να εξομαλυνθουν οσο περνανε τα χρονια αλλα ακομα ισχυουν τα παραπανω.. Τωρα εσυ ξερεις γτ γελας.. Ο ιάπωνας βγάζει λιγότερες βλάβες αλλά δεν είναι όπως παλιά, η καμπίνα του γερμανού είναι απλή και ποιοτική και συγκεκριμένα στα vw έχεις απίστευτους χώρους που ζηλεύουν τα mercendes και bmw , χωράει μέσα ότι θες ακόμα και στα μικρά τους όταν πάρεις vw ξέρεις πως κανένας επιβάτης δεν θα στριμωχτεί και στο πορτπαγκάζ ξέρεις ότι θα βάλεις σαν άνθρωπος τα πραγματάκια σου(ειδικά εγώ που έχω station ) 1 ώρα πριν, Snolly είπε δυστυχώς ναι. είχα ένα Toyota iQ του Φλεβάρη 2010 με εργοστασιακή εγγύηση 7 χρόνια. Στα 4-5 χρόνια το αυτοκίνητο δεν "τραβούσε" από σταματημένο και ζοριζόταν στις ανηφόρες (κάποιες δεν τις ανέβαινε καν). το είπα όταν πήγα για το ετήσιο σέρβις (2015) στον αντιπρόσωπο και μου έβγαλε ένα κουστούμι 1200 ευρώ με πρόβλημα στην πολλαπλή εξαγωγή. Του λέω α ωραία είναι ακόμα εντός εγγύησης και μου λέει όχι αυτό είναι μέρος της εξάτμισης που δεν είναι στην εγγύηση και πως προκλήθηκε από κακό καύσιμο. Πέρασε το 2016 (έχοντας το πρόβλημα) και στο σέρβις του 2017 το ξαναείπα. Εκεί με παίρνει η γραμματεία του αντιπροσώπου και μου λέει πως για τον κωδικό πλαισίου μου υπάρχει καμπάνια ανάκλησης της πολλαπλής εξαγωγής δωρεάν. Το αλλάξανε και το αυτοκίνητο πετούσε. μια πολλαπλή δεν έχει 1200 ευρώ, αν πας σε aftermarket η σε έναν εξατμισά να σου βγάλει χειροποίητη δεν θα βγεί τόσο πολύ ! μακριά απο τέτοιες λύσεις της αντιπροσωπίας αν πρέπει να πληρώσεις. εγώ στο starlet φόραγα χειροποίητη 55mm απο το μοτέρ μέχρι το τελικό και είχε πάει 800 ευρώ. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2018 από georgepppo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Snolly Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 34 minutes ago, georgepppo said: Ειναι το μοντελο και σπανια το κομματι,πχ να βγαλει η vw ενα polo και να βγει σκυλι ολη η παραγωγη και μια σειρα της mercendes χαλια,αυτο που με χαλαει εμενα ειναι τα τουμπο που μπορει να καινε λιγοτερη βενζινη πχ ενα 1.2 turbo απο ενα 1,6 ατμοσφαιρα αλλα αν αρχισεις να το γκαζωνεις καιει τα διπλα δυστυχώς και στα συν ολο προβληματα ειδικα τα καινουρια Ο ιάπωνας βγάζει λιγότερες βλάβες αλλά δεν είναι όπως παλιά, η καμπίνα του γερμανού είναι απλή και ποιοτική και συγκεκριμένα στα vw έχεις απίστευτους χώρους που ζηλεύουν τα mercendes και bmw , χωράει μέσα ότι θες ακόμα και στα μικρά τους όταν πάρεις vw ξέρεις πως κανένας επιβάτης δεν θα στριμωχτεί και στο πορτπαγκάζ ξέρεις ότι θα βάλεις σαν άνθρωπος τα πραγματάκια σου(ειδικά εγώ που έχω station ) μια πολλαπλή δεν έχει 1200 ευρώ, αν πας σε aftermarket η σε έναν εξατμισά να σου βγάλει χειροποίητη δεν θα βγεί τόσο πολύ ! μακριά απο τέτοιες λύσεις της αντιπροσωπίας αν πρέπει να πληρώσεις. εγώ στο starlet φόραγα χειροποίητη 55mm απο το μοτέρ μέχρι το τελικό και είχε πάει 800 ευρώ. δεν κάνω σέρβις ποτέ εκτός αντιπροσωπείας και δεν βάζω ποτέ aftermarket ανταλλακτικά. το αυτοκίνητο και το σέρβις του είναι πάντα υπό την επιτήρηση και την ευθύνη της αντιπροσωπείας. είναι θέμα νοοτροπίας δε θέλω να πάω στον εξατμισά / μαστρο-τάδε της γειτονιάς δεν έχω εμπιστοσύνη και δεν ξέρω τι ζημιά μπορεί να κάνει το aftermarket. μόνο σε φαναρτζοδουλειές που δεν έχουν να κάνουν με τη λειτουργία αλλά μόνο με το αισθητικό της υπόθεσης πάω στον φαναρτζή της γειτονιάς. