silentpower Δημοσ. 7 Μαρτίου 2004 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2004 epidi den exo katalavi akrivos ti ginetai. an agoraso enan psifiako dekti pou exi ipodoxi gia mia karta irdeto2 i viacess ktl. tote ti xriazomai gia na programatiso mia karta?ta arxia tha ta vrisko apo kapio site omos kathe poso kairo prepi na ta allazo kai pia paketa einai efikto na piano me stathero piato sto hotbird px ??? an mporite pite mou kai ti einai auto to free x tv
silentpower Δημοσ. 8 Μαρτίου 2004 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2004 ektos apo to free x tv den kseri kanis na apantisi gia ta ipolipa?
kernel Δημοσ. 9 Μαρτίου 2004 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2004 silent makari na borousa na se voi8iso ala k ego eimai new sto a8lima. Sigoura xriazesai kapion programmer gia na setareis thn karta sou, tora pion avto de to 3ero k ego eimai sto psa3imo. Gia codes 8a prepei na parakolou8eis stena 3ena forums oste na enhmeronesai gia tis opies alages. - Re paidia lyste mou alh mia aporia: 1. Genika oi kartes ti diafores exoun meta3y tous, einai oles idies k alazei mono h xoritikotita ths mnhmhs tous h yparxei k kapia alh simantikoteri diafora meta3y karton????? 2. An exo 1 programmer k mia karta h opoia exei teleiosei mporo px na diavaso meso programmer mia karta Nova k na thn antigrapso sthn palia karta???
dimip Δημοσ. 10 Μαρτίου 2004 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2004 nova an den plirosis den vlepis!!! an kano lathos as me diorthosi kapios
whiteman7 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2004 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2004 de legontai file dimip apo edo ayta...mi frikaretai me tetoia erotimata paidia...an kai xero den prokeitai na apantiso prosopika se toso ma toso lathos topothetiseis. tha sas proteina to site tou daskalou alla kai merika poli kala sites tou exoterikou pou exoun ta panta apo osa apo auta rotate.... mi ginomaste romba dimosios re gamoto filika panta magkes
kernel Δημοσ. 11 Μαρτίου 2004 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2004 Re otan leo nova aplos ferno ena paradeigma.... aplos anaferomai ganika an ginetai kati tetio apo mia karta se mia alh(antigrafi) h to mono pou 8a boro na kano me ena programmer 8a einai na pernao etoima kleidia mesa se mia adia karta? De mou apantisate sxetika me to pies einai oi kiries diafores meta3i karton, mono os pros thn mnhm/xoritikotita diaferei h mia apo thn alh??? white exoume k pm an de to 3ereis.
silentpower Δημοσ. 11 Μαρτίου 2004 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2004 re paidia grapste kanena site elliniko i kseno pou na eksigi tpt kai stilte esto se pm!
dimip Δημοσ. 11 Μαρτίου 2004 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2004 de legontai file dimip apo edo ayta...mi frikaretai me tetoia erotimata paidia...an kai xero den prokeitai na apantiso prosopika se toso ma toso lathos topothetiseis.tha sas proteina to site tou daskalou alla kai merika poli kala sites tou exoterikou pou exoun ta panta apo osa apo auta rotate.... mi ginomaste romba dimosios re gamoto filika panta magkes den to katalava giati romba? an ixeres kati pes to esto me pm tora to les xero ala den leo........... kai ego mporo na po kati aorista nai ginete ala den mporo na po... kalitera na min les tipota lipon afou den mporis na to apodixis
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.