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zus Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 50 λεπτά πριν, KAKADI είπε Τωρα εσυ ξερεις γτ γελας.. Γελάω γιατί δεν υπάρχουν αριθμοί που να επιβεβαιώνουν αυτά που λες, ούτε βέβαια να τα αντικρούουν. Αντιθέτως εσύ ειρωνεύτηκες το θέμα λαχείου, το οποίο, αν είσαι του χώρου θα γνώριζες ότι ισχύει πέρα για πέρα. Έχω ένα γαλλικό και ένα Ford επαγγελματικό και είμαι ικανοποιημένος και από τα 2 πέρα για πέρα. Ιάπωνα που σου πιάνει τον κώλο σε κάθε συναλλαγή, από την αγορά, μέχρι το λαμπάκι από το τασάκι δεν θα έπαιρνα, μόνο και μόνο επειδή οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι είναι αξιόπιστα τα αυτοκίνητά τους, κάτι το οποίο ισχυρίζεται και η Mahindra ας πούμε, χωρίς στοιχεία φυσικά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, Zus είπε Γελάω γιατί δεν υπάρχουν αριθμοί που να επιβεβαιώνουν αυτά που λες, ούτε βέβαια να τα αντικρούουν. Πως;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zus Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, haHa είπε Πως;;; Περιμένω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mader Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, madtheo είπε Με τον τρόπο που το εγραψες ήταν σα να έχω πει εγώ ότι είναι μούφα κάτι με το οποίο δεν συμφωνώ, αφού διευκρυνίζεις ότι είναι δική σου άποψη αυτή, καλώς! οχι, παρεξήγηση. Συγγνώμη δεν το κατάλαβα αμέσως... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgepppo Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Snolly είπε δεν κάνω σέρβις ποτέ εκτός αντιπροσωπείας και δεν βάζω ποτέ aftermarket ανταλλακτικά. το αυτοκίνητο και το σέρβις του είναι πάντα υπό την επιτήρηση και την ευθύνη της αντιπροσωπείας. είναι θέμα νοοτροπίας δε θέλω να πάω στον εξατμισά / μαστρο-τάδε της γειτονιάς δεν έχω εμπιστοσύνη και δεν ξέρω τι ζημιά μπορεί να κάνει το aftermarket. μόνο σε φαναρτζοδουλειές που δεν έχουν να κάνουν με τη λειτουργία αλλά μόνο με το αισθητικό της υπόθεσης πάω στον φαναρτζή της γειτονιάς. Σε αυτή τη νοοτροπία είσαι λίγο λάθος για μένα, πήγα το passat μου σε εξουσιοδοτημένο της vw και βρήκα ξεσφιγμένα τα 2 μπουζί και μετά απο λίγο καιρό έσταζε η τρόμπα νερού χώρια ότι χρέωναν ότι θέλανε , πήγα σε μηχανικό εμπιστοσύνης φίλο του πατέρα μου που καμία σχέση toyota φτιάχνει ο άνθρωπος και μου έκανε τρομερή δουλειά και πολύ καλές τιμές, σε karenta ούτε λόγος μιας και μόνο για σετ χρονισμού με ιμάντες θέλανε 400 ευρώ ,άλλα 150 για τρόμπα νερού και βγάλανε ένα κουστούμι για να φτιάξω το αμάξι 1600 ευρώ και τώρα έδωσα 1 χιλιάρικο με καλά ιμιτασιόν και άλλαξα και λάστιχα στο αμάξι και ζημιές που δεν δεν μου είχαν πει στην καρέντα γιατί δεν το είχαν λύσει το αμάξι να δούν ότι θέλουν αντικατάσταση κάτι ακρόμπαρα και μια φούσκα ιμιαξονίου και κάτι άλλα ψιλά οπότε θα πήγαινε 2 χιλιάρικά μαζι με λάστιχα. αν έχεις καλό μηχανικό είσαι μπόμπα ,γιατί να πετάς λεφτά στην κάθε αντιπροσωπεία με το τσουβάλι. και λόγο εμπειρίας σαν φαρνατζής που δούλευα και είμαι μέσα στα πράγματα οι αντιπροσωπείες πάνε by handbook δεν είναι καλύτεροι μηχανικοί και τις φουστιές που κάνουν και αυτοί άσε καλύτερα,αν δεν έχεις γνωστό μέσα να σε "φτιάξουνε" δεν σου εγγυούνται τίποτα. αν θες για toyota που φτιάχνει ο δικός μου με άψογη δουλειά και πολύ καλές τιμές στείλε μου pm πραγματικά θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος όπου τον έχω συστήσει όλοι χαρούμενοι ήταν και εγώ με την δουλειά που μου έκανε και στο σταρλετ παλιά και στο πασατ τώρα, επίσης ο τύπος φτιάχνει και αγωνιστικά και τρέχει και σε αγώνες χωρίς όμως το υφάκι του μηχανικού που το παίζει μάστορας και έμπειρος ,πολύ σοβαρός και ταπεινός και πνίγεται στην δουλειά όποτε πάω θα έχει 5 αμάξια μέσα γιατί τον εμπιστεύονται όλοι και ειδικά στα toyota που είναι η ζωή του. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2018 από georgepppo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Zus είπε Περιμένω Μπορεις να αρχισεις με το consumer reports ("Consumer Reports is an American magazine published since 1936 by Consumers Union, a nonprofit organization dedicated to unbiased product testing, consumer-oriented research, public education, and advocacy. Consumer Reports publishes reviews and comparisons of consumer products and services based on reporting and results from its in-house testing laboratory and survey research center. The magazine accepts no advertising, pays for all the products it tests, and as a nonprofit organization has no shareholders. It also publishes general and targeted product/service buying guides") με στοιχεια απο Αμερικη: https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-satisfaction/car-brands-reliability-how-they-stack-up/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zus Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Έρευνα βασισμένη σε απόψεις πελατών. Κάτι πιο χειροπιαστό plz. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Zus είπε Έρευνα βασισμένη σε απόψεις πελατών. Κάτι πιο χειροπιαστό plz. To αναμενομενο.. Τελικως εχεις δικιο, δεν υπαρχουν αριθμοι. 1 ώρα πριν, Zus είπε Γελάω γιατί δεν υπάρχουν αριθμοί που να επιβεβαιώνουν αυτά που λες, ούτε βέβαια να τα αντικρούουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zus Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Υπάρχει κάποια επίσημη καταγραφή για ζημιές και ανακλήσεις από κάποια ανεξάρτητη εταιρεία στην οποία οι κατασκευαστές δίνουν σχετικά στοιχεία? Ειδάλως έρευνες Κόντρα Πλακέ του στυλ: "Ρωτήσαμε 100 ανθρώπους και ψάχνουμε τηξ δημοφιλέστερη απάντηση στην ερώτηση τάδε" δεν μου λένε τίποτα, sorry Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Snolly Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 1 hour ago, georgepppo said: Σε αυτή τη νοοτροπία είσαι λίγο λάθος για μένα, πήγα το passat μου σε εξουσιοδοτημένο της vw και βρήκα ξεσφιγμένα τα 2 μπουζί και μετά απο λίγο καιρό έσταζε η τρόμπα νερού χώρια ότι χρέωναν ότι θέλανε , πήγα σε μηχανικό εμπιστοσύνης φίλο του πατέρα μου που καμία σχέση toyota φτιάχνει ο άνθρωπος και μου έκανε τρομερή δουλειά και πολύ καλές τιμές, σε karenta ούτε λόγος μιας και μόνο για σετ χρονισμού με ιμάντες θέλανε 400 ευρώ ,άλλα 150 για τρόμπα νερού και βγάλανε ένα κουστούμι για να φτιάξω το αμάξι 1600 ευρώ και τώρα έδωσα 1 χιλιάρικο με καλά ιμιτασιόν και άλλαξα και λάστιχα στο αμάξι και ζημιές που δεν δεν μου είχαν πει στην καρέντα γιατί δεν το είχαν λύσει το αμάξι να δούν ότι θέλουν αντικατάσταση κάτι ακρόμπαρα και μια φούσκα ιμιαξονίου και κάτι άλλα ψιλά οπότε θα πήγαινε 2 χιλιάρικά μαζι με λάστιχα. αν έχεις καλό μηχανικό είσαι μπόμπα ,γιατί να πετάς λεφτά στην κάθε αντιπροσωπεία με το τσουβάλι. και λόγο εμπειρίας σαν φαρνατζής που δούλευα και είμαι μέσα στα πράγματα οι αντιπροσωπείες πάνε by handbook δεν είναι καλύτεροι μηχανικοί και τις φουστιές που κάνουν και αυτοί άσε καλύτερα,αν δεν έχεις γνωστό μέσα να σε "φτιάξουνε" δεν σου εγγυούνται τίποτα. αν θες για toyota που φτιάχνει ο δικός μου με άψογη δουλειά και πολύ καλές τιμές στείλε μου pm πραγματικά θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος όπου τον έχω συστήσει όλοι χαρούμενοι ήταν και εγώ με την δουλειά που μου έκανε και στο σταρλετ παλιά και στο πασατ τώρα, επίσης ο τύπος φτιάχνει και αγωνιστικά και τρέχει και σε αγώνες χωρίς όμως το υφάκι του μηχανικού που το παίζει μάστορας και έμπειρος ,πολύ σοβαρός και ταπεινός και πνίγεται στην δουλειά όποτε πάω θα έχει 5 αμάξια μέσα γιατί τον εμπιστεύονται όλοι και ειδικά στα toyota που είναι η ζωή του. τα έχω ακούσει 1000 φορές αυτά. σε ενδεχόμενο που ο αντιπρόσωπος δεν κάνει καλή δουλειά θα κοιτάξω να ξεφορτωθώ το αυτοκίνητο και να μην ξαναγοράσω αυτή τη μάρκα. συνεχίζω και επιμένω πως ο μάστορας της γειτονιάς δεν μπορεί να ξέρει κατασκευαστικά το κάθε αυτοκίνητο όπως οι αντιπροσωπείες που έχουν εκπαίδευση, manuals και πρόσβαση σε πληροφορία μέχρι και από το εργοστάσιο. επίσης κανείς δεν μου εγγυάται πως το ιμιτασιόν ανταλλακτικό δε θα μου προκαλέσει άλλη βλάβη ή ακόμα και δε θα σταθεί επικίνδυνο για τη ζωή μου. σίγουρα και της αντιπροσωπείας η δουλειά και τα γνήσια ανταλλακτικά μπορούν να επιφέρουν πρόβλημα αλλά σίγουρα σε πολύ μικρότερο ποσοστό. δεν έχω πλέον Toyota. διαπίστωσα πως η Toyota Hellas δεν έκανε σωστά τη δουλειά της και δεν είναι τίμια, πούλησα το αυτοκίνητο (αφού το επισκεύασαν) και αγόρασα άλλη μάρκα. τόσο απλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Zus είπε Υπάρχει κάποια επίσημη καταγραφή για ζημιές και ανακλήσεις από κάποια ανεξάρτητη εταιρεία στην οποία οι κατασκευαστές δίνουν σχετικά στοιχεία? Ειδάλως έρευνες Κόντρα Πλακέ του στυλ: "Ρωτήσαμε 100 ανθρώπους και ψάχνουμε τηξ δημοφιλέστερη απάντηση στην ερώτηση τάδε" δεν μου λένε τίποτα, sorry Δεκτο οτι στον Zus του insomnia.gr δεν λενε τιποτα οι αριθμοι αυτοι απο την ερευνα που θεωρειται industry leading παγκοσμιως και ετσι ο αναγνωστης μπορει να κρινει ποιανου την αποψη θα λαβει υποψη(του Zus ή μιας απο τις industry leading ερευνες). Αλλα αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι υπαρχουν αριθμοι(που οπως τωρα ειπες και ειναι δεκτο: δεν σου λενε τιποτα), σε αντιθεση με αυτο που εγραψες προηγουμενως: 2 ώρες πριν, Zus είπε Γελάω γιατί δεν υπάρχουν αριθμοί που να επιβεβαιώνουν αυτά που λες, ούτε βέβαια να τα αντικρούουν. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2018 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα